Σεμινάρια… μάρκετινγκ σε μετανάστες

0
187

Πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης «τρέχει» η κυβέρνηση για την είσοδο των αλλοδαπών στην αγορά εργασίας

Aφού η τωρινή κυβέρνηση, αλλά και όλες οι προηγούμενες έλυσαν το πρόβλημα εύρεσης εργασίας των Ελλήνων πολιτών και συνέβαλαν καθοριστικά στο να αποκτήσουν επαγγελματικές δεξιότητες, ήρθε η ώρα των μεταναστών και των προσφύγων, που φτάνουν κατά χιλιάδες στη χώρα μας. 

Μετά την πρόσκληση του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για τη μίσθωση ξενοδοχείων και κατοικιών σε όλη τη χώρα προκειμένου να εγκατασταθούν οι πρόσφυγες, από τους οποίους «βουλιάζουν» τα νησιά του Αιγαίου, η κυβέρνηση αποφάσισε να τους παράσχει μόρφωση και όλα τα εφόδια για να μπορέσουν σταδιακά να εισέλθουν στην αγορά εργασίας.

Απευθύνει, λοιπόν, πρόσκληση για σεμινάρια μάρκετινγκ και επιχειρηματικότητας σε άνεργους μετανάστες και πρόσφυγες, διάρκειας 12 μηνών, μετά την ολοκλήρωση των οποίων θα μπορούν να βγουν δυναμικά στον εργασιακό στίβο.

Όπως αναφέρεται στην πρόσκληση, «η δράση αφορά την εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος επαγγελματικής κατάρτισης, ανταλλαγής και αναβάθμισης δεξιοτήτων και πρόσβασης σε εργασιακά περιβάλλοντα για άνεργους πρόσφυγες και μετανάστες». Το πεδίο εκπαίδευσης και κατάρτισης εστιάζεται σε δυναμικούς τομείς εργασίας, με έμφαση στην επιχειρηματικότητα, στο μάρκετινγκ και στις νέες τεχνολογίες. 

«Η δράση επικεντρώνεται σε επαγγελματικές ειδικότητες που εμφανίζουν αυξητική τάση δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας, περιλαμβάνοντας πλέγμα δράσεων, όπως σεμινάρια για την απασχολησιμότητα τα οποία εστιάζουν στην επιχειρηματικότητα, στη δικτύωση, στο μάρκετινγκ, στην εκπαίδευση σε πλατφόρμες και κοινωνικά δίκτυα, καθώς και στην προώθηση στην απασχόληση μέσω πρακτικής άσκησης καθώς και προγράμματα συνεργασίας».

Το πρόγραμμα είναι απαραίτητο να υλοποιείται στη χώρα μας και περιλαμβάνει τέσσερα σκέλη:

1. Ενέργειες επαγγελματικής κατάρτισης σε τεχνικές δεξιότητες που εμφανίζουν αυξητική τάση δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας.

2. Πιστοποίηση των γνώσεων και δεξιοτήτων που θα αποκτηθούν στο πλαίσιο του προγράμματος κατάρτισης.

3. Σεμινάρια / εργαστήρια για την απασχολησιμότητα, τα οποία εστιάζουν στην επιχειρηματικότητα, στη δικτύωση, στο μάρκετινγκ, στην εκπαίδευση σε επιγραμμικές πλατφόρμες και κοινωνικά δίκτυα.

4. Πρακτική άσκηση σε επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα της οικονομίας.

ΠΗΓΗ