Ελευθέριος Κοσμίδης

Ανεμβολίαστος, ομοφυλόφιλος, εθελοντής αιμοδότης

εικόνα άρθρου: Ανεμβολίαστος, ομοφυλόφιλος, εθελοντής αιμοδότης
Του Ελευθέριου Ν. Κοσμίδη, Contributor Editor
αρθρογραφεί για katanixi.gr

Τότε για το AIDS, σήμερα για τον κορωνοϊό. Ο “ρατσισμός” τους αλλάζει πουκάμισο…

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Δεκάδες δημοσιεύματα είδαν το φως της δημοσιότητας σχετικά με την παρέμβαση του υπουργού Υγείας κ. Πλεύρη, για την απόσυρση του εντύπου των κέντρων αιμοδοσίας, η οποία αναφέρει: «Προσοχή, μην δώσεις αίμα, αν είχες έστω και μία ομοφυλοφιλική σχέση από το 1977».

Δε θα ασχοληθούμε ούτε με εκείνους που πέφτουν από τα σύννεφα με το νέο αυτό ούτε με τους άλλους που βρίσκουν ευκαιρία να στάξουν χολή και φαρμάκι, τσουβαλιάζοντας κάθε άλλη άποψη ως ομοφοβική.

Οι μεν αγνοούν πως (παρά τις προσπάθειες να πάει πίσω το 1977 ο νόμος), στην πράξη εφαρμόστηκε με εντολή της επιστήμης, όταν ο κόσμος βίωσε την τραγική εμφάνιση ενός άλλου ιού, εκείνου του AIDS. Αγνοούν πως ήδη από το 2015 υπάρχει απόφαση του Ευρωπαϊκού δικαστηρίου, επερωτήσεις στη Βουλή των Ελλήνων επί του θέματος και φυσικά δεκάδες άρθρα τα τελευταία έξι χρόνια που ζητούν ουσιαστικά την κατάργηση αυτής της διάκρισης.

Οι δε, ως φερέφωνα και πρεσβευτές του Νεοεποχίτικου πνεύματος, δεν εκπλήσσουν κανένα. Οι ίδιοι χαρακτηρίζουν τον πατριώτη φασίστα, τον πιστό σκοταδιστή, τον ανεμβολίαστο ψεκασμένο, το μονογαμικό ετεροφυλόφιλο ομοφοβικό και πάει λέγοντας. Το λεξιλόγιο της Νέας Γλώσσας της Νέας Εποχής δεν έχει τέλος.

Η σχετική απόφαση του Ευρωπαϊκού δικαστηρίου, η οποία γνωμοδοτεί πως οριστικός αποκλεισμός των ομοφυλόφιλων από την αιμοδοσία ενδέχεται να συνιστά δυσμενή διάκριση, έχει ως εξής:

“Το 2015 το Δικαστήριο διαπίστωσε ότι ο οριστικός αποκλεισμός των ομοφυλόφιλων και αμφιφυλόφιλων ανδρών από την αιμοδοσία ενδέχεται να συνιστά δυσμενή διάκριση, εκτός εάν αποδειχθεί επιστημονικά ότι, όσον αφορά τα συγκεκριμένα πρόσωπα, υφίσταται αυξημένος κίνδυνος μετάδοσης σοβαρών λοιμωδών νοσημάτων, ιδίως του ιού HIV, και υπό την προϋπόθεση ότι τηρείται η αρχή της αναλογικότητας. Συνεπώς, δεν επιτρέπεται σε κράτος μέλος να επιβάλει μόνιμο αποκλεισμό των ατόμων αυτών από την αιμοδοσία, χωρίς να έχει προηγουμένως εξετάσει αν υφίστανται λιγότερο καταναγκαστικές αλλά εξίσου αποτελεσματικές τεχνικές για τον εντοπισμό του ιού HIV στο αίμα, παρά την ύπαρξη μιας περιόδου μετά την ιογενή λοίμωξη κατά τη διάρκεια της οποίας οι βιοδείκτες διάγνωσης που χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο του ελέγχου της αιμοδοσίας παραμένουν αρνητικοί παρά τη λοίμωξη του δότη («περίοδος παραθύρου»). Επιπλέον, ένα ερωτηματολόγιο και μια προσωπική συνέντευξη με τον δότη θα μπορούσαν ενδεχομένως να συμβάλουν στον ακριβέστερο προσδιορισμό επικίνδυνων σεξουαλικών συμπεριφορών (απόφαση της 29ης Απριλίου 2015, Léger, C-528/13)”.

Η παρέμβαση μας έχει να κάνει με την τραγικότητα της σύμπτωσης: Ενώ βαδίζουμε προς μια νέα – καρμπόν διάκριση, που ενδεχομένως θα απαγορεύει κάθε ενδονοσοκομειακή πράξη, άρα και από την εθελοντική αιμοδοσία σε ανεμβολίαστους, αναδείχθηκε το θέμα της κατάργησης των διακρίσεων σχετικά με την αιμοδοσία των ομοφυλόφιλων.

Τότε το AIDS, σήμερα ο Covid – 19.

Αν τότε κάναμε λάθος και αποκλείσαμε ως κοινωνία τους ομοφυλόφιλους από την αιμοδοσία, με εντολή της επιστήμης, μήπως κάνουμε κάτι λάθος και σήμερα;

Αν η ενημέρωση σχετικά με το AIDS, οι θεραπείες, η προσωπική υγιεινή και οι προφυλάξεις κατά τη σεξουαλική επαφή, ανεξαρτήτως φύλου, μας καθησυχάζουν, μήπως τα gay pride αντί να ενισχύουν, υπονομεύουν αυτή την αλλαγή;

Σε ένα ξέφρενο πάρτι, όπου είναι κοινό μυστικό πως διακινούνται σημαντικές ποσότητες αλκοόλ και όχι μόνο, μήπως η σύνεση πάει περίπατο;

Υπάρχει όμως ένα ενδεχόμενο κάποιος να είναι ομοφυλόφιλος και να χαρεί με την άρση του “ρατσιστικού” αποκλεισμού του, αλλά πριν προλάβει να χαρεί να αποκλειστεί εκ νέου, απλά επειδή έχει τις επιφυλάξεις του και δεν κάνει το εμβόλιο.

Τότε το ίδιο σύστημα που τον υπερασπιζόταν ως αδικοαποκλεισμένο gay, θα πέσει να τον κατασπαράξει ως κοινωνικά ανεύθυνο ψεκασμένο, σκοταδιστή και συνομωσιολόγο.

Ας θυμηθούμε ένα απόσπασμα από το έμπονο άρθρο για το πάθος της ομοφυλοφιλίας, με τίτλο Το παρδαλό δαιμόνιο, του μακαριστού γέροντά μας:

Κατά την Ορθόδοξη πνευματική εμπειρία ίσως το δυσκολότερο δαιμόνιο στην αντιμετώπισή του, είναι το δαιμόνιο της ομοφυλοφιλίας. Δυνατότερο και από αυτό το σκληρό και καταστροφικό των ναρκωτικών. Το δαιμόνιο αυτό κυριαρχεί στον άνθρωπο ως δεύτερη φύση που έχει τόσο αγκιστρωθεί στην ψυχή, ώστε δεν της αφήνει περιθώριο αντίδρασης.”

Καλή μετάνοια να έχουμε!

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra

Δείτε σχετικά:
Η Κυβέρνηση εντάσσει το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης με «ατζέντα» ΛΟΑΤΚΙ στα σχολεία
Ο πρωθυπουργός που διχάζει τους Έλληνες λέει: “αντιδημοκρατικός ο κοινωνικός αποκλεισμός”
«Αδιάφορο, οι θρησκευτικές και σεξουαλικές προτιμήσεις στην αναδοχή», δηλώνει η Υφυπουργός
– Το παρδαλό δαιμόνιο

Σχετικά άρθρα

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.