Ελευθέριος Κοσμίδης
Ασθενική η αντίδραση της ΔΙΣ για την απόφαση του ΣτΕ περί του γάμου ομοφυλοφίλων και την τεκνοθεσία
9 Μάι 2026
Άρθρο του Ελευθέριου Ν. Κοσμίδη
«Στρίβειν δια του υπενθυμίζειν». Στην τακτική συνεδρίαση της ΔΙΣ μηνός Απριλίου με κεντρικό θέμα την αντορθόδοξη υπ’ αρ. 392/2026 απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ, με την οποία έκρινε συνταγματικό τον Νόμο 5089/2024, οι Ιεράρχες που την συγκροτούν ούτε άστραψαν, ούτε βρόντηξαν
Είναι καταγεγραμμένο στη συνείδηση του πιστού λαού πως ό,τι και αν αναφέρουν τα κείμενα στα οποία αρκέστηκαν να παραπέμψουν οι Άγιοι Αρχιερείς της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, εκείνα δεν στάθηκαν αρκετά να εμπνεύσουν ούτε τους εαυτούς τους!!

Ένας νόμος που προσβάλει ευθέως την Ορθόδοξη πίστη καθιστά την Ελλάδα το πρώτο Ορθόδοξο κράτος που νομιμοποιεί την δαιμονική εκτροπή του γάμου και της τεκνοθεσίας μεταξύ ομοφυλοφίλων ζευγαριών, χωρίς μέχρι σήμερα να έχει καταγραφεί αντίδραση της διοικούσας Εκκλησίας.
Η Ορθόδοξη διδασκαλία περί του αμαρτήματος της ομοφυλοφιλίας είναι κρυστάλλινη, και παρουσιάζεται άριστα στο ομώνυμο βιβλίο [1] – ανθολόγηση των άρθρων που έχει φιλοξενήσει διαχρονικά το ορθόδοξο επιστημονικό περιοδικό Θεοδρομία και προλογίζει ο εκδότης της, ομότιμος καθηγητής Πατρολογίας Α.Π.Θ. και ομολογητής πρωτ/ρος π. Θεόδωρος Ζήσης.
Η απόφαση της Ιεραρχίας δεν στάθηκε ικανή να διαμορφώσει ενιαία αντίδραση των Επισκόπων απέναντι στον πρωθυπουργό και τους βουλευτές που υπερψήφισαν το βλάσφημο νομοθέτημα. Αντιθέτως βλέπουμε έκτοτε τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και τους Μητροπολίτες της Εκκλησίας της Ελλάδος να τους υποδέχονται, να τους τιμούν και να συνεργάζονται στενά μαζί τους .
Αναρωτιόμαστε τι θα γινόταν εάν, όπως ορίζουν οι Ιεροί Κανόνες, επέβαλαν στον (ήδη αφορισμένο) πρωθυπουργό και στους υπερψηφίσαντες βουλευτές την ποινή του αφορισμού;
Αναρωτιόμαστε τι θα γινόταν εάν αφόριζε η Ιερά Σύνοδος τους δικαστές του ΣτΕ που έκριναν συνταγματικό τον βλάσφημο και αντίχριστο νόμο;
Την 27η Δεκεβρίου 2015, ο μακαριστός ομολογητής Γέροντάς μας πρωτ/ρος π. Νικόλαος Μανώλης σε ανοιχτή επιστολή του προς τον τότε πρωθυπουργό της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ κ. Αλέξη Τσίπρα [2], – η οποία κυβέρνηση νομοθέτησε το σύμφωνο συμβίωσης μεταξύ ομοφυλοφίλων, που αποτέλεσε το πλατύσκαλο για την μετέπειτα ανίερη εκτροπή της κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας -, κατέληγε ως εξής:
«Οι ιδεολογικοί πρόγονοί Σας, βλάσφημοι αρνητές Του Θεού και του Νόμου Του, πρόδρομοι του αντιχρίστου, όπως ο Αντίοχος ο Δ΄ ο επιφανής, ο Νέρωνας, ο Ιουλιανός ο Παραβάτης, ο Κωνσταντίνος ο Ε΄ ο κοπρώνυμος, θα υστερούν ¨ποιοτικά¨ από την εξοχότητά Σας. Εσείς κινδυνεύετε να μείνετε στη συνείδηση του λαού και της Ιστορίας ως ο Αλέξης Τσίπρας ο Κιναιδοκοπρόφιλος.
Παρακαλώ Τον Χριστό και Την Παναγία να Σας φωτίσουν πριν είναι αργά για Σας και το Έθνος μας. Πριν φτάσετε στα έσχατά Σας, απελπισμένος από τις αντίθεες επιλογές Σας».
Σήμερα, η παράκληση εκείνη του Αγίου Γέροντά μας προεκτείνεται, εκτός από τους βουλευτές, και στο σύνολο, δυστυχώς, των Αρχιερέων που δεν τολμούν να εφαρμόσουν τις προβλεπόμενες από τους Ιερούς Κανόνες ποινές για να προστατέψουν τον πιστό λαό από την επιχειρούμενη νομιμοφανή διαστρέβλωση της Ορθόδοξης διδασκαλίας.
Καλή Μετάνοια.
Χριστός Ανέστη.
Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: ΚΑΤΑΝΙΧI