Επικαιρότητα
Διαμαρτυρίες για παγανιστική κατασκευή στο Δήμο Αιγίου
5 Δεκ 2019
Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr
Θα μιμηθούμε όσους δε θα επιτρέψουν φέτος να στηθεί χριστουγεννιάτικη φάτνη για να μην «ενοχληθούν» οι πελάτες; (www.lifo.gr)
Η χριστιανική ευλάβεια μένει μακρυά από τη φιέστα των Χριστουγέννων, του πανανθρώπινου μυστηρίου της Γεννήσεως του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού, του Κυρίου και Θεού μας. Στολισμοί, φάτνες, δέντρα κτλ., ως κοσμικό γεγονός, προσεγγίζουν κατά μία έννοια τα πατροπαράδοτα ήθη και έθιμα. Με αυτόν τον τρόπο οι Δήμοι της χώρας τιμούν τα Χριστούγεννα. Με στοιχεία έντονου λαογραφικού χριστιανικού συμβολισμού. Σε καμιά περίπτωση λοιπόν, δε δεχόμαστε την αντικατάσταση της φάτνης των Χριστουγέννων από παγανιστικά, μαγικά και νεοειδωλολατρικά σύμβολα. Πόσο μάλλον στη θέση του χριστιανικού συμβολισμού να μπει η αναπαράσταση μυθοπλαστικής, αλλά σε κάθε περίπτωση εξωχριστιανικής παράδοσης. Ας μη ξεχνούμε πως η Εορτή των Χριστουγέννων δεν συμβολίζει την αγάπη ως αφηρημένη έννοια, όπως θέλει να νομίζει η σεβαστή πρόεδρος της ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α. κ. Μαρία Τσουκαλά, που απαντά στις διαμαρτυρίες των κατοίκων, μέσω του protionline.gr. Τα Χριστούγεννα είναι η Εορτή της Γέννησης της οντολογικής Αγάπης, του Θεανθρώπου Ιησού, που χώρισε την ιστορία του ανθρώπου σε προ Χριστού και μετά Χριστό εποχές. Το πνεύμα λοιπόν των Χριστουγέννων δεν είναι οι καλλικάτζαροι, δηλαδή ο διάβολος που μισεί τον άνθρωπο, αλλά ο Χριστός που γεννήθηκε, σταυρώθηκε και αναστήθηκε από αγάπη για τον άνθρωπο.
Όσον αφορά τις φθηνές δικαιολογίες περί έλλειψης χρηματικών πόρων για την κατασκευή φάτνης και τα συναφή, ενώ βρέθηκαν χρήματα γι αυτή την εκτρωματική κατασκευή, δεν είναι τίποτα άλλο παρά δείγμα της ποιότητας αλλά και της κουλτούρας των υπευθύνων. Αυτά καθορίζουν τις ενέργειες τους, που στερούν από το λαό τη ζεστασιά της Χριστουγεννιάτικης ατμόσφαιρας, αντικαθιστώντας την με την παγωνιά των δαιμονικών μορφών, των εχθρών του Χριστού και των ανθρώπων. Ως Κατάνυξη αγωνιστήκαμε από παλαιά ενάντια σε τέτοιου είδους προσπάθειες αλλοίωσης του πραγματικού νοήματος των Χριστουγέννων, που είναι η Γέννηση του Θεανθρώπου και η αγαπητική και θυσιαστική σχέση του με τον άνθρωπο. Να θυμίσουμε πως αγωνιστήκαμε και κατά της πρωτοβουλίας της Ι. Μ. Θεσσαλονίκης, να συμμετάσχει ενεργά στον Αστερόκοσμο στη ΔΕΘ, σε μια “χριστουγεννιάτικη” εκδήλωση με νεοπαγανιστικά σύμβολα.
Βέβαια και στην πολυπολιτισμική Αθήνα τα ίδια βλέπουμε. Στο πνεύμα του αντιχριστιανισμού και κει, όπως φαίνεται. Για τις παρελάσεις gay pride όλα τηρούνται κατά γράμμα, για τη γέννηση του Θεανθρώπου, υπάρχει αυτή η έντονη αφαιρετική τάση… Διαβάσαμε και ένα σχόλιο προβληματισμού στο facebook:
Μπέτη Μπιζά:
“Ο χριστουγεννιάτικος στολισμός της Αθήνας δεν θυμίζει Χριστούγεννα αλλά… εγκεφαλογράφημα. Ούτε το άστρο, ούτε αγγελάκια, ούτε καμπανούλες. Τίποτα. Κάτι διακεκομμένες γραμμές.
Αν υποθέσουμε ότι το εμπνεύστηκαν οι κυβερνητικοί νόες για να μην προσβάλουμε τη θρησκεία του “Άλλου” που δεν πιστεύει στον Χριστό και δεν θέλει να βλέπει χριστιανικά σύμβολα στο δρόμο, θα έχουμε πέσει έξω; Ποιος άλλος μπορεί να είναι, δηλαδή, ο λόγος της επιλογής τόσο άσχετου “στολισμού”, που τον βλέπεις και νομίζεις ότι είσαι στην… εντατική;”
Λάβαμε τα ακόλουθα μηνύματα – διαμαρτυρίες προς δημοσίευση στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση, για την απρέπεια στην εορταστική αυτή περίοδο, στο Δήμο Αιγίου. Το δεύτερο μήνυμα αφορά το τελικό κείμενο διαμαρτυρίας. Η απρέπεια της δημοτικής αυτής ενέργειας μας αναγκάζει να διαμαρτυρηθούμε και μεις. Στη συνέχεια παραθέτουμε και την απάντηση που δόθηκε από την πρόεδρο της ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α.
—————————————————————-
Υπ’ όψιν κυρίου Μπέσκου
Εκ μέρους δημοτών πιστών, παρακαλούμε να μεταφερθεί άμεσα στον Μητροπολίτη, στο γραφείο επί των αιρέσεων και όποιον αρμόδιο κληρικό, ενημέρωση καθώς και παρέμβαση απομάκρυνσης του εκτρώματος, με καλικάντζαρους που τοποθέτησε η ΔΗΚΕΠΑ, προκαλώντας το χριστιανικό αίσθημα, αντικαθιστώντας με επιλογή την φάτνη και το δέντρο.
Η ομάδα πιστών επιφυλάσσεται για περαιτέρω ενέργειες ενημέρωσης του χριστεπώνυμου ποιμνίου, αν υπάρξει καθυστέρηση αντίδρασης.
Σπυρίδων Βούκαλης
————————————————————————
Λάβαμε επίσης το εξής νεώτερο και τελικό κείμενο διαμαρτυρίας:
ΕΝΤΟΝΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ -ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΑΜΕΣΗΣ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ ΔΑΙΜΟΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΑΝΤΙ ΦΑΤΝΗΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓΙΑΣ ΛΑΥΡΑΣ ΑΙΓΙΟΥ
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΧΩΡΙΣ ΧΡΙΣΤΟ
Χριστούγεννα χωρίς Χριστό και πάρκα δίχως φάτνη και καλικάτζαροι παντού, να ζουν μια αυταπάτη.
Χριστούγεννα χωρίς Χριστό κι οι αρχές του τόπου δε μπόρεσαν να στήσουνε μια φάτνη επιτόπου.
Μα στήσαν καλικάτζαρους που χαίρονται, χορεύουν, στη θέα μιας καταστροφής μήπως την προφητεύουν;
Και εμείς πολίτες θεατές θεάτρου παραλόγου, φτωχύναμε και υλικά ως αρνητές του Λόγου.
Ως δημότες Αιγιάλειας, Ορθόδοξοι χριστιανοί, που και με την ψήφο πολλών από εμάς στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές, αναδείχθηκε η νέα δημοτική αρχή στην Αιγιάλεια, διαμαρτυρόμαστε στον Δήμαρχο Αιγιάλειας κο Δημήτριο Καλογερόπουλο και ειδικότερα στην πρόεδρο της ΔΗΚΕΠΑ κα Μαρία Τσουκαλά που σύμφωνα με δικές της εξηγήσεις στην εφημερίδα ΠΡΩΤΗ ΤΗΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ, είναι το πρόσωπο που αποφάσισε με την πρόφαση οικονομικής ανέχειας του Δήμου, να στολίσει την κεντρική πλατεία ΑΝΤΙ όπως πάντα με το Θείο βρέφος και την φάτνη Του ή και το καθιερωμένο Χριστουγεννιάτικο δέντρο, ΜΕ ΚΑΛΙΚΑΝΤΖΑΡΟΥΣ ΦΡΙΚΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΕΤΙΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΨΗ!
Αποτελεί οικτρή πρόφαση ότι η φάτνη του Δήμου μεταφέρθηκε στην Κουλούρα κατόπιν αιτήματος και έτσι ελλείψει πόρων τοποθετήθηκαν οι καλικάντζαροι που πριονίζουν το δέντρο της ζωής, μια τεράστια αντιαισθητική κατασκευή με μοχθηρές μορφές δαιμόνων με ουρές και μία κουφάλα με δαιμόνια μέσα που μοιάζει με το ιερό σπήλαιο της Γεννήσεως, στον αντίποδα, ώστε αν πλησιάσει ειδικά μικρό παιδί, αντί για τον Χριστό να δει τα αηδιαστικά δαιμόνια της Νέας Σατανολατρικής Εποχής που ποιος ξέρει ποιας Στοάς την ιδεοληψία, αποφάσισαν οι εκλεγμένοι άρχοντες να μας επιβάλλουν. Ακόμα και εμπορικά – καταναλωτικά αποτυχημένο για την αγορά και καταθλιπτικό μύνημα εκπέμπει το τερατώδες έργο, να υποβάλλεται ο ποικίλως βασανιζόμενος οικονομικά πολίτης της κρίσης, σε μία αρνητική αύρα ότι του κόβουν τη ζωή, δεν έφταναν όλα τα άλλα…
Αλλά έντονες υπόνοιες μας δημιουργεί και ο συνδυασμός της είδησης για την έλευση παράνομων εισβολέων – “επενδυτών” στην περιοχή μας, μήπως ερχόμενοι ενοχληθούν οι καημένοι από τα χριστιανικά σύμβολα του λαού μας και έτσι τα αποσύραμε προκαταβολικά για να παγιωθεί αυτό και στο εξής από φέτος κάθε χρόνο πλέον. Μάλιστα μόνο ο Δήμος μας αποτόλμησε να προσβάλλει την Ορθόδοξη έννοια της εορταστικής διακόσμησης, συνοδοιπόρος του Δήμου Αθηναίων με τα διαστημικά άχρωμα φωτάκια που κρέμασε μόλις τώρα αποσύροντας καμπάνες, αστέρια και ότι άλλο προκειμένου να ενθαρρύνει την αποδοχή της νέας μορφής συγκατοίκησης μετά αθέων και αλλοφύλλων. Όμως μία τέτοια προσβολή στον τόπο που γέννησε την Επανάσταση εναντίον των ισλαμιστών Οθωμανών, στην Βοστίτσα του σταυρού του Λόντου, δε θα γίνει ανεκτή επουδενί και το εκφοβιστικό έκτρωμα με τους διαβόλους πρέπει άμεσα να αποσυρθεί και να μπει η φάτνη των Ελλήνων, όπως παντού και πάντα γίνεται και γινόταν. Φτηνές δικαιολογίες δε γίνονται πιστευτές, αντιθέτως δημιουργούν βάσιμες καχυποψίες για κάκιστη εκκίνηση της θητείας της δημοτικής αρχής με προσπάθεια καπελώματος των Χριστιανών, καθημερινών οικογενειαρχών που θα φοβούνται να φέρουν τα παιδάκια τους για μία φωτογραφία τέτοιες μέρες μπροστά από την άφαντη φάτνη. Αιδώς – την αισθητική σας την κακόγουστη και την “προοδευτική “αλληλέγγυη (προς πάσα κατεύθυνση και ξέρετε εσείς) ιδεοληψία σας, να την εφαρμόσετε στην διακόσμηση του σπιτιού σας και μόνο και όχι στη συνείδηση του δημότη, τον οποίο ταράζετε χρονιάρες μέρες. Μας δημιουργήσατε βάσιμες υποψίες ότι εκτελείτε εντολές πολιτικών ή άλλων άθεων νεοταξικών κέντρων, που με πρόσχημα το περιβάλλον υπερπροβάλλουν τις ιδέες της ανακύκλωσης – νέα μόδα της παγκοσμιοποίησης, πατώντας εκμεταλευτικά στο συναίσθημα της ταλαιπωρημένης από τα σκουπίδια Αιγιάλειας, προκειμένου να κάνουν μικροπολιτική ακόμα και τις Άγιες μέρες, εκδιώκοντας το Χριστό και αντικαθιστώντας τον από νέα νοήματα, όπως ότι το φετινό Πάρκο των Χριστουγέννων είναι αφιερωμένο σαν θέμα, στην “κυκλική οικονομία ” και την αλληλεγγύη στον συνάνθρωπο. Που και από το Πάρκο μαθαίνουμε φέτος έχετε εκτοπίσει την φάτνη και δε θα βάλετε ούτε εκεί, χάριν των σκουπιδιών …κυριολεκτικά..
Και ότι το νόημα των Χριστουγέννων κυρία Τσουκαλά, μας λέτε χωρίς προσχήματα, ότι είναι, όχι η φάτνη, αλλά η αγάπη γενικά και αόριστα, κοινώς μπουρδολογείτε “προοδευτικά” δίνοντας τα διαπιστευτήρια μίας άοσμης και αντιχριστιανικής κουλτούρας διακυβέρνησης προς τα πολιτικά κέντρα καταγωγής σας, προκαλώντας ανοικτά τους χριστιανούς της Αιγιάλειας.
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ότι η γέννηση του Χριστού συμβολίζει, ακριβώς, τον ερχομό της αγάπης στον Κόσμο.
Ότι οι Καλικάντζαροι ΔΕΝ συνδέονται καθόλου με την αγάπη, αντίθετα, με ό,τι αρνητικό δημιουργείται αυτήν την περίοδο!
Τα λαογραφικά έθιμα, όπως αυτό των κανθάρων – τριβολιών – δαιμονίων του Κάτω Κόσμου είναι στον αντίποδα των Χριστουγέννων. Ανήκουν στο σκοτάδι και τα Χριστούγεννα είναι Φως. Η Λαογραφία είναι η λαϊκή σοφία και είναι μέρος της Παράδοσης αλλά αναφορικά με διάκοσμο, η χριστιανορθόδοξη Πίστη εδράζει σε σύμβολα όπως: φάτνης, δέντρου, αγγέλων, φωτεινού αστεριού .. Τόσο απλά.
Για χαϊβάνια μας πέρασαν….
Η αποχριστιανοποίηση της Κοινωνίας μας σε πλήρη εξέλιξη.
Ευχαριστούμε Κα Τσουκαλά που ετοιμάζετε το έδαφος για την Ισλαμοποίηση, τον αφελληνισμό και την πολυπολιτισμική πανσπερμία.
Ζήτω ο Θρησκευτικός Πολιτισμός στο Αίγιον!!!
Είναι όμως αποτέλεσμα της ομολογιακής μας ολιγωρίας και της παραμελημένης μας πίστης, όλων ημών των χριστιανών η κατάργηση επί της ουσίας του βαθύτερου σωτηριολογικού περιεχομένου των Χριστουγέννων. Φταίμε εμείς που σας δώσαμε το δικαίωμα να μας πιάσετε στον ύπνο ..
Το νόημα των Χριστουγέννων είναι ΜΟΝΟ πως ένας Θεός, από άπειρη αγάπη για τον δημιούργημά Του, γεννιέται με απλότητα και ταπεινότητα ως άνθρωπος, σε ένα καταφρονεμένο τόπο (στάβλο) για να σώσει τον κόσμο με την απόκτηση της γήινης σάρκας μας.
Αντί αυτού λοιπόν του κοσμο-χαρμόσυνου γεγονότος διαχρονικής εμβέλειας, που απαιτεί πίστη και ελπίδα, προβάλλεται με όρους παγκοσμιοποιημένης ομοιομορφίας που αγγίζει τα όρια του ολοκληρωτισμού, ένας εορτασμός άοσμος, άχρωμος και ανοίκειος, κενός περιεχομένου.
Όταν επιτρέψαμε να αλλοιωθεί η πολιτισμική μας ταυτότητα, με στρεβλή διαπαιδαγώγηση των νέων, με διαλυμένο κοινωνικό ιστό και με ανεξέλεγκτη φυλετική και θρησκευτική πανσπερμία, ουσιαστικά πριονίζαμε το κλαδί επάνω στο οποίο καθόμαστε τόσους αιώνες, και παράγαμε λόγο, τέχνη και πολιτισμό.
Ο σύγχρονος άνθρωπος θυσίασε στα Χριστούγεννα το μεγάλο Χ που σήμαινε τη γέννηση του Σωτήρα Χριστού, για να το ανταλλάξει με πολύ εγωισμό, φρενήρη αλαζονεία και «φιλανθρωπία» προς χάριν δημοσιότητας και πολιτικής προβολής στην περίπτωσή μας, ώστε να δώσει και τα διαπιστευτήρια στα κέντρα πολιτικής της καθοδήγησης…
Η συγκεκριμένη αγάπη που προαναγγέλλουν τα Χριστούγεννα υποκαθίσταται από την ουμανιστική φιλανθρωπία. Τα δώρα των μάγων αντικαθίστανται, διολισθαίνοντας στη σύγχρονη μαγεία των δώρων.
Μάλιστα, στις περιπτώσεις όπου επιζεί ακόμη η παραδοσιακή φάτνη, αυτή είναι δυσανάλογα μικρή στα πόδια του τεράστιου δημόσιου στολισμένου έλατου.
Και κυρίως, το βασικό πρόσωπο των Χριστουγέννων, ο Χριστός, αντικαθίσταται σταδιακά από τον αινιγματικό «Χ» των καλικαντζάρων. Από τα πατροπαράδοτα Χριστούγεννα του Παπαδιαμάντη και του Κόντογλου, φθάσαμε στα εισαγόμενα ρεβεγιόν της παγκοσμιοποίησης.
Γιά άλλη μία φορά οι απανταχού Χριστιανοί ετοιμαζόμαστε να εορτάσουμε το μεγάλο γεγονός της γέννησης του Χριστού.
Και βρίσκονται στην τοπική μας κοινωνία τώρα υποτίθεται “υπηρέτες του πολιτισμού” επικεφαλής φορέα (ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ) να ντρέπονται να αναφερθούν στην Χριστιανική θρησκευτική ταυτότητα προβάλλοντάς την για τους δημότες που τους ψήφισαν, αντιθέτως προκαλούν δια του τύπου με εγωιστικές δηλώσεις και φθηνές δικαιολογίες που τους προδίδουν..
Από το σημείο αυτό όμως, μέχρι την απαγόρευση έμμεσης ή άμεσης δημόσιας εκδήλωσης θρησκευτικού συναισθήματος, υπάρχει μεγάλη απόσταση. Ο στολισμός του χριστουγεννιάτικου δέντρου είναι μια τέτοια εκδήλωση.
Το χριστουγεννιάτικο δέντρο και η φάτνη είναι μια έμμεση αναφορά σε μια παράδοση, που έχει όμως θρησκευτική αφετηρία.
Εύλογα θα ανακύψει το ερώτημα. Μεταξύ μας τώρα και μην κρυβόμαστε πίσω από προσχηματικές εξηγήσεις στον Τύπο. Πρέπει να απαγορεύσουμε το δημόσιο χριστουγεννιάτικο στολισμό στο όνομα της μη ενόχλησης των άθεων ή των μη Χριστιανών; Είναι λογικό μία ομάδα αλλόθρησκων ή και των ίδιων των αρχόντων αδιάφορων ή και άθεων, μιας μικρής πόλης να ζητήσει να μην στολίζεται χριστουγεννιάτικο δέντρο ή φάτνη επειδή προκαλεί το δικό τους θρησκευτικό αίσθημα; Το δημοτικό συμβούλιο σαν εκφραστής της κοινωνίας τι πρέπει να απαντήσει;
Η λογική λέει πως στο βαθμό που υπάρχει μια ισχυρή πλειοψηφία που επιθυμεί την διατήρηση των εθίμων, αυτά θα συνεχιστούν, όχι λόγω σεβασμού στους κανόνες της δημοκρατίας, αλλά λόγω επιβίωσης και αντοχής στο χρόνο. Αν πάλι εξασθενήσουν, απλά θα ξεχαστούν.
Η ζωή δίνει τις απαντήσεις και όχι η πολιτική ορθότητα
Η επιθετική στάση οπαδών της πλήρους εξαφάνισης τέτοιων εθίμων μάλλον δουλεύει και για λογαριασμό κάποιων, κυρίως μουσουλμάνων, αθέων κλπ. που δεν κατανοούν το αυτονόητο. Ότι δηλαδή στην κοινωνία που βρέθηκαν προϋπήρχαν συνήθειες και έθιμα που προφανώς τους είναι ξένα. Ο αμοιβαίος σεβασμός είναι πολιτιστική και όχι θρησκευτική κατάκτηση του Δυτικού κόσμου.
Η τυχόν απαίτηση όμως να αλλάξουν οι κοινωνίες τις γιορταστικές τους συνήθειες πρέπει να μας βρίσκει αντίθετους.
Φαίνεται όμως πως αυτό που έχει σημασία για τους κομματικούς – άρχοντες πιόνια, είναι να είμαστε με τη “σωστή” άποψη.
Η πολιτική ορθότητα σε όλο της το μεγαλείο. Οι αναφορές για “δίωξη” των χριστουγεννιάτικων εθίμων σε πολλές δυτικές χώρες ολοένα και πυκνώνουν και πρέπει να μας προβληματίσει.
Επί Προεδρίας Ομπάμα – και επί απόλυτης κυριαρχίας της «πολιτικής ορθότητας» στις ΗΠΑ – σε πολλές μεγαλουπόλεις της χώρας είχε περίπου «απαγορευθεί» να λένε «Καλά Χριστούγεννα» (Μerry Christmas) και είχε υιοθετηθεί το πιο ουδέτερο «Καλές Γιορτές» (Season’s Greetings).
Στο Λονδίνο, η φωταγωγία των Χριστουγέννων και τα χριστουγεννιάτικα πάρτι των περισσότερων επιχειρήσεων ματαιώθηκαν, ώστε να μη «θιγούν» οι μουσουλμάνοι της Βρετανίας (2% του πληθυσμού). Στην Ιταλία, αρκετά σχολεία και καταστήματα δεν έστησαν τις παραδοσιακές φάτνες, με παρόμοια αιτιολογία. Η παγκοσμιοποίηση έχει απεκδύσει τα Χριστούγεννα από κάθε θρησκευτική αναφορά, μετατρέποντάς τα σε εκδήλωση ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ!
Για να μη… προσβληθούν λέει οι αλλόθρησκοι ή οι άθεοι!
Ταυτόχρονα όμως, στις αντίστοιχες εβραϊκές εορτές, οι ευχές Happy Hanukka ή στις αντίστοιχες μουσουλμανικές εορτές οι ευχές Ramadan Mubarak, όχι μόνο δεν «απαγορεύονται», αλλά προβάλλονται δημόσια.
Γιατί άραγε, μόνο για τις εορτές της Χριστιανικής πλειονότητας να υπάρχει η «απαγόρευση» ή η δημόσια αποθάρρυνση;
–Οι «καθωσπρέπει πολιτικώς ορθές» μαμάδες, δεν μιλάνε στα παιδιά τους για τον Άγιο Βασίλη που θα τους φέρει δώρα τα Χριστούγεννα. Τα δώρα θα τα φέρει την Πρωτοχρονιά ο …. Καλικάτζαρος! Ο,τιδήποτε, φτάνει να ξεχαστεί κάθε χριστιανικό έθιμο και κάθε χριστιανική παράδοση!
Όχι σε μια έξαρση αντιθρησκευτικού-κοσμικού μένους. Αλλά σε μια μονοσήμαντη αντί-χριστιανική υστερία!
Γιατί τα αντίστοιχα έθιμα των Εβραίων ή των Μουσουλμάνων δεν τολμούν να τα αποδομήσουν. Το αντίθετο… Όλοι αυτοί οι «πολιτικώς ορθοί», θεωρούν υποχρέωσή τους να προσβάλουν τα ήθη αποκλειστικά των Χριστιανών – και μόνο! (Η ιδέα να σέβονται εξ ίσου τις θρησκευτικές συνήθειες όλων, δεν τους περνάει από το μυαλό).
Οι λαοί της Ανατολικής Ευρώπης, οι οποίοι μέχρι πρόσφατα ζούσαν σε αυταρχικά καθεστώτα υπαρκτού σοσιαλισμού έζησαν την… αθεΐα στην εξουσία. Και κατάλαβαν ότι οδηγεί στην Τυραννία– όχι στην Ελευθερία!
Το πρόβλημα το έχουν κυρίως στην δυτική Ευρώπη…
Για προφανείς λόγους, οι λαοί της Ανατολικής Ευρώπης, επειδή μέχρι πρόσφατα στερήθηκαν τη Δημοκρατία, την περιφρουρούν πολύ αποφασιστικά. Ούτε πρόβλημα ανεξέλεγκτης λαθρομετανάστευσης έχουν ούτε πρόβλημα από-χριστιανοποίησης.
Η αρρώστια της «πολιτικής ορθότητας» χτυπάει λαούς που δεν έχουν δημοκρατικά αντισώματα – γιατί εκλαμβάνουν τη «δημοκρατία» ως «δεδομένη»!
- –Γιατί η «πολιτική ορθότητα» δεν χτυπάει τη θρησκευτικότητα γενικά, χτυπάει τον Χριστιανισμό – και μόνο!
Δεν χρειάζεται να είναι κανείς Χριστιανός για να εξοργίζεται με όλα αυτά. Ακόμα και άθεοι και αγνωστικιστές συγκινούνται με τα σύμβολα της πολιτιστικής τους παράδοσης και με τα σημάδια που άφησε η Ιστορία πάνω στην Ψυχή και στο συλλογικό υποσυνείδητο του λαού τους.
Όταν οι αριστεροί τραγουδούσαν επί χούντας το «Άξιον Εστί» του Ελύτη που μελοποίησε ο Θοδωράκης, το τελευταίο πράγμα που τους απασχολούσε ήταν ότι πηγή έμπνευσής του υπήρξε ένας Εκκλησιαστικός ύμνος της Ορθοδοξίας.
Δεν χρειάζεται να είναι θρησκευόμενος κανείς για να σέβεται την Πίστη κάθε λαού – πολλώ μάλλον του δικού του λαού.
Αρκεί να μην είναι «βάρβαρος» – με την πιο σύγχρονη έννοια του όρου.
Δηλαδή: άξεστος, αγροίκος, φαύλος και… «πολιτικώς ορθώς»!
ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΩΣ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΔΗΜΟΤΗ, ΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΝΟΜΙΜΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΚΑΘΕ ΣΠΙΘΑΜΗΣ ΓΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ, ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΠΕΡΙ ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΙΣΘΗΜΑ, ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΤΕ ΘΕΛΕΤΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΘΑ ΣΑΣ ΤΙΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΜΕ , ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΝΤΑΧΘΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ :
Επισημη σελιδα της Ελληνικης Βουλης:(https://www.hellenicparliament.gr/…/To-…/Syntagma/article-3/)
Αρθρο 3: (Σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας)
1. Eπικρατούσα θρησκεία στην Eλλάδα είναι η θρησκεία της Aνατολικής Oρθόδοξης Eκκλησίας του Xριστού. H Oρθόδοξη Eκκλησία της Eλλάδας, που γνωρίζει κεφαλή της τον Kύριο ημών Iησού Xριστό, υπάρχει αναπόσπαστα ενωμένη δογματικά με τη Mεγάλη Eκκλησία της Kωνσταντινούπολης και με κάθε άλλη ομόδοξη Eκκλησία του Xριστού τηρεί απαρασάλευτα, όπως εκείνες, τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες και τις ιερές παραδόσεις.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΜΕ ΑΜΕΣΗ ΕΝΤΟΛΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ:
EΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΦΑΤΝΗΣ Η ΚΑΙ ΔΕΝΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓΙΑΣ ΛΑΥΡΑΣ
ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΤΑΚΤΗ ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΚΤΕΘΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
ΑΝΑΛΗΨΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥ ΠΟΙΜΝΙΟΥ ΚΑΙ ΑΝ Ο ΔΗΜΟΣ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΕΛΛΕΙΧΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΜΙΑ ΦΑΤΝΗΣ Η Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΡΟΥΜΕ!
ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΕΝΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΙΣΤΟ ΑΙΓΙΑΛΕΑ ΔΗΜΟΤΗ
ΣΥΓΚΡΑΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΑΛΠΗ…
ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ (ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΕΒΛΗΜΕΝΟΙ) ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΣ–
————————————————————————–
Η απάντηση στις διαμαρτυρίες:
“ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ Ή Η ΦΑΤΝΗ ΑΛΛΑ Η ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ” ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΙ Η ΜΑΡΙΑ ΤΣΟΥΚΑΛΑ
Διαφέρει ο στολισμός της πλατείας
Ερωτηθείσα από τo protionline.gr για το θέμα, η πρόεδρος της ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α. Μαρία Τσουκαλά έκανε γνωστό πως τον στολισμό επιμελήθηκε η ίδια και η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση, είναι καλαίσθητος και διαφέρει από αυτόν των προηγούμενων χρόνων, δίνοντας μία χαρούμενη εορταστική νότα στην πλατεία.
Παράλληλα, αναφορικά με την φάτνη που υπήρχε τα προηγούμενα χρόνια έκανε γνωστό πως όταν παρέλαβε δεν υπήρχε στις αποθήκες του δήμου και ότι παραχωρήθηκε στην Κουλούρα όπου και έχει στολιστεί. Επρόκειτο, όπως είπε, για την φάτνη που επί προεδρίας της στην ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α. είχε αποκτηθεί. Τόνισε δε πως ο δήμος δεν μπορεί κάθε χρόνο να δημιουργεί ή να προμηθεύεται φάτνη γιατί το κόστος είναι πολύ υψηλό. Σε ό,τι αφορά τον στολισμό χριστουγεννιάτικου δέντρου όπου κυριάρχησε τα τελευταία χρόνια στην πλατεία, είπε πως η παραγγελία του ενέχει ένα ρίσκο γιατί πολλές φορές δεν παραλαμβάνεται αυτό που παραγγέλνεται και κάπως έτσι το αποτέλεσμα μπορεί να μην είναι το επιθυμητό.
Σε όσους δε έσπευσαν να πουν ότι λείπει το χριστιανικό στοιχείο γιατί απουσιάζει η φάτνη ή το χριστουγεννιάτικο δέντρο, η κ. Τσουκαλά είπε πως “το νόημα των Χριστουγέννων δεν είναι η φάτνη ή το δέντρο αλλά η ίδια η αγάπη και η αλληλεγγύη προς τον συνάνθρωπο, προς αυτόν που έχει ανάγκη, που δοκιμάζεται”. “Αυτό άλλωστε είναι και το φετινό σλόγκαν του Πάρκου των Χριστουγέννων και των εορταστικών εκδηλώσεων που θα πραγματοποιήσουμε. Αυτές τις γιορτές όλα περιστρέφονται γύρω από την αγάπη“, πρόσθεσε η πρόεδρος της ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α.