Ελένη Καμπούρη

Εμπρός ολοταχώς για βδελυρές μεταρρυθμίσεις και μιαρά νομοσχέδια

εικόνα άρθρου: Εμπρός ολοταχώς για βδελυρές μεταρρυθμίσεις και μιαρά νομοσχέδια
Άρθρο της Ελένης Καμπούρη

H σημερινή κυβέρνηση φέρεται να έχει έτοιμο νομοσχέδιο για γάμο μεταξύ ομόφυλων ζευγαριών, καθώς και το δικαίωμά τους να μπορούν να υιοθετούν παιδιά


Δραστικές αλλά βδελυρές μεταρρυθμίσεις φέρεται ότι ετοιμάζει η νεοεκλεγείσα κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Δημοσίευμα(1) αναφέρει ότι η σημερινή κυβέρνηση έχει έτοιμο νομοσχέδιο για γάμο μεταξύ ομόφυλων ζευγαριών, καθώς και το δικαίωμά τους να μπορούν να υιοθετούν παιδιά. 

Με τον σημερινό πρωθυπουργό να ισχυρίζεται ότι η ελληνική κοινωνία είναι πλέον έτοιμη για τέτοιου είδους μεταρρυθμίσεις, το δημοσίευμα αναφέρει ότι το νομοσχέδιο είναι ήδη στα σκαριά και “είναι σύντομο, με το βασικό άρθρο να ορίζει πως γάμος νοείται ανάμεσα σε άτομα του ίδιου ή διαφορετικού φύλου. Όλα τα υπόλοιπα δικαιώματα, που απορρέουν από τη βασική σχέση, θα ισχύουν σιωπηρά για τα ομόφυλα ζευγάρια μόνο με τη διεύρυνση του ορισμού του γάμου.

Εκτός από τη βασική προσθήκη στο άρθρο περί γάμου, το νομοσχέδιο θα περιλαμβάνει και μεταβατικές διατάξεις για τους γάμους που έχουν τελεστεί στο εξωτερικό, για τα ζευγάρια που έχουν ήδη σύμφωνο συμβίωσης και θέλουν να μετατραπεί σε γάμο”.

Το σύμφωνο συμβίωσης μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου αναγνωρίστηκε νομικά στην Ελλάδα το 2015 και η ταυτότητα φύλου το 2017. Από τότε μέχρι σήμερα όλες οι κυβερνήσεις έχουν στην ατζέντα τους πολύ φιλόδοξα σχέδια για την προάσπιση των δικαιωμάτων της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας, με την ΔΙΣ να τηρεί σιγή ιχθύος πάνω σε ένα τόσο σημαντικό θέμα.

Όλα αυτά τα χρόνια παρατηρείται ότι ύπουλα και αθόρυβα μεθοδεύεται ο έσχατος εκφυλισμός της ελληνικής κοινωνίας μέσα από τα σχολεία, τα ΜΜΕ, τα ξενόφερτα έθιμα από Ευρώπη και Αμερική. Αν ισχύει αυτό που αναφέρει ο σημερινός Πρωθυπουργός, τότε ζούμε σε μία ηθικά ξεχαρβαλωμένη κοινωνία. Και αν αυτή η κοινωνία είναι πραγματικά έτοιμη για κάτι τόσο ανήθικο και απεχθές, τότε ήδη ζούμε τα Σόδομα και Γόμορα ξανά.

Και φυσικά δεν είναι μόνο ο πολιτικός γάμος των ομόφυλων ζευγαριών μία εχθρική απόφαση για την ελληνική κοινωνία, αλλά και η τεκνοθεσία που θα τους επιτρέπει το κράτος. Ο Όσιος Παΐσιος είχε πει: Όταν παραβαίνη ένας άνθρωπος μια εντολή του Ευαγγελίου, ευθύνεται μόνον αυτός. Όταν όμως κάτι που αντίκειται στις εντολές του Ευαγγελίου γίνεται από το κράτος νόμος, τότε έρχεται η οργή του Θεού σε όλο το έθνος, για να παιδαγωγηθή”. Έχοντας λοιπόν στο μυαλό μας τα λόγια των Αγίων μας, τι θα πρέπει να περιμένουμε από εδώ και στο εξής;

Δυστυχώς από την ανοχή περνάμε με ιλιγγιώδη ταχύτητα στην αναρχία και στην “εποχή εκπούστευσης και εκπουτάνευσης του Έθνους…”, όπως είχε χαρακτηριστικά αναφέρει ο αείμνηστος  ιστορικός και συγγραφέας Σαράντος Καργάκος. Έχουμε να κάνουμε με μία νέα γενιά δικαιωματιστών, η οποία αποσκοπεί στη διάβρωση της φυσιολογικής οικογένειας και της μητρότητας, στην αποδόμηση του υγιούς ανδρικού και γυναικείου προτύπου, ανοίγοντας έτσι το κουτί της πανδώρας και δίνοντας πλαγίως το δικαίωμα σε κάθε ανώμαλο, παιδεραστή, κτηνοβάτη ή άλλου είδους αρρωστημένο δικαιωματιστή να βαφτιστεί ως ακτιβιστής και να ζητήσει να αναγνωριστεί η δικιά του αρρωστημένη επιθυμία. Πατώντας πάνω στις ελευθερίες των ΛΟΑΤΚΙ, επιδιώκουν μήπως να αναγνωριστούν και οι δικές τους προτιμήσεις;

Με ποια λογική θα τους δοθεί το δικαίωμα από το νομοθέτη να υιοθετούν παιδιά, από τη στιγμή που οι καταστάσεις αυτές είναι ξεκάθαρα νοσηρές; Και τελικά η υιοθεσία για ποιον γίνεται; Για το καλό του παιδιού ή για να καλύψουν κάποιοι τα δικά τους ψυχολογικά κενά; Μπορεί φυσικά όποιος θέλει να επιλέξει όποια κοινωνική και σεξουαλική ταμπέλα και άποψη του ταιριάζει, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι μπορεί να αλλάξει τη Βιολογία ή το Νόμο του Θεού! Δε γίνεται να θυσιάζουμε ανθρώπινες ψυχές και να τις ρίχνουμε στη χοάνη του αυτοπροσδιορισμού, επειδή κάποιοι διατείνονται ότι είναι άνθρωποι με ευαισθησίες. 

Πρέπει να αγωνιστούμε, για να παραμείνει αλώβητος ο υγιής γονεϊκός κανόνας, και να μεγαλώνουμε παιδιά σε φυσιολογικές οικογένειες, έτσι όπως ο Θεός τις δημιούργησε και φυσικά δεν επιτρέπεται η κοινωνική μας ευαισθησία να είναι επιλεκτική. Υπάρχουν παιδιά προς υιοθεσία τα οποία περιμένουν να αποκτήσουν ένα ζεστό σπιτικό και μια γλυκιά αγκαλιά από μητέρες και πατέρες των φυσιολογικών οικογενειών και δυστυχώς σκοντάφτουν πάνω στις αγκυλώσεις της ελληνικής γραφειοκρατίας.

Ξεκάθαρα, λοιπόν, θα πούμε ότι όποιο κόμμα ή κυβέρνηση ψηφίσει νόμο που θα ονομάζει γάμο τη συμβίωση των ομόφυλων ζευγαριών και την εμμονή τους να υιοθετήσουν παιδιά,  αυτό θα είναι απορριπτέο και ανεπιθύμητο από τον Κύριό μας, με καταστροφικές συνέπειες για όλους του πολίτες αυτής της χώρας. 

Μήπως όμως ήδη ζούμε αυτή τη θεϊκή παιδαγωγία που αναφέρει ο Όσιος Παΐσιος και όλοι οι Άγιοι Πατέρες; Είμαστε τόσο κοντά άραγε σε αυτό που είχε πει ο όσιος Γέρων Αγάθων, κατά την επίσκεψη του στο Πνευματικό Κέντρο του Ι. Βυζαντινού Ναού Προφήτη Ηλία της Ι.Μ. Θεσσαλονίκης; Είχε αποκαλύψει τότε ότι, όταν έρθει η εποχή που θα ψηφιστεί ο Νόμος για τον γάμο ομοφύλων στη Βουλή, το τέλος του κόσμου θα είναι κοντά(2). 

Πώς μπορεί να επιτρέψουμε στον “Κολοφώνα των κακών”(Ιερός Χρυσόστομος) να εξουσιάζει τις ανθρώπινες ψυχές; Δεν πρέπει να κάνουμε κι εμείς κάτι για όλα αυτά στο σημείο που μας αναλογεί; Τι γνώμη έχει η Εκκλησία για όλα αυτά; Θα αρθρώσει ποιμαντικό και ελεγκτικό λόγο, για να μας προστατέψει και να μας κατατοπίσει ή για άλλη μία φορά θα σκύψει το κεφάλι και θα συναινέσει στις ανομίες του Καίσαρα; 

Μη γένοιτο!

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: ΚΑΤΑΝΙΧI

Δείτε σχετικά:
π.Θεόδωρος Ζήσης, Θλιβερή εκκλησιαστική ιστορία δύο δεκαετιών
Η Μεγαλομάρτυς Αγία Παρασκευή και η «Νέα Τάξη Πραγμάτων»

Σχετικά άρθρα

Τίμα τον πατέρα σου και τη μητέρα σου [ΒΙΝΤΕΟ 2019]

Ὁμιλία τοῦ μακαριστοῦ π.Νικολάου Μανώλη “Τίμα τόν πατέρα σου καί τήν μητέρα σου, ἵνα εὖ σοι γένηται, καί ἵνα μακροχρόνιος γένῃ ἐπί τῆς γῆς τῆς ἀγαθῆς, ἧς Κύριος ὁ Θεός σου δίδωσί σοι” (Ἔξοδ. 20, 10)

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.