Πραγματοποιώντας μια έρευνα σε πηγές του διαδικτύου, αποκαλύπτεται πως η κατάργηση των παρελάσεων αποτελεί διαχρονικό αίτημα αριστερών και εθνομηδενιστών, πίσω από την ταμπέλα του διεθνισμού, της πλέον ακραίας μορφής αριστεροφασισμού.

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

2010, Ελληνική Δημοκρατία-Υπουργείο εθνικής άμυνας: Κατάργηση Παρέλασης

  • Φ.900α/7644/10706/9 Φεβρουαρίου 2010
    Σε απάντηση της υπ’ αρ. 5442/02 Φεβ 10 Ερώτησης που κατέθεσαν στη Βουλή των Ελλήνων οι Βουλευτές κοινοποίησης προς τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας με θέμα την κατάργηση μίας εκ των δύο στρατιωτικών παρελάσεων, σας γνωρίζουμε ότι δεν υπάρχει σχετικό σχέδιο. Η απόφαση για την περικοπή της συμμετοχής μηχανοκίνητων τμημάτων στις στρατιωτικές παρελάσεις ελήφθη για λόγους οικονομικούς και δημοσιονομικούς (επειδή το κόστος μετακίνησης των εν λόγω χερσαίων, θαλασσίων και εναερίων μέσων δεν είναι αμελητέο), αλλά και περιβαλλοντολογικούς και επιχειρησιακούς, δεδομένου ότι για την ανωτέρω συμμετοχή τους απαιτείται να απομακρύνονται σε μεγάλες αποστάσεις από τις μονάδες τους, πολλές από τις οποίες βρίσκονται στη Β. Ελλάδα.
    Ερώτηση υπ’ αρ. 5442/02 Φεβ 10
    Από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή διατυπώνεται – συχνά με τρόπο ανοίκειο – η παρότρυνση για «εξοικονόμηση πόρων» μέσω του περιορισμού κρατικών δαπανών.
    Κατόπιν τούτου Ερωτάσθε Εξετάζεται, στα πλαίσια αυτά, η κατάργηση μίας από τις δύο μεγάλες στρατιωτικές παρελάσεις που γίνονται στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη ;
    Οι ερωτώντες Βουλευτές
    Κ. Αϊβαλιώτης, Γ. Ανατολάκης, Α. Κολοκοτρώνης, Π. Μαρκάκης, Ο. Παπανδρέου-Παπαδάκη, Η. Πολατίδης

2010 – TVXS.gr (του ευρωβουλευτή Σύριζα κ Σταύρου Κούλογλου)[1]: Να καταργηθούν οι παρελάσεις

  • Επινοήθηκαν από το Φρειδερίκο της Πρωσίας, κορυφώθηκαν στη Γερμανία του Χίτλερ, αποτέλεσαν βασικό σύμβολο της δικτατορίας του Μεταξά και επανήλθαν δυναμικά στη χούντα του Παπαδόπουλου. Μάλιστα, ο ελληνικός τρόπος τις καθιστά συχνά αφορμή για διακρίσεις ανάμεσα σε παιδιά, βάσει των επιδόσεων, της καταγωγής ή του ύψους τους. Το TV Χωρίς Σύνορα κηρύσσει την έναρξη εκστρατείας με στόχο ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ

2015 – lifo.gr (του αριστερού Στάθη Τσαγκαρουσιάνου) Ελλάδα: Πότε θα καταργηθούν οι παρελάσεις; Επιστολή των Οικολόγων Πράσινων με τρία σημεία για την κατάργηση των παρελάσεων[2]

  • .Με επιστολή εναντίον των παρελάσεων επανέρχονται στο θέμα οι Οικολόγοι Πράσινοι οι οποίοι για ακόμη μια φορά εκφράζουν την ανησυχία τους για το γεγονός πως ο θεσμός συνεχίζεται. Λίγα 24ωρα πριν την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου σημειώνουν τους τρεις βασικούς λόγους που ζητούν την κατάργηση και χαρακτηρίζουν τις παρελάσεις ιδεολογικά συντηρητικές, παιδαγωγικά αναχρονιστικές, αλλά και επιβλαβείς για το περιβάλλον

2018 – huffingtonpost.gr
Νίκος Μαραντζίδης: Οι μαθητικές παρελάσεις σήμερα είναι χρήσιμες όσο ένας διαγωνισμός καλλιγραφίας[3]

  • Κατά τη γνώμη μου λοιπόν, στον 21ο αι. οι παρελάσεις είναι ένα ξεπερασμένο υπόλειμμα ενός παρελθόντος όπου τα έθνη- κράτη είχαν ανάγκη να διαπαιδαγωγούν με αυτές τις αξίες και συμπεριφορές. Γιατί η παρέλαση, όπως και να την δει κανείς, είναι μια μιλιταριστικής μορφής διαπαιδαγώγηση. Πειθαρχία, βήμα ο ένας μαθητής πίσω από τον άλλο- είναι μια εισαγωγή στο πνεύμα του στρατού. Πλέον, όμως, τα έθνη- κράτη δεν βλέπουνε τον κόσμο με τα μάτια του 19ου αι., ούτε οι αξίες του πολέμου θεωρούνται στην εποχή μας σπουδαίες αξίες, μη γελιόμαστε, δε βρισκόμαστε στο 1930, ούτε στο 1850. Η παγκόσμια κοινότητα έχει πια εμπεδώσει ότι ο πόλεμος είναι η χειρότερη εξέλιξη που μπορεί να βιώσει κάθε οργανωμένη κοινωνία.

2019 – alfavita.gr

Φίλης: Είμαι υπέρ της κατάργησης των παρελάσεων – Είναι κατάλοιπο άλλων εποχών

  • «Υπάρχει θέμα με την παρέλαση. Είναι κατάλοιπο άλλων εποχών. Η κατάργηση των παρελάσεων, που εγώ είμαι υπέρ της κατάργησης των παρελάσεων, δεν μπορεί να υλοποιηθεί από τα πάνω, με διοικητικά μέτρα, αλλά πρέπει να συνειδητοποιηθεί από τις τοπικές κοινωνίες και τους γονείς, ότι δεν προσφέρουν τίποτα στη διαμόρφωση του πατριωτισμού των παιδιών»

Διαχρονικά: Τι κάνουν οι αληθινοί διεθνιστές, όταν οι κάλπικοι βάζουν το ζήτημα των παρελάσεων;[4]

  • Το ερώτημα που μπαίνει σε μας είναι τι κάνουμε όταν οι φαιοκόκκινοι βγάζουν τις 3 γραμμές τους, ιδιαίτερα τι κάνουν οι διεθνιστές, όταν μπαίνει στις παρελάσεις η θέση του ΣΥΝ για κατάργησή τους τώρα;
    Εμείς κάνουμε ό,τι κάνουμε πάντα όταν ο σοσιαλφασισμός ξεκινάει εκστρατεία για την απόκτηση θέσεων μέσα στο κράτος με προκάλυμμα ένα δημοκρατικό αίτημα. Παίρνουμε υπόψη μας τη διάθεση των μαζών και δένουμε την αντισοσιαλφασιστική στρατηγική μας με αυτή τη διάθεση. Αυτό κάναμε στην πιο κλασική περίπτωση, που ήταν ως τώρα η αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες.
    Στην περίπτωση αυτή η κυβέρνηση Σημίτη χρησιμοποίησε ένα δημοκρατικό μέτρο, τη μη αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες, για να μειώσει την πολιτική ισχύ και τις πολιτικές θέσεις των εθνικιστών μέσα στο κράτος και κατά συνέπεια μέσα στην Εκκλησία. Εμείς ως ΟΑΚΚΕ, πολύ πριν αυτό το μέτρο επιβληθεί διοικητικά, είχαμε καταγγείλει την αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες ως ένα σύμπτωμα της επικίνδυνης σύμφυσης της Εκκλησίας με το κράτος στη Ελλάδα, οπότε και ως ένα μελλοντικό ίσως εργαλείο του ορθοδοξοφασισμού κτλ.
    Η κυβέρνηση όμως Σημίτη εισήγαγε αυτό το μέτρο εντελώς «από τα πάνω», ξαφνικά και χωρίς να έχει υπάρξει οποιαδήποτε ιδεολογική ζύμωση μέσα στο λαό και μέσα στην κοινωνία γενικότερα για τους αντίστροφους λόγους. Έτσι προκάλεσε ένα πελώριο κύμα πολιτικού και ιδεολογικού σκοταδισμού, την ηγεσία του οποίου παρέδωσε στο ρωσόφιλο Χριστόδουλο. Αυτός, χάρη στην τέτοιου είδους κατάργηση της αναγραφής του θρησκεύματος, δυνάμωσε στο έπακρο τον αντιευρωπαϊσμό, τον αντιδιαφωτισμό και τον αντισημιτισμό μέσα στις θρησκευόμενες μάζες μετατρέποντας για πρώτη φορά την πολιτική τους καθυστέρηση σε υπεραντιδραστικό πολιτικό κίνημα.
    Είχαμε τότε πει ότι η μη αναγραφή, εκτός από ένα χτύπημα στους εθνικιστές παπάδες, ήταν ακόμα περισσότερο και μια προβοκάτσια υπέρ των ρωσόδουλων ορθοδοξοφασιστών. Πραγματικά, την ίδια ώρα που η κυβέρνηση Σημίτη έδιωχνε το θρήσκευμα από τις ταυτότητες, την ίδια στιγμή ανέθετε στο Χριστόδουλο καθήκοντα εθνικής διπλωματίας, ενώ λίγο μετά τον βοηθούσε στην κρατικοθρησκευτική εκστρατεία ενάντια στο Φανάρι και στην προβοκατόρικη επέμβασή του στα εσωτερικά του πατριαρχείου Ιεροσολύμων κτλ. Όλο αυτό το διάστημα το ψευτοΚΚΕ έπαιρνε με έμμεσο τρόπο θέση υπέρ της Εκκλησίας, αφού συμφωνούσε ότι μέσω των ταυτοτήτων αυτή -τάχα- βαλλόταν από τη Δύση και την παγκοσμιοποίηση.
    Τότε λοιπόν εμείς, ενώ διατηρήσαμε τη θέση μας για την ανάγκη κατάργηση της αναγραφής του θρησκεύματος στις ταυτότητες ως μέρος της στρατηγικής μας για το διαχωρισμό της Εκκλησίας από το κράτος, ταυτόχρονα καταγγείλαμε τους προβοκάτορες που έκαναν αυτού του είδους την κατάργηση τη δοσμένη στιγμή.
    Την ανάλογη θέση παίρνουμε τώρα και με τις παρελάσεις. Ζυμώνουμε ενάντια στις παρελάσεις, όπως ζυμώνουμε και θα συνεχίζουμε ως διεθνιστές να ζυμώνουμε γενικά ενάντια στον εθνικισμό. Αυτό πρέπει να το κάνουμε και σε κάθε σχολείο όπου οι μαθητές αναρωτιούνται αν θα συμμετέχουν ή όχι στη μαθητική παρέλαση. Εκεί εμείς θα ζυμώνουμε για τη μη συμμετοχή του κάθε μαθητή στην παρέλαση. Όμως δε θα βάζουμε τους μαθητές ή τους δασκάλους στην υποχρέωση να υποταχθούν, π.χ., σε μια ψηφοφορία που θα ρωτάει αν η τάξη ή το σχολείο θα συμμετέχει στην παρέλαση, ούτε θα υποστηρίζουμε ένα ψήφισμα που θα ζητάει τώρα την κατάργηση των μαθητικών παρελάσεων από το υπουργείο Παιδείας. Ακόμα θα πρέπει να ξεσκεπάζουμε τον «αντιεθνικισμό» των σοσιαλιμπεριαλιστών και των τροτσκιστών, που μαζί με τον εθνικισμό καταδικάζουν και την όποια δίκαιη εθνική αντίσταση των λαών στον ιμπεριαλισμό και στο σοσιαλιμπεριαλισμό, και θα ξεσκεπάζουμε ότι αυτής της φύσης είναι η τρέχουσα καμπάνια για την κατάργηση σήμερα από το κράτος των παρελάσεων.

Για βαθύτερη ενημέρωση του αναγνωστικού μας κοινού υπενθυμίζουμε μερικά περί εσχάτης προδοσίας

Πότε στοιχειοθετείται το αδίκημα της Εσχάτης Προδοσίας πολιτικών προσώπων.

Γράφει ο Χρήστος Ηλ. Τσίχλης, Δικηγόρος Αθηνών

Το άρθρο 108 του Συντάγματος, αναφέρεται στο αδίκημα της εσχάτης προδοσίας.

Όποιος επιχειρεί με βία ή απειλή βίας να καταλύσει, να αλλοιώσει ή να καταστήσει ανενεργό, διαρκώς ή προσκαίρως, το δημοκρατικό πολίτευμα που στηρίζεται στη λαϊκή κυριαρχία ή θεμελιώδεις αρχές ή θεσμούς του πολιτεύματος αυτού ή να αποστερήσει τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ή αυτόν που ασκεί την προεδρική εξουσία, τον Πρωθυπουργό, την Κυβέρνηση ή τη Βουλή από την εξουσία που έχουν κατά το Σύνταγμα, τιμωρείται με κάθειρξη ισόβια ή πρόσκαιρη από δεκαπέντε ως είκοσι έτη.

Με την ίδια ποινή τιμωρείται και όποιος επιχειρεί να τελέσει την πράξη της προηγούμενης παραγράφου με κατάχρηση της ιδιότητάς του ως οργάνου του κράτους ή με σφετερισμό της ιδιότητας αυτής, καθώς και όποιος ασκεί την εξουσία που ο ίδιος ή άλλος κατέλαβε με τους τρόπους και τα μέσα που προβλέπει το άρθρο αυτό.

Θεμελιώδεις αρχές και θεσμοί του πολιτεύματος θεωρούνται στο Κεφάλαιο αυτό: α) η ανάδειξη του Αρχηγού του Κράτους με εκλογή, β) το δικαίωμα του λαού να εκλέγει τη Βουλή με γενικές, άμεσες, ελεύθερες, ίσες και μυστικές ψηφοφορίες μέσα στα συνταγματικά χρονικά πλαίσια, γ) το κοινοβουλευτικό σύστημα διακυβέρνησης, δ) η αρχή του πολυκομματισμού, ε) η αρχή της διάκρισης των λειτουργιών, όπως προβλέπεται στο Σύνταγμα, στ) η αρχή της δέσμευσης του νομοθέτη από το Σύνταγμα και της εκτελεστικής και της δικαστικής λειτουργίας από το Σύνταγμα και τους νόμους, ζ) η αρχή της ανεξαρτησίας της δικαιοσύνης και η) η γενική ισχύς και προστασία των ατομικών δικαιωμάτων που προβλέπει το Σύνταγμα.

Επίλογος

Γίνεται πλέον φανερό πως η υπομονετικη μεθόδευση των αριστερών κομμάτων και συνιστωσών στην Ελλάδα για την κατάγηση των μαθητικών και στρατιωτικών παρελάσεων, διατάχθηκε με ποινή φυλάκισης 2 ετών, από την κεντροδεξιά κυβέρνηση Κυριάκου Μητσοτάκη.

Η ιδεοληψία του διεθνισμού, ενός συγκεκαλυμμένου αριστεροφασισμού, επιβάλλει την λεηλασία της Εθνικής μνήμης και τη βεβήλωση της ελευθερίας, της βγαλμένης από τα κόκκαλα των Ελλήνων τα Ιερά.

Όλοι αυτού δίχως φόβο Θεού, φαίνεται πως υλοποιούν ένα κοινό πρόγραμμα. Ίσως φοβηθούν τις ευθύνες που ο ποινικός κώδικα προβλέπει για εκείνους και τους ομοίους τους.

Όσο ο Ελληνικός λαός βρίσκεται σε σύγχυση, ανάμεσα στη Σκύλα του κορωνοϊού και στη Χάρυβδη του εθνομηδενισμού, στέκεται αποσβολωμένος και δέχεται παθητικά τα κυβερνητικά ραπίσματα.

Ζήτω το Έθνος!   


[1] https://tvxs.gr

[2] https://www.lifo.gr

[3] https://www.huffingtonpost.gr

[4] https://www.oakke.gr

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Δείτε σχετικά:
Εκείνο το ΟΧΙ λαχταράμε να ακούσουμε
Η Θεσσαλονίκη: μέτρα προφύλαξης από… τον Πολιούχο μας και τον Πατριωτισμό μας
– Η υποκρισία χτυπάει κόκκινο
– Ο straight σε καραντίνα και ο gay σε παρέλαση
– Το δόγμα της συσκότισης