Γράφει η Μαρία Κοσμίδου 
αρθρογραφεί για katanixi.gr

Όσο πιο σπουδαγμένοι είναι οι ορθόδοξοι συμμετέχοντες τόσο πιο όμορφα σερβίρουν τον αχταρμά…

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr 

To Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Europe Direct Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και το Τμήμα Γλώσσας, Φιλολογίας και Πολιτισμού Παρευξείνιων Χωρών του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (ΔΠΘ) διοργάνωσαν ιστορικό περίπατο στην Κομοτηνή.

Σκοπός της διοργάνωσης ήταν να γνωρίσουν οι συμμετέχοντες τον θρησκευτικό πλουραλισμό της Κομοτηνής των αρχών του 20ου αιώνα. Οι συμμετέχοντες από Κομοτηνή, Ξάνθη και Δράμα ήταν κυρίως φοιτητές του Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης του ΔΠΘ.

Κατά τον ιστορικό περίπατο οι συμμετέχοντες επισκέφθηκαν χώρους λατρείας εντός κι εκτός των βυζαντινών τειχών της Κομοτηνής. Η περιήγηση ξεκίνησε από τον παλαιό μητροπολιτικό ναό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου. Ο κληρικός της Ι. Μητρόπολης Μαρωνείας και Κομοτηνής, π. Παρασκευάς Παρθένης, καλωσόρισε τους συμμετέχοντες και τους ξενάγησε στο εσωτερικό του ναού. 

Ακριβώς απέναντι από τον ναό της Κοιμήσεως βρίσκονται μέχρι σήμερα τα ερείπια των θεμελίων της συναγωγής Μπετ Ελ και ο χώρος ανάπτυξης της άλλοτε ζώσας εβραϊκής συνοικίας. Οι συμμετέχοντες στον ιστορικό περίπατο συνέχισαν προς το Γενί Τζαμί (Νέο Τέμενος). Στο ισλαμικό μνημείο τους ξενάγησε ο μουσουλμάνος θεολόγος και από φέτος Μουφτής Κομοτηνής, Δρ. Τζιχάτ Χαλήλ. Τους εισήγαγε, επίσης, στα βασικά στοιχεία της καθημερινής ζωής των πιστών μουσουλμάνων με βάση τους Πέντε Πυλώνες του Ισλάμ και απάντησε σε ερωτήσεις του κοινού.

Τελικός προορισμός ήταν ο ιστορικός ναός της αρμενικής κοινότητας. Ο πνευματικός προϊστάμενος των αρμενικών κοινοτήτων της Θράκης, κ. Χοβανές Σαγντετσιάν, μίλησε στους συμμετέχοντες, τους κατέστησε κοινωνούς του κύριου σκοπού του ιερατικού λειτουργήματος μέσα στην Αρμενική “Εκκλησία” και μοιράστηκε μαζί τους εμπειρίες συνεργασίας στο πλαίσιο του Παγκοσμίου Συμβουλίου “Εκκλησιών” και του οικουμενι(στι)κού διαλόγου. Στη συζήτηση με τον κ. Σαγντετσιάν συμμετείχαν ενεργά και φοιτητές του ΔΠΘ. Αποχαιρετώντας τους συμμετέχοντες, οι διοργανωτές υποσχέθηκαν την πραγματοποίηση και άλλων ανάλογων περιπάτων!

Αυτή η δράση παρουσιάστηκε στα ΜΜΕ με έναν τίτλο διανθισμένο με οικουμενιστική αγάπη και με τίτλο: “διαθρησκευτική συνύπαρξη στο χώρο και στη μνήμη”. Στον επίλογο της παρουσίασης σημειώνεται ότι “η αξία αυτών των δράσεων, πέρα από την προσφορά ποιοτικού χρόνου, αναψυχής και γνώσης, είναι η υπέρβαση των καθημερινών εμποδίων που αποτρέπουν ανθρώπους, οι οποίοι περπατούν στους ίδιους δρόμους, να σταθούν και να μιλήσουν γι’ αυτά τα στοιχεία που σηματοδοτούν τις αξίες της ζωής τους, την πίστη και την κουλτούρα τους.”

Όμως, στην πραγματικότητα είναι μια ακραιφνούς οικουμενιστικού χαρακτήρα προσπάθεια με όχημα αυτή τη φορά την πολιτική επιστήμη και την ακαδημαϊκή κοινότητα. Όσο πιο σπουδαγμένοι είναι οι Ορθόδοξοι συμμετέχοντες, τόσο περισσότερο κουκουλώνουν την υπαρκτή Ορθόδοξη ταυτότητα τους και προσπαθούν να αναδείξουν την ανύπαρκτη Ευρωπαϊκή.

 Όσο εύηχα κι αν ακούγονται τα καλέσματά τους, δεν παύουν να είναι ύπουλες σειρήνες που οδηγούν τους χριστιανούς στην παναίρεση του Οικουμενισμού.

Στον εν λόγω διαθρησκειακό περίπατο -όπως πληροφορούμαστε από το ρεπορτάζ- οι εκπρόσωποι των εβραίων, των Αρμενίων, των μουσουλμάνων μίλησαν στους συμμετέχοντες για τα πιστεύω τους. Είναι αποκαλυπτικός ο τρόπος που όλα συνδέονται και υπηρετούν την ατζέντα της παναίρεσης του Οικουμενισμού. Από την ταυτότητα του μαθήματος των θρησκευτικών στο σχολικό περιβάλλον, που από ομολογιακό έγινε θρησκειολογικό,  φτάνουμε στο οικουμενιστικό διαβατήριο στο όνομα του θρησκευτικού τουρισμού σε ακαδημαϊκό επίπεδο.  Σε τέτοιες δράσεις δε θα ακούσουν ποτέ οι φοιτητές, ότι η ένωση  μπορεί να γίνει μόνο διά της Ορθόδοξης Πίστης! Είναι σωστό να πιστεύουν ότι όλοι μπορούν να πετύχουν σωτηρία ακόμα και αν δεν είναι Ορθόδοξοι Χριστιανοί; Ποιος είναι ο λόγος για τον οποίο αποσιωπείται το γεγονός ότι η μόνη εκκρεμότητα για να γίνουμε όλοι μια Ποίμνη με Ποιμένα τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό, είναι η υπό των ετεροδόξων αποδοχή της μόνης αληθινής Πίστης, της Ορθοδοξίας μας;

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra

Δείτε σχετικά:
Είναι οι Αρμένιοι Ορθόδοξοι; Οι θέσεις του Μεγάλου Φωτίου
Ι.Μ. Βελγίου: Οικουμενιστικός αγιασμός με την προσευχή και «ευλογία» αιρετικού Μονοφυσίτη
Μοιάζει με γάγγραινα που είναι αδύνατον να θεραπευτεί αλλιώς
Ευσεβείς πόθοι και ασεβή ράσα….