Επικαιρότητα

Γάμος ομοφύλων: Η εκκλησιαστική διοίκηση συντάσσεται με τον Καίσαρα – Το ημερολόγιο της ντροπής

εικόνα άρθρου: Γάμος ομοφύλων: Η εκκλησιαστική διοίκηση συντάσσεται με τον Καίσαρα – Το ημερολόγιο της ντροπής

Η διοίκηση της Εκκλησίας αποφεύγει συστηματικά να εκφέρει Αγιογραφικό, Αγιοπατερικό και Εκκλησιαστικό λόγο, αρνούμενη να καταδικάσει τη φρικτή πτώση και αμαρτία της ομοφυλοφιλίας

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Από τα μέσα Δεκεμβρίου 2023, η κυβέρνηση Κυριάκου Μητσοτάκη, με τη συνεπή συνέργεια του συνόλου των ελεγχόμενων συστημικών μέσων ενημέρωσης, προωθεί μεθοδικά τη μιαρή πρόθεσή της περί θεσμοθέτησης του γάμου των ομόφυλων ζευγαριών και της υιοθεσίας τέκνων από αυτά.

Την ίδια στιγμή, η διοίκηση της Εκκλησίας (και τα επίσημα εκκλησιαστικά όργανα) για ακόμα μία φορά εμφανίζεται πολύ κατώτερη των περιστάσεων.

Υποτασσόμενη στον Καίσαρα αποφεύγει συστηματικά να εκφέρει Αγιογραφικό, Αγιοπατερικό, Θεολογικό και Εκκλησιαστικό λόγο, αρνούμενη να καταδικάσει την αμαρτία της ομοφυλοφιλίας, ανοίγοντας έτσι τον δρόμο για τη θεσμοθέτηση ανίερων, αντίχριστων και ασεβών νόμων.

Ακολούθως παρατίθεται το ημερολόγιο της ντροπής που αφορά τα λεχθέντα και πραχθέντα των σύγχρονων εκκλησιαστικών αρχών και οργάνων.

α) ΔΙΣ: Απόφαση να «παρακολουθεί» το θέμα (13-14 Δεκεμβρίου)

Το διήμερο 13-14 Δεκεμβρίου 2023 συνήλθε η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος [1].

Κατά τη συνεδρία της ενημερώθηκε περί του θέματος του γάμου των ομοφύλων ζευγαριών και αποφάσισε: «να παρακολουθεί το θέμα, και αναλόγως με τις εξελίξεις να εξετασθεί από την Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος».

β) Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος: Με ενοχλεί η τεκνοθεσία των ομόφυλων ζευγαριών, όχι η συμβίωση (15η Δεκεμβρίου)

Την επόμενη ημέρα, 15η Δεκεμβρίου, ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών παραχώρησε συνέντευξη σε τηλεοπτικό κανάλι.

Σε ερώτηση δημοσιογράφου, σχετικά με την πρόθεση της κυβέρνησης να προχωρήσει στη νομοθέτηση του γάμου των ομοφύλων ζευγαριών και της δυνατότητας τεκνοθεσίας από αυτά, δήλωσε ότι προσωπικά τον ενοχλεί η τεκνοθεσία και όχι η συμβίωση [2]:

[17:35] Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος: Την ελευθερία τη σεβόμαστε για τον κάθε άνθρωπο. Eγώ πρώτος, και οι Αρχιερείς πιστεύω ναι. Το να μου αλλάξει τον τρόπο ζωής δεν το επιτρέπω.

Δημοσιογράφος Γιώργος Παπαδάκης: Έχω την εντύπωση ότι το θέμα της τεκνοθεσίας είναι αυτό που σας ενοχλεί, και όχι της συμβίωσης.

Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος: Εμένα, προσωπικά.

γ) Ανακοίνωση Ιεράς Κοινότητας Αγίου Όρους (18η Δεκεμβρίου)

Την 18η Δεκεμβρίου, η Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους εξέδωσε ανακοίνωση εξ αφορμής των προσφάτων δηλώσεων περί της προθέσεως της Ελληνικής Κυβέρνησης διά την νομοθέτηση του γάμου των «ὁμοφύλων ζευγῶν», ως επίσης και της υιο­θεσίας τέκνων υπ’ αυτών [3].

Η Ιερά Κοινότητα, συντασσόμενη με το πνεύμα του Αρχιεπισκόπου Αθηνών, απέφυγε να αναφερθεί/καταδικάσει το φρικτό αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας.

Ταυτόχρονα, εξέφρασε τον προβληματισμό της και την βαθείαν λύπη της για τα σχεδιαζόμενα νομοθετήματα, σημειώνοντας:

«Ὀφείλομεν, διὰ τῆς παρούσης ἀνακοινώσεως, νὰ δηλώσωμεν σαφῶς ὅτι κάθε μορφὴ γάμου ἢ τεκνο­θεσίας, ἡ ὁποία ἀντίκειται εἰς τὴν εὐαγγελικὴν διδα­σκαλίαν, ἀλλὰ καὶ εἰς τὴν μακραίω­νην πα­ράδοσιν τοῦ εὐσεβοῦς ἔθνους καὶ γέ­νους ἡμῶν, ὅσον ἀφορᾶ εἰς τὸν ἱερὸν θεσμὸν τῆς οἰκογενείας, εὑρίσκει ἡμᾶς ἀπολύτως ἀντιθέτους.

Ἀπευθύνομεν θερμὴν ἔκκλησιν ὅπως ἡ Ἑλληνικὴ Κυβέρνησις μὴ προ­χωρήση εἰς τὴν ἀναγγελθεῖσαν ἀντιευαγγελικὴν νομοθεσίαν».

Τουλάχιστον εξέφρασε την απόλυτον αντίθεσή της η Ιερά Κοινότητα, άφησε όμως τον Αρχιεπίσκοπο τελείως στο απυρόβλητο. Αυτός ο πνευματικός στραβισμός σκανδάλισε τον πιστό λαό του Θεού. Ο Αρχιεπίσκοπος να κηρύττει έτερον Ευαγγέλιον και εμείς να καταγγέλλουμε την κυβέρνηση, είναι τουλάχιστον ατυχές και οφείλει να επανέλθει συστήνοντας τον Ιεροκανονικό και Αγιοπατερικό δρόμο της διακοπής μνημόνευσης του Αρχιεπισκόπου από τους συνεπισκόπους του στην Ιερά Σύνοδο και τους κληρικούς της Αρχιεπισκοπής Αθηνών.

δ) Εγκύκλιος της ΔΙΣ «Περί των θέσεων της Εκκλησίας της Ελλάδος δια τον γάμον και την υιοθεσίαν υπό ομόφυλων ζευγαριών» (18η Δεκεμβρίου)

Την ίδια ημέρα, 18η Δεκεμβρίου, η Διαρκής Ιερά Σύνοδος εξέδωσε Εγκύκλιο με τίτλο «Περί των θέσεων της Εκκλησίας της Ελλάδος δια τον γάμον και την υιοθεσίαν υπό ομόφυλων ζευγαριών» [4].

«Τὸ κείμενον ἀποτελεῖ περίληψιν τῆς εἰσηγήσεως -διὰ τὸ ἐν λόγῳ ζήτημα- τοῦ νομικοῦ κ. Θ. Παπαγεωργίου πρὸς τὴν ΔΙΣ, τὴν ὁποίαν ἔχει ἤδη ὁλόκληρον δημοσιεύσει ὁ «Ο.Τ.» (ἀρ. φ. 2473 καὶ 2474).

Προκαλοῦνται, βεβαίως, πλεῖστα ὅσα ἐρωτήματα: Διατί δὲν ἐδόθη ἐπισήμως εἰς τὴ δημοσιότητα, ἀλλὰ μέσῳ «διαρροῆς»; Διατί τὴν συγκεκριμένην χρονικὴν στιγμήν; Διατί δὲν προωθήθη αὐτουσία ἡ εἰσήγησις; Ποῖος διήνθησε μὲ μὴ ἀποδεκτὰς θεολογικῶς θέσεις τὴν ἀποσταλεῖσα σύνοψιν; Διατί εἶναι μόνον «πρὸς ἐνημέρωσιν»; Διατί δὲν συγκαλεῖται ἡ Ἱεραρχία νὰ προλάβη τὰ γεγονότα, ἐφ’ ὅσον μάλιστα εἶναι δεδηλωμένη ἡ πρόθεσις τοῦ Πρωθυπουργοῦ;» [5].

Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος απέφυγε επιμελώς να στηλιτεύσει την φρικτή πτώση και αμαρτία της ομοφυλοφιλίας, ενώ ταυτόχρονα:

i) Σχετικά με τις «ομοερωτικές τάσεις και πράξεις» σημείωσε ότι:

«Β. Θέση της Εκκλησίας της Ελλάδος απέναντι σε ομοερωτικές τάσεις και πράξεις.

Όλοι οι άνθρωποι, παρά τις ατέλειες και αδυναμίες τους, είναι εξ ίσου τέκνα και εικόνες του Θεού. Δεν μπορεί να κατακριθεί κανένας για τα χαρακτηριστικά και τις τάσεις, με τις οποίες γεννήθηκε.
Η Εκκλησία είναι οικογένεια που δεν απορρίπτει κανένα πρόσωπο για τις αδυναμίες του, αλλά το προτρέπει σε διαρκή αγώνα, για να τις υπερβαίνει. Όμως από εκεί και έπειτα, κάθε άνθρωπος είναι ελεύθερος και επομένως υπεύθυνος, εάν οι επιλογές του, οι πράξεις και ο τρόπος ζωής του, τον οδηγούν ή τον απομακρύνουν από τον Θεό».

ii) Δεν έθεσε θέμα διαφωνίας με τον πολιτικό γάμο μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου, καθώς σύμφωνα με τη θέση που εξέφρασε, ο πολιτικός γάμος (αδιακρίτως φύλου ζευγαριών) δεν ενδιαφέρει την ορθόδοξη χριστιανική παράδοση (!):

«ΣΤ. Θέση της Εκκλησίας της Ελλάδος για την ομόφυλη γονεϊκότητα […]

[…] δεν τίθεται θέμα διαφωνίας ειδικά με τον πολιτικό γάμο μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου, διότι συνολικά ο πολιτικός γάμος (αδιακρίτως φύλου ζευγαριών) δεν ενδιαφέρει την ορθόδοξη χριστιανική παράδοση...».

iii) Δήλωσε ότι διαφωνεί με την ομόφυλη γονεϊκότητα και τον ομόφυλο γάμο, εστιάζοντας αποκλειστικά στην ορθή ανατροφή των παιδιών, αποφεύγοντας να παραθέσει την Αγιοπατερική και Ευαγγελική θέση περί του φρικτού αμαρτήματος της ομοφυλοφιλίας:

«ΣΤ. Θέση της Εκκλησίας της Ελλάδος για την ομόφυλη γονεϊκότητα […]

[…] η Εκκλησία της Ελλάδος, επειδή έχει ως αποστολή και την μέριμνα για την ορθή ανατροφή των παιδιών και των νέων, διαφωνεί : 1) με την ομόφυλη γονεϊκότητα, γιατί δεν ικανοποιεί τα δικαιώματα των παιδιών να έχουν πατέρα και μητέρα, 2) με τον ομόφυλο γάμο, διότι οδηγεί σε ομόφυλη γονεϊκότητα (δεν είναι νομικά επιτρεπτή η επέκταση του γάμου στα ομόφυλα ζευγάρια με αποκλεισμό τους από το δικαίωμα υιοθεσίας που ισχύει σήμερα για τα έγγαμα ζευγάρια)».

Για κάποιους καλοπροαίρετους αλλά μάλλον ακατήχητους πιστούς μπορεί να θεωρηθεί επαρκής η ανακοίνωση αυτή: «… ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, παρότι ὁ πολιτικός γάμος ἐν γένει (ἀδιακρίτως φύλου ζευγαριῶν) δέν ἐνδιαφέρει τήν διδασκαλία καί παράδοσή της, ἔχει ὅμως ὡς ἀποστολή καί καθῆκον καί τήν μέριμνα γιά τήν ὀρθή ἀνάπτυξη τῶν παιδιῶν καί τῶν νέων, διαφωνεῖ: 1) μέ τήν ὁμόφυλη γονεϊκότητα, γιατί δέν ἱκανοποιεῖ τά δικαιώματα τῶν παιδιῶν νά ἔχουν πατέρα καί μητέρα, 2) μέ τόν ὁμόφυλο γάμο, διότι ὁδηγεῖ σέ ὁμόφυλη γονεϊκότητα (δέν εἶναι νομικά ἐπιτρεπτή ἡ ἐπέκταση τοῦ γάμου στά ὁμόφυλα ζευγάρια μέ ἀποκλεισμό τους ἀπό τό δικαίωμα υἱοθεσίας πού ἰσχύει σήμερα γιά τά ἔγγαμα ζευγάρια)» [6].

Το θέμα είναι όμως σοβαρότατο, βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα των παγκοσμιοποιητών της μασονοκίνητης Νέας Τάξης, και η δική μας αντίδραση θα πρέπει να είναι δυναμική και να ξεκινήσει από την κεφαλή. Η διακοπή μνημόνευσης του Αρχιεπισκόπου για τις αντιευαγγελικές του θέσεις είναι μια καλή αρχή.

Για τη συνέχεια του αγώνα όμως, όπως λέει και ο όσιος Ιωσήφ ο Ησυχαστής: «Δεν εἶναι ἡμῶν ἡ πάλη πρὸς ἄνθρωπον, ὅπου τυχὸν ἡμπορεῖς νὰ τὸν θανατώσῃς µυριοτρόπως, ἀλλὰ εἶναι πρὸς τὰς ἀρχὰς καὶ ἐξουσίας τοῦ σκότους. Δὲν πολεμοῦνται μὲ γλυκὰ καὶ λουκούµια…»

Εν κατακλείδι, θα μείνουν στα λόγια, τον χαρτοπόλεμο και τις γνωστές κυβιστήσεις οι Σεβασμιώτατοι ή θα δώσουν τον αγώνα τον καλόν για το Ευαγγέλιο του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και την Ορθοδοξία;

Χριστός Ετέχθη!

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: ΚΑΤΑΝΙΧI

Δείτε σχετικά:
Η σιωπή της Εκκλησίας απέναντι στο νομοσχέδιο του γάμου των ομοφυλοφίλων
Ο Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας ξαναχτυπά!
Εμπρός ολοταχώς για βδελυρές μεταρρυθμίσεις και μιαρά νομοσχέδια

Σχετικά άρθρα

Μαύρα σύννεφα στο Σιδηρόκαστρο σε επετειακή εκδήλωση με αφορμή τη συμπλήρωση 50 ετών από την τουρκική εισβολή στην Κύπρο

Γράφει ο Mandatoras Ο Μητροπολίτης Σιδηροκάστρου δεν έλεγξε Βουλευτή Σερρών που ψήφισε υπέρ του γάμου ομοφυλοφίλων, ενώ εξέθεσε και τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου

Ο Ουκρανός «ιερέας» που κατέλαβε Ι. Ναό στην Μπογιάρκα συνομιλεί με εκκλησιαστικούς άρχοντες στην Αθήνα

Συνάντηση των σχισματικών με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πρόταση συνεργασίας - Πραχθέντα του σχισματικού «κληρικού» Βασιλείου Λίλο και αρπαγή Ι. Ναού της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας

Οι 26 Οσιομάρτυρες της Μονής Ζωγράφου ελέγχουν την εκτροπή των σημερινών μοναχών του Αγίου Όρους!

Άρθρο της Ελένης Παπασταματάκη Ας παραδειγματιστούμε λοιπόν από την ανδρεία, την γενναιότητα της ψυχής, την ομολογιακή πίστη αυτών των είκοσι έξι Πατέρων της Μονής Ζωγράφου

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.