εικόνα άρθρου: Για άλλη μια φορά ο σχισματικός ψευδεπίσκοπος Ολβίας στην Ι.Μ. Δημητριάδος
Άρθρο της Ευαγγελίας Ζουλάκη

Άλλος ένας παραδοσιακός Ιερέας έπεσε στα νύχια των Οικουμενιστών


Με αφορμή την εορτή των Πρωτοκορυφαίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου, η Ι.Μ. Δημητριαδος διοργάνωσε λατρευτικές εκδηλώσεις προς τιμήν τους απο τις 23 έως τις 30 Ιουνίου [1].

Την έναρξη των εκδηλώσεων σήμανε η υποδοχή των Ιερών Λειψάνων των Πρωτοκορυφαίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου στον ομώνυμο Ναό στη Ν. Ιωνία Βόλου.

Και ποιος ήταν αυτός που υποδέχτηκε τα Ιερά λείψανα; Ο σχισματικός Ψευδεπίσκοπος Ολβίας Επιφάνιος (Δημητρίου) της ψευδοεκκλησίας της Ουκρανίας, «επικεφαλής του ιερού Κλήρου και του ευσεβούς λαού» [sic] (σύμφωνα με την ανακοίνωση της Μητρόπολης Δημητριάδος).

Επικεφαλής του κλήρου και του λαού ο σχισματικός; Άραγε με απόφαση του οικείου Μητροπολίτη κ. Ιγνατίου; Φαίνεται πως οι δυο τους δρουν κατά τα ειωθότα.

Πλήθος άρθρων στην Κατάνυξη έχουν σχολιάσει συναφή ανοίγματα ιεραρχών της Εκκλησίας της Ελλάδος προς τους σχισματικούς και ειδικότερα στην παρούσα περίπτωση του κ. Επιφανίου Ολβίας.

Έπειτα από την υποδοχή των Ιερών Λειψάνων ακολούθησε Αρχιερατικός Εσπερινός. Μετά το πέρας του Εσπερινού ακολούθησε ομιλία του πρωτ/ρου Γεωργίου Σχοινά, προϊσταμένου του Ι.Ν. Αγίου Νικολάου Φιλοπάππου Αθηνών με θέμα «Το κήρυγμα αυτών που αγάπησαν πραγματικά».

Ο γνωστός κληρικός της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, π. Γεώργιος Σχοινάς, μας λυπεί για δεύτερη φορά

Άλλος ένας παραδοσιακός Ιερέας έπεσε στα νύχια των Οικουμενιστών… Λυπηρό! 

Γι΄αυτό συχνά ο μακαριστός ομολογητής Γέροντάς μας π. Νικόλαος Μανώλης, μας υπενθύμιζε: «μηδένα προ του τέλους μακάριζε

Ας ελπίζουμε αυτός ο κάποτε παραδοσιακός ιερέας να μετανοήσει για τα οικουμενιστικά του ανοίγματα και να θυμηθεί την ιερά αντίδραση που τον διακατείχε λίγα χρόνια πριν.

Όπως διαβάζουμε και στην αφίσα του προγράμματος, ο Σχισματικός ψευδεπίσκοπος χοροστάτησε επιπλέον στον «Μέγα Πανηγυρικό Αρχιερατικό Εσπερινό» στις 28 Ιουνίου (βίντεο).

Ως προς την κοινωνία με σχισματικούς υπενθυμίζουμε για άλλη μια φορά τον Β΄ Κανόνα της εν Αντιοχεία Συνόδου «Ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτῳ ἀκοινώνητος ἔσται». 

Διαβάζουμε σχετικά στο άρθρο του ομότιμου Καθηγητή Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ. πρωτοπρ. Θεοδώρου Ζήση με τίτλο «Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος για τις αιρέσεις και τα σχίσματα» [3]:

«Οἱ Ἱεροί Κανόνες τῆς Ἐκκλησίας ἀπαγορεύουν τήν κοινωνία μέ τούς αἱρετικούς καί σχισματικούς καί δίνουν τήν ἐντολή νά καθίστανται ἀκοινώνητοι οἱ κοινωνοῦντες μέ αὐτούς, ὅπως ἐνδεικτικά ὁρίζει ὁ β´ κανών τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ τοπικῆς συνόδου: «Ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτῳ ἀκοινώνητος ἔσται». Ἡ κόκκινη γραμμή πού ἔθεταν κάποιοι Γέροντες γιά νά διακόψουν τήν κοινωνία μέ τούς αἱρετικούς καί σχισματικούς, δηλαδή τό κοινό ποτήριο, ἡ κοινή Θεία Εὐχαριστία, ἔχει ἤδη καταπατηθεῖ, διότι, ὅπως παρουσιάσαμε πρόσφατα ἡ «Σύναξη Ὀρθοδόξων Κληρικῶν καί Μοναχῶν» σέ «Διακήρυξη ἀντίστασης καί ἀφύπνισης» ἤδη ἡ Θεία Εὐχαριστία προσφέρεται ἱεροκρυφίως σέ αἱρετικούς, στούς δέ σχισματικούς τῆς Οὐκρανίας ὁλοφάνερα μέ ἐπαναλαμβανόμενα συλλείτουργα, στά ὁποῖα μετέχουν ἀρχιερεῖς καί Ἁγιορεῖτες ἡγούμενοι, δυστυχῶς». 

Καλή μετάνοια!

[1] https://imd.gr
[2] https://katanixi.gr
[3] https://katanixi.gr 

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: ΚΑΤΑΝΙΧI

Δείτε σχετικά:
Αδικαιολόγητη πνευματική πλαδαρότητα από τη Μητρόπολη Βελγίου
Μιαρό συλλείτουργο του σχισματικού ψευδεπισκόπου Ολβίας με τους ηγουμένους των Ι. Μονών Βατοπαιδίου και Ιβήρων
Μιαρά «συλλείτουργα» του σχισματικού ψευδεπισκόπου Ολβίας – Η λίστα της αισχύνης

Σχετικά άρθρα

Επιμνημόσυνη δέηση του «Μητροπολίτη» Τερνοπόλεως της Ψευδοεκκλησίας της Ουκρανίας και Ουνιτών

Ο λατινόφρων «ιεράρχης» Τερνοπόλεως Νέστορας, γνώριμος από την προσκυνηματική του επίσκεψη στην Ελλάδα τον Αύγουστο 2024, πριν τέσσερα χρόνια «συλλειτούργησε» με Λατίνο «ιερέα»

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.