Επικαιρότητα
Η κ. Λινού μάλλον εννοούσε «Βεβαίως και θα κοινωνούσα… αλλά θα κολλούσα»
7 Δεκ 2020
Οι προτάσεις σας δεν ορθοτομούν, αλλά διχοτομούν…
Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr
Στις μέρες μας, είμαστε όλοι μάρτυρες της φορτισμένης με παραπληροφόρηση ατμόσφαιρας που υπάρχει στα δημοσιογραφικά πλατό. Κατά κόρον, οι μεγαλοκαρχαρίες-σταθμοί της δημόσιας και της ιδιωτικής τηλεόρασης παίζουν το «θέατρο» του κορωνοϊού, επιλέγοντας όχι μόνο την τρομολαγνεία, αλλά πολλές φορές και την προβολή ψευδών ειδήσεων. Οι επιδημιολόγοι έχουν ρόλο πρωταγωνιστικό, καθώς η πιστοποίησή τους ότι η πανδημία του κορωνοϊού είναι μία νέα Βιβλική καταστροφή, αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της συσκότισης του νου του τηλεθεατή.
Όσο δολοφονείται η δημοσιογραφική αντικειμενικότητα και δεοντολογία, τα κανάλια προσπαθούν να διασωληνώσουν την Εκκλησία με τα μέτρα του κορωνοϊού, για τη διαφήμιση των οποίων φρόντισε η Κυβέρνηση να στερήσει από τον ελληνικό λαό μερικά δισ. ευρώ. Έτσι, οι καναλάρχες όντες πλουσιότεροι, μπορούν εύκολα να παριστάνουν τους δικαστές των πιστών, των παραβατών, των αγανακτισμένων, των υποχρεωμένων σε μία οικονομική καταστροφή, των ιατρών των μακράν του συστήματος. Στην «παράσταση του κορωνοϊού» προστίθενται και οι ιερείς. Άλλοτε παρουσιάζονται ως ομολογητές που παίρνουν βήμα από τη γυάλινη οθόνη για να δοξάσουν τον Κύριο και άλλοτε ξεδιπλώνουν το υποκριτικό τους ταλέντο προς δόξαν κορωνοϊού.
Πριν από τη συζήτηση της δημοσιογράφου με την κ. Λινού προηγήθηκε η παρέμβαση του εκπροσώπου της ΔΙΣ, ο οποίος έθεσε το ερώτημα αν πραγματικά η επιστήμη έχει τα πειστήρια και τις αποδείξεις ότι με το σάλιο μεταδίδεται ο ιός, διότι ο ίδιος αμφισβητεί τα επιστημονικά τεκμήρια που το προσυπογράφουν. Παράλληλα, η δημοσιογράφος κάνει φανερό στην κ. Λινού ότι ρώτησε τον εκπρόσωπο της ΔΙΣ, αν μπορεί να αλλάξει ο τρόπος μετάδοσης της Θείας Κοινωνίας, εφόσον η επιστήμη διατείνεται ότι οι ιοί μεταδίδονται μέσω του σάλιου. Η Αθηνά Λινού, δηλώνει ορθόδοξη χριστιανή, και σημειώνει πως υπάρχουν Θείες Λειτουργίες όπως αυτή του Ιακώβου που δε χρειάζεται η Θεία Κοινωνία να δοθεί με το ίδιο κουταλάκι. Αναγνωρίζει ότι δεν υπάρχει επιστημονική μελέτη που να αποδεικνύει ότι διά της καταπόσεως του σάλιου μεταδίδεται η οποιαδήποτε νόσος. Δηλώνει ότι δεν μπορούμε να λύσουμε θέματα πνευματικά της ορθοδόξου πίστεως με λογική. Το μεταφυσικό δεν αποδεικνύεται. Η ίδια ξεκαθαρίζει ότι θα λάμβανε τη Θεία κοινωνία με τον ορθό τρόπο μετάδοσης.
Επειδή, όπως ήταν αναμενόμενο, μία τέτοια εξωκλιματική δήλωση σήκωσε θύελλα αντιδράσεων η κυρία Λινού ξεκαθαρίζει τελικά τι ακριβώς πιστεύει:
«…Δυστυχώς πολλοί «μετέφρασαν» μια επιστημονική περιγραφή της βιβλιογραφίας σε μια ιδεολογική στάση– ότι δήθεν δήλωσα: «στην εκκλησία δεν κολλάμε», «με το σάλιο δεν κολλάμε» κλπ. Θέλω να είμαι ξεκάθαρη. Κανείς ορθόδοξος χριστιανός δεν αμφισβητεί τον αγιαστικό ρόλο των μυστηρίων. Για τους πιστούς χριστιανούς τα μυστήρια είναι πηγή χαράς, υγείας και ζωής, ενδυνάμωσης και ενθάρρυνσης και βεβαίως καθαγιασμού των ανθρωπίνων σχέσεων. Ο χώρος όμως, ο τρόπος, και τα υλικά που χρησιμοποιούνται στην τέλεση των μυστηρίων παραμένουν φθαρτά. Η πίστη στα μυστήρια δεν οδηγεί απαραίτητα και στην αποφυγή συζητήσεων σχετικά με τα ενδεδειγμένα μέτρα προστασίας, και στο χώρο του ναού. Αυτός είναι προφανώς ο λόγος που σε όλη τη διάρκεια της επιδημίας του κορωνοϊού, αλλά και παλαιότερων πανδημιών, η εκκλησία έπαιρνε και οφείλει να παίρνει μέτρα προστασίας της υγείας του ανθρώπου, χωρίς όμως να αναιρεί τη λειτουργία της.
Ήδη από τον Απρίλιο, είχα αποστείλει μέσω μητροπολιτών στην Ιερά Σύνοδο κατάλογο με 12 μέτρα προστασίας από τον κορωνοϊό… Συγκεκριμένα, πρότεινα μέτρα για να μειωθεί ο αριθμός των πιστών ανά ακολουθία, να διατηρούνται ανοιχτά τα παράθυρα και να αξιοποιηθούν εξωτερικοί χώροι όπου γίνεται, να μην υπάρχει απευθείας επαφή με εικόνες και το χέρι του ιερέα… Αυτά τα μέτρα σώζουν ζωές χωρίς να αλλάζουν την ουσία της ακολουθίας. Το ίδιο ισχύει και για την θεία κοινωνία. Απ’ ό,τι γνωρίζω, κάποιες ορθόδοξες τοπικές εκκλησίες όπως η εκκλησία της Ρωσίας, η εκκλησία της Αμερικής, της Ρουμανίας, και της Ουκρανίας συζητούν αλλαγές στον παραδοσιακό τρόπο μετάδοσης της θείας κοινωνίας χωρίς κοινό κουταλάκι (λαβίδα). Η μετάδοση της θείας κοινωνίας με το ίδιο κουταλάκι, από ό,τι γνωρίζω, είναι θέμα παράδοσης και όχι δόγματος και επομένως αφορά την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος και το Πατριαρχείο…».
Έχει ιδιαίτερη σημασία, ότι το πλήθος που θεωρεί πως η κ. Λινού είναι το παράδειγμα της επιστήμονος που σέβεται την Ορθόδοξη Πίστη και μένει ακέραια στην Ορθόδοξη Παράδοση, αναπαράγει μία εντελώς στρεβλή θεώρηση. Όπως φαίνεται από τον απολογητικό λόγο της, η πρωταρχική δήλωσή της που αφορούσε την κατάλυση των Αχράντων Μυστηρίων εν καιρώ κορωνοϊού, ήταν παραπλανητική και δεν απέδιδε επακριβώς την προαίρεσή της. Το ζήτημα, το οποίο μας κινητοποιεί να καταθέσουμε τη θέση μας σχετικά με τα λεχθέντα της επιδημιολόγου, δεν είναι η προσωπική της πίστη ή απιστία, ούτε η δική της προσωπική θεώρηση για την ιαματική χάρη που ενεργεί εντός των ιερών ναών και της ζωηφόρου ιαματικής Θείας Κοινωνίας. Στον αντίποδα, αγωνιούμε για εκείνους τους πιστούς που ακούγοντας τις ανορθόδοξα τεκμηριωμένες προτάσεις της επιδημιολόγου για μία «Νέα Εκκλησία», φαντάζουν ορθές και ορθόδοξες. Χρησιμοποιώντας τον όρο «Νέα Εκκλησία» αναφερόμαστε στην προσπάθεια να διχοτομηθεί η Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, στην Εκκλησία του πριν και μετά κορωνοϊού. Η χρήση του όρου εύκολα δικαιολογείται, διότι αυτή η «Εκκλησία» που μας προτείνουν οι επιδημιολόγοι (και οι ιερείς) από τις τόσες παραποιήσεις και διαβρώσεις που θα έχει δεχτεί, από τα τόσα δογματικά και θεολογικά λάθη στα οποία θα έχει υποπέσει, λίγο μόνο θα θυμίζει την ακλόνητη Παράδοση που μας άφησαν παρακαταθήκη οι Άγιοι Πατέρες. Λίγο μόνο θα υπακούει στο «Ἰησοῦς Χριστός χθές καί σήμερον ὁ αὐτός καί εἰς τούς αἰῶνας» (Ἑβρ. ιγ΄ 8-9). Βλέπετε, το μόνο που ενδιαφέρει τους νέους, καινοτόμους και εκσυγχρονισμένους «πιστούς» είναι η προσαρμοστικότητα της Ορθόδοξης Πίστης στην απιστία, η δυνατότητά της να ακυρώνει το «χθες» και στο «σήμερον» να γεννά το «νέο», τη «Νέα Ανορθόδοξη Εκκλησία» του κορωνοϊού!
Η επιδημιολόγος Αθηνά Λινού, φαίνεται ότι φάσκει και αντιφάσκει! Διαπράττει ένα παραλήρημα κατάθεσης και αναίρεσης των λόγων της, μέχρι να φτάσει τελικά όχι μόνο να παραθέσει τη δική της παραθεολογία, αλλά να υποδείξει πώς πρέπει να τελούνται οι Λειτουργίες. Φυσικά προβάλλει τους δικούς της νόμους και κανόνες σύμφωνα με τους οποίους πρέπει να συμμορφώνονται οι παρευρισκόμενοι στον Οίκο του Θεού. Είναι πραγματικά τόσο θεολογικά επικίνδυνοι οι άνθρωποι αυτοί, που ενδεδυμένοι τη φιλευσπλαχνία, την ευσέβεια και μία εκτός του κανονικού πίστη, διαπράττουν τη βλασφημία της τύφλωσης. Και λέμε τύφλωσης, διότι υπηρετούν μία απόλυτα πλανεμένη θεώρηση, η οποία ενώ διαστρέφει και αλλοιώνει ανηλεώς, θεωρούν πως έχει ως προμετωπίδα της την εν Χριστώ Αγάπη. Οι προτάσεις της κυρίας Λινού είναι απόλυτα συνυφασμένες με την εκλογίκευση και απλούστευση του Θείου, του άυλου, του τέλειου…
Συνεπώς, με τη λογική αυτή, απορρίπτουμε ότι υπάρχει ο Θεός ο άκτιστος, ο άτρεπτος, ο αναλλοίωτος, ο απλούς, ο ασύνθετος, ο ασώματος, ο αόρατος, ο αναφής, ο απερίγραπτος, ο άπειρος, ο απερίληπτος, ο ακατάληπτος, ο απερινόητος, ο αγαθός, ο δίκαιος, ο παντοδύναμος, ο πάντων κτισμάτων δημιουργός, ο παντοκράτωρ, παντεπόπτης, ο πάντων προνοητής, ο εξουσιαστής, ο κριτής. Οι άφρονες άνθρωποι νοούμε τον Θεό με τη μικρότητα της λογικής μας, και αυτό στην εν κορωνοϊώ εποχή φέρει ως αποτέλεσμα να πούμε: Ναι! Ο Θεός ο αναλλοίωτος, αλλοιώνεται από τον ιό. Ο Θεός ο παντοδύναμος, γίνεται αδύναμος. Ο Θεός δεν είναι ο παντοκράτωρ, ο κορωνοϊός είναι ο κραταιός! Ο Θεός ο πάντων προνοητής, δεν προνόησε· γι’ αυτό μολυνόμαστε στον Οίκο του από το Σώμα και Αίμα του! Δεν ανασυρόμαστε από το σκοτάδι της άγνοιας στο φως της Θείας γνώσης! Δε μας λούζει η γνώση της ιαματικής και θαυματουργικής Χάρης που παρέχει η Αλήθεια. Δε δεχόματε ότι «διά πάντων ἥκειν καί πληροῦν τά πάντα Θεόν». Πιστεύουμε ότι ο Θεός δεν είναι τέλειος, αλλά ημιτελής· γι’ αυτό προσβάλλεται από τα μικρόβια. Απομακρυνόμαστε από τον Κύριο της Δόξης! Νομιμοποιούμε την ανομία! Χειροκροτούμε τη βλασφημία και θέλουμε να λεγόμαστε και πιστοί! Ναι! Τέτοιοι πιστοί είμαστε! Τέτοιοι ανορθόδοξοι πιστοί! Ω της βλασφημίας! Αυτά τα πιστεύουν μόνοι οι άσοφοι, οι έκπτωτοι της Αγίας Πίστεως, δε βλέπουν τα θεία σημεία και πλανώνται. Ω της βλασφημίας, πλανώνται… Ο Θεός της «Νέας εν κορωνοϊώ Εκκλησίας», ουκ έστιν ο Θεός ο αληθινός…
Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra
Δείτε σχετικά:
– Όμοιος ομοίω αεί πελάζει και τα τακίμιασε η Λινού με τον Πατριάρχη!
– Μητροπολίτης Κοζάνης: «Ελάτε να κοινωνήσετε από την ίδια λαβίδα»
– «Βάλε την μάσκα και σιώπα»… [ΒΙΝΤΕΟ]
– Pasquale Mario Bacco: Η ομολογία ενός ιατροδικαστή
– Οι γιατροί αδύναμοι, ο Χριστός παντοδύναμος
– Με ατομικές αποστειρωμένες λαβίδες και χαρτοπετσέτες η Θεία Κοινωνία στην Αμερική
– Είναι το ρεβεγιόν η προτεραιότητά μας;
– Βιάζεται ο Κικίλιας
– Την κεφαλή της Γιαμαρέλλου επί πίνακι ζητά ο Ρουβίκωνας…
– Θα αγκαλιαζόμαστε κ.Σύψα, μέχρι να πεθάνουμε… Το ακούτε;
– Ένας ακόμα επιστήμονας φιμώνεται…
– Πατούλης: Η ανατομία ενός «εγκλήματος»