Επικαιρότητα

Η ουκρανική αυτοκεφαλία έγινε… νόμισμα!!! (ΦΩΤΟ)

εικόνα άρθρου: Η ουκρανική αυτοκεφαλία έγινε… νόμισμα!!! (ΦΩΤΟ)

Είναι άξιον απορίας τι άλλο θα σκαρφιστούν στην Ουκρανία για να προπαγανδίσουν την νέα ουκρανική εκκλησιαστική δομή.
Μέχρι νόμισμα εξέδωσαν που σηματοδοτεί την αυτονομία της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας!

Η Εθνική Τράπεζα της Ουκρανίας εξέδωσε στις 22 Ιουλίου το τελευταίο μεγάλης έκτασης αργυρό νόμισμά της για να σηματοδοτήσει την τελική διαδικασία για την αυτονομία της ορθόδοξης εκκλησίας της χώρας, η οποία ολοκληρώθηκε στις 5 Ιανουαρίου 2019.

Τα κέρματα παράγονται στο ουκρανικό νομισματοκοπείο για λογαριασμό της Εθνικής Τράπεζας και σχεδιάζονται από τους Βολωμυρ Τάραν, Αλέξανδρο Χαρούκ και Σεργκέι Χαρουκ. Η όψη των κερμάτων απεικονίζει τόσο τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο (αριστερά), ο οποίος παραδίδει το κύλινδρο (Τόμο) στον Μητροπολίτη Κιέβου και πάσης Ουκρανίας Επιφάνιο(δεξιά).
Η επιγραφή αναφέρει στα ουκρανικά:
15-ТА ЦЕРКВА У БЛАГОСЛОВЕННОМУ ХОРИ АВТОКЕФАЛЬНИХ ЦЕРКОВ (μετάφραση: 15η εκκλησία στην ευλογημένη χορωδία των αυτοκέφαλων εκκλησιών») και φαίνεται πάνω από τον αρχικό σχεδιασμό. Παρακάτω, είναι η επιγραφή СВЯТІША ЦЕРКВА УКРАЇНИ («Ιερή Εκκλησία της Ουκρανίας») με ημερομηνία ολοκλήρωσης, 06.01.2019.

Η οπίσθια όψη απεικονίζει το μικρό κρατικό έμβλημα της Ουκρανίας τοποθετημένο προς τα αριστερά με ημικυκλική επιγραφή УКРАЇНА, έτος έκδοσης του νομίσματος, 2019. Στο κέντρο υπάρχει μια στυλιζαρισμένη σταυροειδής σύνθεση, η οποία ολοκληρώνεται με μια επιχρυσωμένη σφραγίδα του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου, η οποία συνοδεύεται από επιχρυσωμένα μενταγιόν που απεικονίζουν τους καθεδρικούς ναούς των άλλων 14 ανεξάρτητων Ορθοδόξων εκκλησιών στον κόσμο.

Βέβαια η παράσταση αυτή είναι αυθαίρετη αφού καμία εξ αυτών των εκκλησιών δεν έχει αναγνωρίσει την Εκκλησία των Επιφάνιου-Βαρθολομαίου!

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Νέος δεινός σκανδαλισμός: Ορθόδοξοι συμπροσευχήθηκαν με αιρετικούς σε Λουθηρανική λειτουργία

Άρθρο του Ελευθέριου Ν. Κοσμίδη. Στο περιθώριο της 2ης Συνάντησης της 19ης Ολομέλειας της Διεθνούς Μικτής Επιτροπής (του δήθεν) Θεολογικού Διαλόγου μεταξύ Ορθοδόξων και Λουθηρανών

Νέο μιαρό «συλλείτουργο» του σχισματικού «επισκόπου» Ολβίας με τους ηγουμένους των Ι. Μονών Βατοπαιδίου και Ιβήρων

Την 27η Μαΐου 2026, η Σύνοδος του Οικουμενικού Πατριαρχείου εξέλεξε Επίσκοπο Εξαμιλίου τον σχισματικό ψευδεπίσκοπο Ολβίας Επιφάνιο (Δημητρίου) της «Εκκλησίας» των αχειροτόνητων και καθηρημένων της Ουκρανίας

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.