Ελευθέριος Κοσμίδης

Η σύγχρονη αθώωση του παπισμού (Μέρος Β΄- Αλβανίας Αναστάσιος)

εικόνα άρθρου: Η σύγχρονη αθώωση του παπισμού (Μέρος Β΄- Αλβανίας Αναστάσιος)
του Ελευθέριου Ν. Κοσμίδη, Contributor Editor
αρθρογραφεί για katanixi.gr

Τι οφείλει να πράξει ο πιστός Χριστιανός, όταν οι προσωπικές απόψεις του Επισκόπου του δεν εκφράζουν το φρόνημα της Ορθόδοξης Εκκλησίας;

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Η δημόσια συλλυπητήρια ευχή του Αρχιεπισκόπου Αλβανίας Αναστάσιου, επί τη εκδημία του Πάπα Βενεδίκτου 16ου, αποτελεί άλλη μια περίπτωση κατάφορης διαστροφής του Ευαγγελίου.

Σκανδαλισμός των ψυχών

Όταν ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας, στο λιτό και ολιγόλογο συλλυπητήριο μήνυμά του, αναφέρει για τον εκλιπόντα  πως “….Υπήρξε εξέχουσα προσωπικότητα, προικισμένος με εξαιρετικά διανοητικά χαρίσματα και αδιασάλευτη πίστη στον Τριαδικό Θεό…”, σε ποια πίστη αναφέρεται;

Στην πίστη-αίρεση πως το Άγιο Πνεύμα εκπορεύεται και εκ του Υιού, στο δαιμονικό  φιλιόκβε που αλλοιώνει το Τριαδολογικό δόγμα; Αναφέρεται στη “πίστη” που πολέμησαν επί μία χιλιετία οι Άγιοι πατέρες και οδηγεί στην πλάνη , την αίρεση και την απώλεια δισεκατομμύρια ψυχές;  

Όταν στη συνέχεια του αποδίδει τα εύσημα πως (..) εργάστηκε σταθερά για την υπεράσπιση της πίστεως..” , σε ποια πίστη αναφέρεται; Στην πίστη με τα συγχωροχάρτια, το καθαρτήριο πυρ, τις αιμοσταγείς Σταυροφορίες, αλλά και πιο πρόσφατα εκείνη την πίστη που αγιοποιεί τον Στέπινατς, οδηγεί την κούρσα του Οικουμενισμού μετά την δεύτερη Βατικάνειο Σύνοδο, μοιράζει απλόχερα τηλεοπτικές συγγνώμες και πνίγει με πακτωλούς δισεκατομμυρίων το σκοτεινό παρασκήνιο ενός κράτους που στο Κολυμπάρι ονομάστηκε “εκκλησία”;   

Όταν τον μακαρίζει για  “(..) την προώθηση της χριστιανικής μαρτυρίας..”, ενώ στην Εκκλησιαστική Ιστορία βαρύνονται οι πάπες με την κατηγορία του αιρεσιάρχου;

Πώς τολμά ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας ανερυθρίαστα και κυρίως ατιμώρητα να διαστρέφει αυθαίρετα την πραγματικότητα και να επιμένει να προσβάλλει τη νοημοσύνη  του πιστού λαού; 

Τι έχει να απολογηθεί στην Υπεραγία Θεοτόκο και Αειπαρθένο Μαρία

Την Μητέρα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, όταν Εκείνη με θαυμαστό τρόπο πληροφόρησε τους Ζωγραφίτες οσιομάρτυρες για τον ερχομό των Λατίνων;

Επειδή το Άγιον Όρος αποτελούσε ανέκαθεν το προπύργιο και το στήριγμα της Ορθοδοξίας στην Ανατολή, όταν θέλησαν να το καταστρέψουν και να εγκαθιδρύσουν και σ΄ αυτό την εξουσία του Πάπα, μπήκαν το 1280 στο Όρος με στρατιωτική δύναμη, κι επιδόθηκαν στο έργο τους άλλοτε με υποσχέσεις και χρήματα κι άλλοτε με απειλές, βιαιότητες και μαρτύρια.

Και τότε μερικοί δειλοί υπέκυψαν. Οι περισσότεροι όμως μοναχοί αρνήθηκαν την εξουσία του Πάπα ως τοποτηρητού του Χριστού, καθώς και τα σαθρά του δόγματα, γι΄ αυτό επισφράγισαν με το αίμα την ομολογία τους.

Σ΄αυτή τους την προσπάθεια οι Λατίνοι είχαν δυστυχώς συνεργούς τον αυτοκράτορα Μιχαήλ Παλαιολόγο και τον πατριάρχη Ιωάννη Βέκκο.

Αφού έκαναν ό,τι έκαναν στις άλλες μονές, πέρασαν τελευταία κι από τη μονή του Ζωγράφου. Εκείνη την περίοδο ασκήτευε κοντά στο μοναστήρι ένας μοναχός, που είχε τη συνήθεια να διαβάζει πολλές φορές την ημέρα τους Χαιρετισμούς της Θεοτόκου μπροστά στην εικόνα Της.

Κάποια μέρα, ενώ στα χείλη του γέροντα ηχούσε ο αρχαγγελικός ασπασμός, ακούει ξαφνικά από την αγία εικόνα τη φράση: «Χαίρε κι εσύ, Γέρον του Θεού!». 

Ο Γέροντας τρόμαξε.

-Μη φοβάσαι! Συνέχισε ήσυχα η θεομητορική φωνή που έβγαινε από την εικόνα. 

-Πήγαινε όμως γρήγορα στο μοναστήρι, και πες στον ηγούμενο και στους μοναχούς ότι οι εχθροί μου και οι εχθροί του Υιού μου πλησίασαν. Όποιος λοιπόν είναι ασθενής στο φρόνημα ας πάει να κρυφτεί μέχρι να περάσει ο πειρασμός. Όσοι όμως επιθυμούν μαρτυρικά στεφάνια να παραμείνουν στο μοναστήρι. Πήγαινε γρήγορα!

Πώς τολμά ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας να χαρακτηρίζει υπερασπιστή της πίστεως που προωθεί τη Χριστιανική μαρτυρία τον εχθρό της Παναγίας μας και του Υιού της;

Ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας οφείλει απαντήσεις

Γνωρίζουμε πως υπάρχει μεγάλο μέρος του πιστού λαού που τρέφει σεβασμό και εκτίμηση στο πρόσωπο του Αρχιεπισκόπου Αλβανίας. 

Με μια μικρή εξαίρεση στην υπόθεση του Ουκρανικού κακοκέφαλου, η πορεία του συνιστά ελεύθερη πτώση προς την παναίρεση του Οικουμενισμού.

Η στάση του στα κρίσιμα ζητήματα της πίστεως, κυρίως όσον αφορά στην παναίρεση του Οικουμενισμού και την επιχειρούμενη από τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίο συνοδική αθώωσή του στην Ορθόδοξη Εκκλησία μέσω της ψευδοσυνόδου του Κολυμπαρίου Κρήτης, είναι ακραιφνώς οικουμενιστική. 

Για θέματα πίστεως με τέτοιους Επισκόπους ο πιστός λαός θα πρέπει να ορθώνει τείχος απέναντι στις αιρετικές τους θέσεις, να Αποτειχίζεται από Επισκόπους που κηρύττουν “γυμνή τη κεφαλή” αίρεση, μέσα στην Εκκλησία. 

Ας απαντήσει με ένα ναι ή ένα όχι στις παρακάτω τρεις απλές ερωτήσεις:

  • Ο παπισμός είναι αίρεση;
  • Ο οικουμενισμός είναι παναίρεση;
  • Αποδέχεστε τις αποφάσεις της ψευδοσυνόδου του Κολυμπαρίου; 

Η απροϋπόθετη ένωση, δίχως μετάνοια και επιστροφή, είναι επιδίωξη των εχθρών του Χριστού. Η Αποτείχιση είναι ο ασφαλής Αγιοπατερικός και Ιεροκανονικός  δρόμος και για τον πιστό λαό της Αλβανίας. 

Καλή Φώτιση και καλή Μετάνοια, λοιπόν, και στον Αρχιεπίσκοπο Αλβανίας!

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra

Δείτε σχετικά:
Η σύγχρονη αθώωση του παπισμού (Μέρος Α΄- Αμερικής Ελπιδοφόρος)
Αλβανίας Αναστάσιος για το Ουκρανικό “Αυτοκέφαλο” τονίζει ότι παραβιάστηκαν τρεις θεμελιώδεις αρχές της Ορθοδόξου…
Μπράβο! Τελικά βραβεύτηκε ο Αλβανίας κ.Αναστάσιος από τους παπικούς!

Σχετικά άρθρα

Ο Αρχιεπ. Θυατείρων προκαλεί την κινέζικη «τύχη» του!

του Ευάγγελου Κωνσταντίνου Ο Αρχιεπίσκοπος Θυατείρων κ. Νικήτας παρευρέθηκε στο ετήσιο Δείπνο της Κινέζικης Σεληνιακής Πρωτοχρονιάς Την Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου ο Αρχιεπίσκοπος Θυατείρων και Μεγάλης Βρετανίας κ. Νικήτας παρευρέθηκε στο ετήσιο...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.