Επικαιρότητα

Καλαβρύτων Αμβρόσιος: Η Αγία Ορθοδοξία μας, με μαθηματική ακρίβεια οδηγείται σε σχίσμα!

εικόνα άρθρου: Καλαβρύτων Αμβρόσιος: Η Αγία Ορθοδοξία μας, με μαθηματική ακρίβεια οδηγείται σε σχίσμα!

Πολλά παράδοξα και πρωτοφανή συμβαίνουν στο χώρο της Αγιωτάτης Ορθοδοξίας μας κατά τα τελευταία αυτά χρόνια! Με αφετηρία και κέντρο αυτών των επαναστατικών εξελίξεων το Οικουμενικό μας Πατριαρχείο τον τελευταίο καιρό στον εκκλησιαστικό χώρο συμβαίνουν σεισμικές δονήσεις και παράδοξα πράγματα! Ο Παναγιώτατος Οικουμενικός μας Πατριάρχης κ. κ. Βαρθολομαίος είναι βέβαια ο πρωταγωνιστής!

Αφετηρία είναι μια θεολογική πραγματεία, την οποία συνέγραψεν ο λόγιος Ιεράρχης, ο Σεβ. Μητροπολίτης Περγάμου κ. Ιωάννης Ζηζιούλας, δια της οποίας προσέφερε λιβανωτόν εις τον Πατριάρχην. Πρόκειται για μια Θεολογική πραγματεία, δια της οποίας ο Σεβ. Περγάμου προσπαθεί να καθιερώσει τον Οικουμενικό Πατριάρχη ως τον Πάπα της Ανατολής!, δηλ. τον απόλυτο Μονάρχη και «αλάθητο» εκκλησιαστικό Ηγέτη! Πλην όμως η Ορθόδοξος Θεολογία και Παράδοσις έχει και εφαρμόζει το Δημοκρατικό Πολίτευμα, σύμφωνα με το οποίον όλοι οι Ιεράρχες είναι ίσοι μεταξύ των, ο δε εκάστοτε Οικουμενικός Πατριάρχης της Κωνσταντινουπόλεως είναι «Πρώτος εν ίσοις» ή αλλιώς «Primus inter Pares», όπως διδάσκει η Θεολογία μας! 

Ενώ λοιπόν αυτά διδάσκει η Ορθόδοξος Θεολογία και Παράδοσις, ο Σεβ. Περγάμου κ. Ιωάννης  Ζηζιούλας απετόλμησε να καταξεσχίσει  και να ποδοπατήσει την Ορθόδοξο αυτή Διδαχή, εκδίδοντας μια θεολογική πραγματεία, δια της οποίας ισχυρίζεται ότι ο εκάστοτε Οικουμενικός Πατριάρχης είναι ο απόλυτος Μονάρχης της Ορθοδοξίας, ο οποίος δεν έχει τον όμοιό του! Ότι δηλ. ο Πατριάρχης της Κωνσταντινουπόλεως είναι «Primus sinus Pares», δηλ. «Πρώτος άνευ ίσων»!!!!! 

Με βάση λοιπόν, την θεωρία Ζηζιούλα ο σεπτός Οικουμενικός Πατριάρχης  κ.κ. Βαρθολομαίος «καβάλησε το καλάμι», όπως λέγει ο Λαός, και άρχισε τις αυθαιρεσίες Του. 

Μία εξ αυτών ήταν η…….. Πανορθόδοξος, πλην όμως «εν τοις πράγμασιν» κουτσουρεμένη, Σύνοδος στο Κολυμπάρι της Κρήτης, όπου απετόλμησε αναγνωρίσει ως «Εκκλησία» τους σχισματικούς και αποκομμένους από τον κορμό της Εκκλησίας, δηλ. τους Ρωμαιοκαθολικούς και τους Προτεστάντες! Με άλλα λόγια ο Πατριάρχης μας «έγραψε στα παληά του τα παπούτσια» το Σύμβολον της Πίστεως, όπου ομολογούμε και αναγνωρίζουμε την «Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν καί Αποστολικήν Εκκλησίαν», καθ’ όσον ο Σωτήρ και Λυτρωτής του κόσμου Ιησούς Χριστός ΜΙΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΣΥΝΕΣΤΗΣΕ ΚΑΙ ΚΑΘΙΔΡΥΣΕΝ, η οποία σήμερα ονομάζεται ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ! 
Όσοι, λοιπόν, με την θέλησή τους, απεκόπησαν από τον κορμό της Μιας και Αγίας Αποστολικής Εκκλησίας είναι μεν Χριστιανικές Ομολογίες, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ «Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ». Είναι παραφυάδες και παραπήγματα του Χριστιανισμού, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ!

Η Απόφασις αυτή στο Κολυμπάρι της Κρήτης, λοιπόν, ήταν το πρώτο και μεγάλο ολίσθημα του Πρώτου εν ίσοις, ο Οποίος όμως απεφάσισε Μόνος, χωρίς δηλ. την συμμετοχή ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΩΝ και ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΩΝ της Ορθοδόξου Εκκλησίας! 

Πολύ γρήγορα ήλθε και το δεύτερο και μεγαλύτερο ολίσθημα! Πρόκειται για την αναγνώριση της Ουκρανικής Εκκλησίας, δηλ. για τον παραμερισμό του όγκου των Ορθοδόξων της Ουκρανίας και την αναγνώριση ΩΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ μιας μικράς μερίδος σχισματικών Ουκρανών! Δηλ. είναι σαν να ερχόταν στην Ελλάδα ο Πατριάρχης και να αναγνώριζεν ως Αρχιεπίσκοπον Αθηνών και πάσης Ελλάδος τον Αρχιεπίσκοπον των Παλαιοημερολογητών και την Ομάδα τους ως την επίσημον Εκκλησίαν της Ελλάδος!!!!

Αυτή, λοιπόν, η Απόφασις του Οικουμενικού μας Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου με μαθηματική ακρίβεια οδηγεί πλέον την Ορθόδοξον Εκκλησίαν σε ένα νέο μεγάλο Σχίσμα! 
Συνεπώς ο σεπτός Πατριάρχης μας κ.κ. Βαρθολομαίος, αντί να συμβολίζει και να υπερασπίζεται την ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΊΑΣ καθίσταται πλέον μια ΒΟΜΒΑ στα θεμέλια της Ορθοδοξίας! Θα το επαναλάβουμε: Η Ορθοδοξία, λοιπόν, διασπάται! Με μαθηματική ακρίβεια οδηγείται σε ΝΕΟ ΣΧΙΣΜΑ! 
Ήδη οι Σεβασμιώτατοι Μητροπολίτες α) Γόρτυνος και Μεγαλουπόλεως κ.κ. Ιερεμίας και β) Πειραιώς κ.κ. Σεραφείμ ήλθαν σε δημόσια αντιπαράθεση με αφορμή το ζήτημα της Ουκρανίας. Ο Θεός ας μας ελεήσει! 

Είναι, λοιπόν, πολύ φυσικό παράγοντες ή Μέλη της Ορθοδόξου Εκκλησίας να  εκφράζουν δημόσια την αγανάκτησή τους γι’ αυτό το νέο ολίσθημα του Πατριάρχου μας! Μέσα στα πλαίσια αυτά και ένας αγιασμένος Γέροντας, ο π. Γαβριήλ ο Αγιορείτης, απευθύνει μια ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη, την οποία και προσυπογράφουμε και αναδημοσιεύουμε! 

+ Ο πρ. ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
Αίγιον,12 Νοεμβρίου 2019

ΠΗΓΗ

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ τοῦ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ

Καρυαί, 24 Ὀκτωβρίου 2019 (π.ἡμ.)

Παναγιώτατε,

Ἤθελα πολύ, κατά τήν πρόσφατη ἐπίσκεψή σας στό Ἅγιον Ὄρος τῆς Παναγίας Μητρός μας, τῆς Θεοτόκου, νά λάβω τήν εὐχή σας, καί νά σᾶς φιλήσω τά πόδια, ἀλλά δέν μπορῶ νά τό κάνω, διότι ἀπό μακροῦ χρόνου αὐτό εἶναι πιά ἐφάμαρτο. Μήπως θέλετε νά ἀκούσετε τό γιατί ;

1. Στούς ἀκάρπους καί πονηρούς διαλόγους μέ τούς αἱρετικούς ἔχετε προδώσει ἐσεῖς καί οἱ δικοί σας τήν Μόνη Ἐκκλησία, τήν Ὀρθοδοξία, παραδεχόμενοι πολλές φορές «ποικιλία» στά ἱερά Δόγματα τῆς Ἐκκλησίας μας καί ἐκκλησιαστικό χαρακτῆρα στίς αἱρετικές παρασυναγωγές τῶν Μονοφυσιτῶν, τοῦ Πάπα, καί τῶν Θεοτοκομάχων καί Εἰκονομάχων Προτεσταντῶν· ἔχετε πρωτύτερα καθυβρίσει ἐπισήμως καί ἀμετακλήτως τούς Ἁγίους Πατέρες ὡς «ἀτυχῆ θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως», ὥστε νά φαίνεσθε ἀπαλλαγμένος ἀπό τήν ἀνάγκη ὑπακοῆς στά θεόπνευστα κελεύσματά τους.

2. Εἶστε ἐχθρός τοῦ Τριαδικοῦ μας Θεοῦ καί τῆς Παναγίας μας, διότι ἔχετε θεσμική φιλία μέ τούς συνειδητούς καί ἀμετανοήτους αἱρετικούς καί ἀλλοθρήσκους, τούς «ἐξεστραμμένους καί αὐτοκατακρίτους» προεστῶτες τῶν αἱρέσεων(Τίτον 3, 11)τούς προμάχους τῆς ἀσεβείας, καί θά ἔχετε τό ἴδιο μέ ἐκείνους ἀτελεύτητο μέλλον, μακράν τῆς Χώρας τῶν Ζώντων, ἄν δέν ἐπανέλθετε στήν Πίστη. Διότι λέγει ὁ ἱερός Χρυσόστομος: «Ὁ τοῖς ἐχθροῖς τοῦ Βασιλέως συμφιλιάζων, οὐ δύναται φίλος τοῦ Βασιλέως εἶναι, οὐδέ ζωῆς ἀξιοῦται, ἀλλά σύν τοῖς ἐχθροῖς ἀπολεῖται, καί τά χείρονα ὑπομενεῖ» καί ὅτι «τῆς φιλίας τῆς διά τόν Χριστόν τό μῖσος τό δι’ Αὐτόν πολλῷ βέλτιον». Δέν ἐνθυμεῖσθε, τόν θεόπνευστο λόγο τῆς Ἁγίας Γραφῆς, «ἐν ἴσῳ μισητά Θεῷ καί ὁ ἀσεβῶν καί ἡ ἀσέβεια αὐτοῦ»(Σοφία Σολομῶντος 14, 9).

3. Ὑπό τήν πατριαρχική νοσσιά καί προστασία σας, ἔχει εὕρει καταφύγιο κάθε αἵρεση καί νεωτερισμός, ὄχι μόνο στίς ἐπαρχίες τοῦ Θρόνου, ἀλλά καί στήν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος καί ἀλλοῦ. Οἱ Κληρικοί σας, καί οἱ βραβευμένοι ἀπό σᾶς μέ ὀφφίκια καί τιμητικά συνέδρια καί ἐκδόσεις θεολόγοι καί διανοητές, οἱ ἐπαινέτες τῆς «πεφωτισμένης Πατριαρχίας» σας, ὅλοι αὐτοί εἶναι οἱ πρωτουργοί καί ἔξαρχοι πασῶν τῶν νέων θεολογικῶν πλανῶν καί τῶν θεσμικῶν νεωτερισμῶν, ἀπό τήν μεταπατερική θεολογία καί τήν οἰκολογική καί παγανιστική λατρεία τῆς Γῆς, μέχρι τήν χωρίς μετάνοια ἀποκατάσταση τῶν σχισματικῶν τῆς Οὐκρανίας. Πλησίον σας βρίσκουν καταφυγή καί δικαίωση ἀπό τήν κατακραυγή τοῦ Ὀρθοδόξου Κλήρου καί τοῦ Ποιμνίου ὅλοι αὐτοί οἱ πνευματικοί λύκοι, καί ἐσεῖς εἶστε ὁ ποιμήν καί Μαικήνας τους· κατά τήν πατερική διατύπωση εἶστε τελείως ὁμόφρων καί ἔνοχος μέ αὐτούς: «Πῶς οὐχί τῆς ἴσης ἐκείνοις δυσσεβείας εἰσίν, οἱ μή κατά τῆς ἐκείνων ψηφισάμενοι δυσσεβείας, μηδέ δικαιώσαντες τούς ἀντιταττομένους τῇ αὐτῶν δυσσεβείᾳ, διωκομένους παρά τοῦθ’ ὑπ’ ἐκείνων;».

4. Ὡς ἄλλος Πάπας ἔχετε καλλιέργήσει ἐπί τρεῖς δεκαετίες τώρα στό ἐκκλησιαστικό πλήρωμα τήν ἀντίληψη, πώς ὅ,τι θέλει αὐθαιρέτως ὁ ἑκασταχοῦ Ἐπίσκοπος, πολύ περισσότερο ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης, συνιστᾷ νόμο τῆς Ἐκκλησίας. Πόσο σᾶς ἐπικρίνουν, ὅπως καί τόν Πάπα, ὅλοι οἱ Ἅγιοι, τούς ὁποίους διά τοῦτο ὑβρίσατε ! Πόσο ταιριάζει σέ σᾶς ἡ μομφή τοῦ Ἁγίου Παλαμᾶ πρός τόν καταδικασμένο αἱρετικό προκάτοχό σας, Πατριάρχη Ἰωάννη Καλέκα «μόνος αὐτός ὑπῆρχεν ἡ Σύνοδος, ἐπεί καί μόνον ἑαυτόν πολλάκις καί τήν Ἐκκλησίαν εἶναί φησι καί ὅ,τι ἄν αὐτῷ δόξῃ καί ὅ,τι ἄν αὐτός εἴπῃ τῇ Ἐκκλησίᾳ, φησί δοκεῖν καί τήν Ἐκκλησίαν ἀποφαίνεσθαι πᾶσαν».

5. Μέ αὐτά πού κάνετε καί διδάσκετε, ἀσεβεῖτε πρός τούς ἀποστολικούς Κανόνες, πρός ἐκείνους τῶν ἱερῶν Τοπικῶν καί Οἰκουμενικῶν Συνόδων καί τήν διδασκαλία τῶν Πατέρων, τά ὁποῖα ἀπαγορεύουν αὐστηρῶς τίς συμπροσευχές, τίς φιλίες καί τά συλλείτουργα μέ τούς αἱρετικούς, ἐνῷ ἡ Ἐκκλησία πιστεύει «μή τέλειον εἶναι ὀρθόδοξον, ἀλλ’ ἐξ ἡμισείας, τόν τοῖς θείοις Κανόσι μή ἀπευθυνόμενον». Δείχνετε ἔτσι, ὅτι δέν πιστεύετε σέ Θεό, σέ ἀθανασία ψυχῆς, σέ ἀόρατο κόσμο, σέ Παράδεισο καί Κόλαση, σέ Μέλλουσα Κρίση καί ἀνταπόδοση. Μήπως λοιπόν, Παναγιώτατε, οἱ πυκνές συναντήσεις σας μέ παράγοντες καί δωρητές ἀπό μασονικά καί ἄλλα συναφῆ τάγματα μαρτυροῦν γιά σᾶς καί κάποια ἀνομολόγητη καί ὑψηλή ἰδιότητα καί θέση, ἀσυμβίβαστη καί ἐχθρική πρός τήν Ὀρθόδοξο Πίστη ;

6. Δυστυχῶς, ὅπως καλῶς γνωρίζουν ὅσοι ἔλαβαν πεῖρα, μέ διακριτικές ὁδηγίες δικές σας καί τῶν συνεργατῶν σας καί ὄχι μέ τίς θεμιτές ἐκκλησιαστικές διαδικασίες, ἐκεῖνοι πού ἀντιστέκονται στίς μεθοδεύσεις σας πρός ἐπέλαση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀπομονώνονται ἐκκλησιαστικά μέσα στό ἴδιο τό περιβάλλον τους καί ἐξαναγκάζονται εἴτε σέ ἀποχώρηση εἴτε σέ σιωπή. Ἐκεῖ πού εἶναι δυνατόν, χρησιμοποιεῖτε καί τήν πολιτική παρέμβαση, ὅπως ἔχει γίνει καί στό Ἅγιον Ὄρος, καί ἐφαρμόζεται σέ σᾶς, αὐτό πού ὁ Μ. Ἀθανάσιος θεωρεῖ ἐπικριτικῶς χαρακτηριστικό τῶν αἱρετικῶν Ἀρειανοφρόνων: «Οὐ γάρ ξίφεσιν ἤ βέλεσιν οὐδέ διά στρατιωτῶν ἡ ἀλήθεια καταγγέλλεται, ἀλλά πειθοῖ καί συμβουλίᾳ. Ποία οὖν πειθώ, ἔνθα βασιλέως φόβος; Ἤ ποία συμβουλία, ἐν ᾗ ὁ ἀντιλέγων τό τέλος ἐξορισμόν ἔχει καί θάνατον;».

Πολλές φορές, βεβαίως, προσποιεῖσθε, Παναγιώτατε, τήν Ὀρθοδοξία, σέ δηλώσεις σας ἀντίθετες πρός τίς πράξεις σας καί πρός τό κυρίως φρόνημά σας. Ἀλλά κατά τόν ἅγιον Γρηγόριον τόν Παλαμᾶν, ἀκόμη καί ἄν μόνον ἀμφιταλεντευόσασταν περί τήν Ὀρθοδοξία, θά ἤσασταν ἀνάξιος τῆς Ἱερωσύνης: «Παρά τῶν ἱερῶν Κανόνων ὁρίζεται τόν μέν πολλάκις συγκαταθέμενον εὐσεβεῖν καί πολλάκις αὖ ἠρνημένον, “ἀβέβαιον εἶναι περί τό σέβας”· εἰ δέ πάλιν τῆς αὐτῆς κακοφροσύνης ἀνερυθριάστως ἔχοιτο, παρά τίνων ἱερῶν Κανόνων τῆς ἱερωσύνης ἐπειλῆφθαι δικαιωθήσεται;».

Ἔχετε ὁδηγήσει τήν ψυχή κάθε Ὀρθοδόξου Ἕλληνος νά ἀντιμετωπίσει τό δίλημμα: «Νά ταχθῶ μέ τήν ἀγάπη τοῦ Θεανθρώπου Χριστοῦ ἤ μέ τοῦ αἱρεσιαρχοῦντος Πατριάρχου τοῦ Γένους;». Ἔτσι ἀκριβῶς γράφει καί ὁ Ἅγιος Κύριλλος τῆς Ἀλεξανδρείας στόν αἱρετικό Προκαθήμενο τῆς Κωνσταντινουπόλεως καί προκάτοχό σας, τόν Νεστόριο, πρίν ἀπό 1600 χρόνια: «Τί πάθωμεν ἡμεῖς, οἱ παρά τῆς σῆς εὐλαβείας ἀπαιτούμενοι τό ὑπεραγαπᾶν σε τοῦ πάντων ἡμῶν Σωτῆρος Χριστοῦ; Τίς ἡμᾶς ἐν ἡμέρᾳ κρίσεως ὀνῆσαι δυνήσεται ἤ ποίαν εὑρήσομεν ἀπολογίαν, σιωπήν οὕτω τιμήσαντες τήν μακράν, ἐπί ταῖς παρά σοῦ γενομέναις κατ’ Αὐτοῦ δυσφημίαις;». Καί βέβαια, Παναγιώτατε, ἡ βλάβη πού προξενήσατε στό Σῶμα τοῦ Χριστοῦ, τήν Ἐκκλησία, εἶναι ἐπανάσταση κατά τοῦ Ἰδίου τοῦ Σωτῆρος.

Στά 28 χρόνια τῆς Πατριαρχίας σας δέν ἔχετε ἀναπαύσει οὔτε μία φορά τίς καρδιές τῶν ἀληθινῶν Ὀρθοδόξων· μόνον τούς κοσμικά φρονοῦντες ἀναπαύετε, χάρη στήν εὔκλεια καί τίς τιμητικές διακρίσεις πού σᾶς ἔχουν ἀπονείμει οἱ ἄρχοντες τοῦ «ἐν τῷ πονηρῷ κειμένου κόσμου» (Α΄ Ἰω. 5, 19)ὄχι πρός δόξαν τῆς σωστικῆς Ὀρθοδοξίας, ἀλλά γιά νά ἐπαινέσουν τήν ἀπό σᾶς παντοιότροπο καθαίρεσή της.

Παναγιώτατε,

Μετανοῆστε ἀπό τήν εὐρεῖα καί ψυχώλεθρο ὁδό ἐπί τῆς ὁποίας σταθερῶς προχωρεῖτε, ἡ ὁποία βλάπτει τό ἀκραιφνές ὀρθόδοξο φρόνημα καί τήν διορθόδοξη ἑνότητα ἑκατομμυρίων βαπτισμένων ψυχῶν, περί τῶν ὁποίων θά δώσετε φοβερό, «οἰκουμενικό», λόγο ἐπί τοῦ ἀδεκάστου κριτηρίου. Φοβηθεῖτε, ὅτι ἡ ἄκτιστη καί ἀτελεύτητη κόλαση εἶναι γεμάτη ἀπό ἀμετανοήτους Ἀρχιερεῖς καί Πατριάρχες, ὅπως καλῶς γνωρίζει ἡ ἐκκλησιαστική Ἱστορία περί τῶν καταδικασμένων αἱρεσιαρχῶν Πατριαρχῶν καί τῆς ὑψηλῆς συνοδίας τους, μέ πρῶτο τόν πεπτωκότα Ἀπόστολο καί προδότη Ἰούδα τόν Ἰσκαριώτη· διότι ἡ θεία δίκη πρῶτα ξεκινᾶ ἀπό ἐμᾶς τούς ἐκκλησιαστικούς: «Καιρός τοῦ ἄρξασθαι τό κρίμα ἀπό τοῦ Οἴκου τοῦ Θεοῦ» (Α΄ Πετρ. 4, 17). «Περιπατεῖτε», λοιπόν Παναγιώτατε, «ἕως τό Φῶς ἔχετε, ἵνα μή σκοτία ὑμᾶς καταλάβῃ, ὅτε οὐδείς δύναται ἐργάζεσθαι» (Ἰω. 12, 35. 9, 4)

Μοναχός Γ. Γαβριήλ
Ἱ. Κουτλουμουσιανόν Κελλίον Ὁσίου Χριστοδούλου τῆς Πάτμου

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Πρωτοφανές και σοκαριστικό πνευματικό ολίσθημα από την Μητρόπολη Ιταλίας

Άρθρο της Ελένης Καμπούρη. Κι ενώ δεν υπάρχει αγιοκατάταξη από την Ορθόδοξη Εκκλησία, γιατί η Μητρόπολη Ιταλίας τον ενέταξε στο ορθόδοξο εορτολόγιο και τελεί στην μνήμη του Θεία Λειτουργία;

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.