εικόνα άρθρου: Καλλικέλαδοι… κόρακες
Γράφει ο “Παρακαταθικός

Ο νοητός ταύρος της ασέβειας στο υαλοπωλείο της Ορθοδοξίας


Η είδηση

«Με ιδιαίτερη λαμπρότητα εορτάσθηκε και φέτος το «Πάσχα του καλοκαιριού», η Κοίμηση της Υπεραγίας Θεοτόκου στον ομώνυμο Ιερό Ναό στον Ταύρο. […] Ο Θεοφιλέστατος «Επίσκοπος» Ολβίας κ. Επιφάνιος, χοροστάτησε..».

Η απονεύρωση των υγιών αισθητηρίων της πίστεως

Α) Καλλικέλαδοικόρακες;

Πως τόλμησαν να ψάλλουν ο προϊστάμενος και ο εφημέριος του Ναού Κοιμήσεως της Θεοτόκου στον Ταύρο Αττικής (ο οποίος είναι και Γενικός Διευθυντής του Ιδρύματος Μουσικής της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών!) το δεύτερο τροπάριο της τρίτης ωδής του Κανόνα της Κοιμήσεως της Υπεραγίας Δεσποίνης ημών Θεοτόκου και Αειπαρθένου Μαρίας;

Πως δεν συλλογίστηκαν το βάρος της πράξεως και προσκάλεσαν τιμητικώς τον σχισματικό ψευδεπίσκοπο Ολβίας Επιφάνιο που «αλωνίζει» ανεξέλεγκτα στην Εκκλησία της Ελλάδος;

Δεν γνωρίζουν ότι «χειροτονήθηκε» «επίσκοπος» Ολβίας από τον χωρίς ιερωσύνη και αποστολική διαδοχή, «μητροπολίτη» Κιέβου Επιφάνιο Ντουμένκο της σχισματικής ψευδοεκκλησίας της Ουκρανίας;

Δεν συλλογίζονται ότι σύμφωνα με τους Ιερούς Κανόνες απαγορεύεται αυστηρά η κοινωνία με τους σχισματικούς, ιδιαίτερα η προσευχητική, η λειτουργική;

Δεν τρέμουν ενώπιον της έμψυχου Κιβωτού μη συγκατανεμηθούν με τον αυθάδη Εβραίο, αλλά αμετανόητοι;

«Ὑπέφθασε χερσί, ταῖς ὑβριστικαῖς τοῦ αὐθάδους,
τομὴν ἡ δίκη ἐπάξασα, τοῦ Θεοῦ φυλάξαντος,
τὸ σέβας τῇ ἐμψύχῳ κιβωτῷ, δόξῃ τῆς Θεότητος,
ἐν ᾗ ὁ Λόγος σάρξ ἐχρημάτισε.
(β΄τροπάριο γ΄ Ωδής)»

«Μετάφραση

Η Θεία Δίκη πρόλαβε και κατάφερε να κόψει
τα υβριστικά χέρια του αυθάδη ανθρώπου,
γιατί ο Θεός με τη δόξα της Θεότητας
διαφύλαξε τον σεβασμό στην έμψυχο κιβωτό,
στην οποία ο Λόγος του Θεού σαρκώθηκε.

Ερμηνεία

Πρόκειται για το γνωστό επεισόδιο που αναφέρεται σε διάφορες πηγές, της κοπής των χεριών ενός ασεβούς στην κηδεία της Θεοτόκου.

Ο Διάβολος, ο οποίος ποτέ δεν ησυχάζει, μέχρι τελευταία στιγμή πολέμησε την Παναγία με τη μορφή ενός Εβραίου, που ήθελε να ανατρέψει το φέρετρο της Παναγίας κατά την κατάβαση του όρους Σιών.

Η Θεία όμως Δίκη προφύλαξε το σκήνωμα της Παναγίας από την ασέβεια με το να κοπούν τα χέρια του αυθάδη αυτού ανθρώπου, ο οποίος τελικά μετανόησε, ζήτησε έλεος και η Παναγία με την συνδρομή του Αποστόλου Πέτρου τα ξανακόλλησε»].

Επειδή όμως «κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει» όπως λέει ο θυμόσοφος λαός, κάθε φιλόδοξος Αρχιμανδρίτης στον κόσμο, αν θέλει να κρατάει αναμμένη τη φλόγα της ελπίδας, της μελλοντικής του εις Επίσκοπον εξέλιξης, αντί να ελέγξει και να διορθώσει τους προϊσταμένους του, συμπράττει μαζί τους.

Επειδή μια θέση Διευθυντή σε σχολή ψαλτικής Αρχιεπισκοπής, μεριμνά για την άρτια μουσική κατάρτιση των μελλοντικών ιεροψαλτών στην Ορθόδοξη Εκκλησία, θα πρέπει να μην ξεχνάμε εκτός από την μουσική και την θεολογική – δογματική κατάρτισή τους. Αλλιώς θάβεται το τάλαντο που τους δίνει ο Θεός. Ποιος ψάλτης θα ήθελε να είναι ο δεξιός σε Ναό του Αρείου, ή ακόμα χειρότερα του Μακεδονίου; Μη γένοιτο.

Β) Ανάξιοι απόγονοι αξιών προγόνων

Στον Ιερό Ναό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στον Ταύρο Αττικής φυλάσσεται το θαυματουργό αντίγραφο της Ιεράς Εικόνος της Παναγίας του Κύκκου.

«Οἱ χριστιανοί τῆς Ἀττάλειας μέ ἰδαίτερη εὐλάβεια τιμοῦσαν τήν Θαυματουργή Εἰκόνα τῆς Παναγίας τῆς Κύκκου – Τζίγκο Παναγιά, ὅπως τήν ἀποκαλοῦσαν μέ τήν τοπική προφορά – ἡ ὁποία εἶχε τοποθετηθεῖ σέ περίοπτη θέση στόν ναό τοῦ Ἁγ. Νικολάου τῆς Ἀττάλειας.

Ἐκτός ἄλλων ἐκδηλώσεων σεβασμοῦ καί εὐλαβείας οἱ Ἀτταλειῶτες κάθε Δευτέρα πρωΐ, πρίν νά πᾶνε στίς δουλειές τους περνοῦσαν καί προσκυνοῦσαν τήν ἱερή αὐτή Εἰκόνα καί ζητοῦσαν τή Χάρη τῆς Παναγίας Μητέρας. Πολλά θαύματα τῆς Παναγίας εἶχαν ἰδεῖ στή ζωή τους. Ἀκόμα καί παράλυτη κόρη εἶχε θεραπεύσει θαυματουργικά (..)

Κατά τόν διωγμόν τοῦ 1922 ὁ Ἱερέας τῆς Ἀττάλειας π. Παγκράτιος, (ἀδελφός τοῦ τότε Μητροπολίτη Πισιδίας, Ἐξάρχου Ἀτταλείας κ.λπ. Γερασίμου Τανταλίδη) μέ τόν Παιδονόμον τῆς Ἀττάλειας Παναγιώτη Χατζηεσμέρη, μέ πολλές προφυλάξεις καί πολλή εὐλάβεια μετέφεραν τήν ἱερή Εἰκόνα στήν Ἑλλάδα.

Ἀρχικά τήν τοποθέτησαν σέ ναό τοῦ Πύργου Ἠλείας. Ἕνα χρόνο ἀργότερα τήν μετέφεραν στό Θησεῖο, στήν Ἐκκλησία τοῦ Ἁγ. Φιλίππου, καί τόν Αὔγουστο τοῦ 1929 στό προσωρινό ναό τῆς Παναγίας στόν Ταῦρο. Σήμερα βρίσκεται στόν Ἱ. Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου Ταύρου, πού κτίστηκε μέ πρωτοβουλία τοῦ «Συλλόγου Ἀτταλειωτῶν – Ἀλαϊωτῶν» [1].

Ούτε τις κακουχίες και τη θυσία των προγόνων μας από την Αττάλεια σεβάστηκαν που με ανείπωτες περιπέτειες κατάφεραν να φέρουν στην πατρίδα τα Ιερά αυτά κειμήλια, ούτε και την ευσέβεια εκείνων μιμήθηκαν, προσκαλώντας τιμητικώς έναν σχισματικό «Επίσκοπο» του οποίου το εκκλησιαστικό μόρφωμα συλλειτουργεί/συμπροσεύχεται με τους εχθρούς του Υιού της Θεοτόκου και δικούς της, τους παπικούς και τους Ουνίτες, όπως έχουμε αποκαλύψει στην Κατάνυξη.

Γ) Ενός κακού, μύρια έπονται

Η εκτροπή ολοκληρώθηκε με άλλη μια ανάρμοστη, αντικανονική και νεωτεριστική προσθήκη στις εκδηλώσεις «προς τιμήν» της Παναγίας. Στο άρθρο – καταπέλτη με τίτλο «Ας αντιδράσουμε! Είναι αντιεκκλησιαστική πρακτική τα Εγκώμια και ο Επιτάφιος της Παναγίας» ο μακαριστός και ομολογητής γέροντας μας π. Νικόλαος Μανώλης επισημαίνει τα αίτια του φαινομένου [2]:

«Τό κενό στή λειτουργική ζωή τῶν ἐνοριῶν τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἐκδηλώνεται καί φέτος μέ τό ψευτο-ἔθιμο τῶν ἐγκωμίων καί τῆς περιφορᾶς τοῦ ἐπιταφίου τῆς Παναγίας.

Μιά ἀνάρμοστη, ἀντικανονική, νεωτεριστική λειτουργική προσθήκη στό τυπικό τῆς Ἐκκλησίας μας, πού ἔχει τίς ρίζες της στήν παπική δύση, μέ σκοπό νά δημιουργήσει μιά παράξενη εἰκόνα φολκλορικῆς Ὀρθοδοξίας, ἀποξενωμένη ἀπό τό μυστηριακό χαρακτήρα τῆς ἐκκλησιαστικῆς πνευματικῆς ζωῆς τῆς κατά Ἀνατολάς Ἀποστολικῆς καί Πατερικῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ.

Τήν ὥρα μάλιστα, πού ὑπάρχει συνοδική ἀπόφαση καταδίκης καί ἀπαγόρευσης αὐτοῦ τοῦ φαινομένου…»

Ευχόμαστε καλή Μετάνοια σε κλήρο και λαό. Ευχόμαστε τα μέσα εκκλησιαστικής ενημέρωσης να είναι προσεκτικότερα και να μην αναπαράγουν αβασάνιστα ειδήσεις με πηχαίους τίτλους, γιατί για να εορτασθεί «…με ιδιαίτερη λαμπρότητα το «Πάσχα του καλοκαιριού», η Κοίμηση της Υπεραγίας Θεοτόκου» θα πρέπει να εορταστεί πρώτα από όλα Ορθόδοξα!

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: ΚΑΤΑΝΙΧI

Δείτε σχετικά:
ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ: Από την αίρεση του Κολυμπαρίου στο Ουκρανικό σχίσμα και στην “Ένωση των Εκκλησιών”
Η εορτή της Κατάθεσης της Τιμίας Ζώνης της Υπεραγίας Θεοτόκου παρουσία του ψευδεπισκόπου Ολβίας στη Μητρόπολη Δημητριάδος
Μιαρά «συλλείτουργα» του σχισματικού ψευδεπισκόπου Ολβίας – Η λίστα της αισχύνης

Σχετικά άρθρα

Ο Ουκρανός «ιερέας» που κατέλαβε Ι. Ναό στην Μπογιάρκα συνομιλεί με εκκλησιαστικούς άρχοντες στην Αθήνα

Συνάντηση των σχισματικών με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πρόταση συνεργασίας - Πραχθέντα του σχισματικού «κληρικού» Βασιλείου Λίλο και αρπαγή Ι. Ναού της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.