Ὅσοι πιστοὶ ἐπιθυμοῦν, μποροῦν νὰ ἐπικοινωνοῦν τηλεφωνικὰ καὶ νὰ ζητοῦν νὰ λάβουν «μετὰ φόβου Θεοῦ, πίστεως καὶ ἀγάπης» καὶ κατ᾽ οἶκον τὴ Θεία Κοινωνία, ἢ τὸ ἱερὸν Εὐχέλαιον

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Κρίμα για τον Πανιερώτατο Μόρφου! Κρίμα οι τόσες ιερατικές συνάξεις και τα τόσα ιερατικά συνέδρια, που έχουν πραγματοποιηθεί στη Μητρόπολή του! Κρίμα η τόσο στενή σχέση και ενασχόληση με του Αγίους Πατέρες και Μητέρες της εποχής μας, κρίμα η τόση ενασχόληση με τις ιερές προφητείες. Τις προφητείες που υποδεικνύουν πως κάποιοι Αντίχριστοι, κάποτε θα κλείσουν τις Εκκλησίες, δεν τις γνωρίζει άραγε; Εμείς του κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου, υπάρχει και το ενδεχόμενο να είναι στο στρατόπεδο του Αντιχρίστου, κατά την επαλήθευση των προφητειών αυτών.

Τόσος κόπος και μόχθος για να καταλήξει τώρα, στην προσομοίωση-πρόβα “πολέμου” που βιώνουμε με τον κορωνοϊό, να συστοιχηθεί με τις ανόητες αποφάσεις Πολιτείας και Εκκλησίας, να κλείσουν τις Εκκλησίες! Ας παρακολουθήσουμε το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου. 

Ο π.Νικόλαος Μανώλης, τόσο προσωπικά όσο και μέσω της Ιστοσελίδας μας, αλλά και των ιστολογίων katanixis και katihisis, έχει στηρίξει τον Σεβασμιώτατο κάθε φορά που έχει διατυπώσει παραδοσιακό, ορθόδοξο λόγο. Ωστόσο, δεν αμέλησε και να παίξει τον άχαρο ρόλο να τον αφυπνίσει, με πόνο και αγάπη, δις, τις φορές που παραστράτησε και άρχισε να εμφιλοχωρεί μέσα του η αίρεση του εφησυχασμού που “δέρνει” έκτοτε πολλούς ποιμένες και ποιμενόμενους (εδώ και εδώ).

Η πρώτη ομιλία του π.Νικολάου έλαβε χώρα το 2017, μετά τη Σύνοδο στο  Κολυμπάρι της Κρήτης. Σε αυτήν καταγγέλλει έγκαιρα, έγκυρα και προφητικά, όπως αποδείχθηκε, την πρωτοεμφανιζόμενη πλάνη του ΕΦΗΣΥΧΑΣΜΟΥ, που έκτοτε με συνέπεια, ποικιλία και εφευρετικότητα υπηρετεί ο Μητροπολίτης Μόρφου, όταν τα γεγονότα οδηγούν αναπότρεπτα στην σύγκρουση με το εκκλησιαστικό κατεστημένο και στην ορθόδοξη ομολογία, που στην τελείωσή της δεν είναι άλλη από την αγιοπατερική Αποτείχιση. Στην πρώτη αυτή φάση της πλάνης, ο Δεσπότης αποκοιμίζει το ποίμνιο κηρύττοντας ότι η Εκκλησία έχει μηχανισμούς αυτοκαθάρσεως και δεν είναι καιρός για ακρότητες και συγκρούσεις. 

Αυτή η πλάνη φαίνεται ότι εμποδίζει τον Μητροπολίτη Μόρφου να υπηρετήσει μια σταθερή, αταλάντευτη και ευθύγραμμη ορθόδοξη στάση σε όλες τις  τελευταίες κρίσιμες ιστορικές-εκκλησιαστικές στιγμές. Στο ζήτημα της ληστρικής Συνόδου στο Κολυμπάρι βλέπουμε μια καθαρή ορθόδοξη στάση (εδώ) να εκφυλίζεται, γιατί δεν αυτοπραγματώνεται με μαρτυρική διάθεση έως τέλους. Δεν κατήγγειλε ο Μητροπολίτης Μόρφου και οι άλλοι πέντε, που δεν υπέγραψαν τις αποφάσεις της Συνόδου στο Κολυμπάρι, τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου, που υπέγραψε καταχρηστικά και παράνομα αντ΄ αυτών, χάνοντας έτσι την μοναδική ευκαιρία να ξεμπροστιάσουν και να διαχωρίσουν τη θέση τους από έναν Οικουμενιστή ολκής και συνεργάτη του Αιρεσιάρχη Πατριάρχη, τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου. Έτσι λοιπόν, αναπότρεπτα και ίσως σε μια προσπάθεια εφησυχασμού της συνειδήσεως, αναπτύχθηκε μέσα του η λεγόμενη πλάνη του εφησυχασμού.

Η δεύτερη ομιλία του π.Νικολάου έλαβε χώρα το 2019, μετά την αναγνώριση του Ουκρανικού Αυτοκέφαλου από την Ελλαδική Εκκλησία. Η πλάνη του εφησυχασμού κλιμακώνεται και χρήζει απάντησης, καθώς έχει επιστρατευθεί προς εξυπηρέτησή της και ο άρτι μεταστάς άγιος Γέροντας Εφραίμ Αριζονίτης. Στο ζήτημα του Ουκρανικού Αυτοκέφαλου βλέπουμε μια πανομοιότυπη επανάληψη. Η αρχική ορθόδοξη ομολογία (εδώ), όταν φτάνει στο “τί λοιπόν ποιήσωμεν”, θέτει σε λειτουργία την πλάνη του εφησυχασμού εαυτών και αλλήλων και καταλήγει στην θεωρία ότι όλα θα τα λύσει ο Παγκόσμιος Πόλεμος που έρχεται, όλες οι διχογνωμίες και οι έριδες για τα ζητήματα της Πίστης, που σκίζουν τον άραφο χιτώνα του Χριστού, θα λυθούν μονομιάς από τα επερχόμενα γεγονότα. ” Τα γεγονότα τα μεγάλα που έρχονται, τα παγκόσμια γεγονότα του γενικού πολέμου, οι θεομηνίες που ήδη ξεκίνησαν, κ.α, κ.α,  κ.α,” αυτά λέει,“ενώ θα πληγώσουν και θα φοβίσουν τους ανθρώπους, θα κάνουν κι ορισμένα καλά. Ένα από τα καλά που θα κάνουν είναι ότι θα καταλάβουν οι ιερείς, οι αρχιερείς κι οι πατριαρχάδες μας ότι ενός εστί χρεία κι όχι η διχοστασία και θα σταματήσει η εξέλιξη του προβλήματος διότι θα στραφεί η προσοχή μας σ’ αυτά τα μεγάλα.”

Τα επερχόμενα γεγονότα έφτασαν πιο κοντά από κάθε άλλη φορά και με μια μορφή που ο ίδιος ο Μητροπολίτης Μόρφου είχε προβλέψει και μνημονεύσει  σε παλαιότερο κήρυγμά του. “Η νέα Τάξη πραγμάτων “, έλεγε τότε, “θέλει να υποτάξει πρώτα το σώμα μας στα ΦΑΡΜΑΚΑ  που αυτή θέλει, στις τροφές που αυτή θέλει, στα λιπάσματα που αυτή θέλει, στην γεωργία που αυτή θέλει, έτσι που να κάνουν τους ανθρώπους μαλθακούς και τους νέους να μην ξέρουν πώς να κλαδέψουν ένα δέντρο και πώς να σπείρουν την γη, κι όταν έρθει δύσκολη χρονιά ο κόσμος να πεθαίνει, γιατί ο βαθύτερος τους στόχος είναι να ελαττώσουν τον αριθμό των ανθρώπων πάνω στην γη. Ακόμη και χαλκευμένες επιδημίες επινοούν και οι πόλεμοι εκεί αποσκοπούν. Κι ο Παγκόσμιος που ετοιμάζουν, εκεί νομίζουν ότι θα φτάσουν….. “

Μόνο που τώρα ο Σεβασμιώτατος, έχοντας αποφύγει την αγιοπατερική σύγκρουση, τον αγιοπνευματικό πόλεμο με τα όπλα και τις πνευματικές βόμβες, που περιέχει η φαρέτρα των Αγίων Πατέρων, έφτασε στο σημείο να συστρατευθεί με τους Εκκλησιομάχους. 

 ΥΓ. Περιττό να πούμε ότι, όλες οι ποιμαντικές πρωτοβουλίες του τύπου τηλεφωνήστε μου να σας φέρω αντίδωρο στο σπίτι και Θεία Κοινωνία (δεν ξέρουμε μήπως κάνουν και ιδιωτικούς Επιταφίους και Αναστάσεις κατ΄οίκον) είναι απλώς ανοησίες, καθώς μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι.

Διαβάσαμε στο immorfou.org.cy:


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Μητροπολίτου Μόρφου μετὰ τὸ Προεδρικὸ Διάταγμα τῆς 23ης Μαρτίου 2020

Πρὸς τὸ Χριστεπώνυμο πλήρωμα τῆς καθ᾽ ἡμᾶς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Μόρφου

Σύμφωνα μὲ τὰ νέα δεδομένα ποὺ προέκυψαν μὲ τὸ Προεδρικὸ διάταγμα τῆς 23ης Μαρτίου 2020, μὲ ἀφορμὴ τὴν λοιμικὴ ἐπιδημία τοῦ κορωνοϊοῦ, ἀπευθύνουμε πατρικὰ πρὸς ἐσᾶς τὰ ἑξῆς: Μὲ βάση τὶς πρόνοιες τοῦ ἀνωτέρω Προεδρικοῦ διατάγματος, ἔχουμε τὴ δυνατότητα τῆς τέλεσης τῶν ἱερῶν Ἀκολουθιῶν καὶ ἐξαιρέτως τῆς Θείας Λειτουργίας στοὺς ναούς, ἀλλὰ μὲ τὴν παρουσία τῶν ἄκρως ἀναγκαίων πρὸς τοῦτο. Οἱ Ἀκολουθίες μας λοιπὸν κατὰ τὴν περίοδο ἰσχύος τῶν προνοιῶν τοῦ διατάγματος αὐτοῦ θὰ τελοῦνται ὅλες στοὺς ναοὺς ἀπὸ τοὺς ἔχοντες τὴν πρὸς τοῦτο ἄδεια, δηλαδὴ ἱερεῖς, ἱεροδιακόνους, ἱεροψάλτες καὶ νεωκόρους.

Οἱ ναοὶ κατὰ τὴ διάρκεια τῶν Ἀκολουθιῶν κατὰ τὸ διάστημα αὐτὸ θὰ παραμένουν κλειστοί. Ὅσοι πιστοὶ ἐπιθυμοῦν, μποροῦν νὰ ἐπικοινωνοῦν τηλεφωνικὰ ἢ μὲ μήνυμα μὲ τοὺς ἱερεῖς, ἱεροδιακόνους, ἱεροψάλτες ἢ νεωκόρους τῆς ἐνορίας τους, καὶ νὰ ζητοῦν νὰ λάβουν «μετὰ φόβου Θεοῦ, πίστεως καὶ ἀγάπης» καὶ κατ᾽ οἶκον τὴ Θεία Κοινωνία, ἢ τὸ ἱερὸν Εὐχέλαιον, Μικρὸ Ἁγιασμὸ (ποὺ θὰ τελεσθεῖ καὶ τὴν ἐρχόμενη Κυριακή καὶ τὸ Σάββατο τοῦ Λαζάρου) καὶ ἀντίδωρο.

Στοὺς ἑορτάρηδες θὰ ἀποστέλλονται κατ᾽ οἶκον κόλλυβα καὶ μερίδα, κατὰ τὴν τάξη τῆς Ἐκκλησίας Κύπρου. Γιὰ τὰ μνημόσυνα καὶ τὶς ἑορτές, οἱ ἱερεῖς τῆς κάθε κοινότητάς μας θὰ ἑτοιμάζουν ἕνα πιάτο κόλλυβα ἐορταστικὰ (ἂν ἔχει ἑορτὲς) καὶ ἕνα γιὰ κεκοιμημένους (ἂν ἔχει μνημόσυνα). Αὐτὸ θὰ ἀποτελεῖ εὐθύνη ἑκάστου ἱερέα μας. Περαιτέρω, ὅσοι ἐπιθυμοῦν, μποροῦν νὰ ἐνημερώνουν τὸν ἱερέα τους καὶ νὰ τοῦ παραδίδουν ἀπὸ τὸ σπίτι τους ἕνα πρόσφορο.

Ὅσον ἀφορᾶ τὴν τέλεση μνημοσύνων, ἑορτῶν ἢ Παρακλήσεων κατὰ τὸ διάστημα αὐτό, οἱ πιστοὶ καλοῦνται νὰ ἐπικοινωνοῦν μὲ τὸν ἱερέα ἢ τοὺς Ἐπιτρόπους τῆς ἐνορίας τους, γιὰ νὰ γράφονται ἀνάλογα τὰ ὀνόματά τους. Στὸ τέλος τοῦ παρόντος παραθέτουμε τὰ τηλέφωνα τῶν ἱερέων τῆς Μητροπόλεώς μας κατὰ κοινότητα.

Τέκνα ἐν Κυρίῳ ἀγαπητά,

Σὲ αὐτὴ τὴν περίσταση, ποὺ παραχώρησε ὁ Θεὸς γιὰ τὶς ἁμαρτίες μας, νὰ ἔχουμε κατὰ νοῦν ὅτι οἱ θάνατοι, οἱ θλίψεις, ὁ πόνος, δὲν εἶναι τιμωρίες ἀλλὰ εὐκαιρίες μετανοίας. Ἐὰν δὲν ἁρπάξουμε καὶ αὐτὴ τὴν εὐκαιρία, νὰ τὴν ἀξιοποιήσουμε πνευματικά, αὐτοτιμωρούμαστε μὲ φόβο, πανικό, ἀνασφάλεια. Καὶ ὅπως λέγανε οἱ πρωτινοὶ μὲ πολλὴ σοφία, «ὁ φόβος φέρνει κόλασιν (=τιμωρία)». Καὶ τὸν φόβο προκαλοῦμε οἱ ἴδιοι, ὄχι ὁ Θεὸς τῆς Ἀγάπης καὶ τῆς Δικαιοσύνης.

Πλήν τῶν ἀνωτέρω, γιὰ νὰ ἀποκτήσουμε τὴ δωρεὰ τῆς τελείας ἀγάπης, ἡ ὁποία «ἔξω βάλλει τὸν φόβον», κατὰ τὸν Εὐαγγελιστὴ Ἰωάννη τὸν Θεολόγο, συνιστοῦμε πατρικά, κατὰ τὸ διάστημα αὐτό, ποὺ θὰ εἶστε περιορισμένοι κατ᾽ οἶκον, νὰ εἶστε καὶ προσευχόμενοι. Βοηθεῖ πολὺ νὰ ἀνοίγουμε σὲ δύσκολες ὧρες τὶς συχνότητες τοῦ οὐρανοῦ. Σᾶς συνιστοῦμε λοιπὸν νὰ διαβάζετε καθημερινὰ τὸ Ψαλτήριον (Ψαλμοὺς τοῦ Δαβίδ), νὰ διαβάζετε Βίους Ἁγίων, μάλιστα τῶν συγχρόνων Ἁγίων τοῦ 20οῦ αἰώνα, ποὺ ἡ ζωή τους εἶναι πιὸ κοντὰ στὴ ζωή μας. Τοὺς Βίους τῶν ἁγίων Παϊσίου, Πορφυρίου, Ἰακώβου, Ἀνθίμου τοῦ ἐν Χίῳ, Νικηφόρου τοῦ Λεπροῦ, Εὐμενίου, Γεωργίου τοῦ Καρσλίδη, Γερμανοῦ τοῦ Σταυροβουνιώτη κ. ἄ. Ἐπίσης βοηθεῖ πολὺ νὰ διαβάζετε ἢ νὰ ἀκούετε ἀπὸ τὸ διαδίκτυο τοὺς Χαιρετισμοὺς ἢ τὶς Παρακλήσεις τῆς Παναγίας μας καὶ τοῦ Τιμίου Σταυροῦ.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Δείτε σχετικά:
Αλήθεια, από Αποτείχιση στην Κύπρο πώς πάτε; Κορωνοϊός: Χριστιανοί και μουσουλμάνοι προσεύχονται!
– Εκδόθηκε η αντίχριστη υπουργική απόφαση. Ένοχη η διοικούσα εκκλησία!
– Συνεργασία του Αρχιεπισκόπου με την Πολιτεία και όχι με τον Χριστό! Αδιανόητη φαυλότητα!
– π.Θεόδωρος Ζήσης, Γιατί πρέπει να ανοίξουν οι Ναοί το Πάσχα
– Τέσσερις δικηγόροι προσέφυγαν στο ΣτΕ κατά της Υπουργικής Απόφασης περί της απαγόρευσης των λειτουργιών στις Εκκλησίες
– Ο Καίσαρας αποφασίζει, η Εκκλησία υποτάσσεται!
– Το μένος και το μίσος της κοσμικής εξουσίας ενάντια στην Εκκλησία του Χριστού
– Ο κ.Σωτήρης Τσιόδρας πριν λίγες μέρες μας ξάφνιασε δυσάρεστα, υιοθετώντας μία αινιγματική και διφορούμενη στάση
– Ποια είναι η εισήγηση του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου για το Πάσχα με φόντο τον Κορωνοϊό;
– π.Θεόδωρος Ζήσης, Έργο του διαβόλου το κλείσιμο των Ναών από την Ιερά Σύνοδο
– Ο Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος, συμφώνως με το πνεύμα των φίλων του Προτεσταντών, μας νουθετεί!
– Οι ιερείς της Γεωργίας μας δίνουν παράδειγμα!
– Θα ανασταίνεται ο Κύριός μας, κατά τις ανθρώπινες επιθυμίες και βουλές;
– Μας εξόργισε η επιστολή του Μητροπολίτου Μεσογαίας προς την Υπουργό Παιδείας
– Δημητριάδος: «Δε διώκεται ο Χριστιανισμός και η Εκκλησία»
– Σικάγο – Οικουμενιστική συμπροσευχή για τον Κορωνοϊό [ΒΙΝΤΕΟ 2020]
– Ο Μητροπολίτης Λαγκαδά κ. Ιωάννης συμφωνεί με τον Πρωθυπουργό
– Να γιατί η απόφαση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος στερείται Αγίου Πνεύματος
– Μοναχού Σεραφείμ (Ζήση), Ο κορωνοϊός διδάσκει το «πως» της Αποτειχίσεως (…μάλλον δε και το «δια τι»)