Άρθρο της Κωνσταντίνα Κοσμίδου
αρθρογραφεί για katanixi.gr

“Προκλητικές προωθητικές ενέργειες με στόχο αυτή τη φορά την επιρροή των παιδιών και εφήβων”….

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Για ακόμη μια χρονιά η διοργάνωση της φετινής παρδαλής παρέλασης στην Αθήνα συνοδεύεται από προκλητικές προωθητικές ενέργειες με στόχο αυτή τη φορά την επιρροή των παιδιών και εφήβων.

Παρουσιάζονται υβριστικές προς την Εκκλησία εικόνες, εναντιώνονται στα σώματα ασφαλείας και απαξιώνουν το μνημείο της χώρας μας. Όλα αυτά διαπράττονται στο βωμό της ελευθερίας και της καλλιτεχνικής έκφρασης, όπως έγινε προσφάτως και με την κυκλοφορία αντίστοιχης μικρού μήκους ταινίας.

Η είδηση αναφέρει ακόμα και την άρνηση του κινήματος για την παρουσία ΛΟΑΤΚΙ+ ευρωπαίων αστυνομικών στη διεξαγωγή των εκδηλώσεων, έπειτα από αίτημα των τελευταίων..

Το ανθρώπινο δικαίωμα της ελευθερίας της έκφρασης χρησιμοποιείται κατά το δοκούν, με αποτέλεσμα να κατοχυρώνονται νομοθετικά όλα τα στοιχεία της εκδήλωσης χωρίς να αφήνουν περιθώρια σχολιασμού.

Βάσει των διαχρονικών αποκαλύψεων μεγάλοι χρηματοδότες κρύβονται πίσω από τις νεοεποχίτικες αυτές δράσεις, στοχεύοντας την αλλοίωση του θρησκευτικού και ηθικού υπόβαθρου των κοινωνιών γενικότερα. 

Η ανθρώπινη φύση αδιαμφισβήτητα βρίσκεται πλέον στη χειρότερη πτώση της, όπου η αμαρτία καλείται “ελευθερία”, διαφημίζεται… και δίχως ίχνος ντροπής γίνεται τρόπος ζωής και στοχοποιεί αθώες ψυχές, παιδιά και εφήβους. 

Η συναισθηματική χειραγώγηση ορίζεται ως η ικανότητα του ατόμου να επηρεάζει και να χειρίζεται τα συναισθήματα των ατόμων, με τα οποία αλληλεπιδρά, για δικό του όφελος και συμφέρον. (Austin, Farrelly, Black και Moore, 2007) Οι χειραγωγοί ασκούν τέτοια επίδραση σε κάποιον, συναισθηματική και ψυχική, που έχει σαν αποτέλεσμα να του αφαιρούν κάθε πρωτοβουλία και κάθε ανεξαρτησία στην σκέψη, χωρίς το άτομο που δέχεται την χειραγώγηση να το συνειδητοποιεί. (Austin et al 2007, Gough, 2016, Grieve et al 2010)

Μήπως στα πλαίσια της Παγκοσμιοποίησης η συναισθηματική χειραγώγηση ασκείται από κινήματα, Κυβερνήσεις και “Λίγους Δυνατούς”; Μήπως αποτελεί τον τρόπο επιβολής στην ανθρωπότητα;

Όταν γίνεται εις βάρος των ανήλικων παιδιών οι γονείς πώς οφείλουν να αντιδράσουν; 

Πλέον δεν αποτελεί δικαίωμα των παιδιών να δέχονται το φυσιολογικό, γιατί με δόλιους τρόπους επιχειρείται η αμφισβήτηση κάθε παραδοσιακής-λογικής θέσης. Στην ανούσια τούτη ζωή, προάγεται ως κύριο μέλημα η απόλυτη ελευθερία, δίχως όρια, ξεχνώντας το βασικότερο όλων, την αγάπη του Χριστού που μας οδηγεί στην Ουράνια Βασιλεία. 

Ο πνευματικός μας, π.Νικόλαος Μανώλης, έγραψε μεταξύ άλλων για το θέμα αυτό: “Κατά την Ορθόδοξη πνευματική εμπειρία ίσως το δυσκολότερο δαιμόνιο στην αντιμετώπισή του, είναι το δαιμόνιο της ομοφυλοφιλίας. Το δαιμόνιο αυτό κυριαρχεί στον άνθρωπο ως δεύτερη φύση που έχει τόσο αγκιστρωθεί στην ψυχή ώστε δεν της αφήνει περιθώριο αντίδρασης.[…] Είναι πάθος βρωμερό, εξευτελιστικό, καταντά ασύστολο, ξεδιάντροπο και βλάσφημο όταν οδηγήσει τον αμαρτωλό να ενταχθεί σε ανάλογες ομάδες.[….] Θα πρέπει να χύσει αίμα για να λάβει Πνεύμα όπως λένε οι αγιορείτες”

Όταν απομακρύνεται μια ψυχή από το Θεό, σκληραίνει και γίνεται έρμαιο του διαβόλου, εμφανίζει μίσος τόσο απέναντι στον άνθρωπο όσο και απέναντι στον Θεό. Η Εκκλησία έχει σταθερή θέση απέναντι στην αμαρτία αυτή, δεν μπορεί να της δώσει συγχωροχάρτι. Μπορεί όμως να αγκαλιάσει τον αμαρτωλό, να τον συγχωρέσει, να τον φροντίσει με την προϋπόθεση πως και αυτός θέλει να αγωνιστεί. 

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

  1. Austin, E. J., Farrelly D., Black C., & Moore H. (2007). Emotional intelligence, Machiavellianism and emotional manipulation: Does EI have a dark side? Personality and Individual Differences, 43, 179-189. doi: 10.1016/j.paid.2006.11. 019 
  2. Gough, S. (2016). Exploring the role of the dark tetrad and self-efficacy in emotional manipulation (Doctoral dissertation, University of Tasmania). Ανακτήθηκε από: https://eprints.utas.edu.au/23574/ 
  3. Grieve, R., & Mahar, D. (2010). The emotional manipulation – psychopathy nexus: Relationships with emotional intelligence, alexithymia and ethical position. Personality and Individual Differences, 48(8), 945–950. https://doi.org/10.1016/ j.paid.2010.02.028 

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Δείτε σχετικά:
Η gay ταινία μικρού μήκους στην Ακρόπολη, ένα εμετικό ανοσιούργημα
– Πού οφείλονται τα κατορθώματα των ΛΟΑΤΚΙ παγκοσμίως;
– Το παρδαλό δαιμόνιο