Τελικά πόσο ταλέντο χρειάζεται για να καλύψεις το δόλο!

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Ήταν Μ. Παρασκευή του 2020 και θέλοντας να μας μιλήσει ο γέρων Νίκων, της Καλύβης Αγίου Σπυρίδωνος Νέας Σκήτης, για τη Σταύρωση του Χριστού που κρατάει 2000 χρόνια τώρα, ξεκινάει με το παράδειγμα των καθολικών πιστών που κρεμάστηκαν από το 1926 ως το 1929 από την κυβέρνηση του Μεξικού, η οποία ηγήθηκε μιας από τις πιο βίαιες αντι-καθολικές διώξεις του 20ου αιώνα. Θα αποδείξουμε ότι το παράδειγμα το οποίο επέλεξε ο γ.Νίκων να αρχίσει τον λόγο του δεν ήταν τυχαίο, αλλά απηχεί τις παρεκκλίσεις από το ορθόδοξο πνεύμα, στις οποίες έχει δώσει δικαιώματα στο παρελθόν. 

Μόλις πέντε χρόνια μετά την ίδρυση του πρώτου συμβουλίου των Ιπποτών του Κολόμβου στο Μεξικό το 1905, η χώρα έπεσε σε μια μακρά περίοδο ένοπλων συγκρούσεων, που τώρα ονομάζεται Μεξικανική Επανάσταση. Όμως αυτό που ξεκίνησε ως μάχη εναντίον της καθιερωμένης αυταρχικής τάξης, εξελίχθηκε σε έναν πολυμερή εμφύλιο πόλεμο, με κάθε ανταγωνιστική φατρία να διεκδικεί νομιμότητα. Αν και ο Καθολικισμός ήταν μέρος της ιστορίας του Μεξικού για σχεδόν 400 χρόνια, η Παπική “Εκκλησία” θεωρήθηκε εχθρική απέναντι στην επανάσταση, με αποτέλεσμα να υπάρξει ένα ασταθές αντιθρησκευτικό κοινωνικό και πολιτικό περιβάλλον. Επιπλέον ένα νέο σύνταγμα, το οποίο περιελάμβανε διάφορα αντικληρικά άρθρα, καταρτίστηκε το 1917, θέτοντας το στάδιο για μια εποχή διωγμών που διήρκεσε περισσότερο από δύο δεκαετίες. (Πηγή)

Ο γέρων Νίκων δίνει εξ αρχής το στίγμα του. Συνεχώς για τις διώξεις των ορθοδόξων από το άθεο κομμουνιστικό καθεστώς στη Ρωσία θα μιλάμε; Ας διαδόσουμε και τις διώξεις των παπικών από ανάλογα καθεστώτα. Η θέση ότι το μαρτύριο είναι κοινό για όλους τους χριστιανούς, ανεξαρτήτως δόγματος, είναι βασική θέση των οικουμενιστών και πολύ δημοφιλής και ελκυστική ανάμεσα στους πιστούς των ημερών μας. Γι’ αυτούς το μαρτύριο καταλύει τα δόγματα, όπως και η αγάπη την οποία κατά κόρον, ως γνήσιοι αγαπούληδες – οικουμενιστές, επικαλούνται, όπως και ο γέροντας. Είναι μεγίστη βλασφημία στο όνομα του μαρτυρίου, της ύψιστης αυτής έκφρασης πίστης, αφοσίωσης, αγάπης και έρωτα για το Θεό, να καταλύει κανείς την ίδια την πίστη. Όταν ένας ορθόδοξος και μάλιστα μοναχός – κάτοχος της αληθείας και της σωτηρίας – αντικρίζει το μαρτύριο στο όνομα του Χριστού από ανθρώπους που διαστρεβλωμένα πιστεύουν σ’ Αυτόν, θα πρέπει με πόνο να προσεύχεται στον Κύριο να τους δώσει ανάπαυση, όπως ο Ίδιος γνωρίζει. Γιατί η σωτηρία των ευρισκομένων στην αίρεση δεν είναι εγγυημένη από το Ευαγγέλιο. Στην πραγματικότητα δε γνωρίζουμε παρά ελάχιστα για το πώς ο Κύριος θα κρίνει τον κόσμο, ενώ αντίθετα γνωρίζουμε με κάθε λεπτομέρεια πώς θα κρίνει εμάς τους πιστούς. Επίσης είναι σημαντικό να γνωρίζουμε με μεγάλη σαφήνεια ότι δεν πρέπει να πειράζουμε ούτε κεραία από τη διδασκαλία του Ευαγγελίου. Είναι τεράστια αμετροέπεια ρασοφόροι να επεμβαίνουν με τέτοιο τρόπο στην παρακαταθήκη του Θεού. Ο Κύριος δεν τα είπε αρκετά καλά, γέροντα Νίκων, και έρχεστε εσείς να Τον διορθώσετε;  

Οι ιερείς, λέει ο γ.Νίκων, δε συμπαραστάθηκαν στους Επισκόπους και φυσικά αναφέρεται και στον π.Γεώργιο Σχοινά, ο οποίος στέκεται ήρωας, καθώς βοηθάει φτωχούς και ναρκομανείς δωρεάν. Βέβαια υπογραμμίζει πως ο Ιούδας τον πρόδωσε από το απέναντι μπαλκόνι, τον φωτογράφισε και τον κατέδωσε. Ο π.Γεώργιος δεν επαινείται για την ομολογία του, αλλά για τα έργα της φιλανθρωπίας του από τον γ. Νίκωνα. Η ομολογία για πατέρες σαν τον γ.Νίκωνα δεν είναι αρετή, αλλά κατακριτέα αμαρτία, ακρότητα που δημιουργεί απείθειες και φασαρίες. Θέλουμε με αγανάκτηση να πούμε επιτέλους σε όλους αυτούς τους αγαπούληδες της αφροσύνης ότι είναι απείρως ανώτερο έργο να εξασφαλίζεις σε όλους τους ανθρώπους, εκτός από τροφή, στέγη, συμπαράσταση κλπ. τη σωτηρία. Αυτή είναι η πραγματική φιλανθρωπία και, για να μπορεί να επιτευχθεί αυτή, πρέπει να μείνει ανόθευτη η πίστη. Άρα η ομολογία είναι ύψιστο έργο φιλανθρωπίας. Με την αφροσύνη μας και την αμετροέπειά μας αναγκάζουμε το Θεό να εφαρμόζει την άτεγκτη δικαιοσύνη Του, γιατί γινόμαστε απειθείς στους λόγους Του, θέτοντας σε κίνδυνο τη σωτηρία των πιστών. Η αγάπη του Θεου στα αλλοπρόσαλλα χέρια των σημερινών ποιμένων γίνεται οικουμενισμός και η δικαιοσύνη Του απροϋπόθετη δικαιωματάρικη σωτηρία. Θα μας αρνηθεί ο Κύριος, όπως Τον αρνούμαστε και Τον αντιπαρερχόμαστε.

Θα είχαν, ενδεχομένως, κάποιο δίκαιο οι νεωτεριστές να το κάνουν αυτό, αν δεν είχαν προηγηθεί οι Άγιοι. Είναι ξεκάθαρο ότι μέσω των αγίων ο Θεός έδειξε πού αναπαύεται. Μπορεί να το αντιληφθεί αυτό ο γέροντας Νίκων; Ο Κύριος αγίασε με την ενοικούσαν χάρη Του εν ζωή τους Αγίους και επικύρωσε μετά θάνατο την πολιτεία τους. Οι άγιοι έγιναν το στόμα του Θεού. Η συμφωνία των Αγίων είναι η φωνή του Θεού. Συνεπώς, οι χριστιανοί έχουμε δύο δρόμους: ή να γίνουμε τα στόματα του Θεού στην εποχή μας, μπαίνοντας στη συμφωνία των Πατέρων ή να επαναλαμβάνουμε, να διαδίδουμε και να επικαιροποιούμε  όσα είπαν οι άγιοι. Βέβαια, υπάρχει κι ένας τρίτος δρόμος, να γίνουμε τα στόματα του κοσμοκράτορα διαβόλου, της ποικίλης πλάνης και των αιρέσεων. 

Ο γέρων Νίκων μέσα στα πλαίσια της πραγματικότητας αυτής, τη Μεγάλη Παρασκευή δε θέλει να μιλήσει για τη Σταύρωση του Χριστού. Αντίθετα, θέλει να μιλήσει για τη Σταύρωση των Επισκόπων. Μάλιστα για να πετύχει το παραπάνω, ξεκινάει αντιπαραβάλλοντας τη Σταύρωση του Χριστού με τους ποικίλους σταυρούς που σηκώνει ο κόσμος, που κείται εν πολλοίς εν τη αμαρτία. Θα θέλαμε να πούμε στον γέροντα ότι ο Κύριος σταυρώθηκε, για να νικήσει δια της Αναστάσεως το θάνατο και την αμαρτία. Είναι αλήθεια ότι την πνευματική διάσταση της Σταύρωσης του Χριστού, με την οποία ο Κύριος πήρε πάνω Του τις αμαρτίες όλου του κόσμου, μπορεί να τη νιώσει σε ένα μικρό βαθμό μόνο ο ποιμένας εκείνος που αναλαμβάνει το φορτίο του ποιμνίου του, μιμούμενος τον Χριστό. Όταν οι ποιμένες κλείνουν τους Ιερούς Ναούς υπακούοντας στην κοσμική εξουσία, σηκώνουν τον ιερατικό και αρχιερατικό τους Σταυρό; Όταν πολύ περισσότερο ταυτίζονται με την αντίθεη αντίληψη της κοσμικής εξουσίας και υψώνουν άλλους Θεούς, όπως τη δημόσια υγεία την οποία ανάγουν στη θέση του αληθινού Θεού, κλείνοντας μάλιστα τους Ιερούς Ναούς σαν εστίες μεταδόσεως ιών, τότε διερωτιόμαστε: είναι ακόμη ποιμένες εις τύπον Χριστού; Όταν οι ίδιοι αναλαμβάνουν ρόλο Ιούδα και καταδικάζουν την ενέργεια του π. Γεωργίου Σχοινά ζητώντας την παραδειγματική τιμωρία του; Οι σταυρωμένοι επίσκοποι, κατά τον γ. Νίκωνα, σταυρώνουν όλους τους ομολογητές ιερείς καθημερινά, συμπορευόμενοι με τον αλλόφρονα καίσαρα. Γι αυτούς τι έχει να πει ο λαλίστατος γέροντας; Κι όμως γι’ αυτούς μίλησαν μερικοί επίσκοποι παλικάρια, καταμαρτυρώντας τη συμπαιγνία πολιτικών και εκκλησιαστικών αρχόντων, πράγμα που ο γ. Νίκων το προσπερνά δολίως. Μίλησε ο μητροπολίτης Κερκύρας και ο μητροπολίτης Κισάμου και Σελίνου. Ο πρώτος αποδεικνύοντας κατάλυση του συνοδικού συστήματος εκ μέρους του Αρχιεπισκόπου και ο δεύτερος ζητώντας δημόσια συγγνώμη για το απαράδεκτο κλείσιμο των ναών!

Όλοι οι βαπτισμένοι ορθόδοξοι χριστιανοί, αρχιερείς, ιερείς και λαϊκοί, που αγωνίζονται μυστικά να βιώσουν τη βασιλεία του Θεού μέσα τους, ανήκουν κατά τους πατέρες στο βασίλειον ιεράτευμα. Βάση αυτού του αγώνα, κατά τον Άγιο Γρηγόριο Παλαμά, είναι η ορθή πίστη. Όλοι έχουν ιερωσύνη και φυσικά όλοι κρίνονται και είναι υπόλογοι απέναντι στο Ιερό Ευαγγέλιο και στους ιερούς κανόνες της Εκκλησίας. Οι Αρχιερείς δεν είναι υπεράνω του Ευαγγελίου, δεν είναι υπεράνω κριτικής, δεν είναι στο απυρόβλητο. Η νοοτροπία που πρεσβεύει ο γέρων Νίκων, ότι αν κανείς ελέγχει και κρίνει πράξεις και αποφάσεις των Επισκόπων τους σταυρώνει, είναι μια παραλλαγή της παπίζουσας αρχικής του θέσης, ότι δεν επιτρέπεται στους λαϊκούς- νοικοκυρές, φορτηγατζήδες, ταξιτζήδες- να κρίνουν. Σε αυτό το σημείο να τονίσουμε πως η θέση αυτή δεν στέκει θεολογικά και την κατέρριψε ο πνευματικός μας πρωτοπεσβύτερος Νικόλαος Μανώλης σε παλαιότερη ομιλία του. 

Ο γ.Νίκων αντι-ιεροκανονικά και αντιευαγγελικά στην πραγματικότητα αποκλείει τελείως τη δυνατότητα ελέγχου των Αρχιερέων για τις παρεκκλίσεις τους από την ορθοδοξία και την ορθοπραξία, αφου εγκαλεί τόσο εκείνους που ασκούν την κριτική τους εριστικά κατά τη γνώμη του, όσο και εκείνους που την ασκούν με καλό τρόπο. Λέει χαρακτηριστικά: “Ποτέ οι χριστιανοί δεν είχαν δώσει τόσα όπλα στους εχθρούς τους. Κι ανάμεσα στους χριστιανούς πολλοί που “υπαλήνθησαν οι λόγοι αυτών υπέρ έλαιον και αυτοί εισίν βολίδες”. Κάνανε τα λόγια τους να φαίνονται απαλά σαν λάδι, αλλά είναι βέλη που σκοτώνουν. Χρειάζεται ταλέντο για να ξέρεις να βρίζεις.”

Με λύπη διαπιστώνουμε ότι το παράδειγμα με το οποίο επέλεξε να ξεκινήσει τον λόγο του ο γέρων Νίκων δεν ήταν τυχαίο… Οι οικουμενιστές και οι σύγχρονοι αγαπούληδες-νανουριστές δεν στέργουν να πιστέψουν ὀτι οι άλλες πίστες δεν σώζουν, γιατί είναι πολύ κοπιαστικό. Είναι πολύ πιο βολικό και ξεκούραστο να λέμε ότι όσοι πιστεύουν στο Χριστό θα σωθούν. Ω, πόσο κόπο κρύβει να πιστέψω ότι όσοι δεν είναι ορθόδοξοι δε θα σωθούν Κύριε! Πόσο ευαγγελισμό πρέπει να κάνουμε τότε, Κύριε! Πόση ιεραποστολή! Κι όχι μόνο στην Αφρική, Κύριε! Μα στην ίδια την Ευρώπη! Κι αν το κάναμε αυτό, Κύριε, ο “υπέροχος” και “ήρεμος ” Πάπας θα έδειχνε τα δόντια του, Κύριε. Οι πράοι και χαρούμενοι Προτεστάντες θα βγάζανε τα μαχαίρια τους, Κύριε! Όλος ο διάβολος που κρύβεται στην Ευρώπη και στον κόσμο όλο, όλος ο κοσμοκράτορας θα φανερωνόταν, Κύριε, ωμός, γυμνός! Εμείς οι σημερινοί αγιορείτες δεν αντέχουμε Κύριε! Προτιμούμε όλα να τα σκεπάζουμε με καλούς λογισμούς,  όπως ΔΕΝ έκανε ο άγιος Παΐσιος (ο άγιος Παΐσιος δεν έλεγε να γίνουμε βλαμμένοι χαζοχαρούμενοι αγαπούληδες οικουμενιστές χριστιανοί). Όλα να τα αμνηστεύουμε και όλα να τα στρογγυλεύουμε… να είμαστε ήσυχοι και αυτάρκεις… Έτσι δε θα γευτούμε και τα θαύματα της πίστης μας όμως, Κύριε, το μεγαλείο του θαύματος εδράζεται στο ότι η μικρά ζύμη όλο το φύραμα ζυμεί. Έτσι δε βιώνουμε τις Επαγγελίες του Ευαγγελίου Σου, Κύριε! Τελικά πόσο ταλέντο χρειάζεται για να καλύψεις το δόλο!

Κλείνουμε τον σχολιασμό μας για τη νέα απαράδεκτη στάση του γέροντα Νίκωνα, επισυνάπτοντας έναν σχολιασμό ενός αναγνώστη της κατάνυξης, που παρακολούθησε το λόγο του πατρός και σχολιάζει κάτω από τη δημοσίευση του αποσπάσματος που ακολουθεί στο κανάλι μας στο Youtube. Το σχόλιο μας απεστάλη στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση προς δημοσίευση στην παρούσα ανάρτηση και είναι το εξής:

Με αγάπη στον π.Νίκωνα…

Πώ πώ νανούρισμα… Δεν έχει να πει τίποτα εναντίον της Ιεραρχίας μας δημοφιλής Ιερομόναχος; Τόσες και τόσες προσβλητικές εγκύκλιοι αυτές τις μέρες του Πάσχα; Ο άλλος λχ. κάτω στην Ηλεία, είπε ότι “ούτως ει άλλως κάνει κρύο την Μεγάλη Εβδομάδα” ή το άλλο: ότι “άν (λέει), ο αέρας φυσά βοριάς άρα τα ηχεία των ναών δεν θα έχουν νόημα να είναι ανοικτά διότι όσα σπίτια είναι αντίθετα στην φορά του ανέμου, δεν θα ακούνε απ τα μικρόφωνα” (!!!!), και άλλα απαράδεκτα που είναι ήδη δημοσιευμένα… Πουθενά λοιπόν δεν διακρίνατε προδοτική στάση, απαράδεκτη δειλία ή έστω, λάθη στην Ιερά Σύνοδο καλέ μου Γέροντα; Τίποτα; Όλα τέλεια τα είδατε εσείς αυτό το πρωτόγνωρο Πάσχα από την μεριά της Εκκλησίας της Ελλάδος; Πατέρα Νίκωνα, βέβαια, από εσάς δεν θα περιμέναμε κάτι διαφορετικό. Μας έχετε συνηθήσει άλλωστε με τα παράξενα κηρύγματα σας, αλλά μας έχετε συνηθίσει και με τις δικές σας ”καταδίκες” και τα δικά σας προσβλητικά και υποτιμητικά σχόλια για άλλους συναδέλφους σας Ιερωμένους και λοιπούς πιστούς. Προφανώς αυτά, δεν τα θεωρείτε δική σας ”σταύρωση” που κάνατε εσείς σε εκείνους… Μόνο εμείς είμαστε οι άσπλαχνοι ”σταυρωτές” που το ”έγκλημα” μας ήταν επειδή διαμαρτυρηθήκαμε γι’ αυτά που θα ήταν αυτονόητα σε εποχές με ασυγκρίτως χειρότερους διωγμούς, που κατρακυλούσαν κεφάλια απ’ τους ώμους κτλ, σε σχέση με τον ”soft” δικό μας διωγμό που είχε μόνο φυλάκιση και χρηματικό πρόστιμο! Ένα τόσο εύκολο διαγώνισμα μας έβαλε ο καθηγητής Χριστός και παρόλα αυτά, εμείς γράψαμε κάτω από τη βάση! Και εσείς π.Νίκωνα, αυτό το κακό γραπτό της Εκκλησίας της Ελλάδος το επικροτείτε! Συγχαρητήρια! Μας συγχωρείτε πολύ! Την ευχή σας και Χριστός Ανέστη! (Φακίνος Λεωνίδας).

Για λόγους ενημέρωσης του αναγνωστικού μας κοινού προβάλλουμε ένα απόσπασμα από σχετικό βίντεο από Γέρων Νίκων – Geron Nikon.

Ο γέροντας Νίκων και οι παπικοί πιστοί που κρεμάστηκαν (λόγος στη Μ. Παρασκευή) [ΒΙΝΤΕΟ]

Ολόκληρο το βίντεο μπορείτε να το δείτε εδώ.


Δείτε σχετικά:
π.Νικόλαος Μανώλης, Διαολεμένο Ιερατείο [ΒΙΝΤΕΟ 2020]
Η υποτέλεια της Ελλαδικής Εκκλησίας, απέναντι στους άθεους νόμους της Κυβέρνησης
– Ο Καίσαρας αποφασίζει, η Εκκλησία υποτάσσεται!
– Το μένος και το μίσος της κοσμικής εξουσίας ενάντια στην Εκκλησία του Χριστού
– Ποια είναι η εισήγηση του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου για το Πάσχα με φόντο τον Κορωνοϊό;
– π.Θεόδωρος Ζήσης, Έργο του διαβόλου το κλείσιμο των Ναών από την Ιερά Σύνοδο
– Ο Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος, συμφώνως με το πνεύμα των φίλων του Προτεσταντών, μας νουθετεί!
– Οι ιερείς της Γεωργίας μας δίνουν παράδειγμα!
– Θα ανασταίνεται ο Κύριός μας, κατά τις ανθρώπινες επιθυμίες και βουλές;
– Μας εξόργισε η επιστολή του Μητροπολίτου Μεσογαίας προς την Υπουργό Παιδείας
– Δημητριάδος: «Δε διώκεται ο Χριστιανισμός και η Εκκλησία»
– Σικάγο – Οικουμενιστική συμπροσευχή για τον Κορωνοϊό [ΒΙΝΤΕΟ 2020]
– Ο Μητροπολίτης Λαγκαδά κ. Ιωάννης συμφωνεί με τον Πρωθυπουργό
– Να γιατί η απόφαση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος στερείται Αγίου Πνεύματος
– Μοναχού Σεραφείμ (Ζήση), Ο κορωνοϊός διδάσκει το «πως» της Αποτειχίσεως (…μάλλον δε και το «δια τι»)
 π.Νικόλαος Μανώλης, Η Θεία Κοινωνία και οι ασθένειες [ΒΙΝΤΕΟ 2020]
– Εμείς στους ιερούς Ναούς δυναμώνουμε, θεραπευόμαστε και δεν αρρωσταίνουμε… ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ – πράξη νομοθετικού περιεχομένου