Oι μαθητές-εκπρόσωποι του 1ου Γυμνασίου, του ΓΕΛ και του ΕΠΑΛ Ν.Μουδανιών συναντήθηκαν με τον Δήμαρχο Ν.Προποντίδας Μ.Καρρά και τους συνεργάτες του, οι οποίοι είναι αρμόδιοι στα ζητήματα της παιδείας.

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Όλοι μας έχουμε γνώση της κατάστασης που επικρατεί στη δημόσια εκπαίδευση λόγω του κορωνοϊού. Συγκεκριμένο δημοσίευμα μας ενημερώνει πως για ακόμη μία φορά οι μαθητές δεν έμειναν άπραγοι, αλλά θεώρησαν πως έχουν κάθε δικαίωμα να υπερασπιστούν τα δικαιώματά τους, όταν αυτά παραβιάζονται. Έτσι οι μαθητές-εκπρόσωποι του 1ου Γυμνασίου, του ΓΕΛ και του ΕΠΑΛ Ν.Μουδανιών συναντήθηκαν με τον Δήμαρχο Ν.Προποντίδας Μ.Καρρά και τους συνεργάτες του, οι οποίοι είναι αρμόδιοι στα ζητήματα της παιδείας. Οι μαθητές παρευρέθηκαν στο γραφείο του Δημάρχου με σκοπό να καταθέσουν τα αιτήματά τους, τα οποία και επιθυμούν να περιληφθούν στο έγγραφο του δημάρχου προς τα αρμόδια Υπουργεία.

Τα επιχειρήματα των μαθητών πηγάζουν από την ανάγκη του κάθε μαθητή να συμμετάσχει στην εκπαιδευτική διαδικασία που προσφέρει η δημόσια εκπαίδευση με έναν απόλυτα φυσιολογικό τρόπο. Είναι αντιληπτό, ακόμη και από τους μικρούς μαθητές, πως τα μέτρα προστασίας πρέπει να βασίζονται στη λογική και τη σωφροσύνη κι όχι στην παράνοια. Ειρήσθω εν παρόδω θα σημειώσουμε πως παρουσιάζονται δύο επιστημονικά κινήματα που διχάζονται για την επικινδυνότητα του κορωνοϊού και για τα μέτρα προστασίας αυτού. Η πλευρά των μη ακραίων επιστημόνων που παρουσιάζει την αληθινή όψη του νομίσματος, λοιδορείται και φιμώνεται φασιστικά. Αντίθετα, οι τρομολάγνοι επιστήμονες, όντες δυστυχώς χρηματισμένοι, τροφοδοτούν την όλο και πιο ασφυκτική πραγματικότητα του κορωνοϊού. Με τον τρόπο αυτό, δηλαδή βασίζοντας τα λεγόμενά τους σε περιστατικά “φαντάσματα” και σε μία “ιατρική” επιστήμη αμφιβόλου ποιότητας, μπορούν εύκολα να κατευθύνουν την κοινή γνώμη και να πλάσσουν μία νέα Ελλάδα της αρεσκείας τους.

Η κατάσταση που κυριαρχεί στη δημόσια εκπαίδευση είναι τουλάχιστον απελπιστική, στερείται οργάνωσης, υλικοτεχνικών δομών και εγκαταστάσεων. Ένα από τα πλείστα προβλήματα που καλείται να αντιμετωπίσει ένας μαθητής είναι οι υπεράριθμος αριθμός των μαθητών σε κάθε τάξη. Υπό άλλες συνθήκες το κέντρο βάρους θα μετατοπιζόταν στην παρακώλυση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και στην άρνηση των κυβερνώντων να επιλύσουν θεμελιώδη προβλήματα που απασχολούν την εκπαιδευτική κοινότητα. Σήμερα όμως, ερχόμαστε να προβληματιστούμε αν και κατά πόσο τα μέτρα που πάρθηκαν για τις σχολικές τάξεις αιτιολογούνται με λογικά επιχειρήματα. Πώς λοιπόν είναι δυνατόν η μάσκα να προφυλάξει τους μαθητές, τη στιγμή που βρίσκονται ο ένας πάνω στον άλλον σε μία αίθουσα λίγων τετραγωνικών; Γιατί οι κυβερνώντες προτίμησαν να μασκοφορέσουν χιλιάδες μαθητές, ασκώντας στυγνό εκφοβισμό, αντί να φροντίσουν η εκπαιδευτική διαδικασία να διεκπεραιωθεί με λίγους μαθητές ανά τμήμα;

Ο τομέας της παιδείας στην Ελλάδα αναμφίβολα υπολειτουργεί και χρήζει άμεσης αναθεώρησης! Παρ’ όλα αυτά, ένα πράγμα που έχει καταφέρει να επιτύχει είναι οι μαθητές να είναι σκεπτόμενα όντα και όχι πειθήνια όργανα που θα αγκυλώνονται μπροστά στην αδικία. Έτσι, ένα από τα αιτήμα των μαθητών ήταν να μειωθεί το αριθμός των μαθητών ανά τάξη.

Στη συνέχεια, οι μαθητές-εκπρόσωποι εξέφρασαν την επιθυμία τους να μη γίνεται χρήση μάσκας την ώρα του διαλείμματος. Εμείς γνωρίζουμε πως η Κυβέρνηση είχε εγγυηθεί ότι η χρήση της μάσκας δε θα γίνεται σε εξωτερικούς χώρους. Αυτό όμως που διεγείρει τον προβληματισμό μας είναι ότι άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο της χρήσης της σε εξωτερικό χώρο σε περίπτωση συνωστισμού. Το αίτημα λοιπόν των μαθητών ερμηνεύεται είτε για να προλάβει την επόμενη κίνηση μερικών αδίστακτων, η οποία είναι η επικύρωση της μάσκας σε εξωτερικούς χώρους, είτε για να μας υποδείξει την παράβαση που διαπράττουν κάποιες σχολικές δομές. Δεν είναι απίθανο, στα πλαίσια παράλογου φόβου οι αρμόδιοι για τη διεύθυνση του σχολείου, οι καθηγητές, ακόμα και σε περιπτώσεις κάποιοι μαθητές να φορούν τη μάσκα ή να επιβάλλουν σε άλλους τη χρήση της σε εξωτερικούς χώρους. Το γεγονός αυτό δημιουργεί μία συναισθηματική σκλαβιά, που φλερτάρει με την ιδέα του θανάτου, σπείρει την απελπισία και φυσικά δεν υπολογίζει τη βοήθεια του Θεού!

Δεδομένου του ότι η χρήση της μάσκας επιβάλλεται και είναι υποχρεωτική, οι μαθητές ζήτησαν τουλάχιστον τη χορήγησή της δωρεάν και καθημερινά για όλους τους μαθητές. Η μάσκα πλέον έχει τοποθετηθεί σε ένα βάθρο στη ζωή μας, η αμφισβήτησή της μπορεί να φέρει ολέθριες συνέπειες και ο αποχωρισμός της από το πρόσωπό μας μπορεί να μας αποκλείσει με περισσή ευκολία από το αδιάβλητο δικαίωμα της μάθησης. Συνεπώς, δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει πως είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, είναι το “κλειδί” που μας δίνει την πρόσβαση σε μία βιώσιμη κοινωνία. Αυτό λοιπόν, το νευραλγικής σημασίας αντικείμενο, δεν υποχρεούται η Κυβέρνηση να το παρέχει δωρεάν στα σχολεία την ίδια στιγμή που το επιβάλλει; Κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για μία “πανδημία” με φονικά χαρακτηριστικά, που μόνο πανδημία δεν είναι, και δεν αντιλαμβάνεται τη δυσχερή οικονομική θέση που βρίσκεται ο έλληνας πολίτης;

Τα ερωτήματα είναι βέβαια ρητορικά και προσπαθούν να κατευνάσουν μία δικαιολογημένη κατά μέτωπο επίθεση προς τους υπαίτιους γι’ αυτή απάνθρωπη κατάσταση! Οι υπεύθυνοι για την προστασία της δημόσιας υγείας αυτού του ταλαίπωρου κράτους ξεχνούν πως είναι οι πλέον υπεύθυνοι όχι μόνο για να κάνουν υποδείξεις, αλλά και για να αναλαμβάνουν την ευθύνη των “εμπεριστατωμένων μελετών” τους. Στην περίπτωση των φροντιστών δημόσιας υγείας όχι μόνο δεν ανέλαβαν να καλύψουν τα έξοδα των μασκών των μαθητών εντός του σχολικού περιβάλλοντος, αλλά είχαν το θράσος να ζητήσουν από τους μαθητές να έχουν στην κατοχή τους περισσότερες από μία μάσκες. Φυσικά, το ζήτημα της ανεργίας και του βιοπορισμού της πλειονότητας των ελλήνων πολιτών έρχεται να επιβαρύνει και το αδικαιολόγητο έξοδο της μάσκας για τους μαθητές! Οι Έλληνες δεν κυνηγούν το «ευ ζειν» αλλά το «ζειν» σε μία χώρα βυθισμένη στην οικονομική κρίση και ο εξαναγκασμός τους στην καθημερινή αγορά της μάσκας είναι απάνθρωπος. Μα πόση χαυνότητα θα δείξει ακόμα η διοίκηση αυτής της χώρας;

Έχει ιδιαίτερη σημασία να παραθέσουμε το τελευταίο αίτημα των μαθητών: «Υποχρεωτική προσευχή καθημερινά και ανάκρουση του Εθνικού Ύμνου». Το αίτημα αυτό απογυμνώνει τις έσχατες μέρες που βιώνουμε. “Χτυπά” τον άξονα της Παγκοσμιοποίησης και του Οικουμενισμού και μας υπενθυμίζει πως αυτά που ήταν κάποτε δεδομένα για την ευλογημένη Ελλάδα, σήμερα είναι κατακριτέα. Η Κυβέρνηση φρόντισε να χαρακτηριστεί αντίχριστη και ανθελληνική με όλο το βάρος που φέρουν οι όροι. Φρόντισε να καταδικάσει τις αξίες και τα ιδανικά αυτού του τόπου και κυρίως την Αγία Πίστη μας! Φρόντισε να διαπράξει μία άνευ προηγουμένου ρατσιστική πολιτική και στο όνομα της δημοκρατίας να μας εξευτελίσει και να ξεριζώσει τα Άγιά μας! Απέσυρε την προσευχή και την ανάκρουση του εθνικού ύμνου στο προαύλιο της αυλής θεωρώντας πως η διάθεση ομολογίας του Σταυρού και της Σημαίας από τους μαθητές είναι θέμα χρόνου να εξαλειφθεί. Έστειλε τους μαθητές να αναζητούν τις ρίζες τους και την Αλήθεια του Χριστού κρυμμένοι στις τάξεις, φοβισμένοι και κυρίως φιμωμένοι και ανήμποροι να αντιδράσουν.

Όμως, την ίδια στιγμή δίνεται ένα ελπιδοφόρο μήνυμα και αποκαλύπτεται πως η νέα γενιά και τα μικρά παιδιά είναι η ευλογημένη ζύμη αυτή του τόπου. Θα ζυμωθεί αυτή η ζύμη και θα μυρίσει η ευωδιαστή Ορθοδοξία! Έτσι κι εμείς με τη σειρά μας, ευχόμαστε ο Άγιος Τριαδικός Θεός μας να ενισχύει τον αγώνα αυτών των μαθητών.

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Δείτε σχετικά:
Η δράση φέρνει αντίδραση!
Ο Αρχιεπίσκοπος με ευχές σε γονείς και παιδιά
Λιποθυμίες: ασιτία ή μάσκα;
CORONAWORLD: Μια ευένδοτη πύλη στο ψηφιακό έγκλημα
Σχολείο δίχως πρόσωπο!
Έρχεται ο “cool” τιμωρός που πετσοκόβει
Αναστέλλεται το άνοιγμα των σχολείων στην Πέλλα και στη Μυτιλήνη
Θα αγκαλιαζόμαστε κ.Σύψα, μέχρι να πεθάνουμε… Το ακούτε;
Μια αξιοσημείωτη αντίδραση γονέων σε μια ασθενούσα Ελλάδα που αργοπεθαίνει
Παιδεία: Το βαθύ γεγονός
Ο Κορωνοϊός κρατάει “βούρδουλα” και διώχνει από το μάθημα τους μαθητές που δε φορούν μάσκα!
Στοχοποιούνται τα παιδιά μας – Αντίδραση γονέων στην υποχρεωτική εφαρμογή της μάσκας στα σχολεία