Οι κυβερνήσεις όλων των αποχρώσεων αδυνατούν να καλύψουν τις ανάγκες των παιδιών και των πολιτών γενικότερα και βγάζουν όλη τους την αυστηρότητα στις πλάτες μας, για να καλύψουν την ανεπάρκειά τους.

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Ενημερωθήκαμε όλοι πρόσφατα, για την περίπτωση του 14χρονου μαθητή από το Χαλάνδρι, ο οποίος είχε συλληφθεί μετά τις κινητοποιήσεις του Πανεκπαιδευτικού Συλλαλητηρίου και οδηγήθηκε στη ΓΑΔΑ για 4-5 μέρες. Ο μαθητής τελικά αφέθηκε ελεύθερος μαζί με άλλους 7 ανήλικους μαθητές από άλλα σχολεία της Αθήνας. Δεν θα αναφερθούμε ούτε στις συνθήκες κράτησής του, ούτε στην δήλωση της μητέρας του, που ισχυρίστηκε ότι ο μόνος που είχε επικοινωνία με το παιδί ήταν ο δικηγόρος της οικογένειας. Η Αστυνομία έβγαλε δική της ανακοίνωση και η μητέρα μίλησε σε διαφορετικό μήκος κύματος από την ΕΛΑΣ. Εμείς ως Κατάνυξη θα κάνουμε ένα διαφορετικό σχόλιο.

Όταν 14χρονα παιδιά βγαίνουν στο δρόμο για να διαμαρτυρηθούν έχουμε την υποχρέωση να τα ακούσουμε. Πάντα πρέπει να ακούμε τα παιδιά, γιατί μας χρειάζονται για να τα συμβουλεύουμε και να τα καθοδηγούμε, για να μπορέσουν κι αυτά αργότερα με την σειρά τους να κάνουν το ίδιο στα δικά τους παιδιά. Εμείς οι ενήλικοι, πόσο ήσυχη έχουμε την συνείδησή μας, νομίζοντας ότι δημιουργήσαμε και προσφέρουμε ένα κόσμο αγγελικά πλασμένο στα παιδιά μας, στον οποίο αυτά μπορούν να ζήσουν χωρίς να χρειάζεται να διαμαρτυρηθούν; Είμαστε σίγουροι για τον ιδανικό αυτό κόσμο, ότι υπάρχει, και είμαστε έτοιμοι να τα κρίνουμε χωρίς να τα ακούσουμε; Για να βγαίνουν τα παιδιά στο δρόμο και να διαμαρτύρονται, σημαίνει ότι κάτι έχουν να πουν. Κάτι τα ενοχλεί και γι’ αυτό χρησιμοποιούν αυτόν τον τρόπο διαμαρτυρίας. Δεν είναι πάντα σωστός αυτός ο τρόπος, αλλά τα ακούει κάποιος για να τους δώσει τις λύσεις που ψάχνουν;

Τα παιδιά αυτά ζητούν τα προφανή. Επαρκή μέτρα υγιεινής και προστασία στα σχολεία τους, ολιγομελείς τάξεις για να μην νοσήσουν από τον νέο ιό και φυσικά να μην τον μεταδώσουν, περισσότερες αίθουσες, περισσότερους καθηγητές, καθαρίστριες παντού και πάντα σε όλα τα σχολικά κτίρια και ορθή χρήση της μάσκας όταν και ΑΝ χρειαστεί. Τα παιδιά φιμώθηκαν κυριολεκτικά και μεταφορικά, έμειναν για εβδομάδες εκτός των σχολικών δομών, δέχτηκαν να παρακολουθήσουν αστεία τηλεμαθήματα, έμειναν χωρίς Θεία Κοινωνία και εκτός της λειτουργικής ζωής της εκκλησίας και κάποιοι από τους ενήλικες τους επιρρίπτουν ευθύνες. Διαμαρτύρονται για όλα αυτά κι εμείς τα καταδικάζουμε και τα φυλακίζουμε; Προφανώς και θα χρειαστεί οριοθέτηση η συμπεριφορά τους, όταν αυτή παρεκτραπεί. Είναι στην φύση των νέων ανθρώπων να αμφισβητούν και να διεκδικούν και πρέπει εμείς οι ενήλικες να είμαστε έτοιμοι γι’ αυτό. Έχουμε την εμπειρία, την υπομονή, την ωριμότητα και τις γνώσεις για να το διαχειριστούμε. Πόσο νόμιμο και ηθικό είναι να ποινικοποιείται η διαμαρτυρία και η αμφισβήτηση; Γιατί δεν ακούμε και δεν αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες τους;

Η θέση τους είναι στα σχολεία τους και στα σπίτια τους, αρκεί αυτά να λειτουργούν προς όφελός τους και προς όφελος όλης την κοινωνίας. Πρέπει να διδαχθούν τα δικαιώματα αλλά και τις υποχρεώσεις τους, αλλά τελικά για ποια κριτική σκέψη τους μιλούσαμε τόσα χρόνια; Γι’ αυτό δεν εκπαιδεύονται; Αυτή την κριτική σκέψη δεν παλεύουμε να τους μεταδώσουμε, έτσι ώστε να γίνονται σωστοί πολίτες μιας κοινωνίας κι όχι πρόβατα προς σφαγή; Πασχίζουμε να μάθουμε στα παιδιά μας να αποκωδικοποιούν τον χειραγωγούμενο κώδικα που χρησιμοποιεί η κοινή γνώμη, ώστε να αποφύγουν να πέσουν σε αυτή την παγίδα που τροφοδοτείται από διάφορους ανθελληνικούς κύκλους. Τώρα ξαφνικά, πρέπει να υποκύψουν; Οι κυβερνήσεις όλων των αποχρώσεων δρουν και μιλούν κατά της βίας, αλλά τελικά συμπεριφέρονται με τον ίδιο αποτυχημένο τρόπο, που ασκούν και την διακυβέρνηση της χώρας. Αδυνατούν να καλύψουν τις ανάγκες των παιδιών και των πολιτών γενικότερα και βγάζουν όλη τους την αυστηρότητα στις πλάτες μας, για να καλύψουν την ανεπάρκειά τους.

Ας μην κουνάμε το δάχτυλο στην νεολαία μας, από την στιγμή που αδυνατούμε να τους προσφέρουμε τα στοιχειώδη. Ακόμη και την αυστηρότητα, ως παιδαγωγικό μέσο, πρέπει να έχουμε την αρετή της διάκρισης για να την εφαρμόσουμε. Μιλήσαμε επαρκώς για τις αρετές; Την δικαιοσύνη, την τιμιότητα, την ανιδιοτέλεια, την ενσυναίσθηση, την θυσία και την αγάπη για τον συνάνθρωπο, την αλήθεια; Τους είπε κανείς ότι όλα αυτά είναι οι βασικές αρχές της Ορθοδοξίας; Προσπάθησε κάποιος από τους “σοφούς” κυβερνώντες του Υπουργείου Παιδείας να διδάξει αυτά που δίδασκαν οι προστάτες των μαθητών και των γραμμάτων, οι Τρεις Ιεράρχες; Αυτοί οι γίγαντες της Ορθοδοξίας και της ανθρώπινης σοφίας γενικότερα, είναι οι μόνοι οι οποίοι θα μπορούσαν να μεταφέρουν στα παιδιά τις θεϊκές και τις ανθρώπινες αξίες, οι οποίες θα κάνουν την ζωή τους ποιοτικότερη. Μάλλον τα παιδιά έχουν ανάγκη από κίνητρο και είμαστε οι μόνοι που μπορούμε να τα ενθαρρύνουμε. Θα το κάνουμε;

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Δείτε σχετικά:
Καταγγελία των Αστυνομικών προς την Κυβέρνηση: «Να μην γίνουν οι αστυνομικοί τύραννοι του λαού!»
Βγήκαν στους δρόμους οι μαθητές!
Η δράση φέρνει αντίδραση!
– Μια αξιοσημείωτη αντίδραση γονέων σε μια ασθενούσα Ελλάδα που αργοπεθαίνει
– Είναι εποχή για αυτόφωρο;
– Παιδεία: Το βαθύ γεγονός
– Ο Κορωνοϊός κρατάει “βούρδουλα” και διώχνει από το μάθημα τους μαθητές που δε φορούν μάσκα!
– Στοχοποιούνται τα παιδιά μας – Αντίδραση γονέων στην υποχρεωτική εφαρμογή της μάσκας στα σχολεία
– Ιδιότυπα αστυνομικά τμήματα για χάρη του Κορωνοϊού!
Έρχεται ο “cool” τιμωρός που πετσοκόβει
– Το κυνήγι μαγισσών του Μιχάλη Χρυσοχοΐδη
– Δεν φόρεσε μάσκα μέσα στον Οίκο του Θεού, συνελήφθη και οδηγήθηκε στο Τμήμα