Θεματικός κύκλος ντροπής! Έπαιξε ρόλο το αποτέλεσμα της δημόσιας διαβούλευσης;

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra

Μπροστά στην νέα εξέλιξη της άμεσης υλοποίησης του Νόμου με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση να θυμίσουμε πως έχουμε εκτενώς αναφερθεί σε προηγούμενα δημοσιεύματα πάνω στο φλέγον ζήτημα της εισαγωγής της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία. Έχουμε θίξει πως το θέμα αυτό άπτεται της ένταξης της λαίλαπας της Νέας Εποχής στα σχολεία. Δείτε σχετικά: Η Νέα Εποχή, με τη βοήθεια της κ. Κεραμέως, εισάγεται στο σχολικό πρόγραμμα· σεξουαλική αγωγή, εθελοντισμός κτλ. 

Έχουμε αναδείξει τι ορίζει ακόμη και η νομοθεσία για το θέμα αυτό (ΦΡΙΞΟΝ Ήλιε, στενάξατε Γονείς…! Απαράδεκτο πρόγραμμα σεξουαλικής «διαπαιδαγώγησης» για… νήπια): Αυτό ορίζει η νομοθεσία όπως και η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού στην οποία ρητά αναφέρεται: «1. Τα Συμβαλλόμενα Κράτη σέβονται το δικαίωμα του παιδιού για ελευθερία σκέψης, συνείδησης και θρησκείας. 2. Τα Συμβαλλόμενα Κράτη σέβονται το δικαίωμα και το καθήκον των γονέων ή, κατά περίπτωση, των νομίμων εκπροσώπων του παιδιού να το καθοδηγούν στην άσκηση του παραπάνω δικαιώματος κατά τρόπο που να ανταποκρίνεται στην ανάπτυξη των ικανοτήτων του» (άρθρο 14, παρ. 1, 2). Το αυτό αναφέρει και η «Οικουμενική Διακήρυξη για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα» σχετικά με την επιλογή του είδους της παιδείας που θα επιλέξουν οι γονείς για τα παιδιά τους (πόσο μάλλον για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγησή τους): «Οι γονείς έχουν, κατά προτεραιότητα, το δικαίωμα να επιλέγουν το είδος της παιδείας που θα δοθεί στα παιδιά τους» (άρθρο 26, παρ. 3).

Εδώ: (Σεξουαλική αγωγή: ΟΗΕ και ΠΟΥ προωθούν τον εκφυλισμό των παιδιών!) πληροφορούμαστε το βρώμικο ρόλο που παίζει ο Π.Ο.Υ και την ατζέντα που αυτός χαράσσει και που δεν είναι άλλη από την τρανσεξουαλικοποίηση: Η τρανσεξουαλοποίηση των παιδιών προεφηβικής ηλικίας: μια σημαντική τάση στο κίνημα των ΛΟΑΤ, απόλυτα συμβατή με τα προγράμματα «σεξουαλικής εκπαίδευσης» του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ). 

Αντέχετε να δείτε με λεπτομέρειες όσα ορίζει ο Π.Ο.Υ; 

Μεταξύ των ηλικιών 0 και 4, ενημερώνεται για την «ικανοποίηση που σχετίζεται με το άγγιγμα του σώματός του» και «τον πρώιμο βρεφικό αυνανισμό ». Ταυτόχρονα, θα μάθει να “εκφράζει τις επιθυμίες του” και να αναπτύσσει “μια περιέργεια για το σώμα των άλλων”. Μετά τα 4 χρόνια, θα είναι σίγουρα ώριμο για πραγματικό “σεξουαλικό παιχνίδι“. Πρόκειται λοιπόν να ενημερώνεται όσο πιο νωρίς γίνεται σχετικά με τη “φιλία και αγάπη με άτομα του ίδιου φύλου”. 

Μεταξύ 6 και 9 ετών, θα ανακαλύψει τα «σεξουαλικά του δικαιώματα», καθώς και «τη θετική επίδραση της σεξουαλικότητας στην υγεία και την ευημερία». Θα χρειαστεί επίσης να συνεχίσει να μελετά την τεχνική του «αυνανισμού», ενώ θα μαθαίνει να «αποδέχεται την ποικιλία των τρόπων ζωής». 

Μεταξύ των 9 και 12, θα πρέπει να είναι σε θέση να “περιγράψει το βιασμό” και άλλες σεξουαλικές βιαιότητες [2] εκτός από το να διδαχτεί τα διάφορα πιθανά “μεγέθη” των ανδρικών και των γυναικείων γεννητικών οργάνων. Σε αυτό το στάδιο, προφανώς θα μάθει ότι είναι επιβλαβές να «σιωπά» ή να «αρνείται» τον «σεξουαλικό προσανατολισμό» του. 

Μεταξύ 12 και 15 ετών θα προστεθεί το ζήτημα της «εγκυμοσύνης σε ζευγάρια του ίδιου φύλου», καθώς και της «ταυτότητας φύλου». (Δεν θα ήταν καλή στιγμή να ξεκινήσει “ορμονική θεραπεία”;). Και για να μη χάσουν οι λιγότερο έξυπνοι, θα διδαχθεί ακόμα η ομο- ή αμφιφυλόφιλος «έξοδος», μόλις περάσει τα 15 χρόνια!

Αυτά τα προγράμματα «ολοκληρωμένης εκπαίδευσης στη σεξουαλικότητα» αντιστοιχούν στα «πρότυπα του ΠΟΥ για τη σεξουαλική εκπαίδευση στην Ευρώπη», που εγκρίθηκαν στα τέλη του 2010. [3]

Τα “πρότυπα ΠΟΥ- Ευρώπη” δημιουργήθηκαν το 2010 στο πλαίσιο μιας “συνεργασίας” με το Ομοσπονδιακό Κέντρο Υγειονομικών Πληροφοριών (BZgA) στην Κολωνία, υπηρεσία του γερμανικού Υπουργείου Υγείας, υπεύθυνη για την “ενημέρωση του πληθυσμού για έναν υγιεινό τρόπο ζωής” …

Αλλά πέρα από την πρακτική των «σεξουαλικών παιχνιδιών» και μιας πιθανής ομο-ή τρανσεξουαλικοποίησης των μικρών παιδιών, τα «πρότυπα» του ΠΟΥ υποδηλώνουν ακόμη περισσότερες εξωτικές δυνατότητες. Αυτό το κείμενο βασίζεται πράγματι στη «Διακήρυξη των Σεξουαλικών Δικαιωμάτων» της Διεθνούς Ομοσπονδίας Προγραμματισμένων Γονέων (IPPF), την οποία παρουσίασε ο ΠΟΥ ως «ο κορυφαίος διεθνής οργανισμός» σε θέματα «σεξουαλικής υγείας». [4]

 Διακήρυξη σεξουαλικών δικαιωμάτων της IPPF

 «Όλοι έχουν δικαίωμα […] στη σεξουαλική ελευθερία. Αυτό συνεπάγεται σε όλους την ευκαιρία […] να αποφασίζουν ελεύθερα τι επηρεάζει τη σεξουαλικότητά τους, να επιλέγουν τους σεξουαλικούς τους συντρόφους, να επιδιώκουν να φθάσουν στο πλήρες σεξουαλικό δυναμικό και την ευχαρίστησή τους, αυτό […] λαμβάνοντας πλήρως υπόψη τις […] εξελικτικές ικανότητες του παιδιού.“(Άρθρο 5 της Διακήρυξης Σεξουαλικών Δικαιωμάτων της IPPF).

Αυτό σημαίνει ότι, σύμφωνα με τις «εξελικτικές ικανότητές του», κάθε παιδί θα πρέπει να μπορεί «να επιλέγει ελεύθερα τους σεξουαλικούς του συντρόφους», τόσο μεταξύ των άλλων παιδιών όπως και μεταξύ των ενήλικων; Με τον ίδιο τρόπο που ένας ενήλικας πρέπει να είναι σε θέση να «αποφασίζει ελεύθερα τι επηρεάζει τη σεξουαλικότητά του», συμπεριλαμβανομένης της επιλογής των «συντρόφων» του μεταξύ των «παιδιών»;

Διαβάστε παρακαλούμε το ως άνω δημοσίευμα και θα βρείτε πολλά και ενδιαφέροντα εξοργιστικά και αφυπνιστικά για την ακόλαστη και αντίχριστη “χαβούζα” της Ε.Ε. και του Ο.Η.Ε. στις οποίες έχει περιπέσει η ορθόδοξη Ελλάδα μας. 

Στον αντίποδα, η πρόταση από τον κορυφαίο παιδαγωγό Άγιος Ιωάννη το Χρυσόστομο. Γράφει ο π.Θεόδωρος Ζήσης εδώ (https://www.impantokratoros.gr/14792984.el.aspx): 

Η ηθική ασυδοσία και οι κοινωνικές αναταραχές οφείλονται κατά τον Άγιο Χρυσόστομο στην εσφαλμένη φροντίδα για τα παιδιά, στην παραμέληση της ψυχικής τους καλλιεργείας· “Τούτο εστι, ο την οικουμένην ανατρέ­πει πάσαν, ότι των οικείων αμελούμεν παίδων, και των μεν κτημάτων αυτών επιμελούμεθα της δε ψυχής αυτών καταφρονούμεν”. ( Πόσο μάλλον να τη διαφθείρουμε και να την καταστρέφουμε). Δε διστάζει γι’ αυτό να ονομάσει εγκληματική αυτή την αδιαφορία των γονέων για την καλλιέργεια της αρετής και της ψυχής των παιδιών. Είναι παιδοκτόνοι, φονείς των παιδιών τους, όσοι τα εφοδιάζουν με τυραννικά πάθη, με κακίες που σκοτώνουν και τυραννούν καθημερινώς την ψυχή τους.

Οι ψυχές των παιδιών, λέγει, είναι μαλακές και τρυφερές· όταν εντυπωθούν επάνω τους τα καλά διδάγματα από την αρχή, κανείς δεν ημπορεί να τα εξαλείψει, όταν στη συνέχεια γίνουν σκληρές σαν σφραγίδα, όπως συμβαίνει με το κερί. Το μαλακό πράγμα παίρνει οποιοδήποτε σχήμα, γιατί δεν έχει αποκτήσει ακόμη σταθερή δική του μορφή. Μοιάζουν ακόμη οι ψυχές των παιδιών με πίνακες ζωγραφικής ή με αγάλματα. Χρειάζεται πολλή προσοχή εκ μέρους των ζωγράφων και πολλή επιμέλεια για να φιλοτεχνήσουν ένα πίνακα ωραίο. Οι γλυπτές πάλι με πολλή υπομονή αφαιρούν τα περιττά και προσθέτουν ό,τι πρέπει, για να παρουσιάσουν το έργο που επιθυμούν. Δεν υπάρχει θαυμασιότερο υλικό για φιλοτέχνηση από τις παιδικές ψυχές, αρκεί αυτό να γίνει εγκαίρως. Κατασκευάζουν οι γονείς έμψυχες εικόνες του Θεού, ζωντανά αγάλματα.

 Στη συνέχεια παρομοιάζει την ψυχή του παιδιού σαν μια πόλη καινούργια, και τον γονέα σαν τον βασιλέα αυτής της πόλεως, που αποστολή του είναι να θέσει νόμους και να οργανώσει αυτήν την πολιτεία, ώστε να μη καταστραφεί από τη δράση των κακοποιών και αναρχικών στοιχείων. Ποικίλες τάσεις και κλίσεις και δυνάμεις, αγαθές και κακές, αγωνίζονται να αποκτήσουν ερείσματα και να εμπεδώσουν την κυριαρχία τους μέσα στην ψυχή του παιδιού. Στην καινούργια αυτή πόλη οι γονείς είναι εκείνοι που θα βάλουν τους νόμους· και είναι εύκολο το έργο αυτό στην παιδική ηλικία, διότι άπειρα και ευπειθή όπως είναι τα παιδιά συμμορφώνονται εύκολα. Όταν μεγαλώσουν, είναι δύσκολο πολύ το έργο αυτό της οικοδομής, του κτισίματος του ψυχικού τους κόσμου.

Ο ιερός Χρυσόστομος, έμπλεως από αγάπη Χριστού για τα παιδιά (γιατί οι άλλοι που αναφέραμε παραπάνω είναι φανερό και πρέπει πλέον να το διακρίνουμε καθαρά ότι ΜΙΣΟΥΝ τα παιδιά μας και θέλουν να τα σκοτώσουν σωματικά, ηθικά και πνευματικά, με την εισαγωγή της εγκεκριμένης αλλά δυσώδους σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης), αντίθετα με τους παγκοσμιοποιητές ,δίνει συγκεκριμένες οδηγίες για το πώς να προστατεύσουμε τις πέντε αιθήσεις των παιδιών, για να τα έχουμε στραμμένα προς την αρετή και να μην τα εκμαυλίζουμε από βρέφη. Λέγει λοιπόν, δια της γραφίδος του αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου: 

Για να επιτύχει η οργάνωση της ψυχής του παιδιού, πρέπει ιδιαιτέρως να ελέγχεται τί μπαίνει μέσα εις αυτήν, τί μορφωτικό υλικό προσφέρεται. Η επιλογή λοιπόν του μορφωτικού υλικού έχει αποφασιστική σημασία. Εποπτικώς τον έλεγχο αυτό τον παρουσιάζει ο Χρυσόστομος ως εξής. Της ψυχικής πολιτείας του παιδιού τείχος είναι το σώμα, πύλες δε οι πέντε αισθήσεις. Από τις αισθήσεις εισέρχονται όλες οι εντυπώσεις και οι ερεθισμοί από τον εξωτερικό κόσμο. Αν ανεξέλεγκτα αφήσουμε από τις πύλες αυτές να περνούν όλες οι εντυπώσεις, η πόλη οπωσδήποτε θα αλωθεί και θα καταστραφεί, διότι η δύναμη αντιδράσεως του παιδιού δεν είναι μεγάλη.

 Στη συνέχεια με το να καθορίζει πώς θα ελέγχουμε κάθε αίσθηση ξεχωριστά, τί πρέπει να βλέπει το παιδί, να ακούει, να λέει, να γεύεται και να εγγίζει, καλύπτει το υπόλοιπο τμήμα της πραγματείας. Και επειδή η παρουσίαση όλων αυτών των συστάσεων είναι εκτενής, θα αναφέρουμε μερικές μόνον.

 Η αυστηρότητα είναι ουσιώδης παράγων επιτυχίας του παιδαγωγικού έργου. Αυστηρότητα όμως μετρημένη και συνεπής, η οποία ούτε σε μόνιμη βαναυσότητα καταλήγει ούτε όμως αφήνει την εντύπωση ότι είναι πλαστή. Ο συνεχής ξυλοδαρμός π.χ. δεν είναι ορθός τρόπος επιβολής ποινών. συνηθίζει το παιδί το ξύλο και δεν συνετίζεται. Η απειλή για επιβολή τιμωρίας, η οποία κάπου-κάπου θα επιβάλλεται, ώστε να φοβάται το παιδί την τιμωρία και να μη νομίσει ότι είναι μόνο λόγια, είναι ο πλέον ενδεδειγμένος τρόπος επιβολής τιμωριών. Συνεχής αυστηρότητα δεν επιτρέπεται, διότι εκ φύσεως ο άνθρωπος χρειάζεται χαλαρότητα και άνεση· “Όταν μέντοι ίδης από του φόβου κερδάναντα, άνες. δει γαρ τίνος φύσει τη ημετέρα και ανέσεως”.

 Ιδιαιτέρως επιμένει στο θέμα της φροντίδος για το τί πρέπει να ακούει και τί πρέπει να βλέπει το παιδί. Όσα δε εν προκειμένω λέγει ισχύουν απείρως περισσότερο για την αγωγή των σημερινών νέων, διότι τα μέσα πληροφορήσεως και ενημερώσεως, βιβλία, ραδιόφωνο, τηλεόραση πολιορκούν όντως την ακοή και την όραση των νέων, που γίνονται πύλες για να εισέλθει στον εσωτερικό κόσμο των νέων, τελείως ενεξέλεγκτα, χαμηλής ποιότητος ή και επικίνδυνο ηθικώς υλικό.

 Όπως τα φυτά, λέγει, έχουν ανάγκη από περισσότερη φροντίδα, όταν είναι τρυφερά και απαλά, έτσι και τα παιδιά. Πρέπει να προσέχουμε τις συναναστροφές τους, για να ελέγχουμε τί λέγεται εκεί και τί μαθαίνει το παιδί. Δεν πρέπει να αφήσουμε στον οποιοδήποτε να γίνει οικοδόμος του ψυχικού κόσμου του παιδιού μας. Ιστορίες φλύαρες και ανώφελες, όπως π.χ. “Ο τάδε αγάπησε την τάδε. το βασιλόπουλο και η βασιλοπούλα έκαναν αυτό και εκείνο”. Υπάρχουν μέσα στην Αγία Γραφή ελκυστικές διηγήσεις, οι οποίες, αν προσφερθούν με το σωστό τρόπο, και το ενδιαφέρον του παιδιού κρατούν ζωηρό και την αρετή του διδάσκουν. Ο ίδιος ο Χρυσόστομος δίνει παραδείγματα σωστής προσφοράς αυτών των διηγήσεων.

Τέλος, ως μέρος της μέριμνας, την φροντίδας και της ευλάβειας στα παιδιά που μας εμπιστεύτηκε ο Κύριος προτείνουμε τις διαδικτυακές ομιλίες του πολύπειρου και ενάρετου πνευματικού μας π.Νικολάου Μανώλη για την εφηβεία π.Νικόλαος Μανώλης, Ο Χριστός και η Παναγία στη ζωή των εφήβων ΜΕΡΟΣ Α΄ [ΒΙΝΤΕΟ 2020] και π.Νικόλαος Μανώλης, Ο Χριστός και η Παναγία στη ζωή των εφήβων” ΜΕΡΟΣ Β

Δείτε σχετικά:
Στη Ρουμανία η Εκκλησία πίεσε την κυβέρνηση να αποσύρει την υποχρεωτική «σεξουαλική εκπαίδευση»
Έντονη αντίθεση στις προθέσεις του Υπ. Παιδείας για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από το Νηπιαγωγείο
Η Νέα Εποχή, με τη βοήθεια της κ. Κεραμέως, εισάγεται στο σχολικό πρόγραμμα· σεξουαλική αγωγή, εθελοντισμός κτλ.
– Σεξουαλική αγωγή μετά τη θεματική εβδομάδα· η «χαρά του έρωτα» κερδίζει…
– ΦΡΙΞΟΝ Ήλιε, στενάξατε Γονείς…! Απαράδεκτο πρόγραμμα σεξουαλικής «διαπαιδαγώγησης» για… νήπια
– Υπερσεξουαλικότητα και πρώιμη ενηλικίωση