Επικαιρότητα

Να βρούμε και να ακολουθήσουμε τις “μεμονωμένες και απομονωμένες φωνές” που προσβάλει ο κ. Κονιδάρης

εικόνα άρθρου: Να βρούμε και να ακολουθήσουμε τις “μεμονωμένες και απομονωμένες φωνές” που προσβάλει ο κ. Κονιδάρης

Στην Ορθοδοξία πολύ συχνά ή μάλλον πάντοτε, η Αλήθεια, δηλ. ο Χριστός, βρισκόταν και βρίσκεται στις λίγες “μεμονωμένες φωνές “, σε αυτές που πρέπει σήμερα να απομονωθούν κατά τον κ. Κονιδάρη…

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Ο φίλος της Ιστοσελίδας μας, Panayiotis Μ., έγραψε το εξής σχόλιο στο άρθρο: “Συνοδικότητα ή φασισμός;


Να ανακαλύψουμε τις “μεμονωμένες και απομονωμένες φωνές” στις οποίες αναφέρεται προσβλητικά ο κ. Κονιδάρης

Ορθώς η αρθρογράφος στηλιτεύει με επιτυχία και καταδικάζει τις ατυχείς θεολογικά και ανιστόρητες εκκλησιαστικά δηλώσεις του εκπροσώπου του αρχιεπισκόπου κ. Κονιδάρη.
Στην Ορθοδοξία πολύ συχνά ή μάλλον πάντοτε, η Αλήθεια, δηλ. ο Χριστός, βρισκόταν και βρίσκεται στις λίγες “μεμονωμένες φωνές “, σε αυτές που πρέπει σήμερα να απομονωθούν κατά τον κ. Κονιδάρη.
Η Αλήθεια δεν βρίσκεται στους πολλούς και στην πλειοψηφία, σίγουρα όχι στην πολιτική και εκκλησιαστική εξουσία, ούτε καν στις Συνόδους, διότι πολλές φορές αυτές είναι αντίχριστες και ανατρέπονται από το αληθώς χριστιανικό ποίμνιο και η Αλήθεια μπορεί να είναι ακόμα και σε έναν πιστό μέσα στο αμέτρητο πλήθος.
Στη “μεμονωμένη και απομονωμένη φωνή” του Αγ. Γρηγορίου του Θεολόγου στην Αρειανική βασιλεύουσα, μέσα στο μοναδικό ορθόδοξο Ναό της Αγ. Ειρήνης, στην αντιαιρετική του Μέγα Αθανασίου (ενός μόνου και απλού διακόνου την εποχή εκείνη), του Αγ. Μαξίμου του Ομολογητή (ενός απλού μοναχού επίσης μόνου αγωνιζόμενου εναντίον όλης της Οικουμένης), του Αγ. Γρηγορίου του Παλαμά και αμέτρητων άλλων “μεμονωμένων και απομονωμένων” στην εποχή τους αντιαιρετικών, απολογητών και ομολογητών αγίων στην μακραίωνα ιστορίας της Εκκλησίας μας.
Μιας Εκκλησίας που πράγματι αγωνίζεται για τη σωτηρία του ανθρωπίνου προσώπου, αλλά πάντοτε “εν Χριστώ” και όχι εκτός Χριστού, όπως η Πολιτεία στην οποία αναφέρεται ο κ. Κονιδάρης.
Διότι, αν ο άνθρωπος είναι “εκτός Χριστού” δεν είναι πρόσωπο αλλά άτομο, απλά το βιολογικό ον που λέγεται άνθρωπος. Ο άνθρωπος γίνεται πρόσωπο και πραγματικά σώζεται “εις τον αιώνα” και όχι μόνο βιολογικά στην εντελώς σύντομη ανθρώπινη ζωή του, όταν αναπτύσσει σχέση ισχυρής ένωσης (δηλ. αγάπης) με το Θεό, μέσω του Θεανθρώπου Χριστού και όχι μέσω των υγειονομικών μέτρων μιας ανθρώπινης εξουσίας, εκκλησιαστικής και πολιτικής.
Διότι, απλούστατα δεν είναι η υγεία του σώματος “το υπέρτατο αγαθό”, αλλά η υγεία της ψυχής, που είναι υπέρτερη του σώματος και η εν Χριστώ σωτηρία του όλου ανθρώπου.
Το χρέος ενός πιστού σήμερα, αν θέλει να σωθεί, είναι να ψάξει και να βρει αυτές τις “μεμονωμένες και απομονωμένες φωνές”, στις οποίες αναφέρεται επιθετικά και προσβλητικά ο κ. Κονιδάρης, που είναι πραγματικά η Αλήθεια και η Εκκλησία του Χριστού.

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra

Σχετικά άρθρα

Οι οικουμενιστές κινούνται από δαιμονική αγάπη [mp3 2019]

Κήρυγμα τοῦ μακαριστοῦ π. Νικολάου Μανώλη. Γιά τούς οἰκουμενιστές, ὑπέρτατος κανόνας, πάνω ἀπό τίς ἀποφάσεις τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων, εἶναι τό διαστρεβλωμένο καί κατασυκοφαντημένο “ἵνα πάντες ἕν ὦσι”

Αφιερώματα

17 Ιούν

Ο Όσιος Υπάτιος εν Ρουφινιαναίς, η διακοπή κοινωνίας και οι Ολυμπιακοί Αγώνες

Γράφει ο Αθανάσιος Μπόλλας Τι έκανε ο Όσιος Υπάτιος, όταν ο Νεστόριος άρχισε να κηρύττει αιρετικά; Τι έπραξε, όταν ο Επίσκοπός του τον εμπόδιζε να αντιδράσει στην ειδολωλατρεία, λέγοντάς του «εσύ είσαι μοναχός, κάθισε και ησύχαζε»;

Η Κυριακή των Αγ. Πατέρων και οι σημερινή εκκλησιαστική κατάσταση [mp3 2020]

Κήρυγμα τοῦ μακαριστοῦ π. Νικολάου Μανώλη. “Οἱ πιστοί Χριστιανοί, δέν ἀνεχόμαστε νά βλέπουμε τόν ξεπεσμό τῶν ἐκκλησιαστικῶν ἀρχόντων, στήν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ” (π.Νικόλαος Μανώλης)

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.