Επικαιρότητα

Κακόδοξος και υποστηρικτής όσων έχουν το «πάθος ατιμίας» ο π.Βαρθολομαίος

εικόνα άρθρου: Κακόδοξος και υποστηρικτής όσων έχουν το «πάθος ατιμίας» ο π.Βαρθολομαίος
Γράφει ο Μέτοικος

Πάντως, θα ήταν φοβερό να περιμένει ο κάθε άνθρωπος για να σωθεί, το χρόνο σωτηρίας του π.Βαρθολομαίου! 


Οικολογική κρουαζιέρα και συνέδριο για την τάχα προστασία του περιβάλλοντος, χωρίς την παρουσία του Φαναριώτη κληρικού, του «πράσινου» (όχι απ’ την κακία του) πατριάρχη Βαρθολομαίου δύσκολα έχει επιτυχία, όπως, και καμιά σύγχρονη κακοδοξία άλλον απ’ αυτόν  δεν έχει πατέρα.

Την ημέρα που η Ορθόδοξη Εκκλησία πανηγύριζε τη μνήμη του άκακου, περίβλεπτου και καλού ποιμένα Χριστού Αγίου Σπυρίδωνα Επισκόπου Τριμυθούντος του Θαυματουργού που, έδιωξε κάθε λυκοποιμένα μακριά από το χριστεπώνυμο ποίμνιο, συγκεντρώθηκαν στην έδρα του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών οι θαυμαστές του επισκόπου Τριφύλλιου, για να  συζητήσουν  για την κλιματική αλλαγή και την προσφυγική κρίση.

«Οι θρησκευτικοί ηγέτες ενώνονται υπέρ της κλιματικής ειρήνης εν αλληλεγγύη με τους πρόσφυγες» ήταν το θέμα της συνάντησης, κάτι σαν πακέτο δυο σε ένα, αφού τα θέματα αυτά «πουλώντας» φτηνό λαϊκισμό, εξυπηρετούν τα σχέδια και τους στόχους της παναίρεσης του οικουμενισμού.

Ο π. Βαρθολομαίος ως κεντρικός ομιλητής, αφού, με ταπεινοφροσύνη απαρίθμησε το τι έχει κάνει το Πατριαρχείο, δηλαδή αυτός! για την προστασία του περιβάλλοντος, αποφάνθηκε κακόδοξα «ότι κανείς δεν σώζεται μόνος του, κανείς δεν σώζεται αν δεν σωθούν όλοι»! 

Εάν ο λαϊκιστής κληρικός έλεγε ότι κανείς δεν επιβιώνει μόνος του απλά θα «κόμιζε γλαύκα στας Αθήνας», αφού, αυτή τη διαπίστωση έκανε ο Αριστοτέλης πριν από χιλιάδες χρόνια.

Το να υποστηρίζει όμως ότι, κανείς δε σώζεται μόνος, είναι ισχυρισμός ακραία προβληματικός και κακόδοξος που, ακυρώνει, τόσο το λόγο της ενσάρκου παρουσίας του Θεού στη γη, όσο και προωθεί χωρίς προϋποθέσεις την ένωση της Ορθοδόξου Εκκλησίας με τις αιρέσεις, στην τάχα μου επιταγή του «ίνα πάντες εν ώσιν» . 

Στην πραγματικότητα με αυτό το «κανείς δεν σώζεται αν δεν σωθούν όλοι» ο π.Βαρθολομαίος φέρνει στην επιφάνεια τις βλασφημίες και αιρετικές αποφάσεις της κακοσυνόδου στο Κολυμπάρι, όπου αναγνωρίστηκαν συναγωγές, παρασυναγωγές, αιρέσεις και κάθε μορφής κακοδοξίες ως «εκκλησίες»! Πίσω από το «αν δεν σωθούν όλοι» ο Φαναριώτης κληρικός κρύβει, αρνούμενος ακόμα και στο παρά πέντε τη μετάνοια, την προσπάθεια προώθησης της ενότητας όλων των τάχα μου «εκκλησιών».

Πέρα όμως από το τεράστιο πρόβλημα της ένωσης των «εκκλησιών» στη βάση της Εκκλησιολογίας των κλάδων που, συνεχίζει να ανασκαλεύει ο π.Βαρθολομαίος, ο κόσμος δεν είναι συναιώνιο όν του Τριαδικού Θεού που ικανοποιεί μια εσωτερική ανάγκη Του, οπότε, εάν σωθεί θα πρέπει να σωθεί μόνο ως ενιαία ύπαρξη. Ο κόσμος είναι  καρπός της ελεύθερης δημιουργικής δύναμης του υψίστου και, η σωτηρία του είναι απόφαση ατομικής ελευθερίας και όχι ψήφισμα συλλογικότητας. 

 «στις θέλει πίσω μου λθεν…» λέει ο Κύριος προκείμενου να διαφυλάξει το Μέγα δώρημά Του˙ την ελεύθερη επιλογή του δημιουργήματός Του, το αυτόβουλο και αυτεξούσιο του ανθρώπου. Θα ήταν φοβερό εάν αυτή η κακοδοξία του Φαναριώτη κληρικού Βαρθολομαίου που, είναι έκφραση της παναίρεσης του οικουμενισμού, γινόταν οδηγός του χριστεπώνυμου πληρώματος, διότι « κόσμος παράγεται κα πιθυμία ατο· δέ ποιν τ θέλημα το Θεο μένει ες τν αἰῶνα» (Α΄ Ἰω. β΄17).

Εάν ο Χριστός ήθελε να σώσει την ανθρωπότητα και, όχι τον άνθρωπο και δι’ αυτού το γένος του, τότε δε χρειαζόταν να μας διδάξει με τους πειρασμούς Του πως, παρά το γεγονός ότι  μπορούσε, ποτέ Του δεν υπέκυψε στον πειρασμό να έχει στα πόδια Του «πάσας τς βασιλείας το κόσμου κα τν δόξαν ατν» διότι, η κυριαρχία και υποδούλωση του ανθρώπου, η κατάργηση του αυτεξουσίου του, μόνο από την εξουσία και εφαρμογή του αξιώματος Βαρθολομαίου «κανείς δεν σώζεται αν δεν σωθούν όλοι» άμεσα κινδυνεύει.

Σε πολιτικό επίπεδο η αξίωση αυτή, είναι η ουσία κάθε ολοκληρωτισμού και κόκκινου φασισμού.

Πάντως, θα ήταν φοβερό να περιμένει ο κάθε άνθρωπος για να σωθεί, το χρόνο σωτηρίας του π.Βαρθολομαίου! 

«Ας φανταστούμε έναν κόσμο όπου επικρατεί η ειρήνη και η δικαιοσύνη, όπου η βία και οι διακρίσεις εξαλείφονται, όπου τα ανθρώπινα δικαιώματα και η ανθρώπινη αξιοπρέπεια προστατεύονται αποτελεσματικά…» είπε στην ομιλία του ο π.Βαρθολομαίος.

Προφανώς, ο Κωνσταντινουπόλεως έχει υπ’ όψη του την τουρκική επιχείρηση «ειρήνης» εναντίον αμάχων Κούρδων στο Αφρίν που αυτός ευλόγησε! Και τη «δικαιοσύνη και προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων» των Ορθοδόξων Χριστιανών στην Ουκρανία από το φίλο του φασίστα Ζελένσκι και το ναζιστικό Τάγμα Αζόφ.

Στην εισήγησή του ο Φαναριώτης κληρικός για την «κλιματική ειρήνη εν αλληλεγγύη με τους πρόσφυγες» υποστήριξε ότι «ο τρόπος με τον οποίο ανταποκρινόμαστε και επιλέγουμε να επιλύσουμε τις προκλήσεις [υγειονομικής, οικολογικής και πολιτικής φύσεως] είναι ακριβώς εκεί που πρέπει να εμπλέκονται η πίστη και η θρησκεία.»!

Ο π.Βαρθολομαίος με εμμονή, σε κάθε ευκαιρία που του παρουσιάζεται, εξακολουθεί να τονίζει την ανάγκη άμεσης εμπλοκής της Εκκλησίας στα σχέδια της παναίρεσης του οικουμενισμού. 

Η μετατροπή της θρησκείας σε όργανο επίλυσης κοσμικών προβλημάτων, μόνο την υπέρμετρη βουλιμία του κακόδοξου και υποστηρικτή όσων έχουν το «πάθος ατιμίας»  π.Βαρθολομαίου για εξουσία καταδυνάστευσης του ανθρώπου μαρτυρά. 

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: ΚΑΤΑΝΙΧI

Σχετικά άρθρα

Ο καυτός Σεπτέμβρης του Πατριάρχη Κων/πόλεως στην Ελλάδα για να μας «αλλάξει τα πασχάλια»

Άρθρο του Ελευθέριου Ν. Κοσμίδη Χίος, Κιλκίς, Θεσσαλονίκη, Παλλήνη με πρωτοβουλία των τοπικών, πολιτικών και εκκλησιαστικών αρχόντων, οι σταθμοί της περιοδείας του

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.