Συνεργατες

Ο Άνθιμος Αλεξανδρουπόλεως και ο θαυμαστός καινούργιος κόσμος

εικόνα άρθρου: Ο Άνθιμος Αλεξανδρουπόλεως και ο θαυμαστός καινούργιος κόσμος
Άρθρο της Σοφία Μακεδονοπούλου
αρθρογραφεί για katanixi.gr

Πώς αντέχει μια αρχιερατική συνείδηση να υπογράφει κείμενα απολογητικά του θαυμαστού καινούργιου κόσμου, δηλαδή της Νέας Τάξης Πραγμάτων;

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος, τη Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου, συμμετείχε στην Στρογγυλή Τράπεζα, που διοργάνωσε η Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών Βόλου. Θέμα: «Εμείς και οι άλλοι: Δεδομένα και προοπτικές για τον Ελληνισμό και την Ορθοδοξία», στο πλαίσιο της δράσης της Επιτροπής Forum «Η Ελλάδα το 2040», σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας.

Έχουμε πρόσφατα επικρίνει τις δράσεις της συγκεκριμένης επιτροπής που συντονίζει ο Δημητριάδος Ιγνάτιος. Στο ίδιο μήκος κύματος μασονικής αποφοράς κυμαίνεται και η ομιλία του Αλεξανδρουπόλεως Ανθίμου. Βαίνοντας ολοταχώς προς μια δυστοπική κοινωνία, κάτι σαν τον “Θαυμστό Καινούργιο Κόσμο” του Άλντους Χάξλευ, οι αρχηγέτες του οικουμενισμού της Ελλαδικής Εκκλησίας έχουν το θράσος να προετοιμάζουν το μέλλον μας, πρόδρομοι αυτοί ενός Χριστού χωρίς Χριστό.

Στο ιδιόρρυθμο αυτό εργόχειρό του, που ολόκληρο μπορείτε να διαβάσετε εδώ, ο Μητροπολίτης Άνθιμος μας προτρέπει εν ολίγοις να μετέχουμε στο θαυμαστό καινούριο κόσμο με τις εξής εύλογοφανείς προφάσεις: “Είμαστε διατεθειμένοι, ως Εκκλησία, να ξεκαθαρίσουμε το ρόλο και τη θέση μας, μπροστά σε όλα όσα ήδη προέκυψαν –με τη Χάρη του Θεού– και όσα έρχονται ταχύτατα; Ως Έλληνες, θα είμαστε για να τα διαχειριστούμε στον τόπο μας; Ως Ορθόδοξοι, θα έχουμε την δυνατότητα να τα νοηματοδοτήσουμε; Προκειμένου να σώσουμε ναυαγούς, θα βγάλουμε τη σχεδία της Εκκλησίας στο πέλαγος, με εμπιστοσύνη στο λόγο του Χριστού ότι δεν θα καταποντισθεί ποτέ; Ή θα την αφήσουμε να βουλιάξει μέσα στο λιμάνι, φοβισμένοι και με ψευδαίσθηση αυτάρκειας, ότι τάχα την προφυλάσσουμε! Είμαστε έτοιμοι να ταξιδεύσουμε; όχι στο παρελθόν, με την μηχανή του χρόνου, αλλά στο μέλλον, με την ελπίδα στον Χριστό και στην Παράδοσή μας.”

Σαν πιστοί με ζωντανό ορθόδοξο κύτταρο αναλογιζόμαστε πως αντέχει μια αρχιερατική συνείδηση να υπογράφει κείμενα απολογητικά του θαυμαστού καινούργιου κόσμου, δηλαδή της Νέας Τάξης Πραγμάτων. Ποιος άγιος Πατέρας της ορθοδόξου Εκκλησίας εκθείασε ποτέ αυτοκρατορίες, ηγεμονίες και συστήματα; Οι Πατέρες της Εκκλησίας μας ασχολούνται με τον Παράδεισο και την Βασιλεία του Θεού. Σε εκείνον τον όντως θαυμαστό κόσμο ατενίζουν και αυτόν αναπολούν και δεν προτρέπουν την Εκκλησία να συσχηματιστεί με τον κόσμο τούτο και με το σύστημα. ΔΙΟΤΙ έχουν συνείδηση ότι θεμέλιο της Εκκλησίας είναι ο Σταυρός του Κυρίου. Ένας τρόπος υπάρχει να υφίσταται η Εκκλησία, αίροντας το Σταυρό του Κυρίου. Γι’ αυτό οι ιεροί ναοί θεμελιώνονται πάνω στα ιερά λείψανα των μαρτύρων. Αυτό τα λέει όλα! Η Εκκλησία υπάρχει και θα υπάρχει σε κάθε συνθήκη εν διωγμώ, στις κατακόμβες, με ομολογία και με μαρτύριο. «Ὡς πορφύραν καὶ βύσσον τὰ αἵματα ἡ Ἐκκλησία Σου στολισαμένη» λέμε και κλαίμε. Αυτό συνέχει το είναι μας και την ορθόδοξη υπόσταση μας. Όταν ένας ορθόδοξος ιεράρχης δεν ξοδεύει ούτε μια γραμμή για να μιλήσει για τη μαρτυρική ορθοδοξία, αυτό λέει πολλά! Άγνωστες λέξεις πια γι’ αυτούς….

Η γνήσια πίστη θα υπάρξει, θα διαδοθεί και θα ανθίσει μυστικά χάρη στον Κύριο, στην προσήλωση στην ιερή παρακαταθήκη με όποιο κόστος, στην ομολογία, στην ανιδιοτελή αγάπη προς τον Κύριο, την θυσία και το πνευματικό και σωματικό μαρτύριο. Πάντα έτσι ήταν και έτσι θα είναι! Ο Κύριος έπαψε να λύνει όλα τα προβλήματα με τους πιο απλούς και συνάμα ευφάνταστους τρόπους; «Ο Ιησούς Χριστός χθες και σήμερον ο αυτός εις τους αιώνας». Το Ευαγγέλιο δεν το αλλάζεις, Αυτό σε αλλάζει…. το αμπέλι μένει, συ δε αποκόπτεσαι και χάνεσαι.

” πᾶν κλῆμα ἐν ἐμοὶ μὴ φέρον καρπόν, αἴρει αὐτό, καὶ πᾶν τὸ καρπὸν φέρον, καθαίρει αὐτό, ἵνα πλείονα καρπὸν φέρῃ.ἤδη ὑμεῖς καθαροί ἐστε διὰ τὸν λόγον ὃν λελάληκα ὑμῖν.

μείνατε ἐν ἐμοί, κἀγὼ ἐν ὑμῖν. καθὼς τὸ κλῆμα οὐ δύναται καρπὸν φέρειν ἀφ’ ἑαυτοῦ, ἐὰν μὴ μείνῃ ἐν τῇ ἀμπέλῳ, οὕτως οὐδὲ ὑμεῖς, ἐὰν μὴ ἐν ἐμοὶ μείνητε.

ἐγώ εἰμι ἡ ἄμπελος, ὑμεῖς τὰ κλήματα. ὁ μένων ἐν ἐμοὶ κἀγὼ ἐν αὐτῷ, οὗτος φέρει καρπὸν πολύν, ὅτι χωρὶς ἐμοῦ οὐ δύνασθε ποιεῖν οὐδέν.

ἐὰν μή τις μείνῃ ἐν ἐμοί, ἐβλήθη ἔξω ὡς τὸ κλῆμα καὶ ἐξηράνθη, καὶ συνάγουσιν αὐτὰ καὶ εἰς τὸ πῦρ βάλλουσι, καὶ καίεται.

ἐὰν μείνητε ἐν ἐμοὶ καὶ τὰ ρήματά μου ἐν ὑμῖν μείνῃ, ὃ ἐὰν θέλητε αἰτήσασθε, καὶ γενήσεται ὑμῖν”.

Κατά Ιωάννη Άγιο Ευαγγέλιο, Κεφάλαιο ΙΕ’ (15) 1-7

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Δείτε σχετικά:
Ι.Μ. Αλεξανδρουπόλεως: Νέες ανίερες εκκλησιολογικές εκτροπές με καθιέρωση νυχτερινών Θείων Λειτουργιών στις 8 μμ
– Για τον Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμο ταιριάζει γάντι το γνωστό “Τι πίνεις και δε μας δίνεις;”
– Ο Αλεξανδρουπόλεως διάβασε το Ευαγγέλιο στα νέα ελληνικά!
– Ο Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος, συμφώνως με το πνεύμα των φίλων του Προτεσταντών, μας νουθετεί!

Σχετικά άρθρα

Η θεραπεία του Τυφλού μας ελέγχει… [mp3 2021]

Κήρυγμα τοῦ μακαριστοῦ π. Νικολάου Μανώλη. «Παρόλο πού τόν ἀπαγόρευαν νά μιλᾶ, περισσότερο φώναζε. Διότι τέτοιο πρᾶγμα εἶναι ἡ καρτερική ψυχή· ἀπό αὐτά τά ἴδια τά ἐμπόδια ὑψώνεται» (Ἱερός Χρυσόστομος)

Συντονιστείτε! Την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου στις 11:00 π.μ.: Ερμηνεία στο καύχημα του Αποστόλου Παύλου

Ὁμιλία τοῦ μακαριστοῦ π. Νικολάου Μανώλη Η ομιλία πραγματοποιήθηκε κατά την περίοδο της δίωξης του μακαριστού π. Νικολάου Μανώλη από την ενορία του για θέματα πίστεως, ως γνωστόν ο π. Νικόλαος...

«Τι είναι ο Πατριάρχης και τι είναι ο Πάπας; Ο Χριστός είναι ο Λυτρωτής» Άγιος Ανδρέας ο Πρωτόκλητος (ΚΕΙΜΕΝΟ & mp3-2014)

Κήρυγμα τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου Θεοδώρου Ζήση. Η αποστολική διαδοχή δεν είναι μόνον χρονική διαδοχή στους θρόνους αλλά και στους τρόπους και στη διδασκαλία «και τρόπων μέτοχος και θρόνων διάδοχος»…

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.