Επικαιρότητα

Ο σχισματικός Κιέβου Επιφάνιος στηρίζει την οικουμενιστική- πανθρησκειακή θέση του Οικουμενικού Πατριάρχου για την Αγία Σοφία

εικόνα άρθρου: Ο σχισματικός Κιέβου Επιφάνιος στηρίζει την οικουμενιστική- πανθρησκειακή θέση του Οικουμενικού Πατριάρχου για την Αγία Σοφία

Σε αντίθεση με τη θέση των αντίχριστων εμείς ως Κατάνυξη δε θέλουμε την Αγία Σοφία ανοιχτή για όλους, τη θέλουμε ορθόδοξη.

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra

Στην είδηση με τίτλο “Ο ΚΙΕΒΟΥ ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ” που σχολιάζουμε διαβάζουμε ότι ο σχισματικός Κιέβου Επιφάνιος στηρίζει την θέση του Οικουμενικού Πατριάρχη για την Αγία Σοφία, που είναι η εξής : “Τι μπορώ να πω ως χριστιανός κληρικός και Έλληνας πατριάρχης στην Κωνσταντινούπολη; Αντί να είμαστε ενωμένοι, αφήνουμε μια κληρονομιά 1.500 ετών να μας χωρίζει. Είμαι λυπημένος και συγκλονισμένος”.

Στη ροή του λόγου του ο Επιφάνιος λέγει τα εξής αξιοπρόσεκτα και αξιοπερίεργα: Η Αγία Σοφία για σχεδόν έναν αιώνα είναι ένα ανοιχτό μέρος, για να συμμετέχουν άνθρωποι από όλες τις απόψεις και τις θρησκείες στην ιερή ιστορία και ομορφιά του, λειτουργώντας ως ένα κοσμικό μουσείο. Αυτό το καθεστώς καθορίστηκε από τον ιδρυτή της Δημοκρατίας της Τουρκίας και πρώτο Πρόεδρό της Ατατούρκ, και συμμεριζόμαστε τις απόψεις και τις ανησυχίες του Παναγιωτάτου Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου σχετικά με τις επιπτώσεις της αναθεώρησης αυτής της απόφασης…………..Επομένως, είθε ο Κύριος να κατευθύνει όλα τα πράγματα προς το καλό, έτσι ώστε η Αγία Σοφία να συνεχίσει να υπηρετεί την αγάπη, την ειρήνη και το καλό για όλους τους ανθρώπους, ανεξάρτητα από τη θρησκεία ή το έθνος στο οποίο ανήκουν». Και φυσικά ζητάει την προσευχή όλων για τη Μητέρα Εκκλησία Κωνσταντινουπόλεως και προσωπικά για τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο.

Θα πει κανείς ότι είναι φυσικό να στηρίζει ο ψευδεπίσκοπος Επιφάνιος τον προσωπικό του ευεργέτη. Χρωστούμενα είναι αυτά. “Κόρακας κοράκου μάτι δε βγάζει”… Έτσι κι αλλιώς η συζήτηση γύρω από την Αγία Σοφία εξελίσσεται σε πανχριστιανική και είναι τελικά χωρίς κόστος. Έτσι όπως τίθεται το ζήτημα, θα λέγαμε ότι η Αγία Σοφία καθίσταται ξαφνικά σύμβολο οικουμενισμού. Για άλλη μια φορά ο Πατριάρχης δεν την υπερασπίζεται σαν ένα σύμβολο ορθοδοξίας, αλλά σαν ένα χριστιανικό σύμβολο γενικά και αόριστα, δικαιώνοντας έτσι τη Δύση, τους Σταυροφόρους και τον Πάπα, ο οποίος σαν κόρακας εποφθαλμιούσε και εποφθαλμιά την Ανατολή. Ας μην ξεχνά, όμως, ο Επιφάνιος ότι οι πρεσβευτές του Μεγάλου Πρίγκιπα Βλαδίμηρου που επικαλείται ένιωσαν τη θεϊκή παρουσία στον Καθεδρικό Ναό της Αγίας Σοφίας στην Κωνσταντινούπολη. Εκεί ακριβώς, κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας, δεν ξέρανε οι πρεσβευτές αν ήταν στον ουρανό ή στη γη, επειδή δεν υπήρχε τέτοιο θέαμα ή τέτοια ομορφιά στη γη, και δεν μπορούσαν καν να μιλήσουν γι’ αυτό, γιατί η Αγία Σοφία ήταν τότε ακόμη αμόλυντη, ορθόδοξη, άσπιλη και γιατί Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως ήταν ο έξοχος Μέγας Φώτιος! 

Ας προσέξουμε όλοι! Ο τρόπος για να βάζει ο Πάπας πόδι στις ορθόδοξες χώρες έχει βρεθεί, ελέω Ουκρανικού, με τις ευλογίες του Πατριάρχη και ήδη τέθηκε σε εφαρμογή στην Ουκρανία. Δεν είναι άλλος από την ένωση ουνιτικώ τω τρόπω. Εμείς πίσω από τις δηλώσεις του Πατριάρχη και κάθε υποστηρικτή του για την Αγία Σοφία δε βλέπουμε απλώς την κλασσική φαναριώτικη διπλωματία, αλλά τον Οικουμενισμό χωρίς μάσκα. Δε θέλουμε την Αγία Σοφία ανοιχτή για όλους, τη θέλουμε ορθόδοξη, αλλιώς να γίνει τζαμί. Γιατί ο Πατριάρχης και όλοι οι ορθόδοξοι δεν αντιπαραθέτουν, στις αξιώσεις των Τούρκων να λειτουργήσει η Αγία Σοφία σαν τζαμί, την αξίωση να λειτουργήσει σαν ορθόδοξος Ναός, όπως εξ’ αρχής οικοδομήθηκε από τον Ιουστινιανό, παρά μόνο μιλούν για σύμβολο όλου του χριστιανικού κόσμου; Οι λόγοι διπλωματίας που θα επικαλεστεί κάθε “εχέφρων” και “λογικός” χριστιανός εκλείπουν, όταν μπροστά μας έχει σαρκωθεί ο Οικουμενισμός και υπηρετείται από τους θεράποντές του ( βλ. Κολυμπάρι και Ουκρανικό).

Σαν Έλληνες Ρωμιοί, ταχταρισμένοι με τους θρύλους και τις παραδόσεις για την Αγία Σοφία και τον μαρμαρωμένο μας βασιλιά, λέμε με αγανάκτηση στον ψευτοκιέβου και στον πεπτωκότα Πατριάρχη μας ότι προτιμούμε να δούμε την Αγία Σοφία τζαμί παρά σύμβολο της παναιρέσεως του Οικουμενισμού τους. Προτιμούμε να ζούμε κάτω από μια αληθινή σκλαβιά και να πεθαίνουμε σαν ορθόδοξοι ρωμιοί μάρτυρες, παρά να ζούμε κάτω από μια επίπλαστη δήθεν ελευθερία, που είναι όμως πνευματική σκλαβιά του Άδη, η σκλαβιά της αίρεσης. Γιατί στην πραγματική σκλαβιά, που όμως δεν είναι πνευματική, τίποτα δεν εμποδίζει το Θεό να στέλνει στο πλάσμα Του ουράνια ευλογία και ξεκούραση. Η σκλαβιά τότε περνά με δοξολογία και τα λίγα αυτά χρόνια της εδώ ζωής οδηγούν στην αιώνια και ατελεύτητη τρυφή του Παραδείσου, στην αγκαλιά του Θεού. Αντίθετα, ο βίος μέσα στην αίρεση, μέσα σε φαινομενική ελευθερία και άνεση, γίνεται αβίωτος, καθώς ο Θεός θέλει αλλά δεν μπορεί να δροσίσει το πλάσμα του. Εξάλλου, η ευλογημένη σκλαβιά με αδούλωτο ορθόδοξο πνεύμα είναι η καλύτερη μαγιά για το μέλλον του τόπου μας, της Ελλάδας μας. 

Προς επίρρωσιν παραθέτουμε την εξής αγιορείτικη διήγηση, όπως την μαρτυρεί ο άγιος γέροντας π.Κλεόπας Ήλιε : Στον Άγιον Όρον ένας μοναχός, όντας άρρωστος και παράλυτος εδώ και πολλά χρόνια, από κάποιον καιρό είχε χάσει την υπομονή στην τόσο μακριά αρρώστιά του, και άρχισε να προσεύχεται στο Θεό να ελαττώσει τη ζωή του. Ο Θεός ακούγοντας την προσευχή του, έστειλε σ’ αυτόν έναν άγγελο που του είπε: «Ω, πατέρα! ο Κύριος, στην ευσπλαχνία Του, άκουσε την προσευχή σου. Εκείνος θα σου ελαττώσει την επίγεια ζωή, αλλά με την προϋπόθεση να διαλέξεις: ή να κάνεις υπομονή στην αρρώστιά σου ακόμα ένα χρόνο στη γη ή να βασανιστείς τρεις ώρες στην κόλαση». Στα λόγια του αγγέλου, ο μοναχός είπε: «Να υποφέρω ακόμα ένα χρόνο στη γη; Είναι πολύ. Καλύτερα θέλω να υποφέρω τρεις ώρες στην κόλαση». Ακούγοντας αυτά τα λόγια ο άγγελος του Κυρίου του πήρε την ψυχή και την πήγε στην κόλαση. Μετά αποσύρθηκε λέγοντας ότι σε τρεις ώρες θα έρθει. Μετά την αποχώρηση του αγγέλου η ψυχή του μονάχου κυριαρχήθηκε από το σκοτάδι που επικρατούσε παντού, ενώ οι σπαρακτικές κραυγές των αμαρτωλών που έφταναν μέχρι σ’ αυτόν, η θεά των προσώπων των δαιμόνων, όλη η φοβερή ασχήμια τους, ο γογγυσμός από τη φωτιά που καιγόταν με αφόρητη θέρμη, όπως και άλλα ανείπωτα βάσανα που τον περικύκλωναν από όλες τις πλευρές, τον έκαναν να φωνάξει με τρόμο για τη βοήθεια του Θεού, αλλά δεν έπαιρνε καμία απάντηση. Του φαινόταν πως πέρασε τριακόσια χρόνια από τότε που βασανιζόταν και, βλέποντας ότι από πουθενά δεν έρχεται καμία βοήθεια, άρχισε να γογγύζει και να τρίζει τα δόντια από πόνο. Κανένας δεν τον άκουγε και δεν τον παρηγόρησε στους πόνους του, διότι όλοι καίγονταν σε βάσανα. Αλλά ξαφνικά έγινε μεγάλο φως και ο άγγελος Κυρίου εμφανίστηκε χαρούμενος και τον ρώτησε: «Πώς είσαι, αδελφέ;». Ο μοναχός του απάντησε: «Ποτέ δεν θα πίστευα ότι ένας άγγελος μπορεί να λέει ψέματα. Άραγε δεν μου υποσχέθηκες πως θα με βγάλεις από εδώ σε τρεις ώρες; Ιδού, πέρασαν περισσότερο από τρεις ώρες, διότι πέρασα εκατοντάδες χρόνια μέσα σ’ αυτά τα φρικτά βάσανα!». «Γιατί λες, αδελφέ, εκατοντάδες χρόνια;”, είπε ο άγγελος Κυρίου. “Μόνο μια ώρα πέρασε από τότε που σε εγκατέλειψα και πρέπει να μείνεις εδώ ακόμα δυο ώρες». «Δυο ώρες;», φώναξε ο μοναχός με τρόμο. “Είναι άραγε δυνατό να πέρασε μόνο μια ώρα μέχρι τώρα; Οχ, δεν μπορώ να υποφέρω αυτά τα βάσανα, επειδή δεν έχω πια δύναμη. Αν γίνεται, βγάλε με από εδώ. Θέλω να υποφέρω στη γη χρόνια και εκατοντάδες χρόνια, ακόμα και έως την ημέρα της έσχατης Κρίσης, στο Δεύτερο ερχομό του Κυρίου Θεού και Σωτήρα μας Ιησού Χριστού. Μόνο σε παρακαλώ, βγάλε με από εδώ! Λυπήσου με και μη με αφήσεις!». Τότε ο άγγελος είπε: «Ο Θεός, ως εύσπλαχνος και παρήγορος Πατέρας, δείχνει την άπειρη καλοσύνη Του σ’ εσένα, αλλά εσύ να μην ξεχάσεις αυτά που αισθάνθηκες και υπέφερες και να τα διηγηθείς και στους άλλους πόσο σκληρά και ανελέητα είναι τα βάσανα της κόλασης».


Δείτε σχετικά:
– Μιλώντας ως κοσμικός διπλωμάτης ο κ.Βαρθολομαίος για την Αγιά Σοφιά: «Αντί να είμαστε ενωμένοι…»
– Μα το αίμα, νερό δεν γίνεται και ο Χριστός απ’ την Αγιά Σοφιά δε σβήνεται!
– Στη λυσσαλέα μανία των Τούρκων προστίθεται και η θρασύτατη παρέμβαση του Πατριάρχη των Αρμενίων στην Τουρκία!
– Ίδρωσε το αυτί του Σουλτάνου μετά το ανακοινωθέν της Δ.Ι.Σ.;
– Ο νεοσουλτάνος και εθνικός μας κουμπάρος οργάνωσε και φέτος την καθιερωμένη φιέστα για την Άλωση
– Η Άλωση της Κωνσταντινούπολης
– Το ατόπημα του κ. Ελπιδοφόρου: Συζήτησε με τον Ερντογάν για “μειονότητα” στην Ελλάδα…
– Ο Ερντογάν φωτογραφήθηκε μπροστά σε χάρτη που δείχνει τουρκικό το μισό Αιγαίο
– Ακραίες απειλές Ερντογάν ανήμερα της επετείου του Αττίλα -«Αν χρειαστεί θα εισβάλουμε ξανά στην Κύπρο»
– Προκαλεί ο Ερντογάν για την Άλωση της Κωνσταντινούπολης – Ανέβασε πανηγυρικό tweet στις 14:53 [εικόνα]
– Πρόκληση Ερντογάν για τη Γενοκτονία των Ποντίων: Διώξαμε τους εισβολείς

Σχετικά άρθρα

Το Μήνυμα της ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΕΩ από τον Μητροπολίτη Κυθήρων κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ (ηχητικό μήνυμα) ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΥΘΗΡΩΝ & ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ ΣΕΡΑΦΕΙΜΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΕΩ (19-2-2023) Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr Λάβαμε προς δημοσίευση στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση infokatanixis@neodevgmail.com από την “ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΚΥΘΗΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ” το...

Αντικατάσταση Ιεράς Κοινότητος Αγίου Όρους από τριανδρία; «Εκατοντάχειρες» κατά Αγίου Όρους;

«Ἔθος ἐγχρονίζον, εἰς νόμον τελεῖ»2 (Συνήθεια ποὺ χρονίζει στὸ τέλος γίνεται νόμος) Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr Λάβαμε προς δημοσίευση στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση infokatanixis@gmail.com το ακόλουθο άρθρο των Αγιορειτών Κελλιωτών Πατέρων Ἐν Ἁγίῳ Ὄρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.