της Ειρήνης Ιωαννίδου

Φοβούνται και τρέμουν μην κατακεραυνωθούν και διασυρθούν επί της ουσίας, όπως συνέβη με τον Αμερικής Ελπιδοφόρο; 

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

H άξια καθαιρέσεως πράξη της βάπτισης παιδιών ομοφυλόφιλου ζευγαριού είναι ακόμα νωπή στις μνήμες του ποίμνιου, διότι σήμανε την εκκίνηση μίας εποχής τραγικότερης στην εκκλησιαστική πραγματικότητα, από την ήδη υπάρχουσα.

Θυμόμαστε ότι το ορθόδοξο ποίμνιο, κατασκανδαλισμένο έδειξε την ιερή αγανάκτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναπαράγοντας στο twitter το μήνυμα #ΚΑΘΑΙΡΕΣΗ_ΤΩΡΑ. Δυστυχώς μία παρόμοια σθεναρή αντίσταση δεν κατάφερε να επιδείξει η επίσημη Εκκλησία της Ελλάδας. 

Μία τέτοιου είδους ομολογία των εκκλησιαστικών αρχόντων, απέναντι στις νέες αξίες της μασονοκινούμενης ελίτ, χρειάζεται να εμπνευστεί από πρότυπα των Αγίων της Εκκλησίας και από τους ελέγχους που οι θεοφόροι πατέρες επιχειρούσαν, όταν καλούνταν να αντιμετωπίσουν έναν βλάσφημο νεωτερισμό. Αλλά, φυσικά, κάτι τέτοιο είναι αδύνατο να συμβεί ανάμεσα σε ομοφρονούντες, σε ανθρώπους που τοποθετούν μασονικές ιδέες, τη θεοποίηση της επιστήμης και του κοσμικού φρονήματος πάνω από Ορθοδοξία και την Ορθοπραξία. 

Επιχειρούν έτσι χλιαρές αντιδράσεις, κενές νοημάτων, που μοιάζουν περισσότερο με τις κατήφειες και τα πείσματα των μικρών παιδιών, όταν οι μεγάλοι δεν τους κάνουν τα χατίρια. Μήπως επιζητούν λίγη από την επιβράβευση του ποιμνίου; Μήπως φοβούνται και τρέμουν μην κατακεραυνωθούν και διασυρθούν επί της ουσίας, όπως συνέβη με τον Αμερικής Ελπιδοφόρο; 

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο Μητροπολίτης Μεσογαίας, συνηγορώντας και αυτός στην προσπάθεια να χρησιμοποιηθεί ένα ιερό μυστήριο ώστε να “αναγκαστεί” η Διοικούσα Εκκλησία να δεχθεί τους όρους τους, την αμαρτία και την αμετανοησία τους.

Στην ερώτηση που του έγινε… «Ο Αρχιεπίσκοπος Ελπιδοφόρος, μετά τήν βάφτιση τέκνου ομόφυλου ζευγαριού, δήλωσε ότι χρειάζεται μία «ειλικρινής συζήτηση» γιά τήν σεξουαλικότητα καί τό φύλο στήν Εκκλησία. Συμφωνείτε μέ αυτό, καί άν ναί, ποιός είναι ο σωστός τρόπος νά γίνει μία τέτοια συζήτηση;», απάντησε ως εξής: «Δυστυχώς, ο συγκεκριμένος εκκλησιαστικός άνθρωπος πού μιλάει γιά «ειλικρινή συζήτηση» δέν ήταν ειλικρινής έναντι τού Μητροπολίτου Γλυφάδας καί πρίν κάν ανοίξει η «συζήτηση» έχει κάνει αυθαίρετα καί μέ δόλιο τρόπο πράξη τίς απόψεις του, μάλιστα σέ ξένο έδαφος. Δέν μού φαίνεται καί τόσο ειλικρινής η πρόθεση γιά τέτοιες «ειλικρινείς συζητήσεις». Συνήθως τίς «ειλικρινείς συζητήσεις» τέτοιου τύπου τίς ζητούν αυτοί πού δέν είναι ειλικρινείς καί πού αποφεύγουν τίς συζητήσεις! Πρίν από κάθε άλλο μάς χρειάζεται μία ειλικρινής συζήτηση γιά τήν ειλικρινή μετάνοια καί τή συνέπεια ζωής καί λόγου, ουσίας καί εικόνας μέσα στήν Εκκλησία.

Η Εκκλησία καλείται αυτό πού ζεί καί διδάσκει από αιώνων, τήν ομορφιά καί τήν ιερότητα τού φύλου και τού θεσμού τής οικογένειας, νά τό προβάλλει ως έμπνευση. Η Εκκλησία δέν συζητάει τήν αλήθεια καί τήν εμπειρία της, γιατί δέν τήν αναζητεί, αλλά τήν κατέχει, τήν μαρτυρεί καί τήν ομολογεί. Δέν αμφισβητεί τόν θησαυρό της, δέν αμφιταλαντεύεται πάνω στήν αλήθεια της, προφητεύει. Όταν συζητεί, τό κάνει γιά νά καταστήσει κατανοητό τόν πλούτο της, όχι γιά νά προσαρμόσει τή διδασκαλία της στίς απαιτήσεις τού παραλογιζόμενου σύγχρονου κόσμου, πού εκτρέπεται στήν αμαρτία καί τή σύγχυση».

Θα θέλαμε πολύ οι δηλώσεις του να ήταν ειλικρινείς και να ήταν όντως ο ακρογωνιαίος λίθος ώστε να μην θαφτεί αυτό το πολύ σοβαρό ζήτημα κάτω από το χαλάκι, αλλά να απαγγελθούν κατηγορίες κατά παντός υπευθύνου, που τόλμησε και εισάγει από την πίσω πόρτα της Εκκλησίας, μία τέτοια κολάσιμη αμαρτία.

Το πλούσιο σε νεωτερισμούς και ανορθόδοξες δηλώσεις και ενέργειες ιστορικό του Μητροπολίτη Μεσογαίας, επιβεβαιώνει το «κόρακος κοράκου το μάτι δεν βγάζει». Παρ’ όλα αυτά, πολλοί θα πούνε με καμάρι ότι ο Μητροπολίτης Μεσογαίας αντίδρασε στο Κολυμπάρι και στο Ουκρανικό και πως η Εκκλησία διαθέτει ιερείς με φρόνημα ορθόδοξο που αντιδρούν. Και πως κάτι ανάλογο επιχειρεί και τώρα… βάζοντας στη θέση του τον Ελπιδοφόρο. Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Ή παραθέτοντας δύο αράδες και ρίχνοντας μερικά κροκοδείλια δάκρυα, καταφέρνει να ξεγελά ακόμη και τους συνειδητούς χριστιανούς; 

Ή μήπως κατέφυγε στη Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδας; Μήπως διαμαρτυρήθηκε στον Οικουμενικό Πατριάρχη; (τραγέλαφος) Ή μήπως εξαιτίας του ομολογιακού φρονήματός του έγινε αποσυνάγωγος και μισητός στους νεωτεριστές εχθρούς του Χριστού μας… “ἀποσυναγώγους ποιήσουσιν ὑμᾶς” (ΙΩΑ. 16,2). Ή μήπως τόσο πολύ μίσησε την αμαρτία που πραγματώνεται στο πνεύμα του Οικουμενισμού και θέλησε να διακόψει κάθε πνευματική κοινωνία ώστε να προφυλάξει την ψυχή του και το ποίμνιο;

Κάπως έτσι δεν ενεργεί ένας κληρικός που επιδεικνύει συνέπεια ζωής, λόγου και ουσίας;

Κλείνουμε με ένα ποίημα του μακαριστού π.Νικολάου Μανώλη, το οποίο γράφτηκε με αφορμή μία υποστηρικτική δήλωση του Μεσογαίας για τη μασκοφορία των ιερέων.

Γράφει ο π.Νικόλαος Μανώλης: 

Εἶναι κι αὐτός ὁ δεσπότης πού θέλει νά μαγαρίσει

τίς χιλιοασπασμένες ἀπ’ τούς Ἀγγέλους παρειές τῶν παπάδων του,

σάν ἄβουλα πειραματόζωα τῆς βιολογικῆς πολυπλοκότητας

ὄχι σάν πρόσωπα Θεοῦ• στή Μεσογαῖα στήθηκε ἐργαστῆρι τῆς ΝΑΣΑ!

Ξέρει τήν ἀγριήλα νά καμουφλάρει πίσ’ ἀπό χαμόγελα

καί τούς ἀγριεμένους συνερίζεται στά φανερά, ὁ πρᾶος!

Στήν ἐποχή τῶν κουτῶν ἡ μάσκα εἰρηνεύει τίς ψυχές, ὄχι ὁ Χριστός!

Ἡ φοῦρκα στά χωριά μας εἶχε κατάλληλη χρήση…

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra

Δείτε σχετικά:
Η μάσκα του Μεσογαίας
Ο Κορονοϊός πετσοκόβει τίς ακολουθίες και στη μητρόπολη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής!
Στήριξη από τον Μητροπολίτη Μεσογαίας στην δωρεά οργάνων (ΒΙΝΤΕΟ)