Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος συνδέεται από το παρελθόν με τον πρώην «Επίσκοπο» των Ουνιτών Ελλάδος Δημήτριο…

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr 

Υπό την ηγεσία του Ουνίτη «Επισκόπου» Γρατιανουπόλεως και πρώην Εξάρχου των Ουνιτών στην Ελλάδα, Δημητρίου (Σαλάχα), όμιλος Παπικών κληρικών και σπουδαστών επισκέφτηκε την Θεολογική Σχολή Χάλκης, την 23η Οκτωβρίου. Οι επισκέπτες έγιναν δεκτοί από τον καθηγούμενο της Ι.Μ. Αγίας Τριάδος, Επίσκοπο Αραβισσού Κασσιανό και την περί αυτόν αδελφότητα, στο Συνοδικό της Σχολής.

Απευθυνόμενος στους Παπικούς φοιτητές, των οποίων οι σπουδές αφορούν τις διαχριστιανικές και διαθρησκειακές σχέσεις, ο Επίσκοπος Αραβισσού χαρακτήρισε τις αιρέσεις ως «Χριστιανικές Εκκλησίες», -λησμονώντας το Σύμβολο της Πίστεως και ότι υπάρχει μόνο «μίαν, Ἁγίαν, Καθολικήν καί Ἀποστολικήν Ἐκκλησίαν», η Ορθόδοξη Εκκλησία-, και αναφέρθηκε στην πρωτοποριακή συμβολή της Θεολογικής Σχολής «στο πεδίο του διαλόγου και της προσεγγίσεως των διαφόρων Χριστιανικών Εκκλησιών και Ομολογιών».

Ακολούθως, ο Ουνίτης «Επίσκοπος» πραγματοποίησε εισήγηση με θέμα «την ενότητα και τον διάλογο των Εκκλησιών» και κατόπιν, οι Παπικοί επισκέπτες παρακάθησαν στην «προς τιμήν τους παρατεθείσα τράπεζα».


Το δώρο του Βαρθολομαίου στον «Επίσκοπο» των Ουνιτών Ελλάδος κ. Δημήτριο 

Η Θεολογική Σχολή της Χάλκης περιγράφει τον επισκέπτη της ως τον «Ελληνόρρυθμο Καθολικό Επίσκοπο Γρατιανουπόλεως κ. Δημήτριο».

Σχετικά με την ταυτότητα του Ουνίτη «Επισκόπου» Γρατιανουπόλεως Δημητρίου (Σαλάχα) παραθέτουμε μερικά στοιχεία από το πλούσιο βιογραφικό του και τη σταδιοδρομία του στην Παπική και Ουνιτική «Εκκλησία», όπως αυτά περιγράφονται στο διαδίκτυο: 

  • Πρώην Έξαρχος των Ουνιτών (ή «Ελληνορρύθμων Καθολικών») Ελλάδος (2008-2016)
  • Τιτουλάριος Ουνίτης «Επίσκοπος» Γρατιανουπόλεως 
  • Μέλος της «Ιεράς» Συνόδου της Παπικής Ιεραρχίας της Ελλάδος
  • Μέλος της Μικτής Θεολογικής Επιτροπής για τον Διάλογο Ορθοδόξων και Παπικών

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος συνδέεται από το παρελθόν με τον πρώην «Επίσκοπο» των Ουνιτών Ελλάδος Δημήτριο, καθώς τον Μάιο του 2008 του προσέφερε ως συμβολικό δώρο ένα άγιο Ποτήριο (!), αποδεικνύοντας εμπράκτως ότι αμνηστεύει και αναγνωρίζει την επάρατη Ουνία.


Ο Αρχιμ. Γεώργιος Καψάνης για την χειροτονία του Ουνίτη Δημητρίου Σαλάχα, την Ουνία και τους Θεολογικούς Διαλόγους: «ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία ἐμπαίζεται καί τό Ὀρθόδοξο πλήρωμα κινδυνεύει»

Σχολιάζοντας τον διορισμό από τον Πάπα του Ουνίτη κληρικού Δημητρίου Σαλάχα σε «Επίσκοπο» και αποστολικό έξαρχο για τους Ουνίτες της Αθήνας τον Μάιο του 2008, ο αείμνηστος Καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Οσίου Γρηγορίου Αγίου Ὄρους, Αρχιμ. Γρηγόριος Καψάνης, συνέταξε το ομολογιακό άρθρο με τίτλο «Οὐνία: Ἡ μέθοδος τοῦ παποκεντρικοῦ οἰκουμενισμοῦ», με το οποίο κατακεραύνωνε τις ύπουλες μεθόδους και πρακτικές της Ουνίας.

Η απάντηση στην Οικουμενιστική σφηκοφωλιά της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης, δίνεται μέσα από τον λόγο και τη χαρισματική γραφίδα του φωτισμένου Καθηγουμένου, ο οποίος σημείωνε ότι η χειροτονία του Ουνίτη «Επισκόπου» στην Αθήνα αποτελεί ένα επιπλέον «ἰσχυρό κόλαφο τοῦ Βατικανοῦ κατά τῆς Ὀρθοδοξίας καί συγκεκριμένα ἐδῶ κατά τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος». 

Επιπρόσθετα, ο Αρχιμανδρίτης Γεώργιος έκρουε τον κώδωνα του κινδύνου για τους Θεολογικούς Διαλόγους, υπογραμμίζοντας ότι όταν η Ουνία επικροτείται, επευλογείται και ενισχύεται από το Βατικανό, οι Ορθόδοξοι ποιμένες, -που διαθέτουν ευαίσθητο δογματικό και εκκλησιαστικό κριτήριο-, αντιλαμβάνονται ότι η Ορθόδοξος Εκκλησία εμπαίζεται και το Ορθόδοξο πλήρωμα κινδυνεύει:

«Ἡ χειροτονία τοῦ νέου οὐνίτου ἐπισκόπου στήν Ἀθήνα (σ.σ. Δημητρίου Σαλάχα) ἀποτελεῖ ἕνα ἐπιπλέον ἰσχυρό κόλαφο τοῦ Βατικανοῦ κατά τῆς Ὀρθοδοξίας καί συγκεκριμένα ἐδῶ κατά τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος. Ἡ κατά τά τελευταῖα ἔτη συλλογική ἀντίδρασις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας […] γιά τίς δραστηριότητες τῶν οὐνιτῶν, συνάντησε τήν τυπική ἀπαξιωτική ἀπάντησι τοῦ Βατικανοῦ: τήν ἀνεπιφύλακτη ὑποστήριξι τῆς Οὐνίας. Τίθεται ἑπομένως ὀξύτερα τό ἐρώτημα: Τί νόημα ἔχει ὁ Θεολογικός Διάλογος, ὅταν ἡ Οὐνία ἐπικροτεῖται, ἐπευλογεῖται καί ἐνισχύεται ἀπό τό Βατικανό;

Οἱ Ὀρθόδοξοι ποιμένες, οἱ ὁποῖοι διαθέτουν εὐαίσθητο δογματικό καί ἐκκλησιαστικό κριτήριο, ἀντιλαμβάνονται ὅτι ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία ἐμπαίζεται καί τό Ὀρθόδοξο πλήρωμα κινδυνεύει, ὅταν οἱ Θεολογικοί Διάλογοι γίνωνται κάτω ἀπό τέτοιες προϋποθέσεις. Ὁ εὐσεβής Ὀρθόδοξος λαός ἐπίσης ἀνησυχεῖ, ὅταν διαπιστώνη ὅτι μετά ἀπό ἐκατονταετία ἐπαφῶν καί τριακονταετία σχεδόν ἐπισήμων Διαλόγων ἡ προοπτική δὲν εἶναι νά ἐπανεύρουν οἱ Ρωμαιοκαθολικοί τήν Ὀρθόδοξο Πίστι καί νά ἐπανέλθουν στήν κοινωνία τῆς Μιᾶς Ἁγίας Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας, δηλαδή τῆς Ὀρθοδόξου, ἀλλά μᾶλλον νά τοὺς προσφέρωνται διαβεβαιώσεις ὀρθοδοξίας.

Εἶναι κατανοητό ὅτι δὲν πρόκειται ὁ εὐσεβής λαός νά συμφωνήσῃ μὲ τήν προοπτική αὐτή. Ὑπομένει ἄχρι καιροῦ, γιά νά μή γίνουν πρόωρα σχίσματα στήν Ἐκκλησία, ἀλλά δὲν εἶναι διατεθειμένος νά δεχθῇ συνοδική ἐπιβεβαίωσι τῶν ἀντικανονικῶς γινομένων. Πολλῶ μᾶλλον δὲν προτίθεται νά ἀνεχθῇ ὑποχωρήσεις σὲ δογματικά ζητήματα καί συνοδική ἐπισφράγισί τους. Κριτήριο ἀπαρασάλευτο Ὀρθοδοξίας διακρατεῖ τήν δογματική διδασκαλία τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων καί τῶν Ἁγίων Πατέρων καί τήν κανονική τάξι τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Ὁσάκις βλέπει νά προσβάλλωνται οἱ δυό αὐτοί στύλοι τῆς Ὀρθοδοξίας του, στενοχωρεῖται, ὀδυνᾶται καί ἱκετεύει τόν Κύριο νά διαφυλάξῃ τήν Ἐκκλησία Του, νά ἀναδείξῃ τοὺς ἐπισκόπους του φύλακας τῶν θείων δογμάτων καί τῶν ἱερῶν κανόνων καί ἀπεύχεται νά φθάσῃ ἡ στιγμή κατά τήν ὁποία θά χρειασθῇ νά τεθοῦν ἐκτός ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας οἱ ἀθετοῦντες τήν «ἅπαξ παραδοθεῖσαν τοῖς ἁγίοις πίστιν». Διότι, κατά τήν ἀπόφανσιν τῶν Πατριαρχῶν τῆς Ἀνατολῆς, ἔχει τήν συνείδησιν ὅτι «παρ᾿ ἡμῖν οὔτε Πατριάρχαι οὔτε Σύνοδοι ἐδυνήθησαν πότε εἰσαγαγεῖν νέα, διότι ὁ ὑπερασπιστής τῆς θρησκείας ἐστίν αὐτό τό σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, ἤτοι αὐτός ὁ λαός, ὅστις ἐθέλει τό θρήσκευμα αὐτοῦ αἰωνίως ἀμετάβλητον καί ὁμοιειδὲς τῷ τῶν Πατέρων αὐτοῦ» (Ἰω. Καρμίρη, Τά δογματικά καί συμβολικά μνημεῖα…, ἔνθ. ἀνωτ. σελ. 920 [1000]).

Ἅγιον Ὄρος, 16/29 Ἰουνίου 2008, Κυριακή Β´ Ματθαίου

Μνήμη τῶν ἐν Ἁγίῳ Ὄρει διαλαμψάντων Πατέρων ἡμῶν, Ἱεραρχῶν, Ὁσίων, Μαρτύρων καί Ὁμολογητῶν».

Η Ορθόδοξη μαρτυρία του φωτισμένου Αγιορείτη Γέροντα, λάμπει σαν το χρυσό.

Το πνευματικό DNA της ιερής χούφτας των ευσεβών πιστών βοά και αντιδρά στις παράτολμες, βλάσφημες, οικουμενιστικές και συγκρητιστικές αλχημείες του Φαναρίου της Νέας Τάξης και της Νέας Εποχής.

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra

Δείτε σχετικά:
Φάκελος «Σχολή της Χάλκης»