π. Αλέξανδρος Καρλούτσος: «Παραγγείλαμε εκατό χιλιάδες λαβίδες για την Αρχιεπισκοπή οι οποίες είναι κανονικές λαβίδες κατά το σχήμα και το μέγεθος, αντίγραφο της λαβίδας που είχαμε».

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Είναι αλήθεια ότι ο Αμερικής κ. Ελπιδοφόρος, ως Αρχιεπίσκοπος αποτελεί μία τραγική φιγούρα για τη Ζώσα Εκκλησία, διότι ως εργάτης της Νέας Τάξης Πραγμάτων, διαπνέεται από ένα καθαρά οικουμενιστικό πνεύμα που μολύνει μέσω του αντορθόδοξου λόγου του, τους απανταχού ορθοδόξους. Ήδη από την αρχή της “πανδημίας” του Κορωνοϊού φρόντισε να συμβάλει στην αποεκκλησιαστικοποίηση των Μυστηρίων βλασφημώντας την ιαματική Χάρη του Παναγίου Πνεύματος και προτείνοντας τη μετάδοση της Θείας Κοινωνίας με λαβίδες μίας χρήσης. Αυτή η νεοεισαχθείσα και πονηρή πρόταση αποκαλύπτει το μέγεθος της ασέβειας μερικών λυκοποιμένων και ξεγυμνώνει το μετέωρο του ορθοδόξου φρονήματος των ακολούθων τους. Όπως μας πληροφορεί σχετικό δημοσίευμα ήδη μία από τις πρώτες κοινότητες, ίσως και η πρώτη, που πείστηκε από την κακοδοξία του Ελπιδοφόρου και υιοθέτησε τη χρήση πολλαπλών λαβίδων, ήταν της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στην πόλη Southampton της Νέας Υόρκης.

Προϊστάμενός της και ιδρυτής του περικαλλούς ναού και του επιβλητικού κοινοτικού κέντρου είναι ο πρωτοπρεσβύτερος του Οικουμενικού Θρόνου, Αλέξανδρος Καρλούτσος. Σε συνέντευξη που παραχώρησε απάντησε στην ερώτηση τι ήταν αυτό που τον ώθησε στην επιλογή αυτή, απαντώντας ότι για τον ίδιο ήταν πολύ απλό. Φαίνεται ότι οι άνθρωποι που δεν έχουν φόβο Θεού και δεν έχουν βιώσει το μεγαλείο της Ορθοδοξίας, μπορούν και μαστιγώνουν την Ορθόδοξη Παράδοση χωρίς να τους ελέγχει η συνείδησή τους. Αναπαύονται στην απλότητα των πράξεών τους, διότι είναι πνευματικά τυφλοί ώστε να δουν τη συνθετότητα της ζημίας που προκάλεσαν.

Ο π. Αλέξανδρος Καρλούτσος δήλωσε ότι: «Παραγγείλαμε εκατό χιλιάδες λαβίδες για την Αρχιεπισκοπή οι οποίες είναι κανονικές λαβίδες κατά το σχήμα και το μέγεθος, αντίγραφο της λαβίδας που είχαμε. Έχουν πάνω τον σταυρό του Οικουμενικού Πατριαρχείου και τον έμβλημα της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αμερικής, δηλαδή κάναμε σωστές Ορθόδοξες λαβίδες για τον Ορθόδοξο λαό. Προσέρχονται οι άνθρωποι παίρνουν μία χάρτινη πετσετούλα διότι φοβόμαστε να έχουμε το μάκτρο, βάζουν την πετσετούλα κάτω από το σαγόνι τους παίρνω μία λαβίδα, τους μεταδίδω τη Θεία Κοινωνία και στη συνέχεια βάζω τη λαβίδα στο κουτί που είναι πολύ κοντά μας και για τον επόμενο πιστό επαναλαμβάνω το ίδιο πράγμα, παίρνω μία καθαρή και απολυμασμένη λαβίδα μεταδίδω τη Θεία Κοινωνία και στη συνέχεια την τοποθετώ στο κουτί που είναι δίπλα μου. Έχουμε ένα δίσκο που αφού σκουπίσουν οι άνθρωποι τα χείλη τους την τοποθετούν μέσα σ’ ένα δίσκο στη συνέχεια τις καίμε και ρίχνουμε την στάχτη στα λουλούδια. Όταν τελειώνουμε τη Θεία Κοινωνία δίνουμε τις λαβίδες στον νεωκόρο μας τον Θανάση Πολυχρονόπουλο τις βράζει σε καυτό νερό, τις απολυμαίνει και στη συνέχεια το νερό το ρίχνουμε στα λουλούδια και τα φυτά».

Αυτή η αισχρή κατάσταση που λεπτομερώς περιγράφει ο ιερέας, σκιαγραφεί τον σταδιακό μολυσμό της Αγίας μας Πίστης, όπως μας τον περιγράφει ο πνευματικός μας πατέρας, π. Νικόλαος Μανώλης. Όταν πραγματοποιούνται εκτροπές από την Αληθή Πίστη και παρεκκλίσεις από τη Θεολογία των Αγίων Πατέρων, και ο πιστός δεν αντιδρά, αλλά μένει σιωπηλός και υπομένει την πνευματική του διάβρωση, τότε σιγά σιγά γίνεται όλο και πιο ανθεκτικός στην αποδοχή της καταστρατήγησης των Ιερών Κανόνων. Με έναν τρόπο οι αμερικανοί πιστοί, έχοντας ως προμετωπίδα τους τον φόβο της μετάδοσης του ιού, εκπαιδεύονται να αφουγκραστούν τα επόμενα στάδια των αντορθόδοξων μεθοδεύσεων.

Επιπλέον ο ιερέας σημείωσε ότι: «Αρχικά κοινωνούσαν ξεχωριστά από το Άγιο Ποτήριο και το Τίμιο Σώμα. Επειτα από χίλια χρόνια άρχισε να μεταδίδεται η Θεία Κοινωνία από μία λαβίδα επειδή ήθελαν να δώσουν τη Θεία Κοινωνία πιο γρήγορα στους πιστούς. Η λαβίδα δεν είναι δογματικό θέμα, αλλά μία παράδοση».

Σε αυτό το σημείο έχει ιδιαίτερη σημασία να τονίσουμε ότι ο αρχαίος τρόπος μεταλήψης των πιστών ήταν αυτός που τηρείται σήμερα από τους Λειτουργούς· πρώτα το Σώμα του Χριστού από τον Δίσκο και μετά το Αίμα από το Ποτήριο. Η λέξη λαβίδα δήλωνε τότε μεταφορικά τη «λαβίδα» των ιερατικών δακτύλων και χεριών, με τα οποία το Άγιο Σώμα εισαγόταν στα στόματα των πιστών.

Ο κ. Γεώργιος Ζαραβέλας, Θεολόγος (ΜΑ Ιστορικής Θεολογίας – Λειτουργικής ΕΚΠΑ), μας υπενθυμίζει ότι «Η αρχική διάταξη της Θείας Λειτουργίας δεν απαιτούσε τη χρήση της λαβίδας, αφού η μετάδοση των Τιμίων Δώρων γινόταν με άμεσο τρόπο από τον λειτουργό, στα χέρια ή το στόμα των πιστών. Η πρώιμη, κεχωρισμένη μετάδοση του Σώματος από το Αίμα του Χριστού κατά τη διάρκεια της Κοινωνίας των πιστών δημιουργεί το συμπέρασμα, ότι η λαβίδα χρησιμοποιήθηκε αρχικά μόνο για τη μετάληψη του Αίματος από το ποτήριο. Η λήψη του Αίματος μέσω της λαβίδας στόχευε στην αποφυγή της ανατροπής του ποτηρίου και της άτακτης έκχυσης του περιεχομένου του. Ο ρα’ κανόνας της Πενθέκτης Οικουμενικής Συνόδου (691) αφήνει να εννοηθεί η χρήση διαμεσολαβητικού σκεύους για τη μετάληψη των Τιμίων Δώρων. Η μεταγενέστερη λειτουργική παράδοση ασπάζεται μερικά ή γενικά τη χρήση της λαβίδας κατά τη μετάληψη των Τιμίων Δώρων. Ο τελευταίος των βυζαντινών υπομνηματιστών της λατρείας Συμεών Θεσσαλονίκης (+1429) θεωρεί ως αυτονόητη τη μετάληψη των λαϊκών μελών της σύναξης διαμέσου της λαβίδας, δεδομένου ότι κατά την εποχή του (ΙΕ’ αι.) η πράξη αυτή έχει παγιωθεί. Ο Συμεών Θεσσαλονίκης περιβάλει τη χρήση της λαβίδας με συμβολικό χαρακτήρα, συνδέοντάς την με τον καυτηριασμό του στόματος του προφήτη Ησαΐα με κάρβουνο, το οποίο έλαβε και εναπέθεσε σε αυτό με λαβίδα άγγελος Κυρίου (βλ. Ησ. στ’, 6-7). Ο Συμεών σχολιάζει αυτή τη συμβολική θεώρηση, λέγοντας ότι δεν είναι αρμόδιο όλοι να μετέχουν με τον αυτό τρόπο στα θεία και φρικτά μυστήρια, περιορίζοντας, έτσι, την αδιαμεσολάβητη μετάληψη των Τιμίων Δώρων μόνο στον κλήρο. Η ασφάλεια που προσφέρει η χρήση της λαβίδας είναι, σε κάθε περίπτωση, αδιαμφισβήτητη, ιδιαίτερα όταν η σύνθεση της σύναξης περιλαμβάνει βρέφη, γέροντες και πρόσωπα με κινητικές δυσλειτουργίες, αφού ο κίνδυνος ανατροπής του ποτηρίου και η ατίμωση του μυστηρίου πολλαπλασιάζεται»

Ο ιερέας που αναφέρουμε, υπογράμμισε ότι ο φόβος του ποιμνίου ήταν ιδιαίτερα αυξημένος μήπως μέσω της κοινής λαβίδας υπάρξει μετάδοση του ιού. Είναι φοβερό το πάτημα που δίνει ο Κορωνοϊός στους ποιμένες να κόβουν και να ράβουν τα Άγιά μας μεταλάσσοντάς τα σε κάτι εντελώς ξένο, και στην προκειμένη περίπτωση πολλαπλασιάζοντας τις λαβίδες! Η τάση τους να φορούν το προσωπείου του “καλού ποιμένος” που “ευλογεί τα γένια” του προτάσσοντας την άποψη ότι με τις καινοτομίες του αναπαύει το ποίμνιο, είναι ουτοπική. Η “ανάπαυση” που προσφέρεται είναι αυθαίρετη, πρόσκαιρη, φθηνή και κάλπικη, διότι δεν υπακούει στον καθολικό χαρακτήρα της Ορθοδοξίας. Δεν μπορεί μία ψυχή να πλουτίσει με το μεγαλείο της Ορθόδοξης Πίστης, ούτε να αναπαυτεί, ούτε και τον ίδιο τον Κύριο να αναπαύσει, όταν πραγματοποιεί μεταβολές στην Ορθόδοξη Παράδοση λόγω της απιστίας της κατά του Αγίου Πνεύματος και της βλασφημίας της κατά της Θείας Κοινωνίας. Ας έχουμε γνώση της εφήμερης έπαρσης και ευχαρίστησης που προσφέρει ο διάβολος, όταν πραγματοποιούμε τα θελήματά του.

Ο μακαριστός π. Αθάνασιος Μυτιληναίος είχε δώσει μία καταιγιστική απάντηση απαντώντας αν ο τρόπος μετάδοσης της Θείας Κοινωνίας εγκυμονεί κινδύνους: «Η Εκκλησία πιστεύει ότι η Θεία Ευχαριστία είναι το ζωντανό σώμα και αίμα του Χριστού, γι’ αυτό ακόμη και ξεχωριστή λαβίδα για τους ασθενείς που κοινωνούν, δεν την επιτρέπει». Διευκρινίζει ότι κινδυνεύουν να αρρωστήσουν εκείνοι που είναι άπιστοι, επειδή κοινωνούν αναξίως το Σώμα και το Αίμα του Χριστού: «Ώστε πράγματι αρρωσταίνουν εκείνοι που προσέρχονται στο Άγιο Ποτήριο· όταν όμως είναι άπιστοι. Επειδή κοινωνούν αναξίως το Σώμα και το Αίμα του Χριστού». Ο αγαπητός γέροντας τονίζει σχετικά με αυτούς που επιχειρούν μετατροπές (βλέπε πολλαπλασιασμός των λαβίδων) σκανδαλίζοντας το ποίμνιο: «Σε σχέση μόνο με αυτόν που μπορεί να γίνει αιτία του σκανδάλου, ο Κύριος είπε «αλίμονό του», και μάλιστα λέγει ότι συμφέρει γι’ αυτόν να φουντάρει στη θάλασσα με μία μυλόπετρα, για να είναι εκ του ασφαλούς το φουντάρισμα. Και γιατί συμφέρει; Διότι η τιμωρία του αυτοκτονούντος- περί αυτού πρόκειται- είναι ελαφροτέρα του σκανδαλίζοντος. Αυτό το είπε ο Κύριος και είναι σαφές».

Καταληκτικά, μας δίνεται μία απάντηση για τη βλάσφημη αυτή πρωτοβουλία του π. Αλέξανδρου Καρλούτσου, διότι διαπνέεται από το ίδιο εκκοσμικευμένο πνεύμα του Πατριάρχη Βαρθολομαίου και του Αρχιεπισκόπου Αμερικής Ελπιδοφόρου. Ο ιερέας συγχαίρει τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής για την πρωτοβουλία του να εισάγει τις πολλαπλές λαβίδες και θεωρεί την ηγεσία του και τη δράση του πολύ σωστή. Όσον αφορά τον κ. Βαρθολομαίο αναφέρεται στο πρόσωπό του με μεγάλο θαυμασμό. Έχοντας ως πρότυπα και πνευματικούς οδοδείκτες τους παραπάνω, ο δρόμος που θα διανύσει θα είναι κακοτράχαλος… Ένας πνευματικός γκρεμός!

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Δείτε σχετικά
Θεία Κοινωνία με πλαστικά κουταλάκια
– Ο Αρχιεπίσκοπος Καναδά δίνει ρεσιτάλ ξεπουλήματος της Ορθοδοξίας!
– Ο μητρ. Βελγίου κ.Αθηναγόρας χωρίς αιδώ και φόβο Θεού, έλαβε ανίερες και βλάσφημες αποφάσεις
– Κανονικά η Θεία Κοινωνία λέει η Ορθόδοξη Εκκλησία στη Σερβία
– Τα κουταλάκια και οι χαρτοπετσέτες είναι για τα κόλλυβα και τις ψυχές των κεκοιμημένων! ΟΧΙ για την Θεία Κοινωνία!!
– Συνήλθε η Σύνοδος του Φαναρίου για να αποφασίσει εάν πρέπει να αλλάξει ο τρόπος μετάδοσης της Θείας Κοινωνίας.
– Δεν έχουμε σιχαθεί οδηγία περισσότερο από αυτή της αιρετίζουσας Εκκλησίας της Αμερικής
– Τεστ με τη Θεία Κοινωνία από τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής!
– «Ανοιχτή Θεία Κοινωνία» επιβάλλει ο κ.Ναθαναήλ στο Σικάγο!…
– Δεν σας επιτρέπουμε να αγγίξετε το ζήτημα της Θείας Κοινωνίας με τα ψοφοδεή χέρια σας και τις πορωμένες και αλωμένες σας διάνοιες!
– Ι.Μ. Γερμανίας- Η απαγόρευση της Θ. Κοινωνίας, η μεθόδευση τρόπου μεταδόσεως της, η νέα Εικονομαχία [ΒΙΝΤΕΟ]