Πώς σχετίζεται ο εγκλεισμός λόγω κορωνοϊού με τον Οικουμενισμό; 

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Από σχετικό δημοσίευμα πληροφορηθήκαμε ότι την Τρίτη 15 Μαρτίου 2022, πραγματοποιήθηκε στη Γερουσία το Συνέδριο #Never Alone που διοργάνωσε η Ομοσπονδιακή Πλατφόρμα Διαθρησκειακού Διαλόγου (FIDIF).

To συνέδριο πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Βασιλιά Αλβέρτου Β’ και συγκέντρωσε πολλούς εκπροσώπους θρησκειών και φιλοσοφικών πεποιθήσεων.

H Ορθόδοξη Εκκλησία συμμετείχε με επικεφαλής τον Μητροπολίτη Αθηναγόρα, τον Επίσκοπο Δοσίθεο του Πατριαρχείου Γεωργίας, τον Ιωακείμ της Αρχιεπισκοπής Βελγίου και τον Αρχιμανδρίτη Φιλάδελφο Καφαλή, Γενικό Αντιπρόσωπο της Αρχιεπισκοπής Βελγίου.

Όπως ήταν βέβαιο οι εκπρόσωποι μιας Ορθόδοξης Εκκλησίας που φλερτάρει με τον Οικουμενισμό, τον συγκρητισμό και την πανθρησκεία, δεν θα μπορούσαν να λείπουν. 

Μόνο η παρουσία τους αρκεί για να αντιληφθούμε πως πιστεύουν ότι η Ορθοδοξία είναι μία επιμέρους αλήθεια και όχι η μόνη αλήθεια

Το πλέον υποκριτικό όμως αυτή την μεριά της Μητρόπολης Βελγίου είναι ότι συμμετέχει σε συνέδρια που αφορούν τον εγκλεισμό που μας επιβλήθηκε από τους ισχυρούς του κόσμου, ενώ η ίδια όχι μόνο δεν προέβαλε καμία αντίσταση στη δικτατορία της πανδημίας, αλλά στάθηκε αρωγός ώστε να υποταχθεί πλήρως το πλήρωμα της ορθόδοξης Εκκλησίας σε κάθε νέο και βλάσφημο μέτρο κατά του κορωνοϊού.

Ο Μητροπολίτης Βελγίου έχει ένα πλούσιο βιογραφικό στην οικουμενιστική ατζέντα. Τα προσκυνήματα και τα χειροφιλήματα στον αιρετικό Πάπα, καθώς και οι συμπροσευχές με κάθε λογής αιρετικούς, τον χαρακτηρίζουν. Με τον ίδιο τρόπο, ως πειθήνιο όργανο του Πατριάρχη Βαρθολομαίου, εφάρμοσε και επέβαλε στο ποίμνιό του κάθε αντίχριστο και εκκλησιομάχο νόμο της Πολιτείας και των Πολιτικών αρχόντων. 

Παρενθετικά να υπενθυμίσουμε ότι αποφάσισε την αναστολή της λειτουργίας των Ιερών Ναών και απαγόρευσε τη χρήση της Ιεράς Λαβίδος για τη μετάδοση της Θείας Κοινωνίας. Ακόμη, όταν θεσπίστηκε η επαναλειτουργία των ιερών ναών συντάχθηκε πρόθυμα για ακόμα μία φορά με ένα νέο και ανίερο υπουργικό διάταγμα του Βελγίου που ανέφερε μέτρα που πρέπει να τηρηθούν. Ένα από αυτά τα μέτρα ανέφερε ότι: «Ἀπαγορεύεται ἡ φυσική ἐπαφή μεταξύ ἀτόμων καί ἀντικειμένων ἀπό πολλούς συμμετέχοντες».

Παρατηρούμε λοιπόν ότι καμία αντίσταση δεν προέβαλε για να αποφευχθεί ο εγκλεισμός και να αποφύγουν τις οδυνηρές επιπτώσεις του τα μέλη της Εκκλησίας. Στον αντίποδα, φρόντισε να αλλοιώσει την εκκλησιαστική παράδοση εισάγοντας πρωτοφανή μέτρα εντός των ιερών ναών και προωθώντας την αισχρή θεωρία περί της μολυσματικής Θείας Κοινωνίας. Αλλά, με θρασύτητα αποδείχθηκε βασιλικότερος του βασιλέως, όταν δόθηκε το πράσινο φως από την κυβέρνηση για να επαναλειτουργία των ναών εκείνος απαγόρευσε τη φυσική επαφή δεσμεύοντας επί της ουσίας το ποίμνιο σε μία δαιμονική κατάσταση ακοινωνησίας.

Στο όνομα του κορωνοϊού ο Μητροπολίτης Βελγίου -όπως και πολλοί όμοιοί του- έφεραν το ποίμνιο σε μία πνευματική κατάσταση εξαθλίωσης χρεώνοντάς του ταυτόχρονα και σωρεία εκκλησιολογικών παραβάσεων και παραπτωμάτων. Γιατί; Για να έρθουν τώρα που η προπαγάνδα του κορωνοϊού δεν πουλάει πια, να δείξουν ότι νοιάζονται για τα τραύματα που οι ίδιοι προκάλεσαν. Όχι ως καλοί Σαμαρείτες αλλά ως υποκριτές Φαρισαίοι θέλουν να τα επουλώσουν κιόλας χορηγώντας το χάπι του Οικουμενισμού, καθώς η απάντηση στην ερώτηση που τέθηκε στο συγκεκριμένο συνέδριο «Πώς βίωσα τον περιορισμό από τη φιλοσοφική/πνευματική μου πεποίθηση;», ήταν με «συμβολή της πίστης για την αντιμετώπιση της πρωτοφανούς στιγμής του εγκλεισμού». Ως πίστη ορίζεται η πίστη όλων των ομολογιών στον ίδιο Θεό.

Τέλος, διαβάζουμε στο δημοσίευμα ότι: «Κλήθηκε ένα άτομο τρίτης ηλικίας κάθε πίστης να δώσει τη δική του μαρτυρία. Η μοναξιά και ο εμπλουτισμός, η εργασία μνήμης, ο θαυμασμός για το έργο που επιτελείται στο πεδίο από το νοσηλευτικό προσωπικό, ο διαλογισμός και η αυτοεμβάθυνση, η άνευ όρων υποστήριξη της Πίστης, … ήταν τα στοιχεία που προέβαλαν οι διάφοροι ομιλητές».

Τελικά, αξίζει να προβληματιστούμε… Πόσο διαφορετικά βίωσαν οι διωκόμενοι παραδοσιακοί ποιμένες τον πνευματικό και κοινωνικό εγκλεισμό του ποιμνίου συγκριτικά με τους Επισκόπους της Νέας Τάξης πραγμάτων που ζητούν την ένωση όλων των ανθρώπων υπό μία πίστη νομίζοντας ότι κατέχουν το αλάθητο του Πάπα.

O μακαριστός πνευματικός μας πατέρας, π.Νικόλας Μανώλης, είχε γράψει στο άρθρο του με τίτλο «Η ορθόδοξη ματιά του έρωτα… στα χρόνια του Κορωνοϊού»:

«ὁ Ἅγιος Νικόλαος ὁ Καβάσιλας ὑπογραμμίζει τήν σημασία τῆς μυστηριακῆς ὑπόστασης τῆς Ἐκκλησίας καί σημειώνει ὅτι ἡ Ἐκκλησία ὡς Σῶμα Χριστοῦ «σημαίνεται ἐν τοῖς μυστηρίοις». Ἔτσι, ἡ εὐχαριστιακή σύναξη εἶναι κεφαλαιώδους σημασίας, καθώς, ὅπως ἐπισημαίνει ὁ Ἅγιος Διονύσιος Ἀρεοπαγίτης, ἡ Θεία Εὐχαριστία εἶναι τό κορυφαῖο μυστήριο τῆς κοινωνίας καί τῆς σύναξης, τό ὁποῖο συνάγει τίς διαιρεμένες ὑπάρξεις τῶν ἀνθρώπων καί τίς ἑνώνει μέ τόν Θεό. (..)Ἔχοντας καταθέσει ὅλα τα παραπάνω καί ζῶντας τό λουκέτο τῶν Ἐκκλησιῶν, τό ἐμπάργκο στό Μυστήριο τῶν Μυστηρίων, πῶς μπορεῖ νά καθησυχαστεῖ ἡ συνείδησή μας, ὅταν μᾶς ἀφαιροῦν βίαια τό δικαίωμα συμμετοχῆς στήν μυστηριακή ζωή, στήν Κοινωνία μέ τόν Θεῖο Ἔρωτα, μέ τόν Κύριό μας καί Θεό μας; Πῶς μπορεῖ ἕνας ἐρωτευμένος μέ τόν Θεό ἄνθρωπος νά μήν συγκλονίζεται ἀπό αὐτή τήν ἀποτρόπαια πράξη; Πῶς μπορεῖ ἕνας ἀληθινός ἐραστής πού ἔχει ὑποστεῖ ἔκσταση πρός τόν Θεό νά ἐπιτρέπει νά βλασφημοῦν τόν ἔρωτά του καί ἐκεῖνος νά μένει ἄπραγος; Ὁ Ἅγιος Ἰγνάτιος ὁ Θεοφόρος ἀναφέρει ὅτι «Ὁ ἐμός ἔρως ἐσταύρωται», καί ἐμεῖς τό λογικό ποίμνιο τοῦ Κυρίου πῶς μποροῦμε νά συναινοῦμε σέ αὐτή τήν ἐν Κορωνοϊῷ σταύρωση;»

Τελικά, άλλοι ερωτεύονται τον Πάπα, την εξουσία, το χρήμα…. και άλλοι τον Χριστό!

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Δείτε σχετικά:
Πνευματικά ερωτοτροπήματα ανάμεσα στη Συροϊακωβιτική Εκκλησία και στη Μητρόπολη Βελγίου
– Στην επίσημη Δοξολογία για την εθνική εορτή του Βελγίου ο Μητρ. Βελγίου
– Μητρόπολη Βελγίου: ορατότης μηδέν
– Ο μητρ. Βελγίου κ.Αθηναγόρας χωρίς αιδώ και φόβο Θεού, έλαβε ανίερες και βλάσφημες αποφάσεις