…Τελεί επιμνημόσυνη δέηση για τα θύματα του ΤΑΝΑΪΣ. Δεήσεις τελέσθηκαν και από τον Σοφολογιώτατο Ραββίνο Αθηνών και τον εκπρόσωπο της Παπικής Εκκλησίας Χανίων.

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Η Ορθόδοξη Εκκλησία μας έχει συμπεριλάβει στις ακολουθίες της και αυτές τις ακολουθίες που γίνονται για την ανάπαυση των ψυχών των κεκοιμημένων αδελφών μας και οι οποίες καλούνται επιμνημόσυνες δεήσεις (τρισάγια, μνημόσυνα). Τελούνται από Ιερουργό, ο οποίος φοράει το πετραχήλι του και διαβάζει τη συγκεκριμένη ακολουθία. Κατά τη διάρκεια αυτής της τελετής, η στρατευομένη Εκκλησία (όσοι Ορθόδοξοι χριστιανοί είμαστε εν ζωή) απευθύνει προσευχητικές δεήσεις στον Φιλάνθρωπο Θεό για τη σωτηρία των ψυχών της θριαμβεύουσας Εκκλησίας, δηλαδή των κεκοιμημένων αδελφών μας. Είναι σημαντικό να τα γνωρίζουμε αυτά, ώστε να μπορέσουμε στη συνέχεια να αντιληφθούμε καλύτερα τη σοβαρότητα και βαρύτητα των πραγμάτων.

Μια τέτοια ακολουθία, μια επιμνημόσυνη δέηση δηλαδή, τέλεσε και ο Μητροπολίτης Κυδωνίας και Αποκορώνου κ. Δαμασκηνός, στα Χανιά στις 3 Αυγούστου. Η επιμνημόσυνη δέηση αφορούσε στα θύματα του τραγικού πλοίου ΤΑΝΑΪΣ όπου το 1944 βυθίστηκε κατά ανεξήγητο τρόπο. Μεταξύ των θυμάτων ήταν 250 χριστιανοί Κρητικοί και 350 Εβραίοι της Κρήτης. Η συγκεκριμένη ακολουθία, θα μπορούσε να αποβεί ωφέλιμη και θεάρεστη στην περίπτωση που ο κ. Δαμασκηνός την τελούσε κατά τους Κανόνες της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας. Αντίθετα, ο ίδιος επέλεξε για άλλη μια φορά, να μολύνει την τελετή με το πανθρησκειακό Οικουμενιστικό πνεύμα. Όπως διαβάζουμε στο σχετικό δημοσίευμα και βλέπουμε στις αναρτημένες φωτογραφίες, παρόντες στην τελετή ήταν και ο Σοφολογιώτατος Ραββίνος Αθηνών κ. Γκάμπριελ Νεγρίν, καθώς και ο Εφημέριος π. Λούκας Ρωμάνι, εκπρόσωπος της Καθολικής Εκκλησίας Χανίων οι οποίοι τέλεσαν και αυτοί στη συνέχεια επιμνημόσυνες δεήσεις, στις οποίες ήταν φυσικά παρών ο κ. Δαμασκηνός.

 Εύλογα αναρωτιόμαστε, ως πιστοί χριστιανοί, γιατί δεν επέλεξε  ο Σεβασμιώτατος να τελέσει την επιμνημόσυνη δέηση με το διάκο του, τον ψάλτη και το ορθόδοξό του ποίμνιο να παρευρίσκεται. Σε άλλη χρονική στιγμή, ο παπικός ιερέας και ο Ραββίνος θα μπορούσαν να τελέσουν την ακολουθία τους κατά τα δικά τους τυπικά και με τους δικούς τους πιστούς. Γιατί θα πρέπει να γίνονται συνέχεια Οικουμενιστικά τελούμενα, σε κάθε περίσταση και με κάθε αφορμή; Γιατί θα πρέπει να μολύνονται οι ακολουθίες από την παρουσία αιρετικών και ουσιαστικά να μην επέρχεται η ψυχική ωφέλεια;

Πώς είναι δυνατόν να ενεργήσει το Άγιο Πνεύμα σε αυτήν την Οικουμενιστική παράσταση, όταν οι Κανόνες της Εκκλησίας μας είναι ξεκάθαροι περί των συμπροσευχών με αιρετικούς. Υπάρχουν οι Αποστολικοί Κανόνες, όπως ο Ι΄των Αγίων Αποστόλων «Ει τις ακοινωνήτω, καν εν οίκω συνεύξηται, ούτος αφοριζέσθω» και ο ΜΕ΄ Αποστολικός Κανόνας «Επίσκοπος ή Πρεσβύτερος, ή Διάκονος αιρετικοίς συνευξάμενος, μόνον, αφοριζέσθω…» και ο ΛΒ΄εν Λαοδικεία Τοπικής Συνόδου: «ότι ου δει αιρετικοίς ή σχισματικοίς συνεύχεσθαι».

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως προσευχόμενος ο Μητροπολίτης κ. Δαμασκηνός παρουσία του Παπικού ιερέα και του Εβραίου, αυτόματα αναγνωρίζει εκκλησιαστικότητα και πνευματικότητα σε αυτές τις αιρέσεις. Όλο αυτό, το θλιβερό σκηνικό, είναι το νοσηρό αποκύημα της βδελυρής Ψευδοσυνόδου του Κολυμπαρίου. Και πού αλλού θα εφαρμοζόταν καλύτερα και επιτυχέστερα οι δαιμονιώδεις αποφάσεις της, παρά στο ίδιο το νησί όπου έλαβε χώρα. Αυτό το νησί που αποτελεί το εφαλτήριο του Πατριάρχη Βαρθολομαίου, το προτεκτοράτο του, αλλά και τον τροφοδότη του με όλα εκείνα τα φιντάνια που «κοσμούν» τις Επισκοπές που ελέγχονται από τον Πατριάρχη.

Αυτό που θα έπρεπε να αποτελεί όνειδος και στεναχώρια, τώρα πια, είναι μια ωραία αφορμή για διαφήμιση, για γκλάμουρ προώθηση του προφίλ του Μητροπολίτη και της Μητρόπολης. Ένας αγώνας δρόμου, όχι πώς θα γίνουν ευάρεστοι στον Κύριό μας, αλλά κατά πόσο θα κερδίσουν την εύνοια του Οικουμενικού Πατριάρχη. Γι’ αυτό και αυτές οι επονείδιστες ειδήσεις πλέον κοσμούν τα διαδικτυακά σάιτ των Μητροπόλεων.

Πόση πλάνη κυριαρχεί, πόσο σκοτάδι πνευματικό, ώστε να μην μπορεί να δει ο Μητροπολίτης την ευθύνη που φέρει και τις συνέπειες της αμαρτίας που ταλαιπωρούν το νησί τα τελευταία χρόνια. Όλα αυτά τα ακραία καιρικά φαινόμενα, οι θεομηνίες δεν έρχονται ως έτυχε. Αλλά είναι μηνύματα από τον Ουρανό προς συνέτιση, προς μετάνοια. Μέχρι τώρα ο συγκεκριμένος Δεσπότης έχει δείξει ότι είναι απόλυτα συγκεντρωμένος στην πλήρη εφαρμογή των αποφάσεων της Ψευδοσυνόδου. Μάλιστα, ο ίδιος φέρεται αμείλικτα και απολυταρχικά σε κάθε φωνή που αντιδρά σε όλο αυτό το κατάντημα της Μητροπόλεως Κυδωνίας και Αποκορώνου. Συνεπώς, καταλαβαίνουμε ότι τα πράγματα στην Κρήτη είναι ζοφερά και πικρά και ο πιστός λαός που δεν καταπίνει το χάπι των ψευδαισθήσεων που δίνουν, περί της δήθεν αγάπης, της ομόνοιας, της ειρήνης, αλλά με καθαρό το πνεύμα αντιλαμβάνεται τα αιρετικά ανοίγματα και τις υποχωρήσεις στα της πίστης μας, ας οπλιστεί με θάρρος και τόλμη που πηγάζει από την πίστη στο Χριστό μας και ας μείνει ανυποχώρητος. «Ει ο Θεός μεθ’ημών, ουδείς καθ’ ημών»!

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Δείτε σχετικά:
Οι πληγές όχι του Φαραώ, αλλά του Κολυμπαρίου μετά Ψευδοσυνόδου
ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ: Από την αίρεση του Κολυμπαρίου στο Ουκρανικό σχίσμα και στην “Ένωση των Εκκλησιών”
Στην ταράτσα του ξενοδοχείου King David, οι εκπρόσωποι όλων των θρησκειών του Ισραήλ …
Οι Μητροπολίτες της Κρήτης ξεπέρασαν κάθε διώκτη των χριστιανών των περασμένων αιώνων!
Κολυμπάρι 3 χρόνια μετά: Πως οδήγησε στο σημερινό πανορθόδοξο χάος!
– «Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης», πόσο ορθόδοξη είναι;