Η ανυποχώρητη στάση και οι ανυπέρβλητοι αγώνες των Αγίων Πατέρων εναντίων των αιρέσεων και της πλάνης, αποκαλύπτουν το αληθινό πρόσωπο του κ. Βαρθολομαίου…

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης και το «Ευαγγέλιο το ευαγγελισθέν υπό του επιτηρητού του Πατριαρχικού Θρόνου Μελετίου του Πηγά»

Στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου Ξυλόπορτας χοροστάτησε κατά την Θεία Λειτουργία της 30ης Οκτωβρίου, ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος.

Αναφερόμενος στην ιστορία του Ιερού Ναού της περιοχής του Μπαλατά (ο οποίος για μικρό χρονικό διάστημα, κατά τα τέλη του 16ου αιώνα, φιλοξένησε τις υπηρεσίες του Οικουμενικού Πατριαρχείου, πριν αυτό μετακινηθεί στη σημερινή του θέση, στο Φανάρι), ο κ. Βαρθολομαίος δήλωσε ότι με ιδιαίτερη συγκίνηση παρευρέθηκε στον Ι. Ναό, ώστε να κηρύξει το «Ευαγγέλιο το ευαγγελισθέν υπό του επιτηρητού του Πατριαρχικού Θρόνου Μελετίου του Πηγά», δημιουργώντας έτσι την στρεβλή/ψεύτικη εντύπωση ότι εμφορείται και ο ίδιος από το Ορθόδοξο και ομολογιακό πνεύμα του Αγίου Μελετίου:

«Με ιδιαίτερη συγκίνησι ευρισκόμεθα, λοιπόν, σήμερα εδώ στην Ξυλόπορτα για να κηρύξουμε και εμείς το Ευαγγέλιο το ευαγγελισθέν υπό του επιτηρητού του Πατριαρχικού Θρόνου Μελετίου του Πηγά […]».


Άγιος Μελέτιος ο Πηγάς: Πατριάρχης Αλεξανδρείας και τοποτηρητής του Οικουμενικού Πατριαρχείου 

Ο Άγιος Μελέτιος ο Πηγάς διετέλεσε Πατριάρχης Αλεξανδρείας (1590 – 1601 μ.Χ.), ενώ χρημάτισε και τοποτηρητής του Οικουμενικού Πατριαρχείου σε δύσκολους και χαλεπούς καιρούς (1597 – 1598 μ.Χ.). Ως ηγούμενος της Μονής Αγκαράθου της Κρήτης, αγωνίστηκε με ζήλο εναντίον της λατινικής προπαγάνδας.

Σε συμφωνία με τους Αγίους Πατέρες της Ορθόδοξης Εκκλησίας και τις Ι. Συνόδους, ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας Μελέτιος Πηγάς δίδασκε ότι δεν υπάρχει αποστολική Εκκλησία εκτός των ορίων της Αληθείας, δηλαδή της Ορθοδόξου Πίστεως

Ο μακαριστός ηγούμενος της Ι. Μονής Γρηγορίου Αγίου Όρους, Αρχ. Γεώργιος Καψάνης, σημείωνε σχετικά στο άρθρο με τίτλο «Η εκκλησιολογική αυτοσυνειδησία των Ορθοδόξων από της αλώσεως μέχρι των αρχών του 20ού αιώνος» (1999):

«Στην συνείδησι των Ορθοδόξων η ορθόδοξος Πίστις και η Ορθόδοξος Εκκλησία περιχωρούνται. Γι’ αυτό όλες οι προαναφερθείσες σύνοδοι (της Μόσχας του 1441, της Ιερουσαλήμ του 1443, της Κων/πόλεως του 1453 και του 1484 κ.ά.) και οι ανωτέρω μνημονευθέντες διδάσκαλοι (αγ. Μάξιμος ο Γραικός, ο Κων/πόλεως Ιερεμίας ο β’, ο Αλεξανδρείας Μελέτιος Πηγάς, ο Μητροφάνης Κριτόπουλος, ο άγ. Αθανάσιος ο Πάριος, ο άγ. Νικόδημος ο Αγιορείτης κ.ά.) συνδέουν την μοναδικότητα της Καθολικής Εκκλησίας με την μοναδικότητα της ακαινοτομήτου αποστολικής πίστεως και παραδόσεως. Κατ’ αυτούς δεν υπάρχει η αποστολική πίστις εκτός των κανονικών ορίων της Καθολικής Εκκλησίας ούτε η αποστολική Εκκλησία εκτός των ορίων της Αληθείας, δηλαδή της Ορθοδόξου Πίστεως […]».

Επιπλέον, ο Καθηγούμενος της Ι. Μονής Γρηγορίου Αγίου Όρους αναλύοντας τα απαράδεκτα προνόμια του Πάπα (τα οποία περιεβλήθη εξ αιτίας της παποκεντρικής ερμηνείας του πρωτείου), αναδείκνυε τον έλεγχο που ασκούσε ο Άγιος Μελέτιος Πηγάς, με πολλή δύναμη λόγου και με ικανή θεολογική κατοχύρωση, για το δαιμονοκίνητο πρωτείο διακονίας του Πάπα:

«Εξ αιτίας της παποκεντρικής ερμηνείας του πρωτείου ο Πάπας περιεβλήθη εντελώς απαράδεκτα προνόμια, χωρίς την συγκατάθεσι των λοιπών Εκκλησιών της αρχαίας πενταρχίας και μάλλον εις ανατροπήν της κανονικής (συνοδικώς βεβαιωμένης) τάξεως της αρχαίας Εκκλησίας. Ωρισμένα από αυτά, τα οποία διεξοδικώς, με πολλή δύναμι λόγου και με ικανή θεολογική κατοχύρωσι έχουν ελεγχθή από Ορθοδόξου πλευράς (εμείς παραπέμπουμε ενδεικτικώς στούς αοιδίμους πατριάρχας Δοσίθεο Ιεροσολύμων και Μελέτιο Αλεξανδρείας τον Πηγά), είναι τα ακόλουθα:

1. Το πρωτείον εξουσίας, επειδή δήθεν ο απόστολος Πέτρος ήταν η κεφαλή του κολλεγίου των Αποστόλων και είχε επ’ αυτών πρωτείον εξουσίας (16).

2. Το Αλάθητον του Πάπα (17).

3. Το να είναι ο Πάπας υπεράνω των συνόδων (18).

4. Το να υπερέχη ο Ρώμης των λοιπών Πατριαρχών (19).

5. Το να είναι ο θρόνος της Ρώμης κριτής πάντων και να μη υπόκειται εις την κρίσιν ουδενός (20).

6. Το να έχη ο θρόνος της Ρώμης το έκκλητον επί της καθόλου Εκκλησίας (21).

7. Το να θεωρήται ο Πάπας επίσκοπος της Καθολικής (δηλ. της ανά την οικουμένην) Εκκλησίας (22). Υπενθυμίζουμε ότι ο Πάπας μέχρι σήμερα υπογράφει (αυτός μόνος!): Επίσκοπος της Καθολικής Εκκλησίας.

8. Το να είναι ο Πάπας η καθολική κεφαλή της Εκκλησίας με αποστολή διακονίας. Αυτό είναι ένα σημείο, στο οποίο επενδύει η ρωμαιοκαθολική πλευρά και σήμερα, αν θυμηθούμε την περίφημη έκφρασι, ότι ο Πάπας είναι «δούλος των δούλων του Θεού»! Το «Κείμενο της Ραβέννας» ομιλεί για πρωτείο διακονίας του Πάπα της Ρώμης και γι’ αυτό χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή. Ο προσφάτως καταταγείς στο Αγιολόγιο της Εκκλησίας, ο ιερώτατος Πατριάρχης Αλεξανδρείας Μελέτιος ο Πηγάς, γράφει μεταξύ άλλων επ’ αυτού:

«Αλλά, λέγουν, πρέπει κάποιος από τους επισκόπους και μεταξύ των επισκόπων να υπερέχη. Μάλιστα αυτόν τον ονομάζουν διακονική κεφαλή … Αλλά όλων αυτών των επισκόπων μόνον ο Χριστός είναι η αρχή και η κεφαλή … Αυτοί [σ.σ. οι Λατίνοι] παραχωρούν στην διακονική αυτή κεφαλή απεριόριστη εξουσία και επί της πίστεως και επί της Εκκλησίας … Ενώ δείχνουν ένα προσωπείο διακονικής κεφαλής, συμπεριφέρονται με μία τυραννία πιο αυταρχική από κάθε αυταρχική εξουσία» (23).

[…]

23 Μελετίου Πηγά, Κατά της αρχής του Πάπα, εν Δοσιθέου Ιεροσολύμων, Τόμος Χαράς, εκδ. Ρηγοπούλου, Θεσ/νίκη 1985, σελ. 493-497 (η μετάφρασις ιδική μας)» 

(Αρχιμ. Γεώργιος Καψάνης, Καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Οσίου Γρηγορίου Αγίου Όρους, «Το κείμενο της Ραβέννας και το Πρωτείο του Πάπα» (1999)).

Το «ἕτερον εὐαγγέλιον» του Πατριάρχη Κων/πόλεως Βαρθολομαίου

Ο προκαθήμενος του Πατριαρχείου Κων/πόλεως Βαρθολομαίος, καταπατώντας ένα πλήθος Ιερών Κανόνων και την Πατερική Παράδοση, αθωώνοντας τις αιρέσεις και τα σχίσματα (μέσω της ψευδοσυνόδου του Κολυμπαρίου και το ψευδοαυτοκέφαλο των σχισματοαιρετικών Ουκρανών) και προωθώντας με κάθε ευκαιρία το μασονοκίνητο και δυσώδη, διαχριστιανικό και διαθρησκειακό Οικουμενισμό, κηρύττει ένα ξένο και «ἕτερον εὐαγγέλιον». 

Η ανυποχώρητη στάση και οι ανυπέρβλητοι αγώνες των Αγίων Πατέρων εναντίων των αιρέσεων και της πλάνης, αποκαλύπτουν το αληθινό πρόσωπο του κ. Βαρθολομαίου, και τον κατατάσσουν ως σύγχρονο ψευδοδιδάσκαλο και λυκοποιμένα.

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra

Δείτε σχετικά:
ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ: Από την αίρεση του Κολυμπαρίου στο Ουκρανικό σχίσμα και στην “Ένωση των Εκκλησιών”