Αυτό τον φαρδύ πλατύ δρόμο της εκκοσμίκευσης της Εκκλησίας, της Οικουμενιστικής προσέγγισης των πραγμάτων, της άμετρης παραχώρησης και υποχώρησης στα κελεύσματα της κυβέρνησης, αυτόν βαδίζει κατ’ εξακολούθηση ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου, Χρυσόστομος Β΄.

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Τα πράγματα δε θα μπορούσαν να είναι διαφορετικά για τη γειτονική μας Κύπρο όσον αφορά το θέμα της «πανδημίας» του κορωνοϊού. Μετά την αύξηση των κρουσμάτων, ακολούθησε και αυτή το «αναπόφευκτο» κατά τους ειδικούς lockdown κατά τους μήνες της Άνοιξης. Στη συνέχεια όπως και στην Ελλάδα, πραγματοποιήθηκε μια ύφεση των κρουσμάτων, για να αρχίσουν και πάλι να αυξάνονται κατά τον μήνα Ιούλιο. Κατά περίεργο τρόπο τα κρούσματα δείχνουν να αυξάνονται και εκεί, μέσα στον μήνα Αύγουστο και μάλιστα όσο πλησιάζουμε στην εορτή του Δεκαπενταύγουστου, υποψιαζόμαστε ότι θα εκτοξευτούν. Πραγματικά είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι ο νέος αυτός ιός γίνεται περισσότερο μεταδοτικός τις μέρες γύρω από μεγάλες εορτές της Ορθοδοξίας μας. Είναι και αυτό ένα θέμα που θα πρέπει να διερευνηθεί.

Στις 31 Ιουλίου ο Υπουργός Υγείας της Κύπρου Κωνσταντίνος Ιωάννου σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε, ανακοίνωσε τις αποφάσεις για τα νέα περιοριστικά μέτρα προκειμένου να περιοριστεί η διασπορά του ιού στην κοινότητα. Αξίζει να σημειωθεί ότι πολλά από τα κρούσματα ήταν μετανάστες από Τουρκία, καθώς και άλλα εισαγώμενα, δηλαδή περιπτώσεις ανθρώπων που ταξίδεψαν από χώρες του εξωτερικού και έφτασαν στην Κύπρο. Πιο συγκεκριμένα, αυτοί είτε εργάζονται στην Κύπρο, είτε πρόκειται για ανθρώπους που έκαναν ταξίδια αναψυχής. Αυτό σημαίνει πως το αρμόδιο Υπουργείο οφείλει να το αποδώσει εκεί το μεγάλο βάρος, δηλαδή στους ελέγχους σε αεροδρόμια και λιμάνια.

Παρ’ όλα αυτά, οι αποφάσεις αφορούν σε γενικότερους περιορισμούς όπως μπορούμε να διαπιστώσουμε στο σχετικό δημοσίευμα. Εκτός από την αύξηση των δειγματοληπτικών ελέγχων στα αεροδρόμια που ήταν και το ζητούμενο, σε συνδυασμό με την αύξηση του ελέγχου της αστυνομίας σε άτομα που έρχονται από συγκεκριμένες χώρες και έχουν κρούσματα στο περιβάλλον τους, επιβάλλεται η χρήση μάσκας σε όλους τους πολυσύχναστους χώρους. Σε αυτούς, εκτός από τα εμπορικά κέντρα, τράπεζες, νοσηλευτικά ιδρύματα κλπ, συμπεριλαμβάνονται και οι εκκλησίες. Μάλιστα, το πρόστιμο είναι πολύ τσουχτερό, φτάνοντας τα 300 ευρώ σε όσους δεν τηρήσουν τα περιοριστικά μέτρα.

Αν και οι περιπτώσεις ανθρώπων που νόσησαν συμμετέχοντας στις Ιερές Ακολουθίες της Εκκλησίας μας και λαμβάνοντας τη Θεία Κοινωνία μετά το άνοιγμα των ναών, ήταν απόλυτα μηδενικές, δεν ήταν αρκετό αυτό ώστε να εξαιρεθούν οι ναοί από την επιβολή αυτού του μέτρου, της χρήσης της μάσκας δηλαδή μέσα στις εκκλησίες.

Τι μπορούμε να πούμε όμως για την κοσμική εξουσία, η οποία ως επί το πλείστον διάκειται μακράν του πνεύματος της Ορθοδοξίας και ως εκ τούτου είναι σφόδρα προσηλωμένη σε καθαρά ορθολογικές και επιστημονικές αντιλήψεις. Αυτή είναι η δουλειά τους στο κάτω κάτω. Εκπροσωπούν το κοσμικό πνεύμα. Το πρόβλημα παρουσιάζεται όταν το Εκκλησιαστικό πνεύμα, το πνεύμα της πίστης είναι ανύπαρκτο, εξαφανισμένο ή καλύτερα απόλυτα ταυτισμένο με τις επιταγές του σύγχρονου «Καίσαρα» που είναι η κάθε κυβερνητική εξουσία.

Αυτόν τον φαρδύ πλατύ δρόμο της εκκοσμίκευσης της Εκκλησίας, της Οικουμενιστικής προσέγγισης των πραγμάτων, της άμετρης παραχώρησης και υποχώρησης στα κελεύσματα της κυβέρνησης, βαδίζει κατ’ εξακολούθηση ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου, Χρυσόστομος Β΄. Θα τολμούσαμε να πούμε πως η προσπάθεια που κάνει, ώστε να φανεί πειθήνιο όργανο στην κοσμική εξουσία και στους δημοσιογράφους, προκαλεί αποστροφή. Αυτή η βιτρίνα του νομοταγούς και υπάκουου Επισκόπου, που τον αποδέχονται οι πάντες γιατί έχει το ταλέντο της δαιμονικής προσαρμοστικότητας, είναι απωθητική και σίγουρα όχι θεάρεστη.

Διαβάσαμε λοιπόν, σε σχετικό δημοσίευμα ότι χειροτόνησε σε διάκονο, εκπαιδευτικό την πρώτη του μηνός Αυγούστου. Στη χειροτονία παραβρέθηκε πολύς κόσμος, ο οποίος όμως τήρησε τα μέτρα του Υπουργείου Υγείας. Φυσικά δε θα μπορούσε να λείπει και το συνεργείο των δημοσιογράφων, το οποίο αντάλλαξε την πραγματική του αποστολή, την παροχή πληροφοριών και ειδήσεων, σε μέσο αστυνόμευσης του λαού, σε καταδότη. Αναμφίβολα, έγιναν άριστα εργαλεία στα χέρια του κάθε δόλιου συστήματος. Σε αυτούς λοιπόν, απευθύνθηκε και ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου μετά το πέρας της χειροτονίας. Ήθελε να προλάβει τις καταστάσεις και αμέσως δήλωσε μετά παρρησίας την πλήρη εφαρμογή των μέτρων που τηρούνται εντός του ναού, και πως τα μέτρα αυτά πάντα τα τηρούσε το χριστεπώνυμο πλήρωμα της Κύπρου και βεβαίωσε ότι έτσι θα συνεχίζουν να τα τηρούν μέσα στους ναούς, προκειμένου να παραμείνουν ασφαλείς. 

Μεταξύ άλλων είπε και τα ακόλουθα: «Περιττεύει βέβαια οποιαδήποτε δήλωση διότι είσασταν στην εκκλησία και είδατε το εκκλησίασμα ότι ήταν όλοι συνεπέστατοι, φορώντας μάσκες. Είχατε κι εσείς μάσκες. Οι μόνοι που δεν φορούσαν μάσκες είμασταν εμείς διότι λειτουργούσαμε! Αλλ’ έχει ακόμη ένα λόγο που δεν θα έπρεπε να έχουμε εμείς μάσκες· εμείς καμιά φορά δεν γινήκαμε μασκαράδες, ούτε όταν είμασταν μικροί· θα γίνουμε τώρα που γεράσαμε; (!)» Αδιανόητο να κάνει και αστεϊσμούς με αυτό το σοβαρό θέμα. Αυτό προφανώς, δείχνει την ελαφρότητα με την οποία αντιμετωπίζονται οι καταστάσεις. Δυστυχώς!

Η στάση του αυτή βέβαια, δε μας εκπλήσσει, καθώς ως κατέχων το οικουμενιστικό, εκκοσμικευμένο πνεύμα δεν είναι δυνατόν ταυτόχρονα να κατέχει και το πνεύμα της Αλήθειας. Γιατί αν πίστευε στην Αλήθεια του Χριστού μας, αν βίωνε αυτήν τη Σωτήρια Αλήθεια, τότε θα ήταν απόλυτη η στάση του και αδιαπραγμάτευτη ως προς την τήρηση των κανονισμών εντός των ιερών ναών. Τότε θα απέτρεπε τους πιστούς από το να φορέσουν μάσκες μέσα στην εκκλησία, στον Οίκο του Θεού μας, εκεί που όλα αγιάζονται από το Άγιο Πνεύμα που κατέρχεται κατά την επίκληση των ευχών στα τελούμενα μυστήρια. Εκεί όπου ουδεμία ανάγκη υπάρχει προστασίας σύμφωνα με τα λόγια των Αγίων της Εκκλησίας μας και πώς είναι ποτέ δυνατόν, Ο Ζωής Χορηγός να αρρωσταίνει ή να αφαιρεί τη ζωή. Άραγε, αναλογίζονται οι ταγοί της Εκκλησίας μας όπως και ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου, τη βλασφημία στην οποία έχουν υποπέσει; Και πως αυτή είναι και η αιτία του φόβου τους, αφού αρνούνται την προστασία του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού;

Αδήριτη ανάγκη σε εμάς τους απλούς πιστούς χριστιανούς, αποτελεί η απομάκρυνση από όσους «εισάγουν καινά δαιμόνια», μέσα στους κόλπους της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας. «Κρατώμεν της ομολογίας, ην παρελάβομεν άδολον παρά τηλικούτων ανδρών, αποστρεφόμενοι πάντα νεωτερισμόν ως υπαγόρευμα του διαβόλου, ο δεχόμενος νεωτερισμόν, κατελέγχει ελλιπή την κεκηρυγμένην ορθόδοξον πίστη…» (Η Εγκύκλιος του 1848 των Πατριαρχών της Ανατολής). Ο Φιλεύσπλαχνος Κύριος δεν εγκαταλείπει όσους ζητούν την Αλήθεια Του και σε κάθε καιρό δίνει τη λύση που πρέπει, όπως διαβάζουμε και σε σχετικό άρθρο του π. Νικολάου Μανώλη «Διασῴζουμε τήν ἀληθινή Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ στούς κόλπους τῶν Μητροπόλεων πού χτίσαμε τά καστράκια τῆς Ἀποτείχισης! Φυλᾶμε τήν Ἐκκλησία ἀπό τίς πλάνες καί τίς αἱρέσεις! Διασῴζουμε τήν ἱερά παρακαταθήκη! Ὁ Κύριος εἶναι μαζί μας!»

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2


Δείτε σχετικά:
π.Θεόδωρος Ζήσης, Η μάσκα μέσα στο Ναό προσβάλει την ιερότητα του ιερού χώρου [ΒΙΝΤΕΟ 2020]
π.Νικόλαος Μανώλης, Είμαστε μαζί με τον π.Ιγνάτιο στις διώξεις του
Προς αποκατάσταση της αλήθειας: ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΩΔΕΚΑ (12) ΛΑΪΚΩΝ
Παρακαλούμε μην πυροβολείτε άλλο τον πατέρα Ιγνάτιο! (Χρονικό)
Ή μένεις στον Ι. Ναό με μάσκα ή καταφεύγεις σε άλλες θεάρεστες λύσεις, όπως της ευλογημένης αποτείχισης
Οι μωρίες, οι ασέβειες, οι βλασφημίες και οι ανοησίες καλά κρατούν!
Γιατί δε θέλουμε να ξαναπάμε σε αυτή την εκκλησία
Η ακύρωση του Τριαδικού Θεού
π.Θεόδωρος Ζήσης, Προσβολή των δογμάτων της Εκκλησίας και της Ιερότητας των Ναών