Δήμος Σερκελίδης, γραμματέας του συλλόγου Άγιος Ιωσὴφ ο Ησυχαστής
αποκλειστικά για katanixi.gr

Ως εκπρόσωπος τύπου του Πάπα ο Μεσσηνίας Χρυσόστομος σε συνέντευξή του στον Ελεύθερο Τύπο…

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Η Εφημερίδα 

Ο Ελεύθερος Τύπος, παραδοσιακή εφημερίδα της δεξιάς του Κυρίου (για να θυμηθούμε λησμονημένες ατάκες από την εποχή του μακαριστού αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου), προκειμένου να ενημερώσει αντικειμενικά τους, κατά τεκμήριο, συντηρητικούς αναγνώστες της για το βαθύτερο μήνυμα της επίσκεψης του Πάπα, απευθύνθηκε σε έναν εκ των Αρχιερέων της Ελλαδικής Εκκλησίας.

Η εφημεριδα όλως τυχαίως επέλεξε να υποβάλει τις ερωτήσεις της σε έναν Αρχιερέα από τον σκληρό πυρήνα των παπόφιλων και οικουμενιστών Αρχιερέων, στον βατικανοσπουδαγμένο Μητροπολίτη Μεσσηνίας Χρυσόστομο. Τυχαίο; Δεν νομίζω! (για να θυμηθούμε άλλο ένα σλόγκαν από τα παλιά). Σε όλες τις ερωτήσεις απάντησε ως εκπρόσωπος τύπου του Βατικανού και όχι ως Ορθόδοξος Αρχιερέας και μάλιστα καθηγητής Πανεπιστημίου Ορθόδοξης Θεολογικής Σχολής.

Οι απαντήσεις του κ. Χρυσοστόμου

Ο κ. Χρυσόστομος εξήρε τον συμβολισμό της παρουσίας του Πάπα στην Ελλάδα λέγοντας ότι “….αφορά την υπεράσπιση των χριστιανικών αξιών, του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της θρησκευτικής ελευθε­ρίας, στο πλαίσιο του Διεθνούς Δικαίου.”.

Πρόβαλε με σπαστά ελληνικά το Βατικανό ως φορέα υψηλών δημοκρατικών αρχών και ελευθεριών:  “…..Αλλωστε, οι αρνητικές συνέπειες του λαϊκισμού και των επικίνδυνων αποτελεσμάτων της παγκοσμιοποίησης, όπως και κάθε μορφής ολοκληρωτισμού, απεικονίζουν (sic) το πολιτικό και κοινωνικό πλαίσιο δράσης της Αγίας Έδρας για την εφαρμογή των δημοκρατικών αρχών και των ελευθεριών.”.

Μας υπενθύμισε ότι “…η πατρίδα μας πρεσβεύει και υπηρετεί τις ίδιες κοινές αξίες ” με τα παπικά τάγματα των Ιπποτών των Ιεροσολύμων και της Μάλτας!

Τόνισε τον φιλάνθρωπο χαρακτήρα του Πάπα όσον αφορά το μεταναστευτικό και εξήρε τη δράση των παπικών οργανώσεων Caritas και San Egidio!

Την συγγνώμη του Πάπα για την απουσία της Ρωμαιοκαθολικής “Εκκλησίας” στον αγώνα για την απελευθέρωση του Ελληνικού Έθνους δεν την θεώρησε έπεα πτερόεντα, όπως κάποιοι φονταμενταλιστές αδιάκριτοι ορθόδοξοι Έλληνες,  αλλά ως “…. ένα ακόμη σημείο αξιοπρεπούς ανωτερότητας και αδελφικής κατανόησης του ρόλου των εκκλησια­στικών ηγετών”!

Για τους επί έξι δεκαετίες διαλόγους με τους παπικούς έπλεξε το εγκώμιο της Ορθοδόξου Εκκλησία με το σκεπτικό ότι “….η Ρωμαιοκα­θολική Εκκλησία διδάσκεται από τους Ορθοδόξους με βάση την κοινή παράδοση της Ανατολής για το τι σημαίνει και πώς λειτουργεί η συνοδικότητα στη ζωή της Εκκλησίας, γι’ αυτό και αρχίζει να το συζητά και να προβληματίζεται πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.” Όπερ μεθερμηνευόμενον χρειάστηκαν εκατό χρόνια οικουμενισμού,  η διαστρέβλωση όλων των δογμάτων, η παράβαση και καταπάτηση όλου του κανονικού δικαίου της Εκκλησίας, για να αρχίσει να συζητά και να προβληματίζεται ο παπισμός στο θέμα της συνοδικότητας!!! 

Και τελειώνοντας στην διπλή δημοσιογραφική ερώτηση αν “Θα δούμε και πάλι στο μέλλον τους δύο Προκαθημένους να συμπροσεύχονται” και “Αν πιστεύετε ότι μπορεί κάποτε να επιτευχθεί η «των πάντων ενότης», απάντησε: “Ας το ελπίσουμε, ….. Η ελπί­δα μάς δίνει δύναμη για να συνεχίσουμε αυτό που μας ανέθεσε η Εκκλη­σία, το έργο δηλαδή του διαλόγου της αγάπης και της αληθείας.”.

Μεσσηνίας Χρυσόστομος, όπως Βολοκολάμσκ Ιλαρίων

Προφανώς ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος ελπίζει να τελεσφορήσει ο διάλογος που διεξάγει εκ μέρους της Εκκλησίας της Ελλάδος ο ίδιος προσωπικά και αποκλειστικά, καθώς είναι τακτικό μέλος της «Συνοδικής Επιτροπής επί των Δογματικών καί Νομοκανονικών Ζητημάτων», της «Συνοδικής Επιτροπής Διορθοδόξων καί Διαχριστιανικών Σχέσεων», και μέλος της Αντιπροσωπείας της Εκκλησίας της Ελλάδος στόν «Επίσημο Θεολογικό Διάλογο μεταξύ της Ορθοδόξου καί της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας» καί της τριμελούς Αντιπροσωπείας της Εκκλησίας της Ελλάδος στη Διαρκή και στην εν Ολομελεία Επιτροπή, του Τμήματος «Πίστης καί Τάξης» του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών (ΠΣΕ). Όπου διάλογος με παπικούς, προτεστάντες, άλλες ορθόδοξες Εκκλησίες,  ο κ. Χρυστόστομος είναι πάντοτε παρών και δραστήριος. Πανορθοδόξως μόνο η Ρωσική Εκκλησία έχει αντίστοιχη προσωπικότητα που κοινεί τα νήματα της “εξωτερικής” της πολιτικής, τον μητροπολίτη Βολοκολάμσκ Ιλαρίωνα.

Ο κ. Χρυστόστομος και οι φιλοδοξίες του

Τα πεπραγμένα του κ. Χρυσοστόμου από τις υψηλές θέσεις που ανέλαβε, ο θυελλώδης χαρακτήρας του με τις σκανδαλώδεις δημόσιες παρεμβάσεις του και η ταύτισή του με τα συμφέροντα του παπισμού του έχουν εξασφαλίσει αρκετές σελίδες στα Άπαντα των λεχθέντων και πραχθέντων υπό των ορθοδόξων ηγετών του Οικουμενισμού. Οι  φιλοδοξίες του μάλιστα φαίνεται ότι δεν καλύπτονται από την Μητρόπολη Μεσσηνίας. Σε περίπτωση που είναι αυτός ο διάδοχος του κ. Ιερωνύμου, από την πλευρά μας το μόνο που μπορούμε να του υποσχεθούμε είναι την συμπερίληψή του στους πρώτους τόμους του έργου “Λεχθέντα και Πραχθέντα υπό των αιρετικών ορθοδόξων” ως Αρχιεπισκόπου Αθηνών  και όχι στους τελευταίους ως απλού Μητροπολιτή Μεσσηνίας. 

Ορθόδοξος Τύπος vs Ελεύθερος Τύπος

Δια δε την εφημερίδα Ελεύθερος Τύπος ένα έχουμε να πούμε. Ότι εμείς έναν Τύπο γνωρίζουμε, τον παλαιό, μαχητικό, αποκαλυπτικό και ακραιφνώς ορθόδοξο “Ορθόδοξο Τύπο”, των μακαριστών γερόντων Χαράλαμπου Βασιλόπουλου και Μάρκου Μανώλη. Ο Ελεύθερος Τύπος είναι πολιτική εφημερίδα και ελευθέρως μπορεί και προωθεί τις πολιτικές φιλοδοξίες των εκκλησιαστικών αρχόντων. Αλλά να μας κατηχεί από τις σελίδες του ένας  “εκπρόσωπος τύπου” του Πάπα, πάει πολύ!

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra

Δείτε σχετικά:
Ο μιλιταριστικός λόγος του μητροπολίτη Μεσσηνίας και τι εξυπηρετεί.
– Αντίλογος της ΠΕΘ στον Μητροπολίτη Μεσσηνίας για το μάθημα των Θρησκευτικών
– Βασιλικότερος του βασιλέως