Άρθρο της Χριστίνας Τράντζα
αρθρογραφεί για katanixi.gr

Όλες οι θρησκείες έχουν ψεύτικους θεούς, αφού δεν πιστεύουν στον μόνο αληθινό Θεό, στον αποκαλυφθέντα Τριαδικό Θεό, στην Αγία Τριάδα, στον Πατέρα, στον Υιό και στο Άγιο Πνεύμα (π. Θεόδωρος Ζήσης)

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr


Σε διαθρησκειακό μνημόσυνο, για τη μνήμη των θυμάτων της τρομοκρατικής επίθεσης της Βιέννης, ο Μητροπολίτης Αρσένιος Αυστρίας

της Χριστίνας Τράντζα

Τη Δευτέρα, 02-11-20, στις 21:30 μ.μ., σημειώθηκε τρομοκρατική επίθεση σε έξι σημεία, σε δρόμους της Αυστριακής πρωτεύουσας, που εκείνη τη στιγμή ήταν γεμάτοι, λόγω του lockdown που θα ίσχυε από την Τρίτη. Την επόμενη ημέρα η αστυνομία ανακοίνωσε την ταυτοποίηση των τεσσάρων νεκρών και των 23 τραυματιών, που άφησε πίσω του ένας 20χρονος, από τους δράστες της τρομοκρατικής επίθεσης στο κέντρο της Βιέννης. Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση αποφάσισε να παραδώσει τη φρούρηση των κτιρίων της Βιέννης -την ευθύνη για την οποία έχουν κανονικά οι δυνάμεις ασφαλείας- στα χέρια των ενόπλων δυνάμεων, ώστε η αστυνομία να μπορεί να επικεντρωθεί στην αντιμετώπιση των τρομοκρατών. Με αφορμή το γεγονός του θανάτου των πολιτών και της τρομοκρατικής επίθεσης, διοργανώθηκε μία τελετή πένθους στον παπικό ναό του Αγίου Στεφάνου της Βιέννης ακριβώς την επόμενη ημέρα. Στην τελετή της μνήμης των θυμάτων συμμετείχαν οι κορυφαίοι εκπρόσωποι των θρησκευτικών κοινοτήτων, ο Ορθόδοξος Επίσκοπος και η πολιτειακή και πολιτική ηγεσία της Αυστρίας. 

Στη δέηση αυτή που έλαβε χώρα στον παπικό ναό του Αγίου Στεφάνου (Stephansdom), ο οποίος αποτελεί έδρα του ρωμαιοκαθολικού Καρδιναλίου Κρίστοφ Σένμπρουν, συμμετείχε, ως «πρόεδρος» των ορθοδόξων ελλήνων επισκόπων, ο κ. Αρσένιος Μητροπολίτης Αυστρίας και Έξαρχος Ουγγαρίας και Μεσευρώπης, ο Καρδινάλιος της Αυστρίας Κρίστοφ Σένμπορν, ο Λουθηρανός «επίσκοπος», ο πρόεδρος της ισλαμικής θρησκευτικής κοινότητας στην Αυστρία και η αντιπρόεδρος της Ισραηλιτικής θρησκευτικής Κοινότητας της Αυστρίας. Από την πλευρά της πολιτείας συμμετείχε σχεδόν στο σύνολό της η ομοσπονδιακή κυβέρνηση και ο δήμαρχος της Βιέννης Μίχαελ Λούντβιγκ.

Ο Καρδινάλιος Σένμπορν, απευθύνοντας έκκληση στους συμμετέχοντες να μην επιτρέψουν από μέρους τους να καταστραφεί η δοκιμασμένη ενότητα, αλλά και η συνοχή των θρησκειών στην Αυστρία, ευχήθηκε ανάπαυση για τους νεκρούς και ευλογία και ειρήνη για τους τραυματίες και τους πενθούντες σε ολόκληρη τη χώρα. Επίσης, τόνισε να είναι πολύ προσεκτικοί, ώστε η ενότητα αυτή να παραμείνει σταθερή, διότι σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται να διακυβεύεται από μεμονωμένες πράξεις μίσους. Ο παπικός Καρδινάλιος δε θα μπορούσε να δώσει άλλη διάσταση στο λόγο του περί ενότητας, από την κοσμική επίγεια και επίπλαστη ενότητα της θρησκευτικής και κοινωνικής ευημερίας. 

Ασφαλώς όλοι καταδικάζουν τις πράξεις μίσους και τη βιαιότητα. Η ειρήνη είναι μεγάλο αγαθό για κάθε χώρα, κοινωνία, οικογένεια και είναι αρετή για τον άνθρωπο που την επιδιώκει. Μόνο ο Κύριος με την ενανθρώπηση και τη Θεία γέννησή Του, έφερε στον κόσμο την αληθινή ειρήνη. Για τους Ορθοδόξους το «Δόξα ἐν ὑψίστοις Θεῷ καί ἐπί γῆς εἰρήνη ἐν ἀνθρώποις εὐδοκία», είναι το μήνυμα που μετέφεραν οι άγιοι Άγγελοι στην οικουμένη, καλώντας κάθε αγαθή και καλοπροαίρετη ψυχή να γονατίσει μπροστά στο νεογέννητο Ιησού Χριστό που ήρθε για έναν και μόνο λόγο, για να σώσει και να οδηγήσει τον άνθρωπο στην Βασιλεία των ουρανών.

Δε μας εντυπωσιάζει πλέον, παρά μόνο μας θλίβει βαθύτατα, η συμμετοχή και συμπροσευχή του Ορθόδοξου Μητροπολίτη σε αυτή την τελετή. Σε αυτήν ακριβώς την οικουμενιστική γραμμή κινείται ο Μητροπολίτης κ. Αρσένιος, ο οποίος με περισσό ζήλο καλλιεργεί κλίμα αδελφικών σχέσεων με παπικούς και προτεστάντες στη Μητρόπολή του. Η Μητρόπολη Αυστρίας είναι πολύπαθη και καταποντισμένη στο πέλαγος των αιρέσεων. Ο Μητροπολίτης Αρσένιος, από την αρχή της τοποθέτησής του εκεί, από τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο, φανερώνει διαρκώς το αντορθόδοξο φρόνημά του, μέσα από συναναστροφές και συναλλαγές με αιρετικούς. Κορυφαίο παράδειγμα είχαμε αναφέρει σε άρθρο μας, την κατ’ επανάληψη αποδοχή μεμιασμένων δωρεών από τους παπικούς, όπως είναι οι παπικοί ναοί που δωρήθηκαν για τις ανάγκες της Μητρόπολης Αυστρίας. 

Για τους Ορθόδοξους πιστούς, που βλέπουν να πληθαίνουν οι διαθρησκειακές συναντήσεις και οι συμπροσευχές, ισχύει ο προτρεπτικός λόγος του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου, να δοκιμάζουν και να διακρίνουν τα πνεύματα, την αλήθεια από την πλάνη, τους Προφήτες από τους ψευδοπροφήτες, τον Χριστό από τον Αντίχριστο. Ο άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος συστήνει εγρήγορση και ομολογία του ονόματος του Ιησού Χριστού, για να μην πλανηθούμε από τις αιρέσεις: «Ἀγαπητοί, μή παντί πνεύματι πιστεύετε, ἀλλά δοκιμάζετε τά πνεύματα εἰ ἐκ τοῦ Θεοῦ ἐστιν, ὅτι πολλοί ψευδοπροφῆται ἐξεληλύθασιν εἰς τόν κόσμον. ἐν τούτῳ γινώσκετε τό πνεῦμα τοῦ Θεοῦ· πᾶν πνεῦμα ό ὁμολογεῖ Ἰησοῦν Χριστόν ἐν σαρκί ἐληλυθότα, ἐκ τοῦ Θεοῦ ἔστι· καί πᾶν πνεῦμα ό μή ὁμολογεῖ τόν Ἰησοῦν Χριστόν ἐν σαρκί ἐληλυθότα, ἐκ τοῦ Θεοῦ οὐκ ἔστι· καί τοῦτό ἐστι τό τοῦ ἀντιχρίστου ό ἀκηκόατε ὅτι ἔρχεται, καί νῦν ἐν τῷ κόσμῳ ἐστίν ἤδη». (Α΄ Ιω. δ΄, 1-4).

Οι διαθρησκειακές συναντήσεις είναι άρνηση του Ευαγγελίου και προσβολή των Αγίων Μαρτύρων, έγραφε σε βιβλίο του το 2003 ο π. Θεόδωρος Ζήσης για την διαθρησκειακή συνάντηση που συνεκάλεσε ο Πάπας στις 24-01-2002. Εκτός από το βιβλίο, ο σεβαστός μας π. Θεόδωρος Ζήσης παρουσίασε και σε ομιλίες του τις πλάνες και παρεκτροπές, και επισήμανε τον λανθασμένο και επικίνδυνο δρόμο και σκοπό των διαθρησκειακών συναντήσεων, με βάση τη διδασκαλία του Ευαγγελίου και των Αγίων Πατέρων, με τα εξής: «Είναι διπλός ο στόχος αυτών των συναντήσεων. Από τη μία πλευρά προσπαθούν να μεταθέσουν την ευθύνη από την πολιτική στη θρησκεία, να παρουσιάσουν δηλαδή πως υπεύθυνες για την τρομοκρατία δεν είναι η φτώχεια και η καταπίεση των λαών, αλλά ο θρησκευτικός φανατισμός. Και από την άλλη επιδιώκουν να ενισχύσουν τον συγκρητισμό, την ανάμειξη πολιτισμών και θρησκειών, την οικοδόμηση του πολυπολιτισμικού μοντέλου της Νέας Εποχής, της Πανθρησκείας του Αντιχρίστου. Η εποχή του Ιχθύος (Ιησούς Χριστός Θεού Υιός) τελείωσε με το τέλος της δεύτερης χιλιετίας, και αρχίζει τώρα από το 2001 η εποχή του Υδροχόου, του Αντιχρίστου, ο οποίος βέβαια ως μοναδικό και αποκλειστικό στόχο έχει να ισοπεδώσει και να εξισώσει τις θρησκείες, ώστε να παύσει να ισχύει η διακήρυξη του Ευαγγελίου ότι μόνον ο Χριστός είναι το φως του κόσμου, η αλήθεια και η ζωή, και να παραμείνουν έτσι οι άνθρωποι εγκλωβισμένοι στο σκότος και στην πλάνη. Όλες οι θρησκείες έχουν ψεύτικους θεούς, αφού δεν πιστεύουν στον μόνο αληθινό Θεό, στον αποκαλυφθέντα Τριαδικό Θεό, στην Αγία Τριάδα, στον Πατέρα, στον Υιό και στο Άγιο Πνεύμα». 

Σχετικά με το αν έχουν οι θρησκείες τον ίδιο Θεό και κοινές ηθικές αξίες, γράφει τα εξής: «Ας δούμε τώρα μία από τις θεμελιακές θέσεις που προβάλλουν όσοι οργανώνουν, συμμετέχουν και υποστηρίζουν τις διαθρησκειακές συναντήσεις και τους διαθρησκειακούς διαλόγους. Σύμφωνα με αυτή, σε όλες τις θρησκείες υπάρχουν θετικά στοιχεία· οι τρεις μάλιστα μεγάλες μονοθεϊστικές θρησκείες, ο Χριστιανισμός, ο Ιουδαϊσμός και το Ισλάμ πιστεύουν στον ίδιο Θεό. Αυτό διακηρύσσεται urbi et orbi. Άρχισε να καλλιεργείται και να διδάσκεται από τη Β’ Βατικάνειο Σύνοδο (1962-1965), να προωθείται δε και να εφαρμόζεται από τον σημερινό πάπα Ιωάννη Παύλο τον Β’, ο οποίος ετόλμησε πριν από δεκαπέντε χρόνια, στην Ασσίζη πάλι (1986), στην Α΄ εν Ασσίζη πανθρησκειακή σύνοδο, να συγκαλέσει την πρώτη πανθρησκειακή συνάντηση, όπου συμπροσευχήθηκαν στον ίδιο ψεύτικο Θεό όλοι οι εκεί συμπαριστάμενοι ετερόθρησκοι και ετερόδοξοι.

Το Βατικανό και τον Πάπα ακολούθησαν στη συνέχεια το Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών και δικοί μας εκκλησιαστικοί ηγέτες. Φθάσαμε στο σημείο να εκδίδουμε γραμματόσημα, πάνω στα οποία παρίστανται καθήμενοι, κατά τον τύπο της Αγίας Τριάδος στη φιλοξενία του Αβραάμ, ένας Χριστιανός κληρικός, ένας Εβραίος ραβίνος, και ένας Μουσουλμάνος χότζας, η νέα αυτή βλάσφημη πανθρησκειακή τριάδα, όπως επίσης και στο να προσφέρουμε ως δώρο σε κοινή καλαίσθητα εκτυπωμένη κασετίνα τα τρία «ιερά» βιβλία, την εβραϊκή Βίβλο, το Ευαγγέλιο και το Κοράνιο, τα οποία προβάλλει ισοτίμως επάνω στο τραπέζι ο εμπνευστής της βλάσφημης τριάδος του γραμματοσήμου. Αυτό αποτελεί μείξιν άμικτον, και κοινωνίαν του φωτός προς το σκότος· γιατί όχι μόνον ως προς το Κοράνιο, αλλά και ως προς την εβραϊκή Βίβλο, αν αυτή ιδωθεί και ερμηνευθεί χωρίς Χριστό, υπό το φως όχι του Ευαγγελίου αλλά της παραδόσεως των Γραμματέων και Φαρισαίων που εσταύρωσαν τον Χριστό, ανήκει και αυτή στο σκότος, εφαρμόζονται και σ’ αυτήν τα αυστηρά «ουαί» που είπε ο Χριστός προς τους Εβραίους νομοδιδασκάλους, οι οποίοι, ενώ προς αυτούς πρώτα ήλθε το φως, εν τούτοις παρέμειναν στο σκοτάδι, «εἰς τά ἴδια ἦλθε, καί οἱ ἴδιοι αὐτόν οὐ παρέλαβον», ( Ιωαν. 1, 11) όπως «καί τό φῶς ἐν τῇ σκοτίᾳ φαίνει, καί ἡ σκοτία αὐτό οὐ κατέλαβεν». (Ιωαν. 1, 5)

Η μόνη ενδεδειγμένη στάση ενός Χριστιανού Ορθοδόξου Επισκόπου, διαδόχου των Αποστόλων και των Αγίων Πατέρων, είναι να πράξει αυτό που έπραξε ο Απόστολος Παύλος στην Αθήνα και αλλού· να αποτρέψει τους ειδωλολάτρες από το να απάγονται και να παρασύρονται από τα «άφωνα είδωλα», να τους πει ότι: «Γένος οὖν ὑπάρχοντες τοῦ Θεοῦ οὐκ ὀφείλομεν νομίζειν χρυσῷ ή ἀργύρῳ ή λίθῳ, χαράγματι τέχνης καί ἐνθυμήσεως ἀνθρώπου, τό θεῖον εἶναι ὅμοιον». (Πράξεις ιζ΄, 29) Να τους βγάλει από τους «χρόνους της αγνοίας» και να τους ανοίξει τη νέα εποχή της αληθούς θεογνωσίας, χωρίς να υπολογίζει κανένα κόστος και καμία συνέπεια, προσωπική, εθνική, εκκλησιαστική.

Γιατί έτσι καθίσταται συνυπεύθυνος της πλάνης και της ασεβείας, αφού αφήνει την εντύπωση ότι παντού υπάρχει αλήθεια, ότι όλες οι θρησκείες, παρά τις διαφοροποιήσεις, έχουν στοιχεία αληθείας, και είναι περιττό επομένως να τους κηρύξει τον Χριστό και το Ευαγγέλιο.

Ασεβούν οι της πανθρησκείας και προσβάλλουν τους Αγίους Μάρτυρες, οι οποίοι καλούμενοι από τους διώκτες τους να προσκυνήσουν τα είδωλα, όχι μόνο δεν το έπραξαν, έστω και εξωτερικά, αλλά μετεβλήθησαν σε κήρυκας και Αποστόλους και διδασκάλους Χριστού και έσωσαν από την πλάνη πολλούς άλλους.

Σύμφωνα με την καινούργια νοοτροπία, που τείνει να επικρατήσει, η στάση αυτή των Αγίων Μαρτύρων απορρίπτεται, είναι φονταμενταλιστική και ακραία, γιατί στηρίζεται στην πίστη ότι μόνον ο Χριστός είναι η αλήθεια και η ζωή, και, για να μη χάσει κανείς αυτήν την αλήθεια και τη ζωή, αξίζει να χύσει και το αίμα, το ιδικό του βέβαια, όχι των άλλων, όπως κάνουν οι καμικάζι του Ισλάμ, οι οποίοι οδηγούν στο θάνατο δεκάδες άλλων ανθρώπων.

Σε τίνος μάρτυρος τον βίο και την απολογία μπορεί να εντοπίσει κανείς αυτήν την νερόβραστη και χλιαρή ομολογία, ότι όλοι όσοι θρησκεύουμε είμαστε το ίδιο, ο καθένας πιστεύει στον δικό του Θεό και κατά τον ιδικό του τρόπο;

Χωρίς την παρρησία, το θάρρος, την αφοβία και την τόλμη των Αγίων Μαρτύρων, δεν θα είχε στερεωθή η Εκκλησία, δεν θα είχε αναπτυχθή αρδευόμενη και τροφοδοτούμενη, για να υπάρχουν σήμερα επίσκοποι και θεολόγοι που προσβάλλουν αυτήν την σταυρική πορεία και το τίμιο αίμα, την θυσία και την ομολογία των Αγίων Μαρτύρων».
«Τῶν ἐν ὅλῳ τῷ κόσμῳ Μαρτύρων σου, ὡς πορφύραν καί βύσσον τά αἵματα, ἡ Ἐκκλησία σου στολισαμένη, δι’ αὐτῶν βοᾷ σοι· Χριστέ ὁ Θεός, τῷ λαῷ σου τούς οἰκτιρμούς σου κατάπεμψον, εἰρήνην τῇ πολιτείᾳ σου δώρησαι, καί ταῖς ψυχαῖς ἡμῶν τό μέγα ἔλεος». Αμήν.

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Δείτε σχετικά:
Το πρώτο «Ορθόδοξο» Μοναστήρι ή το άντρο του Οικουμενισμού στην Αυστρία! [ΒΙΝΤΕΟ]
Αλήθεια; Είναι ορθόδοξο το μοναστήρι στην Αυστρία;
– Η δολιότητα και πλάνη της εγκυκλίου του Μητροπολίτη Αυστρίας
Εκκλησία πονηρευομένων αγάπησα, μετά ασεβών εκάθισα
Ο πόθος της συνάντησης Βαρθολομαίου-Πάπα νικά τον φόβο του κορωνοϊού
– Από κοινού η παρέμβαση του ΠΣΕ-Βατικανού για την πανδημία
Ο Πάπας κερδίζει μάχες!
– Σύναξις Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών, Αιρεσιάρχου Πάπα Ρώμης Φραγκίσκου Α΄Λεχθέντα και πραχθέντα (Μέρος 1ον)