Επικαιρότητα

Παναγία Προυσιώτισσα: Ποιοι είναι «εχθροί δικοί Της και του Υιού της, υποκριτές και ασεβέστατοι»;

εικόνα άρθρου: Παναγία Προυσιώτισσα: Ποιοι είναι «εχθροί δικοί Της και του Υιού της, υποκριτές και ασεβέστατοι»;
Γράφει ο “Παρακαταθικός

Άραγε ρώτησαν οι πρωταγωνιστές την Παναγία εάν συμφωνεί με όλα αυτά τα υβριστικά και επαίσχυντα «κατορθώματά τους»;


Με αφορμή την ημέρα μνήμης των 26 Ζωγραφιτών Οσιομαρτύρων, που κάηκαν ζωντανοί υπό του Λατινόφρονος Πατριάρχη Ιωάννη Βέκκου, και την επέμβαση της Παναγίας που προειδοποίησε, χαρακτηρίζοντας εχθρούς του Υιού της και δικούς της τους λατινόφρονες, επιχειρούμε να κάνουμε, ποιητική αδεία με τη μορφή χρονογραφήματος, μια σύγκριση με όσα εξωφρενικά συμβαίνουν στις μέρες μας.

Διαβάσαμε στον ηλεκτρονικό τύπο πως στις 22 και 23 μηνός Αυγούστου 2024, παραμονή και ανήμερα της εορτής της Θαυματουργού εικόνος της Παναγίας της Προυσιώτισσας, πρωταγωνίστησαν ο Μητρ. Σερρών Θεολόγος, ο ψευδεπισκόπος Ολβίας Επιφάνιος, ο Μητρ. Καρπενησίου Γεωργίου, η βουλευτής Ευρυτανίας που ψήφισε το ασεβέστατο και βλάσφημο νομοσχέδιο για τον «γάμο» των ομοφυλοφίλων (παρέστη στο ομώνυμο μοναστήρι την παραμονή της εορτής), ενώ του ιεροψαλτικού χορού προΐστατο ο εξ Αγίου Όρους ιερομόναχος Αντύπας, Γέρων του Ιβηρητικού Κελλίου Αγ. Άννης Καρυών, που με κάθε ευκαιρία επιτίθεται στην Ιεροκανονική Αποτείχιση.

Μοναχικό και υπόγειο μέχρι πείσματος το ζήτημα των σχισμάτων, είναι από τα πλέον γοητευτικά της μεταπατερικής περιόδου στην Εκκλησία της Ελλάδος.

Τα προβλήματά του είναι το καθένα κι από μία δοκιμή, που το κειμενικό τεχνουργείο τίθεται σε δοκιμασία για να θέσει ερωτήματα στην ίδια του την θεμελίωση.

Ωθούν την τέχνη του επικοινωνείν ως εκείνη την ζώνη όπου η ίδια αυτοδιαλογίζεται αυτοδαπανώμενη, αυτοκαταστρέφεται και αυτοαναλώνεται από την δική της εσωτερική κίνηση.

Έπειτα από τα σύγχρονα αντιαιρετικά γραφεία τίθεται σε διακύβευση η ίδια η ύπαρξη τους, προάγεται η αισθητική, φιλοσοφική, ιδεολογική και κοινωνική λειτουργία τους και όχι η αλήθεια της πίστεως.

Από όλα τα αγαθά η γλώσσα είναι το πιο επικίνδυνο

«Η γλώσσα, είναι σκοτεινή, επειδή λέει πάρα πολλά, αδιαφανής, επειδή δεν λέει τίποτα: το διφορούμενο είναι παντού». Αυτή είναι η διακινδύνευση της είδησης, επειδή κάθε αρθρογράφος είναι εκείνος που «ακούει μία γλώσσα ανερμήνευτη».

Πραγματικότητα του μη πραγματικού, παρουσία της απουσίας, βόμβος ενός περίλυπου κυματισμού που εκτοπίζει την γλώσσα σ’ ένα εντεύθεν του εαυτού της, τέτοια είναι και η είδηση για όσα έλαβαν χώρα στην Ιερά Μονή Προυσού.

Ανθρώπινες σχέσεις εξαρθρωμένες, ερπετοειδείς, ατέρμονος λόγος όπου η σκέψη πνευστιά αβοήθητη. Τα αφηγήματα τους μέσα στην κατάθλιψη της πλάνης, δίχως την ζωοποιό αλήθεια, είναι επίσης εντελώς λαβυρινθώδη και ερημωμένα.

Συμβαίνει αυτό, επειδή η απουσία της εμπειρίας είναι μία απώλεια, μία διασπορά, ως εάν να διαδραματιζόμασταν το πέραν του θανάτου μέσα από τις μικροσκοπικές σχισμές μιας πρόζας διαρρηγμένης, διαγεγραμμένης και διακεκομμένης: εξ ου αυτή η τοπολογία της συνεννόησης, η οποία επανέρχεται τόσο συχνά στην εκκλησιαστική ειδησεογραφία, από χείλη Αρχιερέων [1].

Είναι να απορεί κανείς πώς είναι δυνατόν ούτε ο «σοφός οιακοστρόφος της Εκκλησίας των Ευρυτάνων», ούτε και ο «ευαγής κλήρος», ούτε και το «μέγα πλήθος ευλαβών χριστιανών», «ο φιλοπάρθενος λαός του Θεού με την αθρόα και εντυπωσιακή συμμετοχή του» στην Ιερά Μονή του Προυσού την παραμονή και ανήμερα της Πανηγύρεώς της, να μην κάνουν κάτι για να αποσοβήσουν το κακό…

Είναι να απορεί κανείς πως ενώ «…κατέκλυσαν την ιστορική ιερά Μονή, αποδίδοντας οφειλετικώς τις πρέπουσες τιμές, τον καρδιακό σεβασμό και την ευγνωμοσύνη τους στην Κυρία Θεοτόκο με μια ευλογητή προσευχητική παρουσία για έναν λαμπρό και πάνδημο εορτασμό», δεν ξύπνησαν από τον μακάριο ύπνο τους, για να αντικρίσουν το θέατρο του παραλόγου που εκτυλίσσεται μπροστά στα μάτια τους επί δύο μάλιστα ημέρες!

Δεν αντέδρασαν σε τρεις περιπτώσεις βλασφημίας για τις οποίες θα έπρεπε να ντρέπονται μπροστά στην Εικόνα της Παναγίας:

α) Η παρουσία του ψευδοεπισκόπου Ολβίας, ο οποίος ανήκει σε ένα τεχνητό εκκλησιαστικό μόρφωμα που στην Ουκρανία βαδίζει ολοταχώς προς την ένωση με τους Ουνίτες!

β) Η παρουσία ενός Αγιορείτη ιερομονάχου, που είπε ότι: «…εμείς εμπιστευόμαστε την Εκκλησία, κάνουμε υπακοή στην Εκκλησία» εκφράζοντας την παπική αυτή αντίληψη που έχει διεισδύσει για τα καλά και στο Άγιον Όρος. Να ξεκαθαριστεί όμως ότι ο Λαός του Θεού εμπιστεύεται και ακολουθεί τον Ιησού Χριστό και την Αλήθεια που είναι η Εκκλησία. Και ως λογικό ποίμνιο ακολουθεί τους καλούς Ποιμένες που ακολουθούν τον Ιησού Χριστό, που ακολουθούν τους Θεοφώτιστους Αγίους Αποστόλους και Αγίους Πατέρες, τις εν Αγίω Πνεύματι Οικουμενικές Συνόδους. Οι δεσποτάδες δεν είναι «η Εκκλησία» όπως εννοούν ορισμένοι, αλλιώς ο Χριστός δεν θα μας προειδοποιούσε για αυτούς [2].

γ) Η παρουσία [3] της βουλευτού Ευρυτανίας που ψήφισε το ασεβέστατο και βλάσφημο νομοσχέδιο για τον «γάμο» των ομοφυλοφίλων.

«Τί νά τούς κάνεις τούς σταυρούς καί τούς ἐκκλησιασμούς, ὅταν νομοθετεῖς ἐναντίον τοῦ Εὐαγγελίου, ὅταν περιφρονεῖς τήν γνώμη τῆς Ἐκκλησίας καί τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ πληρώματος, ὅταν δίνεις ἐντολή νά κλείσουν οἱ ναοί καί νά τιμωροῦνται ὅσοι κληρικοί ἀρνοῦνται νά συμμορφωθοῦν, ὅταν ἀλλάζεις ἀκόμη καί τήν ὥρα πού θά γιορτασθεῖ ἡ Ἀνάσταση, καί ὅταν ἀθωώνεις καί νομιμοποιεῖς τό βδελυρό καί ἀκάθαρτο πάθος τῆς Ὁμοφυλοφιλίας; Δέν εἶναι ἀρκετό τό νά φαίνεσαι Χριστιανός, πρέπει καί νά εἶσαι. Διαφορετικά εἶσαι ὑποκριτής ἤ παίζεις κάποιο ρόλο, πού σοῦ ἀνέθεσαν» [4] (Πρωτ/ρος π.Θεόδωρος Ζήσης).

Ρωτήσαμε τήν Παναγιά μας, πού λέμε ὅτι τήν τιμήσαμε, ἐάν συμφωνεῖ μέ ὅλα αὐτά τά ὑβριστικά καί ἐπαίσχυντα» κατορθώματά μας;

Διότι ἡ Παναγιά μας ἔχει φανερώσει τήν στάση Της ἀπέναντι στούς αἱρετικούς καί ἡ στάση Της εἶναι ἐντελῶς διαφορετική ἀπό τήν δική μας: Ὑπάρχουν θαυμαστές ἱστορικές μαρτυρίες πού βεβαιώνουν ὅτι ἡ Δέσποινά μας, ἡ Κυρία Θεοτόκος, ὅλους τούς αἱρετικούς, ἀλλά καί τούς «ἡμέτερους» λατινόφρονες, τούς ἀποκαλεῖ «ἐχθρούς δικούς Της καί τοῦ Κυρίου, ὑποκριτές καί ἀσεβέστατους».

Αντί επιλόγου

Διερωτώμαι εάν υπήρξε έστω ένας, ΕΝΑΣ, ο οποίος εξέφρασε την θέση της Εκκλησίας, ότι δηλαδή αυτό που γίνεται στην Ουκρανία είναι ένα πρωτοφανές εκκλησιαστικό έγκλημα που άνοιξε τον ασκό του Αιόλου, και ότι δεν πρέπει να κοινωνούμε με κατεγνωσμένους αχειροτόνητους σχισματικούς. Είναι τρομερό αυτό που συμβαίνει.

Είναι τρομερό το πώς έχει απλωθεί η επιρροή του Φαναρίου στα ελληνικά μέσα ενημέρωσης, στις πολυδιαφημιζόμενες εκδηλώσεις, στους «εκλεκτούς» ομιλητές.

ΠΑΝΤΟΥ ένας αόρατος ιστός που μας οδηγεί με χίλιους δυο τρόπους πίσω στο μαντρί των δηλητηριωδών αερίων.

Αγαπητοί Αγιορείτες, καλύτερα να μένετε στο Περιβόλι της Παναγιάς και να προσεύχεσθε να μας φέρει ο Θεός μετάνοια και φώτιση, παρά να κάνετε αυτό που κάνετε.

Δεν ξέρετε πόσο κακό προξενείτε κάθε φορά που επικαλείστε πνευματικό λόγο, για να κουκουλώνετε τις ανομίες του Φαναρίου.

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: ΚΑΤΑΝΙΧI

Σχετικά άρθρα

Ο Ουκρανός «ιερέας» που κατέλαβε Ι. Ναό στην Μπογιάρκα συνομιλεί με εκκλησιαστικούς άρχοντες στην Αθήνα

Συνάντηση των σχισματικών με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πρόταση συνεργασίας - Πραχθέντα του σχισματικού «κληρικού» Βασιλείου Λίλο και αρπαγή Ι. Ναού της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.