Γράφει η Μαρία Κοσμίδου 
αρθρογραφεί για katanixi.gr

Ο φάρος της Αλεξάνδρειας σβηστός, ο πλούς εν νυκτί, ο καπετάνιος αρμενίζει στραβά και κηρύττει στρεβλά, ποιός θα φυλάξει το ποίμνιο;

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Με την ευλογία του Πατριάρχη Αλεξανδρείας κ. Θεοδώρου Β’ και σε συνεργασία με το Συμβούλιο “εκκλησιών” Αιγύπτου και Μέσης Ανατολής, την Παρασκευή 4 Μαρτίου συναντήθηκαν για άλλη μια φορά εκπρόσωποι των αιρέσεων της Αιγύπτου.

Η συνάντηση έγινε στην Ιερά Πατριαρχική Μονή του Αγίου Γεωργίου Παλαιού Καΐρου, με την ευκαιρία της “Ημέρας προσευχής για την ενότητα των Χριστιανών και την ειρήνη του κόσμου”. Ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας προεδρεύει του Συμβουλίου “εκκλησιών” της Αιγύπτου. Στη συγκεκριμένη τελετή, εκπροσωπήθηκε από τον Αρχιμ. Δαμασκηνό Αλαζράι, καθηγούμενο της Ι.Πατριαρχικής Μονής Αγίου Γεωργίου Παλαιού Καΐρου.

Ορθόδοξοι, παπικοί, κόπτες, συροϊακωβίτες, λατινόρρυθμοι, κοπτοκαθολικοί και άλλοι, ένα συνονθύλευμα. Σε αυτό το πνεύμα (σίγουρα όχι Άγιο Πνεύμα) έλαβε χώρα τελετή, κατά την οποία αναγνώστηκαν αποσπάσματα από την Παλαιά και την Καινή Διαθήκη σχετικά με την ειρήνη.
Όλο και πληθαίνουν αυτές οι συναντήσεις, οι οποίες σύμφωνα με την οικουμενιστική προπαγάνδα, έχουν σκοπό την περαιτέρω προώθηση και συνέχιση του διαλόγου που πραγματοποιείται σε επίπεδο εκκλησιαστικών ηγετών. Δηλαδή μεταξύ ορθοδόξων ηγετών και ηγετών αιρέσεων. Έχουν ως πρότυπο, τη συνάντηση του οικουμενιστή πατριάρχη Αθηναγόρα και του Πάπα Παύλου του 6ου, στα Ιεροσόλυμα το 1964.

Στην εν λόγω σύναξη, μίλησε ο καθηγούμενος της Ι. Μονής, π. Δαμασκηνός, ο οποίος μετά λύπης βλέπουμε ότι ακολουθεί τα οικουμενιστικά “πιστεύω”. Μίλησε για την ιερότητα του σκοπού της συνάξεως, για την <εν Αγίω Πνεύματι> ενότητα των Εκκλησιών και για την ειρήνη. Εκπροσωπώντας τον πατριάρχη Αλεξανδρείας, είπε ότι ενώ ο πραγματικός σκοπός της Ημέρας συμπροσευχής είναι η προώθηση της ενότητας των Χριστιανών, δυστυχώς ο άρραφος χιτών του Κυρίου σήμερα διαρρηγνύεται από αδελφούς, πράγμα που πικραίνει την Εκκλησία του Αποστόλου Μάρκου. Διερωτάται ο π. Δαμασκηνός: “Πώς μπορούμε να μιλάμε για την Ενότητα και την Ειρήνη και για το Κοινό Ποτήριον, όταν δεχόμεθα τέτοιες πρωτόγνωρες προκλήσεις από την αδερφή μας Ρωσική Εκκλησία η οποία, όπως είναι πλέον γνωστό, πρόσφατα αποφάσισε την ίδρυση Εξαρχίας και εκκλησιαστικών επαρχιών στα κανονικά και ιστορικά όρια της δικαιοδοσίας του παλαιφάτου Πατριαρχείου Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής;
«Πώς μπορούμε να μιλάμε για ενότητα όταν οι ομόδοξοι μας γίνονται αιτία σκανδαλισμού των νεοφώτιστων αδελφών μας στην Αφρική, τους οποίους διακονούμε με αυταπάρνηση και θυσιαστική αγάπη επί αιώνες;
Εμείς ως Εκκλησία του Αποστόλου Μάρκου, Εκκλησία με βαθιές ρίζες εδώ στην Αίγυπτο και στην ήπειρο του μέλλοντος, όπως ονομάζει την Αφρική ο Πατριάρχης μας, με ιστορία και διαδρομή 20 αιώνων, καταγγέλλουμε την προκλητική παρέμβαση της Ρωσικής Ορθοδόξου Εκκλησίας και διαμαρτυρόμεθα εντόνως

Σήμερα ζητούμε την προσευχή όλων Σας και παρακαλούμε οι Εκκλησίες της Αιγύπτου, της Αφρικής και της Μέσης Ανατολής, ανεπηρέαστοι από πολιτικά ή γεωπολιτικά σχήματα, να στηρίξουν το δίκαιο και να εργασθούν για την ενότητα των Εκκλησιών, κατά τον λόγο του Κυρίου “ἵνα πάντες ἕν ὦσιν”».

Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με την προβολή ντοκιμαντέρ για το έργο του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας στην Αφρική και προσφέρθηκε ως ευλογία, εικόνα των ορθοδόξων Νεομαρτύρων Γαβριήλ και Κυρμιδώλη, που μαρτύρησαν στο Παλαιό Κάιρο το 1522, καθώς φέτος συμπληρώνονται 500 χρόνια από το μαρτύριο τους.

Διερωτάται ο απλός χριστιανός, τι έχουν πάθει τα μάτια τους και βλέπουν θολά; Γιατί κηρύττουν στρεβλά; Δεν καταλαβαίνουν δυστυχώς ότι ο άρραφος χιτών του Κυρίου σήμερα διαρρηγνύεται από τους ίδιους και ότι αυτό το πράγμα πικραίνει την Εκκλησία του Αποστόλου Μάρκου; Τα αλισβερίσια με αμετανόητους αιρετικούς, οι συμπροσευχές και η απροϋπόθετη ένωση με αλλόθρησκους, τα κηρύγματα περί αγάπης και ειρήνης καταπατώντας Ιερούς Κανόνες, είναι μια άλλη Εκκλησία και όχι η Εκκλησία που ίδρυσε ο Απόστολος Μάρκος.
Πραγματικά ωφέλιμο θα ήταν να προβάλλεται το έργο του Αγίου Αποστόλου και Ευαγγελιστή Μάρκου, ο οποίος κατέβαλε μεγάλους αγώνες για τον εκχριστιανισμό των ανθρώπων, όχι μόνο της Αιγύπτου  αλλά και άλλων περιοχών της βόρειας Αφρικής. Έτσι θεμελίωσε την πρώτη Εκκλησία της Αλεξάνδρειας.

Πραγματικά ωφέλιμο θα ήταν, για να μη το λησμονούν οι ορθόδοξοι Ιεράρχες, ότι ήταν ημέρα του Πάσχα  που τον συνέλαβαν οι Εθνικοί, τον υπέβαλαν σε φρικτά μαρτύρια, τον φυλάκισαν… Και ότι την επόμενη μέρα, Δευτέρα του Πάσχα, τον έσυραν στους δρόμους της Αλεξάνδρειας  και μαρτύρησε, ευχαριστώντας τον Κύριο, που αξιώθηκε να χύσει το αίμα του για το άγιο όνομά Του. Πραγματικά ωφέλιμο θα ήταν, να προσκαλέσουν τους ηγέτες άλλων πίστεων σε μια αίθουσα, να τους κατηχήσουν, να τους μιλήσουν για τη μία, αληθινή πίστη από την οποία σώζεται ο άνθρωπος, τη φιλτάτη Ορθοδοξία μας. Και μαζί με την εικόνα των Αγίων Νεομαρτύρων Γαβριήλ και Κυρμιδώλη, που προσέφεραν ως ευλογία, να τους διδάξουν τον βίο τους: Πώς συκοφαντήθηκαν, πώς οδηγήθηκαν δεμένοι στον Εμίρη της Αιγύπτου, όπου τους ζητήθηκε να δεχτούν τον Ισλαμισμό για να αποφύγουν τα βασανιστήρια. Να τους μιλήσουν για την ομολογία τους και την ακλόνητη πίστη των δύο νέων που δεν λύγισαν. Ούτε οι κολακείες τους άλλαξαν γνώμη, ούτε οι υποσχέσεις για πολυτελή βίο. Να ξέρουν ότι ήταν δυο παλληκάρια 25 χρονών που υπέστησαν φρικτά βασανιστήρια και θανατώθηκαν επειδή ήταν Ορθόδοξοι Χριστιανοί. Και ότι ευχόμαστε όλοι εμείς να έχουμε τη δυνατή τους πίστη και την ομολογία τους.
Πραγματικά ωφέλιμο θα ήταν, να τους μιλήσουν για το θαύμα της Πίστης μας έτσι ώστε να τους φέρουν στην Ορθοδοξία. Και τότε να επικαλούνται τον λόγο του Κυρίου “ἵνα πάντες ἕν ὦσιν”. Μπορούν να το κάνουν αυτό;

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra

Δείτε σχετικά:
Ποιοι είναι και γιατί καθαιρέθηκαν από το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας οι δύο Ρώσοι ιερείς
– Έρευνα: Οι αιρέσεις του Πατριάρχη Αλεξανδρείας Θεοδώρου και τα εγκαίνια του νέου Διαθρησκειακού Κέντρου…
– Σύναξις Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών, Πατριάρχου Αλεξανδρείας Θεοδώρου Β΄ Οικουμενιστικά Λεχθέντα και πραχθέντα (9, 87654321)