του Ελευθέριου Ν. Κοσμίδη, Contributor Editor
αρθρογραφεί για katanixi.gr

Σε άρθρο που δημοσιεύτηκε από τον Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, (μη-κυβερνητικός οργανισμός, με έδρα στο Νταβός της Ελβετίας, που έχει μέλη εκατοντάδες μεγάλες επιχειρήσεις), αποκαλύφθηκαν τα μυστικά για την μετά-κορωνοϊό επιτυχία των πόλεων. 

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Άσπρο Μαύρο: Η Νέα Εποχή και το μάθημα που δε μάθαμε στην καραντίνα 

Ελευθέριος Κοσμίδης

Στο άρθρο αυτό, υποστηρίζεται ότι το πάθημα του κορωνοϊού μας δίδαξε ένα σπουδαίο μάθημα: Η ατζέντα των αφεντικών της Νέας Εποχής δεν έχει καμία σχέση με την κοινή λογική, τις αναγκες, τα προβλήματα που μας απασχόλησαν και τις λύσεις που αναζητούμε. 

Όταν ο κόσμος μοιάζει με καζάνι που βράζει, έρχεται το διευθυντήριο της μασονοκίνητης παγκοσμιοποίησης, να ρίξει νερό στον μύλο της δαιμονικής ιδεολογίας τους: από τη μία θεοποίηση του ανθρώπου στη θέση του αληθινού Θεού, και από την άλλη απαξίωση της ανθρώπινης ύπαρξης. 

Υπερθέρμανση του πλανήτη 

Ο άνθρωπος-Θεός της Νέας εποχής, μετά το πάθημα του εγκλεισμού και της πανδημίας, θα πρέπει να αλλάξει ριζικά την επιστήμη που ασχολείται με το φαινόμενο του θερμοκηπίου. 

Αν ακόμη και ένας άνθρωπος σκέφτηκε έστω και για μερικές στιγμές την υπερθέρμανση του πλανήτη μέσα στην καραντίνα, εμείς μάλλον είμαστε σε ξένο έργο θεατές.  

“στην ανάκαμψη που απαιτείται μετά την πανδημία του COVID-19 (κρύβεται) η «ευκαιρία» για μια ριζική αλλαγή, εκ θεμελίων, της επιστήμης που ασχολείται με την υπερθέρμανση του πλανήτη”.

Χημικές εκτρώσεις

Αν τελικά η καραντίνα μας έφερε πιο κοντά και ξαναγνωριστήκαμε με τη γυναίκα μας και στην ιδέα των γεννήσεων των παιδιών, που θα ήταν ευλογία για τον σύγχρονο γερασμένο δυτικό πολιτισμό, η Νέα Εποχή ανέδειξε το επόμενο μάθημα από τον κορωνοϊό, την ελεύθερη πρόσβαση στη χημική έκτρωση. 

Σκοτώνουμε τον άνθρωπο-Θεό στην κοιλιά της μητέρας του λοιπόν. 

“Πριν τη διακίνηση και προώθηση της ιδεολογίας των φύλων εν μέσω πανδημίας κορωνοϊού, ακτιβιστές υπέρ των εκτρώσεων είχαν προσπαθήσει να εκμεταλλευτούν την κρίση στο χώρο της υγείας για να απαιτήσουν ευκολότερη πρόσβαση σε χημικές εκτρώσεις, γνωστές επίσης ως το χάπι της έκτρωσης”.

ΛΟΑΤΚΙ ενσωμάτωση

Για κερασάκι στην τούρτα αφήσαμε το κεντρικό θέμα του άρθρου του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ, που είναι η ενσωμάτωση των τρανς (διεμφυλικών) και των ομοφυλόφιλων από τις επιχειρήσεις. Αλλάξαμε λίγο τη σειρά των παραγράφων για να σας διευκολύνουν στην εξαγωγή των δικών σας συμπερασμάτων:

«είναι που πρόσφατα, υπέρμαχοι της παγκοσμιοποίησης σε όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου αποδέχονται ως δεδομένη μια «σχέση μεταξύ ανθεκτικότητας και ενσωμάτωσης».

Την ώρα που η κάθε μικρή επιχείρηση αγωνία για την επιβίωσή της και αλυσοδένεται με δάνεια και φορολογία εν μέσω κορωνοϊού, η νέα εποχή αποφαίνεται:

«Μία νέα ανάλυση της ανθεκτικότητας της οικονομίας προτείνει ένα ενδεχόμενο στοιχείο με το οποίο οι οικονομίες ίσως γίνουν ικανές να ανακάμψουν γρηγορότερα: την ενσωμάτωση των ΛΟΑΤΚΙ, που συσχετίζεται με την αντοχή της οικονομίας μιας χώρας».

«Υπάρχει ένα αυξανόμενο σύνολο ενδείξεων ότι οι πόλεις που ενσωματώνουν τους ΛΟΑΤΚΙ διαθέτουν ισχυρότερα ‘οικοσυστήματα καινοτομίας’, υψηλότερα επίπεδα νεωτεριστικών πρωτοβουλιών και είναι περισσότερο ικανές να προσελκύσουν ανθρώπους με ταλέντο και να παρέχουν υψηλή ποιότητα ζωής – καθιστώντας τες πιο ορθά τοποθετημένες για ανάκαμψη της οικονομίας», υποστήριξε το άρθρο.

Η επικράτηση των γκέι, θα οδηγήσει την ανθρωπότητα στον αφανισμό, λόγω περιορισμού των γεννήσεων. 

Θα οδηγήσει σε μύρια κακά τα επόμενα του ενός, της βλασφημίας στον Θεό. Τα παπαγαλάκια της παγκοσμιοποίησης έρχονται με περισσό θράσος να μας κουνήσουν το δάχτυλο, πως δεν μάθαμε το μάθημα που μας δίδαξε η καραντίνα, την τρομολαγνεία και τον φόβο και δοκιμάζει τη λογική μας, δίχως τον παραμικρό ενδοιασμό. 

Τελικά ποιοι είναι αυτοί που διευθύνουν τη Νέα Εποχή

“Τον Ιανουάριο του 2019, αρκετές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων της MasterCard και της Microsoft, ξεκίνησαν μια «Σύμπραξη για την ΛΟΑΤΙ Ισοτιμία» στην ετήσια συνάντηση του Παγκοσμίου Φόρουμ Οικονομίας, με σκοπό να εγγράψουν τουλάχιστον 100 ακόμη εταιρείες ως το τέλος του 2020, μεταξύ των οποίων οι The Coca Cola Company, PepsiCo και Procter & Gamble”

Καληνύχτα Ορθόδοξη Ελλάδα, που χρηματοδοτείς την παγκοσμιοποίησης και

τον δαιμονικό μασονοκίνητο Οικουμενισμό, στα ράφια των σούπερ μάρκετ.