Όταν αυτοί δεν φοβήθηκαν τον ίδιο τον Θεό στο Κολυμπάρι της Κρήτης και έπειτα στο ζήτημα της Ουκρανίας, τι τους κάνει να πιστεύουν ότι εμείς θα φοβηθούμε τους αντίχριστους Νόμους του Καίσαρα;

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Δεν είναι λίγες οι φορές που ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας έχει πει και έχει πράξει αντίθετα των ιερών κανόνων της Εκκλησίας. Τώρα εναρμονισμένος με την στάση του Αρχιεπισκόπου έχει γίνει προωθητής του εμβολίου. Γεννιούνται εύλογοι προβληματισμοί γιατί οι κεφαλές της Εκκλησίας έχουν βαλθεί να προσηλυτίσουν το ποίμνιο στη «θρησκεία» των εμβολίων.

Αν με την ίδια θέρμη και στοχοπροσύλωση πάσχιζαν να μεταδώσουν στο ποίμνιο τη βίωση της Ορθόδοξης Πίστης και να διδάξουν τους Κανόνες της Εκκλησίας μας, η κατάσταση της Εκκλησίας μας θα ήταν πολύ διαφορετική. Ο λόγος του Μητροπολίτη Μεσσηνίας δεν μοιάζει με λόγο παραμυθίας και παρηγοριάς για τους προδρομικούς καιρούς που βιώνουμε, και όσο και αν του φωνάζουμε «Πάτερ, εἰπέ ἡμῖν λόγον σωτηρίας1», εκείνος μας ποτίζει ανείπωτη απογοήτευση πλέκοντας διθυράμβους για το πονηρό εμβόλιο.

Ο Μητροπολίτης είναι υπέρμαχος της υποχρεωτικότητας του εμβολίου: «Η υποχρεωτικότητα πρέπει να έχει μια γενική εφαρμογή σε όλη την κοινωνία. Κανένας δεν μπορεί να εξαιρεθεί, ούτε οι ιερείς, καθώς είμαστε όλοι ευάλωτοι απέναντι στον κίνδυνο του Covid».

Αναγνωρίζει τα ατομικά δικαιώματα των εμβολιασμένων και όχι των ανεμβολίαστων: «Το ατομικό δικαίωμα καταξιώνεται όταν εγώ σέβομαι τον άλλον άνθρωπο και όταν δεν γίνομαι αφορμή να πεθάνει ο άλλος ο άνθρωπος. Να εμβολιαστούμε για να σπάσουμε την αλυσίδα του θανάτου. Μπροστά στο δίλημμα ζωή ή θάνατος δεν υπάρχει εάν το Σύνταγμα ή δεν το εφαρμόζουμε»

Ανακηρύσσει το δικαίωμα αποχής από τον εμβολιασμό ως «αμαρτία», εμπνεόμενος από την Ρωσική Εκκλησία: «Από την στιγμή που ο άνθρωπος γίνεται αιτία να προκαλείται θάνατος στη ζωή του ίδιου και των συνανθρώπων του, αυτό είναι αμαρτία. Κάθε ένας από εμάς, πρέπει να καθορίσει τη σχέση του με τον συνάνθρωπό του», σημείωσε λέγοντας πως οι αρνητές είναι αμαρτωλοί κατά την ηθική έννοια».

Ψάλλει εγκώμια στη Διοικούσα Εκκλησία εθελοτυφλώντας για την αποδόμηση της Ορθόδοξης Παράδοσης, την οποία φαίνεται να απολαμβάνει: «Mέχρι σήμερα η στάση της επίσημης Eκκλησίας απέναντι στον εμβολιασμό και την αναγκαιότητά του, είναι δεδομένη. Σχεδόν η πλειονότητα των Μητροπολιτών στηρίζει αυτή την προσπάθεια».

Σπιλώνει την υπόληψη όσων εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους για το εμβόλιο αποδεικνύοντας σε όλους πως η «πατρική» του αγάπη είναι εντελώς κατευθυνόμενη: «Το ανησυχητικό είναι ότι υπάρχουν πολλοί νέοι άνθρωποι που βρίσκονται κάτω από αυτό το πέπλο της συνωμοσίας και της δεισιδαιμονίας και δεν πάνε να εμβολιαστούν. Πολύ επικίνδυνο για το σύνολο της κοινωνίας».

Ο λόγος του επισκόπου έρχεται σε αντιδιαστολή με τον Χριστό μας που είπε το «Ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν2». Ο Κύριος έδωσε το αυτεξούσιο στον άνθρωπο και ο άνθρωπος έλαβε την «αυτονομία της γνώμης», ώστε να διαφέρει οντολογικώς από τα ζώα, τα οποία οδηγούνται από τα φυσικά ένστι­κτά τους. Όμως, οι αθεόφοβοι Επίσκοποι δεν θέλουν να σεβαστούν ούτε αυτό και να φερθούν όπως ορίζει το ιερό αξίωμά τους, το οποίο είναι δυσκολότερο του έργου του γιατρού. Ο Γρηγόριος Ναζιανζηνός, σημειώνει ότι: «ταῦτα ἐστιν, οἷς ἐγώ τήν καθ’ ἡμᾶς ἰατρικήν τῆς περί τά σώματα ἐργωδεστέραν τίθεμαι μακρῷ, καί διά τοῦ τιμιωτέραν»3.

Εκείνοι όμως, προτιμούν να κατηχούν το ποίμνιο σαν να πρόκειται για άλογα πρόβατα και όχι σαν «κατά Θεού χάριν μεμορφωμένους4» που μπορούν και αξιολογούν πόσο θα ωφεληθούν ψυχοσωματικά αυτό το αμφίβολο παρασκεύασμα. Σαν δικτατορίσκοι που κρύβονται πίσω από το επισκοπικό τους αξίωμα, δεν διστάζουν να εκφέρουν λόγους που γένουν υπονοούμενα, απειλές, μισαλλοδοξία και εκφοβισμό για χάρη της καμπάνιας του εμβολιασμού. Ίσως εμπνέονται από τον αυταρχισμού του Πάπα και ζητούν με θράσος απροϋπόθετη υπακοή…

Όταν αυτοί δεν φοβήθηκαν τον ίδιο τον Θεό στο Κολυμπάρι της Κρήτης και έπειτα στο ζήτημα της Ουκρανίας, τι τους κάνει να πιστεύουν ότι εμείς θα φοβηθούμε τους αντίχριστους Νόμους του Καίσαρα; Οι αυθαίρετες και δαιμονοκίνητες θεωρίες τους περί αμαρτίας των μη εμβολιασμένων, προκαλούν τον γέλωτα με την κούφια σοβαροφάνειά τους και συμπληρώνουν τον οχετό των πλανών τους.

  • 1 Μ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, Βίος Αντωνίου, 15. PG 26, 865-867
  • 2 (Μάρκ. 8, 34)
  • 3 ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΝΑΖΙΑΝΖΗΝΟΣ, Λόγος, Β΄, 21. PG 35, 429C.
  • 4 Αποδεικτικός 2,9, εκδ. Π. Χρήστου, τομ. Α’, σ. 85.

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Δείτε σχετικά:
Σφίγγει κι άλλο τη θηλιά στο λαιμό των πιστών ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας
– Εμβόλιο της σωτηρίας ή της αποστασίας;
– Ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας και οι μάσκες!
Οι Μητροπολίτες είναι ο Δούρειος Ίππος της Πανδημίας