Του Παναγιώτη Νούνη
Αποκλειστικά για katanixi.gr

(Εξ αφορμής της ραγδαίας εξάπλωσης του πρωτοφανούς κορωνοϊού, ο μεγαλύτερος και παγκάκιστος Μπαμπούλας που γνώρισε η Ανθρωπότητα -μετά τα «μίντια»- μετά το τέρας του Ναζισμού, του Φασισμού και του Κομμουνισμού)

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ

Του Παναγιώτη Νούνη

Κατ΄ αρχήν να ευχαριστήσω θερμά την κ. Κυριακή Γρηγορίου η οποία από φιλοτιμία και φιλομάθεια και μόνον προ πολλών ημερών και μηνών μας μετέφρασε το επόμενο αθεϊστικό εικονογράφημα- δεντροδιάγραμμα από τα Αγγλικά στα Ελληνικά για να ασχοληθούμε περί του θέματος.

Ο τίτλος της εικονογραφίας με τις διάφορες αποφατικές και καταφατικές δηλώσεις αναφέρει, ειρωνικά: «Ο ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟ».

Ο υπότιτλος με ερυθρά έντονα γράμματα, «Το Κακό υπάρχει» (p) αρχινά με μία καταφατική και λογική δήλωση όπου είναι ο κατά βάσιν αθεϊστικός συλλογισμός. Πρόκειται για το θεμέλιο της αθεϊστικής σκέψης, ότι το κακό «ντε φάκτο» υπάρχει.

Ποιο είναι δηλαδή αυτό το θεμέλιο; Η κατάφαση και η απέλπιδα απόδοση οντολογικού και υπαρκτικού περιεχομένου στο πρόβλημα του Κακού που μαστίζει την Ανθρωπότητα.

Αν, και μόνο αν, για χάριν του διαλόγου, ισχυριστεί κανείς, ότι το κακό δεν υπάρχει (¬p), τότε, και μόνον τότε, καταρρίπτονται όλα σχεδόν τα υπόλοιπα λογικά επιχειρήματα του Νεοαθεϊσμού που αναπτύσσονται στο εν λόγω δεντροδιάγραμμα.

Παρ΄ όλα αυτά, αξίζει να σημειωθεί, ότι πρόκειται για ακραίο παραδοξολόγημα η πεποίθηση, η γνώμη, η πίστη, και η καταφατική δήλωση, ότι το Κακό υπάρχει.

Άραγε, αποδεικνύεται, η ύπαρξη του Κακού, επιστημονικά;

Μήπως έχει δημιουργηθεί κάποιο ειδικό «Κακόμετρο» ή άλλο παρόμοιο επιστημονικό εργαλείο το οποίο να δύναται να μετρήσει με ακρίβεια την κακότητα ή και κακία και να αποδείξει παράλληλα την ύπαρξη και την οντότητα του Κακού;

Μήπως η επιστήμη της Φυσικής, της Κβαντικής φυσικής, της Βιολογίας, των Μαθηματικών, της Μηχανικής, της Ιατρικής, της Χημείας, μας έχουν αποδείξει με την αυστηρή επιστημονική μεθοδολογία (πείραμα-παρατήρηση-συμπέρασμα) την ύπαρξη του Κακού;

Αν καλά το έχετε αντιληφθεί φίλες και φίλοι, θέτουμε, τα ανάλογα και ταυτόσημα ερωτήματα προς τους αθέους, όταν ισχυρίζονται και διακηρύττουν με απόλυτη αποφατική βεβαιότητα ότι «ο Θεός δεν υπάρχει» και τούτη η δήλωση αυτών χρήζει αποδείξεως, και είναι αναπόδεικτη.

Άραγε, δεν είναι άκρως κωμικός και παράδοξος ο συλλογισμός των αθέων, όπου ενώ από την μια ισχυρίζονται σε μια αρνητική πρόταση ότι «ο Θεός δεν υπάρχει» (όπου αφήνει το κάθε Λογικό ενδεχόμενο μια αποφατική και αρνητική δήλωση να κουβαλεί μέσα της και την κατάφαση της), αφού η ύπαρξη του Θεού δεν αποδεικνύεται επιστημονικά και λογικά, να έρχονται με λογική α-συνέπεια να υποστηρίξουν ότι «το Κακό υπάρχει»;

Το Κακό υπάρχει, κατά τον Νεοαθεϊσμό, ενώ ο Θεός δεν υπάρχει! Ενώ οι άθεοι κατηγορούν γενικά και αόριστα την Πατερική Θεολογία ότι είναι μεταφυσική και μαγεία, ενώ η ίδια απορρίπτει αιώνες τώρα την Μεταφυσική Θεολογία και την Μεταφυσική Φιλοσοφία, έρχονται οι άθεοι και βάζουν από το παράθυρο την μεταφυσική του Κακού.

Κατά την Πατερική Θεολογία και σύμφωνα με την Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία το Κακό ΔΕΝ υπάρχει. Το κακό ΔΕΝ είναι οντότητα. Τι είναι τότε το κακό; Το κακό είναι έλλειψη. Τι είδους έλλειψη; Έλλειψη του αγαθού και του καλού. Το κακό είναι παρυπόσταση λένε οι θεοφόροι και φωτισμένοι Πατέρες.

Υπάρχει άραγε το σκοτάδι; Μπορεί κανείς να πάρει ένα μικρό δείγμα από το σκοτάδι και να το βάλει κάτω από το μικροσκόπιο; Όχι ασφαλώς! Τότε τι είναι το σκοτάδι; Είναι η απουσία και η έλλειψη του φωτός! Υπάρχει άραγε το Φώς; Ασφαλέστατα και υπάρχει, μιας και το μελετούν οι επιστήμονες. Υπάρχουν λογιών-λογιών φώτα. Κτιστά και άκτιστα. Γνωστά στην ανθρώπινη εμπειρία και άγνωστα. Το σκοτάδι όμως, είναι γνωστό ότι δεν υπάρχει, «υπάρχει» κατά τα φαινόμενα, αλλά ούτε δύναται και να αποδειχθεί επιστημονικά η ύπαρξή του.

Υπάρχει βέβαια στο Σύμπαν, σε υποθετικά και επιστημονικά σενάρια η σκοτεινή ύλη ή αν θέλετε η σκοτεινή ενέργεια, η οποία ακόμη είναι προς έρευνα και εξερεύνηση από την Κοσμολογία και Αστρονομία, αλλά δεν δύναται να παρατηρηθεί άμεσα από επιστημονικά εργαλεία ή απ΄ τα τηλεσκόπια, όμως οι επιστήμονες τολμούν να μιλούν για υποθετικά σωματίδια σκοτεινής ύλης.

Οι επιστήμονες με έμμεσο τρόπο λ.χ. δύναται να συμπεραίνουν την ύπαρξη των σωματιδίων, ενώ κανένας δεν τα έχει δει. Οι άθεοι, δεν δέχονται την έμμεση απόδειξη της υπάρξεως του Θεού. Μία ακόμη ασυνέπεια στην λογική τους.

Η Επιστήμη βέβαια, εξάγει κυρίως αυθαίρετα συμπεράσματα και δημιουργεί έτσι μια πλούσια επιστημονική μυθολογία με τις σωρηδόν επιστημονικές Θεωρίες της που προσπαθεί ετεροχρονισμένα να τις αποδείξει. Ενίοτε οι επιστημονικές αποδείξεις της εκπηγάζουν με έμμεσο τρόπο, και όχι άμεσο.

Η ύπαρξη της σκοτεινής ύλης, ισχυρίζονται οι επιστήμονες, θα έλυνε πολλαπλά προβλήματα της Θεωρίας της Μεγάλης έκρηξης. Η περίεργη πίστη και η πεποίθηση στην ύπαρξη του Κακού, στο φαντασιακό «λογικό» κοσμοείδωλο των αθέων, επιλύει και θεμελιώνει πλήθος απο ψυχολογικά και ηθικά προβλήματα των ιδίων, αλλά για την ύπαρξη και την οντολογία του ανθρώπου δεν είναι αρκετό, γι΄αυτό και επιμένουν με ιδεοψυχαναγκασμό να μας πείσουν για τον μηδενισμό του ανθρώπινου προσώπου αλλά και για την ανυπαρξία του Θεού.

Όσο πολεμούν την ύπαρξη του Θεού, μηδενίζουν το ανθρώπινο πρόσωπο, πολεμούν ταυτόχρονα και με την δική τους ύπαρξη, και αυτό τους οδηγεί στον παραλογισμό, στην σχιζοφρένεια, στον φανατισμό, και σε πλήθος απο ψυχολογικά και ψυχιατρικά προβλήματα, αφού το πρόβλημα στη ρίζα του είναι αμιγώς πνευματικό και θεολογικό.

Ο Νεοαθεϊσμός ενισχύει τον εγωκεντρισμό. Γι΄ αυτό τον λόγο οι άθεοι πολεμούν την Εκκλησία, την Πατερική Θεολογία, την Θεία Κοινωνία, τον Χριστιανισμό και τους Χριστιανούς, διότι μέσω αυτών καταργείται ο αρχέκακος διαβολοϊός που ακούει στο όνομα Εγώ ή Εγωκεντρισμός.

Οι μηδενιστές άθεοι, οι οπαδοί του Μηδενισμού, αμύνονται ενστικτωδώς, κόντρα στις ιδεοληψίες τους, ενάντια στις αθεϊστικές πεποιθήσεις τους, ενάντια στα δόγματα του Νεοαθεϊσμού και εξ αιτίας της ψυχολογικής τάσης του ενστίκτου της Ζωής, αμύνονται κατά των δυνάμεων του μηδενισμού και του Θανάτου.

Βέβαια, να μου επιτραπεί να σημειώσω, την σκέψη του Νίκου Ματσούκα:

«Εγωκεντρισμός και Πρόσωπο είναι οι δύο αντίθετοι πόλοι. Ο Εγωκεντρισμός είναι η αυτοάμυνα του προσώπου απέναντι στις δυνάμεις του μηδενός. Αυτό είναι βεβαίως το παράδοξο. Νομίζει ο άνθρωπος πως με την εγωκεντρική συσπείρωση θα σωθεί, αλλά ακριβώς αυτή η εγωκεντρικότητα είναι και ο μηδενιστικός παράγοντας

Όλα τα προηγούμενα, αναφέρονται στο ειδικό κεφάλαιο «ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ» με υπότιτλο «Η υφή της κοινωνικότητας» στο βιβλίο του Νίκου Ματσούκα, με τίτλο «ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ» (Δοκίμιο Πατερικής Θεολογίας), εκδόσεις Πουρναρά, σελ. 227.

Οι σύγχρονες εξελιγμένες δυτικές κοινωνίες, εν όψει του Μπαμπούλα του κορωνοϊού συσπειρώθηκαν εγωκεντρικά για να αποφύγουν τον θάνατο απο μία γρίπη. Ενέργεια άκρως υποκριτική, καθότι στην ουσία του το ζήτημα είναι το φιλοσοφικό και θεολογικό υπαρξιακό ζήτημα του Θανάτου, το οποίο η Πατερική Θεολογία επέλυσεν. Λες και η προστασία από την ψευδο-πανδημία των Μ.Μ.Ε., θα αναχαιτίσει αποτελεσματικά την έλευση του χάροντα με άλλο ένδυμα.

Να σημειωθεί, όμως, ότι η μεγίστη θνησιμότητα στην οικουμένη υφίσταται: από σοβαρά εγκληματικά λάθη και παραλείψεις και ιατρικές αμέλειες, αλλά και από βιοχημικές και τεχνολογικές ανακαλύψεις και πάσης φύσεως επιστημονικές ελλείψεις. Όπλα, τσιγάρα, ναρκωτικά, ψυχοφάρμακα, πείνα, ασθένειες, όλα (παρα)προϊόντα της επιστήμης.

Οι διαβρωτικές δυνάμεις, οι σκοτεινές δυνάμεις, οι μηδενιστικές δυνάμεις της Επιστήμης, είναι αόρατες στο συσκοτισμένο και εγωκεντρικό νούν των αθέων και θεϊστών που εξιδανικεύουσι παντελώς άστοχα τα έργα χειρών ανθρώπων-επιστημόνων και ελπίζουν στο βιοχημικό θαύμα… ενός αντιδότου κάποιου εκ των πολλών ιών.

Η σύγχρονη μανία της Κοινωνικής Ηθικής, είναι να θεραπεύσει το σύμπτωμα, και όχι την πηγή και την ρίζα του κακού.

Μιας και αναφέραμε την ρίζα του Κακού, το Κακό υπάρχει αναφέραμε εξ αρχής στην κοσμοαντίληψη των αθέων. Φαίνεται να υπάρχει μόνο και μόνο για να αποδείξουν την δήθεν ανυπαρξία του Θεού αλλά και για να δικαιολογήσουν μάλλον την συνεργεία τους με αυτό, αλλά όλως παραδόξως δεν επιθυμούν να το αντιμετωπίσουν λογικά στη ρίζα του.

Αφού υπάρχει το Κακό, ο ρόλος της Επιστήμης και των αθέων ποιος είναι; Μπορεί η Επιστήμη ή ο Νεοαθεϊσμός να αποτρέψουν το Κακό; Αν ναι, τότε γιατί δεν το κάνουν, αλλά συνεργούν μάλιστα με αυτό; Αν όχι, τότε η επιστήμη και η αθεΐα δεν είναι παντοδύναμη.

Η Επιστήμη και ο Αθεϊσμός γνωρίζουν όλα τα κακά και θέλουν να τα αποτρέψουν; Αν ναι, τότε γιατί εξακολουθεί να υπάρχει το Κακό; Αν όχι, τότε η Επιστήμη και ο Νεοαθεϊσμός δεν είναι παντογνώστες, ούτε είναι καλό και αγαθό για την ανθρωπότητα, καθότι δεν αγαπούν τον Άνθρωπο.

Αφού γνωρίζουν αμφότερες οι διαβρωτικές και μηδενιστικές δυνάμεις της επιστήμης και του αθεϊσμού και υποστήριζουν ότι υπάρχει το κακό, όφειλαν προφανώς είτε να το καταργήσουν είτε αν μη τι άλλο να το πολεμήσουν, όχι να συνεργούσι μαζί του.

Θα μπορούσε η Επιστήμη να δημιουργήσει ένα σύμπαν χωρίς το κακό, χωρίς θάνατο και ασθένειες; Αν ναι, τότε γιατί δεν το έκανε αφού κάνει φοβερή πρόοδο; Αν όχι, τότε η δύναμη της επιστήμης είναι τζούφια, κενή περιεχομένου και μάταιη, πολλώ μάλλον όταν η ίδια σπέρνει και συνεργεί στο κακό (βιοχημικά και πυρηνικά όπλα), στο θάνατο (εκτρώσεις-ευγονική-ευθανασία κ.λπ.), τον όλεθρο (ολοκαυτώματα, πόλεμοι, πείνα, φτώχια, κ.λπ.) και τις ασθένειες (πανδημίες-ναρκωτικά-ψυχοφάρμακα κ.λπ.) στον άνθρωπο.

Παρ΄ εκτός και αν εν τέλει, η Επιστήμη, αφήνει το κακό να εξελίσσεται για να δοκιμάσει με αυτόν τον τρόπο την ελεύθερη βούληση των ανθρώπων, προς τα πού και ποιον ακριβώς θα προσκυνήσουν και θα λατρέψουν.

Τον Θεό, ή, την Επιστήμη και τον Νεοαθεϊσμό;

Τρίτο ενδεχόμενο δεν υπάρχει, αν, και μόνο αν, υπάρχει όντως το Κακό.

Συνεπώς, ο πιο γρήγορος και εύκολος δρόμος προς την τυφλή εμπιστοσύνη στην Επιστήμη και τον Νεοαθεϊσμό, είναι: η παράλογη μεταφυσική πεποίθηση-ιδεοληψία-πίστη, περί της υπάρξεως του Κακού, η οποία προσπαθεί με παράλογο τρόπο να αποδείξει την ανυπαρξία του Θεού.

Του Παναγιώτη Νούνη
Θεο-Λογικός και Θρησκευτικός Στοχαστής
[email protected] / [email protected]
Διαχειριστής του Ιστολογίου «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ»