Συνταυτίζεται με τους επιστήμονες και αρνείται τον λόγο των Αγίων μας, όπως του Αγίου Συμεών Θεσσαλονίκης που βεβαιώνει με ακλόνητη πίστη ότι ακόμα και η σκόνη μέσα στους ναούς αγιάζει.

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Το θέμα της υποτιθέμενης πανδημίας του κορωνοϊού με όλα τα συνακόλουθα, είναι αναμφίβολα από τα κυριότερα προβλήματα του σύγχρονου Έλληνα. Και ενώ η τρομοκρατία της προπαγάνδας και του αποπροσανατολισμού καλά κρατεί, παρουσιάζονται συχνά πυκνά και άλλες δυσάρεστες ειδήσεις, απογοητευτικές θα μπορούσαμε να πούμε οι οποίες προέρχονται από τον χώρο της Ιεραρχίας της Εκκλησίας μας.

Μία τέτοια είδηση παρουσίασε το κανάλι OPEN, πριν μερικές ημέρες και η οποία αφορούσε τη συνέντευξη που παραχώρησε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος στη δημοσιογράφο του καναλιού. Η συνέντευξη διαπραγματεύτηκε ουσιαστικά τη γνώμη και στάση του κ. Ιερωνύμου σχετικά με τη χρήση της μάσκας εντός των ιερών ναών και μάλιστα εν ώρα ακολουθίας. Αυτό είναι ένα θέμα το οποίο μέρες πριν απασχολούσε τον λαό και φυσικά τα ΜΜΕ, τα οποία εδώ και πολύ καιρό, επιτελούν έναν αδυσώπητο πόλεμο εναντίον της Ορθοδοξίας μας σε συνεργασία πάντα με την Κυβέρνηση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι και τη στιγμή της συνέντευξης του Αρχιεπισκόπου, επίσημη κυβερνητική ανακοίνωση περί της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας μέσα στους ναούς, δεν υπήρχε εκτός από την ανακοίνωση του κυβερνητικού εκπροσώπου κ. Πέτσα. Εκεί μιλούσε για το ισχύον μέτρο, δηλαδή της ισχυρής σύστασης χρήσης μάσκας μέσα στις εκκλησίες. Αυτό έχει σημασία και θα μας βοηθήσει να εξάγουμε κάποια συμπεράσματα στη συνέχεια περί του προσώπου του κ. Ιερωνύμου.

Ευθύς εξ’ αρχής είναι ξεκάθαρος ο Πρόεδρος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος στο ερώτημα που του τίθεται αν συμφωνεί ο ίδιος με την υποχρεωτική χρήση μάσκας μέσα στους ναούς και δηλώνει πως αν το συνιστούν οι ειδικοί, πρέπει να κάνουμε υπακοή.  Και αναρωτιόμαστε εμείς οι πιστοί για μια ακόμα φορά, από πότε η Ιεραρχία υπακούει πιστά στις αποφάσεις των ειδικών, όταν αυτές οι αποφάσεις αντιστρατεύονται τον νόμο του Θεού; Πώς είναι δυνατόν να μη γνωρίζει ποια είναι η στάση των Αγίων μας πάνω σε τέτοια θέματα. Για όλα έχουν αποφανθεί οι θεοφόροι Πατέρες και οι Άγιοί μας. Έχουμε να στηριχτούμε σε μια αδιασάλευτη παρακαταθήκη της Ορθοδοξίας μας. Όμως, δυστυχώς, ο κ. Ιερώνυμος αδιαφορεί για τον ατράνταχτο λόγο του Αγίου Συμεών Θεσσαλονίκης, του κατεξοχήν λειτουργιολόγου της Εκκλησίας μας, ο οποίος με πίστη, παρρησία και βεβαιότητα που πηγάζει από αυτήν την πίστη, λέει ότι ακόμα και η σκόνη μέσα στους Ναούς είναι άγια και χαριτώνει, καθώς όλα μέσα στον ναό αγιάζονται. Και όπως αναφέρει πολύ σοφά και ορθά ο π. Θεόδωρος Ζήσης σε σχετικό βίντεο, είναι προσβολή και βλασφημία, να φοράνε οι πιστοί μάσκα μέσα στο ναό.

Δε θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε διαφορετικά τη στάση του Αρχιεπισκόπου παρά εξοργιστική, καθώς ο κατέχων την ανώτερη θέση στην Εκκλησία της Ελλάδος, αμφισβητεί την αγιότητα του χώρου. Τι νομίζει ο κ. Ιερώνυμος ότι οι Ορθόδοξες εκκλησίες μας είναι τζαμιά, συναγωγές ή παπικοί ναοί που στερούνται της Θείας Χάριτος; Εκεί όντως υπάρχει ανάγκη προφύλαξης και δικαιολογημένα λαμβάνουν όλα τα υγειονομικά μέτρα, όπως και σε κάθε κλειστό χώρο.

Στους Ορθόδοξους Ναούς μας όμως, όλα τα άψυχα αντικείμενα έχουν επιδεχτεί αγιασμό και πλέον χάνουν την αρχική τους φθαρτή ουσία. Από τη στιγμή κατά την οποία ο Αρχιερέας τελεί την ακολουθία των Εγκαινίων, το πρώην απλό οικοδόμημα, καθαγιάζεται, χρίεται με Άγιο Μύρο και τοποθετούνται λείψανα αγίων μαρτύρων στο κέντρο της Αγίας Τράπεζας. Όπως γνωρίζουμε οι πιστοί, τα λείψανα των Αγίων μας είναι φορείς της Θείας Χάριτος και παρέχουν πλήθος ιάσεων. Αλλά και τα λειτουργικά σκεύη που χρησιμοποιεί ο ιερέας προκειμένου να τελέσει το Μυστήριο της Θείας Λειτουργίας έχουν και αυτά καθαγιαστεί από την ενεργούσα Θεία Χάρη και ως εκ τούτου μιλάμε για Αγία Λαβίδα και για Άγιο Δισκοπότηρο. Είναι δυνατόν ο Θεός μας, ο οποίος αγιάζει τα Σύμπαντα, να μην αγιάζει και τα αντικείμενα που έρχονται σε επαφή με το Τίμιο Σώμα και το Τίμιο Αίμα Του; Ομοίως τα ίδια ισχύουν και για τις χαριτόβρυτες Άγιες εικόνες και τις κανδήλες και κατ’ επέκταση τα μοσχολιβανισμένα στασίδια και όλα τα αντικείμενα που βρίσκονται μέσα στους Ιερούς Ναούς μας. 

Εύκολα διαφαίνεται από τα παραπάνω ότι ερχόμαστε αντιμέτωποι με τα σημεία των καιρών, να βλέπουμε δηλαδή όχι άθεους, όχι άπιστους, αλλά τον ίδιο τον Αρχιεπίσκοπο να αντιμετωπίζει τους αγιασμένους τόπους των Ναών μας, ως εστίες μετάδοσης μικροβίων. Πώς θα δικαιολογηθεί στο ποίμνιο και πώς θα τακτοποιήσει στη συνείδησή του αυτό το θέμα, όταν θα κληθεί να τελέσει Αγιασμό μέσα στον Ναό; Πώς θα διαβάσει τις ευχές του Αγιασμού και πώς θα ραντίσει στη συνέχεια τον χώρο;;; Ο Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος εξηγεί με τον καλύτερο τρόπο το γεγονός: «Ο γαρ εν ολίγω άπιστος, και εν πολλώ άπιστος εστίν».

Δεν είναι τίποτα άλλο αυτό που βλέπουμε να εξελίσσεται μπροστά στα μάτια μας παρά η μάστιγα που φέρει το όνομα εκκοσμίκευση της Εκκλησίας. Όταν δηλαδή η Εκκλησία συνταυτίζεται με τον κόσμο και προσαρμόζεται στις επιθυμίες και βουλές του. Όπερ και εγένετο. Και βλέπουμε έτσι έναν Αρχιεπίσκοπο της εκκλησίας του Χριστού να κλίνει τον αυχένα όχι στον Δεσπότη Χριστό, αλλά στους ειδικούς πάσης φύσεως, λοιμωξιολόγους, πολιτικούς, δημοσιογράφους…Αυτό οδηγεί με βέβαια βήματα σε έναν μονόδρομο κατήφορο με τέρμα του την απώλεια των ψυχών.

Πολύ εύστοχα ο κ. Δαπέργολας καυτηριάζει τον παραλογισμό που ζούμε σε σχετικό άρθρο του στην Κατάνυξη «Ζήσαμε λοιπόν τις συνοδικές αθλιότητες του περασμένου Απριλίου και Μαΐου (που στην πραγματικότητα δεν θα έπρεπε βέβαια να τις λέμε καν συνοδικές, γιατί δεν ήταν παρά μεθοδεύσεις ενδοεκκλησιαστικών κονκλαβίων που υλοποιήθηκαν σε βάρος κάθε ίχνους αυθεντικής συνοδικότητας), ενώ τα ίδια πάλι κι ακόμη χειρότερα ζήσαμε και τώρα, με τον τραγικό αρχιεπίσκοπο και μία ομάδα ισοκρατούντων μητροπολιτών που προανήγγειλαν τη βέβηλη μασκοφορία, πριν καν το πράξει η ίδια η κυβέρνηση (με δηλώσεις μάλιστα στην τηλεόραση και τα ραδιόφωνα, αυτή τη φορά δηλαδή δεν χρειάστηκε καν η επίφαση κάποιας συνεδρίασης)».   Προκαταβάλλει δηλαδή ο κ. Ιερώνυμος την Κυβέρνηση και της δίνει τα πειστήρια με αυτήν του τη συνέντευξη, να προχωρήσει στη λήψη του επαίσχυντου νόμου, της χρήσης μάσκας εντός των ιερών ναών.

Στη συνέχεια της συνέντευξης ο κ. Ιερώνυμος διευκρινίζει ότι αν αποφασιστεί ένα τέτοιο μέτρο θα πρέπει να εφαρμοστεί χωρίς εξαιρέσεις σε όλους τους χώρους. «Γιατί δεν είναι ειλικρινές να εφαρμοστεί στις εκκλησίες και όχι στα κομμωτήρια ή όπου γίνεται συνωστισμός» όπως λέει χαρακτηριστικά. Το λέει βέβαια αυτό, γιατί έχει ήδη εκτεθεί ανεπανόρθωτα απέναντι στον πιστό λαό, όταν στο παρελθόν τήρησε κατά γράμμα τις αντίχριστες αποφάσεις κυβερνώντων και ειδικών, τη στιγμή που εκείνοι δεν επέδειξαν αυτήν την «ευλαβική» τήρησή τους. Θυμόμαστε για παράδειγμα ότι σε περίοδο καραντίνας κυκλοφόρησε φορτηγάκι με μουσική μπάντα και συγκεντρώθηκε πλήθος για να το παρακολουθήσει μαζί με τον Πρωθυπουργό. Ταυτόχρονα, λίγες μέρες πριν είχαν αποτρέψει την περιφορά του Επιταφίου στους δρόμους της Ορθόδοξης Ελλάδας μας.

Είναι τέτοιος ο ζόφος στη διάνοια του κ. Ιερωνύμου, ώστε δεν αντιλαμβάνεται ότι με αυτή τη διευκρίνιση που κάνει μόνο χειρότερα γίνονται τα πράγματα, καθώς φτάνει στο σημείο να εξισώσει τις Εκκλησίες μας, με τα κομμωτήρια και τις πλαζ. Αδιανόητο για έναν αρχιερέα να τολμά κάτι τέτοιο. Ίχνος πίστης δε διαφαίνεται στα λόγια του και ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός, είναι απών. Για τον Αρχιεπίσκοπο, ο Χριστός μας δε σώζει, δεν αγιάζει, δεν είναι ο Κύριος των δυνάμεων, ο δοτήρ των αγαθών και ζωής χορηγός! Για τον ίδιο βαρύνουσα σημασία έχουν οι προτάσεις της επιστημονικής κοινότητας και τα συμπεράσματα των ειδικών.

Εγκλωβισμένος ο ίδιος στη μικροπρέπεια και στα συμφέροντα, στερεί στον χριστιανικό λαό την ελπίδα και τη δύναμη που παρέχει η πίστη στο Θεό. Εγκληματεί, γιατί αποποιούμενος ο ίδιος αυτό που εκπροσωπεί, οδηγεί τους χριστιανούς στο να χάνουν όλο και περισσότερο την εμπιστοσύνη τους στην Εκκλησία, άρα τους απομακρύνει από την Κιβωτό της Σωτηρίας. Εφ’ όσον η Ιεραρχία έχει αποτελέσει πλέον τον καλύτερο συνεργάτη κάθε αντίθεης και αντίχριστης αντίληψης, δεν περιμένουμε κάτι καλύτερο να δούμε.

Ευχόμαστε ο Κύριός μας να φωτίζει τις ψυχές μας, να αντιδράσουμε σε όλον αυτόν τον παραλογισμό και στην αποδόμηση της πίστης μας, και να μη συνταχθούμε μαζί με αυτούς που θέλουν να κάνουν καρναβάλια τους Ιερούς Ναούς μας. Να επιλέξουμε άλλες θεάρεστες λύσεις, όπως αυτήν της ευλογημένης αποτείχισης. Να ξεκαθαρίσουμε μέσα μας αυτό που πραγματικά θέλουμε  πηγαίνοντας στον Ιερό Ναό. Οδηγούμαστε εκεί με σκοπό τον αγιασμό μας ή απλά επιλέγουμε να παραβρεθούμε για να ικανοποιήσουμε την ανάγκη μας για παρέα και κοσμική συναναστροφή, ένα πνεύμα δηλαδή προτεσταντικού τύπου και σίγουρα όχι Ορθόδοξου. Η μια απόφαση οδηγεί σε δύσβατο δρόμο, η άλλη οδηγεί σε πλατεία οδό. Σε αυτό το δίλημμα, ας μην λησμονήσουμε ποτέ τον λόγο του Κυρίου μας «Στενή η πύλη και τεθλιμμένη η οδός η απάγουσα εις την ζωήν!»

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Δείτε σχετικά:
π.Θεόδωρος Ζήσης, Είναι βλασφημία να φορούμε μάσκες μέσα στην Εκκλησία [ΒΙΝΤΕΟ 2020]
π.Θεόδωρος Ζήσης, Η μάσκα μέσα στο Ναό προσβάλει την ιερότητα του ιερού χώρου [ΒΙΝΤΕΟ 2020]
– Ο εκκλησιασμός και η παράδοση θα εκλείψουν μερικώς ή και… ολικώς!
– Τα κουταλάκια και οι χαρτοπετσέτες είναι για τα κόλλυβα και τις ψυχές των κεκοιμημένων! ΟΧΙ για την Θεία Κοινωνία!!
– Οι μωρίες, οι ασέβειες, οι βλασφημίες και οι ανοησίες καλά κρατούν!
– Η υποτέλεια της Ελλαδικής Εκκλησίας, απέναντι στους άθεους νόμους της Κυβέρνησης
– Γιατί δε θέλουμε να ξαναπάμε σε αυτή την εκκλησία
– Συνεργασία του Αρχιεπισκόπου με την Πολιτεία και όχι με τον Χριστό! Αδιανόητη φαυλότητα!
– Έκπληξη! Ανησυχία! Θυμός! Απογοήτευση! σχετικά με τα μέτρα που αποφάσισε η ΔΙΣ στην 1η συνεδρία Μαΐου
– Ή μένεις στον Ι. Ναό με μάσκα ή καταφεύγεις σε άλλες θεάρεστες λύσεις, όπως της ευλογημένης αποτείχισης
– Συνοδικά παραμύθια…
– Ο Καίσαρας αποφασίζει, η Εκκλησία υποτάσσεται!
– Το μένος και το μίσος της κοσμικής εξουσίας ενάντια στην Εκκλησία του Χριστού