Αυτοί λοιπόν, οι σύγχρονοι σπουδαγμένοι παραμορφωμένοι Ιεράρχες, δυστυχώς έχουν σπουδάσει μία άλλη πίστη και θεολογία και όχι την Ορθοδοξία.

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra

Αμερικής Ελπιδοφόρος: “Τι έχει μεγαλύτερη σημασία η λαβίδα ή το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου;”

Ζούμε αναμφίβολα σε μέρες εσχάτων χρόνων. Μέρες αποστασίας, σύγχυσης και πλάνης. Μέρες κατά τις οποίες οι δυνάμεις του σκότους φαίνονται να κυριαρχούν επί της γης και με τα όργανά τους να έχουν ξεσηκώσει πόλεμο κατά της Εκκλησίας. Οι νόες των Ιεραρχών αλλοφρονούν, οι εκλεκτοί πλανώνται και παντού επικρατεί η λογική του παράλογου και ο θρίαμβος των πονηρευομένων.

Ένας εκ των βασικών οργάνων του αρχεκάκου όφεως, πολεμίου της Παράδοσης και της Αγίας Ορθοδοξίας μας, είναι και ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος, ο οποίος σε κάθε κήρυγμά του καταλύει τα δόγματα, απορρίπτει τις Συνόδους της Εκκλησίας μας και προωθεί αιρετικές δοξασίες, βλασφημώντας το Άγιο Πνεύμα. 

Θιασώτης του Οικουμενισμού, μέγας πρωτεργάτης της διαστρέβλωσης της αλήθειας και προωθητής κάθε αιρετικής τακτικής και καινοφανούς πρακτικής μέσα στο Τυπικό της Εκκλησίας μας, τόλμησε επανειλημμένα να προσβάλει ακόμα και αυτό το Μέγα Μυστήριο της Εκκλησίας μας που είναι το Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας. Πρωτοστάτησε στο κλείσιμο των Ναών και στην απαγόρευση της μετάδοσης των Αχράντων Μυστηρίων στους πιστούς, εφάρμοσε τη βλάσφημη αντιεκκλησιαστική και αιρετική τακτική των λαβίδων μιας χρήσης για τη Θεία Κοινωνία των χριστιανών και τώρα έρχεται να πουλήσει και πνεύμα ως αθεόφοβος. Κηρύττει στο ταλαίπωρο εκκλησίασμα του και φρίττουμε ακούγοντάς τον «πως σημασία έχει να πάρουμε το Χριστό και όχι πώς θα γίνει αυτό, να κοιτάμε την ουσία και όχι τον τύπο, και πως τώρα με αυτήν την αρρώστια θα πρέπει να βρεθεί λύση, για να υπάρχει ασφάλεια κατά τη Θεία Μετάληψη».

Ο τύφος του εγωισμού έχει κατακυριεύσει τον μητροπολιτικό του θώκο και θαρρεί πως η Εκκλησία έχει ανάγκη από τη σκοταδιστική σοφία του, για να ανταπεξέλθει τις όποιες δυσκολίες. Λες και χρειαζόταν η διδασκαλία της πίστης μας συμπλήρωμα. Αγνοεί ότι η Ορθοδοξία μας είναι το τέλειον και πως όσα εδογμάτισαν οι Άγιοι Θεοφόροι Πατέρες μας καλύπτουν τα πάντα. Αλλά ακόμα περισσότερο αντιδρά το μέσα μας και απορούμε πώς βγήκε τέτοιος λόγος από χείλη Αρχιερέα, όταν αποδέχεται τη μεγάλη βλασφημία της μετάδοσης μικροβίων μέσω του Αγιαστικού Ζωογόνου Μυστηρίου της Θείας Ευχαριστίας. Απορούμε και εξιστάμεθα αν είναι παρών στα Ιερά Μυστήρια, αν έχει σώας τας φρένας της αρχιεροσύνης του, αν κατανοεί τις ευχές που διαβάζει και τί άλλο μπορούμε να υποθέσουμε γι’ αυτά τα ανήκουστα που εκστομίζει. Περισσότερο μας πείθει πως ο ίδιος συμμετέχει στην Ακολουθία σαν σε κάποιο δρώμενο και όχι στο Αγιαστικό μυστήριο της Εκκλησίας μας κατά το οποίο η Αγία Λαβίδα και το Άγιο Ποτήριο αγιάζονται, καθώς γίνονται φορείς της Θείας Χάριτος κατά την επίκληση του Αγίου Πνεύματος. 

Αυτοί λοιπόν, οι σύγχρονοι σπουδαγμένοι παραμορφωμένοι Ιεράρχες, δυστυχώς έχουν σπουδάσει μία άλλη πίστη και θεολογία και όχι την Ορθοδοξία. Αυτό γίνεται φανερό, καθώς στα λεγόμενα τους, στα κηρύγματά τους ουδεμία αναφορά κάνουν στους Πατέρες και τους Αγίους μας. Προφανώς αισθάνονται ότι είναι παρωχημένοι και ανενεργοί. Γι’ αυτό και εμείς απορρίπτουμε και αρνούμαστε τις διδασκαλίες αυτών των σύγχρονων εκκλησιαστικών ταγών και προσκολλιόμαστε ακόμα πιο σφιχτά στους Αγίους μας και στην αγία διδασκαλία τους. 

Φυσικά δεν τολμά να ακούσει τον Άγιο Νεκτάριο να λέει πως: “Το μυστήριο της θείας Ευχαριστίας, που παρέδωσε ο Κύριος, είναι το ανώτερο όλων των μυστηρίων· είναι το πιο αξιοθαύμαστο από τα θαύματα, όσα η δύναμη του Θεού εκτέλεσε· είναι το υψηλότερο από όσα η σοφία του Θεού επινόησε· είναι δε και το πολυτιμότερο όλων των χαρισμάτων, όσα η αγάπη του Θεού χάρισε στους ανθρώπους· γι’ αυτό και δίκαια μπορεί να ονομαστεί και να θεωρηθεί το θαύμα των θαυμάτων και το μυστήριο των μυστηρίων. Στο μυστήριο της θείας Μεταλήψεως κρύβεται όχι μόνο η θεότητα αλλά και η ανθρωπότητα (του Χριστού)· επομένως είναι μυστήριο των μυστηρίων· το από κάθε άποψη απόκρυφο· που υπερβαίνει όλους τους όρους της φυσικής γνώσεως. Με το μυστήριο αυτό ο Θεός έδειξε σ’ εμάς, ως δυνατός, το μέγιστο κράτος της θείας Του παντοδυναμίας· ως σοφός, το μέγιστο ύψος της θείας παναγαθίας”. 

Αλλά και ο Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος ομολογεί πως «Η Ευχαριστία θεμελιωμένη στα λόγια του Κυρίου κατά το μυστικό δείπνο, μεταδίδει μυστηριακά και πραγματικά όλον τον Σαρκωθέντα Θεό και Κύριο ημών Ιησού Χριστό» και συνεπώς ο Κύριος της Δόξης που αγιάζει τα σύμπαντα άραγε δεν έχει τη δύναμη να αγιάσει την Αγία Λαβίδα και το Άγιο Ποτήριο; 

Και ακόμα πρέπει να αναφερθεί πως στην Ορθόδοξη Παράδοσή μας βεβαίως η ουσία είναι η πιο σημαντική, αλλά και ο τύπος είναι αναγκαίος. Δε γίνεται να υπάρχει η ουσία χωρίς να περιβάλλεται από τον τύπο. Ειδικά στη Θεία Λατρεία ο τύπος είναι απαραίτητος και οδηγεί στη Σωτηρία, εφ΄ όσον δια του τύπου πορευόμαστε στην ουσία. 

Αλλά και για έναν ακόμα λόγο πρέπει να διατηρηθεί ακέραιο το Τυπικό της Θείας Λατρείας και συνεπώς να εξακολουθεί η Θεία Κοινωνία να δίδεται στους πιστούς κατά το Ορθόδοξο Τυπικό. Ο λόγος είναι ότι μέσω της Αγίας Λαβίδας, εκτός του ότι ερχόμαστε σε κοινωνία με τον Χριστό μας, είμαστε και σε μεταξύ μας κοινωνία οι πιστοί. Η Λατρεία της Εκκλησίας μας πάντοτε είχε το ομοθυμαδόν και η Σωτηρία μας με τη Χάρη του Θεού δεν έχει ατομοκεντρικό, εγωιστικό χαρακτήρα, αλλά ο χριστιανός σώζεται μέσω των αδερφών του χριστιανών.

Είναι φυσικά καταγέλαστη η προτροπή του προς το ποίμνιο να εμπιστευτεί την Εκκλησία (εννοώντας βέβαια τον εαυτό του και τους ομοϊδεάτες του Επισκόπους). Ποια Εκκλησία όμως εννοεί δεν το φανερώνει, γιατί σίγουρα δεν είναι η Ορθόδοξη αυτή που υποστηρίζει ο Ελπιδοφόρος. Γιατί η αληθινή Εκκλησία του Χριστού μας ποτέ δε θα στήριζε αυτή τη νέα αίρεση και βλάσφημη θεολογία περί μολυσμού μέσα στον Ιερό Ναό, μέσω των εικόνων, των χεριών των Ιερέων και μέσω της Αγίας Λαβίδας

Πώς να εξηγήσει κανείς σε αλαζόνα μητροπολιτικό νου ότι η Εκκλησία οδυνάται όχι από τις πανδημίες, αλλά από κάτι οικουμενιστές Ιεράρχες της κακιάς ώρας. Οι οποίοι Οικουμενιστές Ιεράρχες έχουν την ψευδαίσθηση ότι με τους νεωτερισμούς τους και τους κανόνες ορθολογισμού θα μπορέσουν να σβήσουν 2020 ορθόδοξα χρόνια. Αγνοούν φυσικά ότι η Εκκλησία δεν είναι οι τοίχοι και τα παγκάρια ούτε είναι μια φιλοσοφία ή μια απλή σύναξη ανθρώπων, αλλά είναι το τέλειον, το αιώνιο, το ασύλληπτον, είναι το ίδιο το Σώμα του Χριστού μας που σώζεται αναλλοίωτο και ζωντανό ανά τους αιώνας και φτάνοντας μέχρι τις μέρες μας!

Για λόγους ενημέρωσης του αναγνωστικού μας κοινού προβάλλουμε ένα απόσπασμα από το σχετικό βίντεο από το κανάλι εδώ!

Καημένο εκκλησίασμα που σας έλαχε η διαποίμανση από τον Ελπιδοφόρο

Δείτε σχετικά:
Δεν έχουμε σιχαθεί οδηγία περισσότερο από αυτή της αιρετίζουσας Εκκλησίας της Αμερικής
Ακόμα και ο αιρετικός Βαρλαάμ ο Καλαβρός θα ζήλευε τις απόψεις του αρχιεπισκόπου Αμερικής!
– Αν ο Χριστός ερχόταν σήμερα, θα ήταν …αιμοδότης!!! (Τιτίβισμα Ελπιδοφόρου)
Σύνοδος της Αμερικής: Απόδοτε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Καίσαρι…
Νέα φρικτή βλασφημία της Θείας Κοινωνίας από τους σχισματικούς Ουκρανούς του Επιφανίου
 Μάσκες, αντισηπτικά και Άγιος ο Θεός
– Ο Σωτήρης Τσιόδρας και ο χωροφύλακας με το χαντάκι…
– Με επιστολή τους οι γιατροί σε Πρωθυπουργό και ΔΙΣ παρεμβαίνουν για το άνοιγμα των Ναών
– π.Θεόδωρος Ζήσης, Προσβολή των δογμάτων της Εκκλησίας και της Ιερότητας των Ναών