της Βασιλική Οικονόμου
αποκλειστικά για την katanixi.gr

“Τι έχει κάνει, τι κάνει και τι σκοπεύει να κάνει ο εγχώριος Μητροπολίτης κ. Άνθιμος για όλον αυτό τον καταιγισμό σκοτεινών δράσεων και συμβάντων μέσα στα όρια της πνευματικής επιστασίας του;”

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr
Λάβαμε προς δημοσίευση στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση infokatanixis@gmail.com από την κυρία Βασιλική Οικονόμου την ακόλουθη επιστολή:

«καὶ ἐφονοκτονήθη ἡ γῆ ἐν τοῖς αἵμασι καὶ ἐμιάνθη ἐν τοῖς ἔργοις αὐτῶν, καὶ ἐπόρνευσαν ἐν τοῖς ἐπιτηδεύμασιν αὐτῶν. καὶ ὠργίσθη θυμῷ Κύριος ἐπὶ τὸν λαὸν αὐτοῦ καὶ ἐβδελύξατο τὴν κληρονομίαν αὐτοῦ» Ψαλμός ρε’ (105), 38-40

«…ἐνῶ ὁ Υἱός τοῦ Θεοῦ νίκησε μέ τό σταυρικό Του θάνατο ὅλους τούς δαίμονες, οἱ Χριστιανοί τούς ἀναδεικνύουν πάλι νικητές καί τροπαιούχους μέ τίς διάφορες μαγεῖες τους…» 
Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης

Το ότι κάποια μέρη της Θράκης μαστίζονται από μάγους και μάγισσες το πληροφορηθήκαμε μόλις λίγα χρόνια πριν, όταν ακούσαμε τις οδυνηρές αφηγήσεις αδελφών μας που οχλούνται εδώ και δεκαετίες από ακάθαρτα πνεύματα λόγω μαγικής επήρειας. Έχουμε ακούσει, λόγου χάρη, για διάφορα μαγικά αντικείμενα που βρέθηκαν κρυμμένα στην αυλή του σπιτιού οχλούμενου ανθρώπου, ή για το ότι μια μέρα άνοιξε την εξώπορτα για να βγει και αντίκρισε το σφαγμένο κεφάλι ενός κριαριού στο κατώφλι. Και δεν μπορούσε, φυσικά, να το πετάξει στα σκουπίδια, θα έπρεπε να ακολουθήσει πιστά τις εντολές του Πνευματικού για να το καταστρέψει με συγκεκριμένο τρόπο. 

Τα δεινά που υφίστανται οι εν λόγω αδελφοί μας σε επίπεδο σωματικού, ψυχικού, πνευματικού, κοινωνικού και γενικώς καθημερινού πολέμου είναι απερίγραπτα. Είναι προφανές ότι μόνο με τη δύναμη του Θεού στέκονται όρθιοι, αφού, παρά τους εξορκισμούς, κάποιοι δεν ελευθερώνονται, για λόγους που ο Κύριος γνωρίζει. Από την Εκκλησία μας λογίζονται ως Μάρτυρες οι Χριστιανοί που βασανίζονται από κακοποιά πνεύματα και τα αντιμετωπίζουν με τη βοήθεια του Θεού και όχι καταφεύγοντας στο σατανά, ακόμα κι όταν αυτός φοράει το απατηλό προσωπείο της χριστιανικής ευσέβειας [1]. 

Ο μακαριστός πατέρας και διδάσκαλός μας Αθανάσιος Μυτιληναίος, ο οποίος, μέσα στο γενικότερο έργο του της αφύπνισης του λαού, είχε αφιερώσει αρκετές ομιλίες του στο θέμα της μαγείας, ανέφερε κάποτε ότι, μόνο στην Αθήνα, υπήρχαν τον καιρό εκείνο δέκα χιλιάδες μάγοι, σύμφωνα με στοιχεία από κάποια έγκυρη δημοσίευση την οποία ανέφερε. Δυστυχώς δεν έχουμε σημειώσει την ομιλία εκείνη ώστε να παραπέμψουμε. Ηγούμενος δε Ιεράς Μονής της νότιας Ελλάδας είπε σε κήρυγμά του προ ολίγων ετών ότι, μόνο στην Ευρώπη, υπάρχουν τρεις χιλιάδες σατανιστικές οργανώσεις με δέκα εκατομμύρια πιστούς, όπως μας μετέφερε αξιόπιστη ακροάτρια που ήταν παρούσα στο εν λόγω κήρυγμα. 

Με μεγάλη μας έκπληξη και ακόμα μεγαλύτερη θλίψη διαπιστώσαμε ότι στο γνωστότατο Λεξικό της Νέας Ελληνικής Γλώσσας του Καθηγητή Γ. Μπαμπινιώτη, στο λήμμα «μαγεία», στο υπολήμμα «λευκή μαγεία» βρίσκουμε την εξής ερμηνεία: «που αποβλέπει στην ωφέλεια κάποιου» (!!!). Στο δε λήμμα «λευκός», βρίσκουμε την ερμηνεία υπ’ αριθμόν 2: «(μτφ.) αυτός που δεν βαρύνεται με νομικά ή ηθικά παραπτώματα», και λίγο παρακάτω, στην ίδια κατηγορία (!), βρίσκουμε τη φράση: «λευκή μαγεία η μαγεία που επικαλείται δυνάμεις του καλού ή αποσκοπεί στο καλό κάποιου ΑΝΤ(ΩΝΥΜΟ) μαύρη μαγεία» [2]!!!  Άραγε δεν θα μπορούσε κάποιος ανυποψίαστος και ακατήχητος αναγνώστης να οδηγηθεί σε λάθος συμπεράσματα από αυτή την αποδιδόμενη σημασία, θεωρώντας κατά συνέπεια ότι υπάρχει και μαγεία που ωφελεί; 

Στο κείμενο με τίτλο «Η λευκή Μαγεία – Εμπειρίες Ιεραποστόλων» του Μοναχού Δαμασκηνού Γρηγοριάτου [3] διαβάζουμε: «Ο μάγος της λευκής μαγείας δεν χρησιμοποιεί ανθρώπινο αίμα. Εξωτερικά φαίνεται ότι εργάζεται με βότανα και σιρόπια. Δηλαδή εμφανίζεται σαν γιατρός, που θεραπεύει τα θύματα, τα οποία φεύγουν «καραβοτσακισμένα» από την δράσι της μαύρης μαγείας εναντίον τους. Όμως και εδώ κεντρική θέσι στις υποθέσεις των ανθρώπων έχει ο διάβολος. Γι’ αυτό και ο εκπρόσωπος της μαύρης μαγείας και ο της λευκής είναι μάγοι, που φαινομενικά φαίνονται ότι διαφοροποιούνται, όμως ουσιαστικά υπηρετούν το ίδιο αφεντικό και για τον ψυχοσωματικό όλεθρο του ανθρώπου». Και λίγο παρακάτω διαβάζουμε: «Όταν πηγαίνουν τα θύματα της μαύρης μαγείας στον μάγο της λευκής για «θεραπεία», πραγματικά αισθάνονται κάποια ανακούφισι, δηλαδή οι πονοκέφαλοι ελαττώνονται, οι νυκτερινές ενοχλήσεις γίνονται αραιότερες, αλλά ουδέποτε θεραπεύονται. Αυτό είναι το «γλυφιτζούρι», που τους χαρίζει ο διάβολος, προκειμένου να τους έχει αιωνίως υπό την καταστροφική εξουσία του. Το κέρδος του διαβόλου με την μετακίνησι των ανθρώπων από την μαύρη μαγεία-την Σκύλλα, στην λευκή-την Χάρυβδι, είναι κεφαλαιώδους σημασίας, διότι τους κρατεί σταθερά προσηλωμένους στην δική του πίστι. Εάν δεν φθάσει μέχρις εκεί η Χάρις του Θεού της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, για να τους προσανατολίσει προς την αληθινή Πίστι, τότε τους περιμένει η αιωνία κόλασις.». 

Ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης με πόνο ψυχής γράφει σχετικά με την ενασχόληση των Χριστιανών με τη μαγεία [4], τη μαγεία που έχει εισχωρήσει στην καθημερινότητά τους χωρίς αυτοί να έχουν πάντα επίγνωση του τι κάνουν. «Εἶναι ἤ δέν εἶναι, λοιπόν, γιά κλάματα ἡ τωρινή κατάσταση τῶν Χριστιανῶν, ἀφοῦ, μέ τά μαγικά καμώματα καί σατανικά τεχνάσματά τους, ἀναβιώνουν στήν οὐσία τή λατρεία τῶν δαιμόνων; ᾿Ενῶ δηλαδή φανερά λατρεύουν τόν ἀληθινό Θεό, κρυφά τόν ἀρνοῦνται καί λατρεύουν τό διάβολο. Τό μεγαλύτερο μάλιστα κακό εἶναι τοῦτο: Μολονότι χρησιμοποιοῦν ἕνα σωρό μαγικά, οὔτε πού καταλαβαίνουν πώς ἀρνοῦνται ἔτσι τό Θεό, καταφρονοῦν τό Χριστό καί ἀγκαλιάζουν τό διάβολο. Τί μεγάλη πλάνη! Κρυφή καί ἀπατηλή, ψυχώλεθρη καί θανατηφόρα!». Στη συνέχεια ο Άγιος προχωρά στην παρουσίαση των ειδών της μαγείας: Η καθαυτό μαγεία, η μαντεία, η γοητεία, η φαρμακεία, η οιωνοσκοπία, η αστρολογία, τα φυλαχτά, οι κλήδονες…

Η Εκκλησία μας καταδικάζει τη μαγεία, ακριβώς επειδή γνωρίζει τη δαιμονική προέλευσή της, καθώς και τους σοβαρότατους κινδύνους που διατρέχουν τα θύματά της αλλά και όσοι ασχολούνται με αυτήν. Όπως επισημαίνει ο Άγιος Νικόδημος, τόσο η Αγία Γραφή όσο και οι Ιεροί Κανόνες καταδεικνύουν την απέχθεια του Θεού προς τέτοιες πρακτικές αλλά και τιμωρούν βαρύτατα όσους ασκούν τα έργα του σατανά (ενδεικτικά: Δευτερονόμιο ιη’ 10-12· Λευϊτικό ιθ’ 26-31, κ’ 27· Ναούμ γ’ 4-5· Ησαΐας μζ’ 8-11· Ιερεμίας ιδ’ 14-16·  Σοφία Σειράχ λδ’ 5· Ψαλμός ρε’ 36-42·  Αποκάλυψη Ιωάννου κα’ 8· Αποστολικές Διαταγές Β’ ξβ, Ζ’ γ). Ο Άγιος αναφέρει: «῾Η ᾿Εκκλησία μας, ἐπίσης ὁρίζει μεγάλες τιμωρίες (ἐπιτίμια). Γιά παράδειγμα, ἡ ΣΤ ´ Οἰκουμενική Σύνοδος (ΞΑ’ Κανόνας) κανονίζει μέ ἑξάχρονη ἀποχή ἀπό τή Θεία Κοινωνία, ὅσους καταφεύγουν σέ μάντεις, ὅσους «λένε τή μοίρα» καί ὅσους κάνουν γητέματα. ῎Αν ἐπιμείνουν στά πονηρά τους ἔργα, τούς χωρίζει τελείως ἀπό τήν ᾿Εκκλησία. ῾Η Τοπική Σύνοδος τῆς ᾿Αγκύρας (ΚΔ’ Κανόνας) κανονίζει μέ πέντε χρόνια στέρηση τῆς Θείας Κοινωνίας, ὅσους φέρνουν μάγους στά σπίτια τους, γιά νά βροῦν τά μάγια πού τούς ἔκαναν ἄλλοι. ῾Ο Μέγας Βασίλειος (ΞΕ’ Κανόνας) βάζει τούς γόητες καί φαρμακούς στήν ἴδια μοίρα μέ τούς φονιάδες, ἐπιτιμώντας τους μέ εἰκοσάχρονη ἀποχή ἀπό τή Θεία Κοινωνία».

Ο π. Αθανάσιος Μυτιληναίος, ο οποίος αφιέρωσε, όπως είπαμε, αρκετές ομιλίες του στο θέμα της μαγείας [5] επεσήμανε τη χρήση της και από την πολιτική [6]· η σβάστικα, λόγου χάρη, αποτελεί σύμβολο μαύρης μαγείας, ενώ τόσο ο Χίτλερ όσο και ο Στάλιν είχαν μάγους στα επιτελεία τους. Επίσης ο πατέρας ανέφερε πως είχαν εντοπιστεί καββαλιστικά σχέδια σε κάποιο τοίχο του Hilton  που δεν είχε παράθυρα. Κατέτασσε δε στη μαγεία και καθημερινές συνήθειες όπως τα «ξεματιάσματα» με λάδι και νερό κλπ, τη χαρτομαντεία, καφεμαντεία, σπλαχνομαντεία αλλά και τους οραματιστές (μέντιουμ), τα αναστενάρια και φυσικά τον πνευματισμό (νεκρομαντεία)· είχε πει μάλιστα σε ομιλία του ότι, σύμφωνα με στοιχεία που υπήρχαν εκείνο τον καιρό, πέντε εκατομμύρια Αμερικανοί ασχολούνταν με τον πνευματισμό [7]. Σημειωτέον ότι ο π. Αθανάσιος αλλού ανέφερε τέσσερα συγκεκριμένα πάθη που καθιστούν τον άνθρωπο ιδιαίτερα ευάλωτο στα μάγια: τη βλασφημία, τη φιλαργυρία, το φθόνο και την υπερηφάνεια. Συνεπώς, η (τυπική) συμμετοχή στην Ιερή Εξομολόγηση, στη Θεία Κοινωνία και γενικώς στη λειτουργική και λατρευτική ζωή της Εκκλησίας μας δεν αρκούν, όπως ευρέως πιστεύεται, αν δεν γίνεται παράλληλα και ο απαραίτητος πνευματικός αγώνας κατά των παθών μας, αν δεν υπάρχει εκ μέρους μας βαθιά και ισόβια μετάνοια. 

Με πολλή μας λύπη αλλά και κατάπληξη πληροφορηθήκαμε προσφάτως ότι ο Έβρος μαστίζεται από τον αποκρυφισμό και σε οργανωμένο πλαίσιο, πέραν των κατά τόπους μεμονωμένων μάγων και μαγισσών. Ακούσαμε άμεσες ή έμμεσες μαρτυρίες σχετικά με σκοτεινές τελετές. 

Αυτόπτης μάς αφηγήθηκε μια τρομακτική εμπειρία που είχε προ ετών, όταν βρέθηκε τις χειμερινές βραδινές ώρες σε παραθαλάσσιο άλσος της πόλης πλησίον του Γαλλικού Σταθμού κατά τη διάρκεια βραδινού περίπατου. Στο άλσος εκείνο είδε ανθρώπους παραταγμένους σε κύκλο ανάμεσα στα δέντρα. Ήταν όλοι μαυροφορεμένοι, ανήκαν σε διάφορες ηλικίες, από νέους μέχρι και μεσήλικες, και ο καθένας τους είχε τα χέρια του δεμένα με τα χέρια των εκατέρωθεν διπλανών του με σχοινιά, ενώ συγχρόνως κρατούσαν αναμμένους δαυλούς. Εξέπεμπαν δε με τα στόματά τους μια ακατανόητη «βουή», κατά τα λεγόμενα του ανθρώπου που μας αφηγήθηκε το περιστατικό και που στη θέα και στη βοή εκείνη ένιωσε τόσο και τέτοιο φόβο, ώστε δεν έμεινε για να δει περισσότερα, παρά τράπηκε άμεσα σε φυγή.

Μας μίλησαν επίσης για μεταμεσονύκτιες τελετές στη Σπηλιά του Κύκλωπα, στην περιοχή της Μάκρης. Άνθρωποι που επισκέφθηκαν τη σπηλιά είπαν ότι βρήκαν πεταμένους εκεί μέσα μεγάλους αυτοσχέδιους ξύλινους σταυρούς, λουλούδια και κεριά, ενώ η ώρα τέλεσης καθίσταται φανερή από τις φωνές που ακούγονται από τον χώρο. Μας μίλησαν και για πολύωρη ομαδική τελετή στο Ιερό των Μεγάλων Θεών στη Σαμοθράκη, που είναι και ο βασικός πόλος έλξης αρχαιολογικού αλλά και παγανιστικού ενδιαφέροντος στο νησί. Είναι ο τόπος όπου τελούνταν στην αρχαιότητα η λατρεία των Καβείρων με τα Καβείρια Μυστήρια. Και ενώ ευλόγως αναρωτιέται κανείς πώς είναι δυνατόν να γίνονται τέτοιες τελετές σε χώρους που δεν είναι τελείως κρυμμένοι από τα μάτια των «αμύητων», θα δούμε παρακάτω ότι πλέον διοργανώνονται απροκάλυπτα διάφορα δρώμενα που δεν θα περιμέναμε να διαφημίζονται ακόμα και στο διαδίκτυο. 

Η νήσος Σαμοθράκη, ως γνωστόν, είναι το πρώτο ευρωπαϊκό έδαφος που πάτησαν οι ευαγγελικοί πόδες του Αποστόλου Παύλου. Είναι ένα νησί με άγρια ομορφιά, αλλά, δυστυχώς, και ένα νησί με παράδοση στη χρήση καταρών, σε βαθμό μάλιστα να έχει γραφεί βιβλίο ειδικά για τις κατάρες της Σαμοθράκης και δη από Σαμοθρακίτη φιλόλογο [8]. Είναι επίσης ένα νησί που επί σειρά ετών καταπατάται και βεβηλώνεται από διάφορες «δραστηριότητες», οι οποίες μπορεί να περιλαμβάνουν από «οικολογικά φεστιβάλ» όπου γίνεται, μεταξύ άλλων, και ομαδική λήψη ναρκωτικών με τη συνοδεία εκκωφαντικής μουσικής υπόκρουσης…μέχρι σεμινάρια γιόγκα, παγανιστικές συνάξεις και Κύριος οίδε τι άλλο. Εκεί έλαβε χώρα φέτος το καλοκαίρι μέχρι και σεμινάριο ταντρικής σεξουαλικότητας (!), όπως πληροφορηθήκαμε από νεαρούς τουρίστες που συμμετείχαν. 

Από τις 12 Σεπτέμβρη (κατά σύμπτωση λίγο πριν την Εορτή της Ύψωσης του Τιμίου Σταυρού;) έως τις 21 Οκτώβρη 2022 πρόκειται να λάβει χώρα στο νησί το αποκρυφιστικό «εκπαιδευτικό σεμινάριο» – δεν ξέρουμε πώς αλλιώς να το ονομάσουμε –  με τίτλο «Temple Training» [9]. Θα μεταφέρουμε αποσπάσματα από το «προσκλητήριο» του εν λόγω «σεμιναρίου» (μεταφρασμένα από τα αγγλικά): 

«ΕΛΑΤΕ ποιητές, καλλιτέχνες, μουσικοί, δημιουργοί όλων των ειδών. ΕΛΑΤΕ επαναστάτες, απροσάρμοστοι και καταλύτες της αλλαγής, ακτιβιστές της ιερής αφύπνισης. ΕΛΑΤΕ εκπεπτωκότες άγγελοι και ανερχόμενοι διάβολοι, μαίες, σαμάνοι και δερβίσηδες, αφυπνιστές της μήτρας, ιερείς, ακόλουθοι της καρδιάς που ποθεί. ΕΛΑΤΕ μύστες, μάγισσες, ονειρευτές της νέας κουλτούρας. ΕΛΑΤΕ όσοι έχετε δεσμευθεί για αφύπνιση, για ηγεσία. ΕΛΑΤΕ να ξεδιπλώσετε την αγάπη, τα δώρα και την δύναμή σας μέσα στο σώμα της κοινότητας ψυχών. ΕΣΕΙΣ είστε η ηγεσία της Νέας Αυγής». 

Στους στόχους του «σεμιναρίου» διαβάζουμε μεταξύ άλλων ότι οι συμμετέχοντες γίνονται μέρη ενός πεδίου που εκπέμπει «την κουλτούρα μιας σύγχρονης Σχολής Μυστηρίων (ηγεσία, μαγεία και ψυχική μύηση) συσχετισμένη με τα αρχαία Μυστήρια της Σαμοθράκης». 

Περί δε του περιεχομένου αυτής της μαθητείας διαβάζουμε ότι «θα επικεντρωθεί σε πέντε κύριους τομείς, ενώ η αληθινή διδασκαλία είναι η ίδια η Ζωή: 

Συναίσθηση – διαλογισμός, κοσμολογία, αστρολογία, επτά ακτίνες, συνένωση ψυχών, το Κενό

Δημιουργικότητα – μοναδικός εαυτός και σκοπός ζωής, συνεργία, χρήματα και τα οικονομικά της αγάπης

Έρως – ενεργοποίηση ζωτικής δύναμης, πολικότητα και μαγνητισμός, ταντρική σεξουαλικότητα, μαγεία και τελετή

Κοινότητα – αγάπη και σχέση, ομαδική ψυχή και ομαδική μύηση, ζώντας σαν οργανισμός

Γη – σαμανισμός, γήινες ενέργειες, εργασία με devas (σ.σ. «θεότητες» του Ινδουϊσμού και Βουδισμού, δηλαδή…δαίμονες· «πάντες οἱ θεοὶ τῶν ἐθνῶν δαιμόνια» Ψαλμός 95, 5), πλανητική κουνταλίνι (σ.σ. εν ολίγοις ινδουϊστικός/γιογκικός όρος για τη ζωτική «ενέργεια» που υποτίθεται ότι εδράζεται αδρανής στη βάση της σπονδυλικής στήλης, αφυπνίζεται (π.χ. μέσω της γιόγκα) και διοχετεύεται ανοδικά στα «τσάκρας (ενεργειακά κέντρα)» κατά την «πνευματική τελειοποίηση»…), μυήσεις και τελετές, αρχετυπικό θέατρο». 

Και η τιμή… 5000 ευρώ για έξι εβδομάδες…!!! Δεν είναι ακριβώς για πένητες αυτά τα «σεμινάρια», αν και οι διοργανωτές ενθαρρύνουν τις δωρεές, ώστε να μπορούν να συμμετάσχουν και οι οικονομικά ασθενέστεροι. Οποία…«φιλανθρωπία»!!!

Θαρρούμε ότι δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς περί τίνος πρόκειται. Είναι εμφανέστατη η διαθρησκειακή «σούπα» που μας παραπέμπει στη Θεοσοφία: παγανισμός, ινδουϊσμός, βουδισμός, σαμανισμός, μαγεία, ισλάμ/σουφισμός… Νέα Εποχή. Καταλαβαίνουμε επίσης ότι δεν χρειάζεται πλέον να γίνονται κρυφά τέτοιες «συνάξεις», μάλλον διαφημίζονται παγκοσμίως και με καμάρι, όπως φαίνεται. Κατόπιν τούτων δεν εκπλήσσεται ο αναγνώστης όταν διαβάζει στο ίδιο κείμενο ότι «Οι δάσκαλοι είναι το νησί της Σαμοθράκης και η σκοτεινή φωτιά της μεταμόρφωσης που κρατούμε αναμμένη στο κέντρο του πεδίου» (!), ενώ οι διδάσκοντες άνθρωποι παρουσιάζονται ως «διευκολυντές» της διδασκαλίας. Ο όρος αυτός είναι συνηθέστατος στις «εναλλακτικές» πρακτικές, υποδηλώνοντας ότι οι «διδάσκουσες οντότητες» είναι ουσιαστικά άλλες από τους διδάσκοντες που βλέπει με φυσική μορφή μπροστά του ο μαθητευόμενος, πράγμα που, όπως είδαμε, το ομολογούν οι ίδιοι οι διοργανωτές στο εν λόγω «σεμινάριο». Αυτό μάς παραπέμπει στα λόγια της αποκρυφίστριας Dion Fortune, που αναφέραμε στο πρώτο μέρος του αφιερώματός μας: «… Ὁ Μεγάλος Μύστης ἔρχεται μέσα στή σιγή τῆς ἀνώτερης συνείδησης καί ποτέ δέν εἶναι ἀνθρώπινη ὀντότητα». [10]

Κατακλείοντας το δεύτερο μέρος του παρόντος αφιερώματος, θα θέλαμε και πάλι να θέσουμε ερωτήματα και προβληματισμούς.

– Δεδομένων και όσων παρουσιάσαμε στο πρώτο μέρος του αφιερώματός μας, δεν μπορούμε παρά να αναρωτηθούμε: Ποιοι διοργανώνουν στον τόπο μας τις προαναφερθείσες τελετές -τοπικού  ή διεθνούς χαρακτήρα- και ποιοι συμμετέχουν σε αυτές;

– Τι έχει κάνει, τι κάνει και τι σκοπεύει να κάνει ο εγχώριος Μητροπολίτης κ. Άνθιμος για όλον αυτό τον καταιγισμό σκοτεινών δράσεων και συμβάντων μέσα στα όρια της πνευματικής επιστασίας του; Τι θα μπορούσε άραγε να περιμένει κανείς από έναν αποδεδειγμένα βέβηλο, βλάσφημο, παναιρετικό και εν τέλει καθαιρετέο και αφοριστέο Αρχιερέα που έχει ήδη προ ετών εκδηλώσει απροκάλυπτα, αλαζονικά και αναίσχυντα τις παγανιστικές του τάσεις; [11] 

– Είναι άραγε πιθανό όλα αυτά που αναφέραμε ότι συμβαίνουν ή πρόκειται να συμβούν – και μάλιστα ενίοτε σε δημόσιους χώρους- να μην είναι οι μόνες αποκρυφιστικές δραστηριότητες  των εκάστοτε «διοργανωτών/συμμετεχόντων», παρά μόνο όσες «επιτρέπεται» να βγουν εκτός των θυρών; Είναι πιθανό κάποιοι να γνωρίζουν περισσότερα αλλά να σιωπούν;

Όποιος αμφισβητεί την ύπαρξη και τις σκοτεινές και κακοποιές (του Κυρίου επιτρέποντος) δυνάμεις των δαιμόνων, ας εύχεται να μην έλθει ποτέ στη δεινή θέση να λάβει ιδία πείρα. Ο Ορθόδοξος Χριστιανός που ζει και αγωνίζεται κατά Χριστόν δεν υποτιμά το διάβολο αλλά ούτε και τον φοβάται, επειδή ακριβώς έχει τον Κύριο των πάντων Ιησού Χριστό μέσα του, παντοτινό βοηθό, προστάτη και σωτήρα του. Εάν όμως κανείς υπηρετεί το σατανά εκούσια ή ακούσια, τού ευχόμαστε να μετανοήσει, για να μη γνωρίσει την αιώνια καταδίκη του Δεσπότη και δίκαιου Κριτή Ιησού Χριστού. Η Δικαιοσύνη του Θεού μας λειτουργεί άψογα, σε αντίθεση με τη φοβισμένη ή εξωνημένη ανθρώπινη.

«ἐν τῇ δικαιοσύνῃ σου ἐξάξεις ἐκ θλίψεως τὴν ψυχήν μου· καὶ ἐν τῷ ἐλέει σου ἐξολοθρεύσεις τοὺς ἐχθρούς μου καὶ ἀπολεῖς πάντας τοὺς θλίβοντας τὴν ψυχήν μου, ὅτι ἐγὼ δοῦλός σού εἰμι.» 
Ψαλμός ρμβ’ (142) 11-12

  • 1. Ενδεικτικά παραπέμπουμε στο γνωστό ευσεβοφανή μάγο Χρήστο στο Γάζωρο Σερρών, για τον οποίο προειδοποίησε έντονα ο π. Αθανάσιος Μυτιληναίος. https://youtu.be
  • 2. Λεξικό της Νέας Ελληνικής Γλώσσας (Β΄ Έκδοση , Γ΄ Ανατύπωση 2006), σελ. 1031, 1006.
  • 3. Η λευκή Μαγεία – Εμπειρίες Ιεραποστόλων,  Μοναχού Δαμασκηνού Γρηγοριάτου https://www.impantokratoros.gr
  • 4. Τα αποσπάσματα που παραθέτουμε είναι από το κείμενο με τίτλο «Η Μαγεία» του Οσίου Νικοδήμου του Αγιορείτου, το οποίο έχουμε βρει σε νεοελληνική απόδοση εδώ: https://www.impantokratoros.gr
  • 5. Παραπέμπουμε τους ενδιαφερόμενους στις σειρές ομιλιών «Περί μαγείας» http://arnion.gr αλλά και «Σύγχρονα καυτά θέματα», στις ομιλίες 22-43 http://arnion.gr
  • 6. Ομιλία Περί Μαγείας #2  http://arnion.gr
  • 7. Ομιλία Περί Μαγείας #3  http://arnion.gr
  • 8.  Θανάσης Πολίτης, «ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΗΣ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΠΛΟΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ»
  • https://www.paratiritis-news.gr
  • 9.  THE TEMPLE TRAINING – Core Note of the Heart https://www.paradisecodes.net
  • 10. Dion Fortune, Ἡ Ἐκπαίδευση καί τό Ἔργο ἑνός Μυημένου, μετάφραση Ἠλία Μάμαλη, ἐκδ.
  • Ἰάμβλιχος, Ἀθήνα 1983, σ. 50
  • 11. Παραπέμπουμε στην ανοικτή επιστολή μας με τίτλο «Η πτώση και ο δόλος των «Ορθοδόξων» Επισκόπων…» όπου επιχειρηματολογούμε περί τούτων.  https://katanixi.gr

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra

Δείτε σχετικά:
Καμάρια της ντροπής (Αποκρυφισμός στη Θράκη…και όχι μόνο), Μέρος Α’