μήπως οι πράξεις του είναι επικίνδυνες κι αποσκοπούν στη  διάρρηξη της κοινωνικής μας συνοχής, ενεργώντας σαν μοχλός υπονόμευσης της ομαλότητας και της εθνικής μας ασφάλειας

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Οι δραματικές εξελίξεις σε Χίο και Λέσβο, οι απίστευτες μεθοδεύσεις της Τουρκίας με σκοπό τη μαζική προώθηση επιπλέον χιλιάδων «προσφύγων» στην Πατρίδα μας και η αντικειμενική ανησυχία όλων των Ελλήνων για το πώς θα αντιμετωπιστεί αυτή η επικίνδυνη μετακίνηση μουσουλμανικού πληθυσμού στη Χώρα μας και πότε επιτέλους θα εφαρμοστούν νόμοι που θα εξασφαλίζουν το αυτονόητο, δηλαδή την εθνική μας ασφάλεια, δεν έχουν σχέση με τον αντιρατσιστικό νόμο. Με την εύλογη τοποθέτηση του κ. Ανδρέα Ανδριανόπουλου, συμφωνούμε όλοι όσοι βλέπουμε τον κίνδυνο, εκτός από τον κ. Παναγιώτη Δημητρά, ο οποίος συνεχίζει να παριστάνει τον «εισαγγελέα» και καταθέτει μηνύσεις κατά παντός προσώπου ή μέσου ενημέρωσης στηριζόμενος στον αντιρατσιστικό νόμο.

Ο αντιρατσιστικός νόμος ψηφίστηκε το 2014 για άλλους λόγους, όμως έχει αποδειχθεί μη λειτουργικός σε κάθε περίπτωση, καθώς το μόνο που καταφέρνει είναι να ταλαιπωρεί ανθρώπους, ενώ δεν εφαρμόζεται σε περιπτώσεις που θα έπρεπε, όπως προκλητικές ρατσιστικές δηλώσεις για την κοινή γνώμη ή θρασύτατες στοχοποιήσεις προσώπων.

Θεωρούμε πως είναι θέμα της Δικαιοσύνης αλλά και της Κυβέρνησης στα πλαίσια του νομοθετικού έργου της, να αλλάξει τον νόμο και να τον αντικαταστήσει με ένα σχήμα διατάξεων πιο χρηστικών και λειτουργικών, για τις ανάγκες της κοινωνίας. Απότερος σκοπός είναι λοιπόν, να μη καταλήγει ο αντιρατσιστικός νόμος επικίνδυνο παιχνίδι στα χέρια του κ. Δημητρά, εκπροσώπου του ανύπαρκτου πλέον διεθνώς Ελληνικού Παρατηρητηρίου των Συμφωνιών του Ελσίνκι! Επισημαίνουμε ακόμη, ότι όλες οι μηνύσεις του Παρατηρητηρίου άλλοτε καταλήγουν σε αθώωση των μηνυόμενων και άλλοτε στο αρχείο.

Διαβάσαμε στο liberal.gr:


Ο Δημητράς μήνυσε και τον Ανδριανόπουλο

Μετά τη Σώτη Τριανταφύλλου, τον Τάκη Θεοδωρόπουλο, τη Λώρη Κέζα, τον Μανώλη Βασιλάκη (επειδή υπερασπίστηκε τους τρεις πρώτους) και πολλούς άλλους, ο Παναγιώτης Δημητράς μήνυσε τώρα και τον Ανδρέα Ανδριανόπουλο.
Αφορμή; Ένα άρθρο του σχετικά με τις ροές μουσουλμάνων μεταναστών στην εφημερίδα τα ΝΕΑ τον Σεπτέμβριο του 2019. Μάλιστα, όπως αποκαλύπτει ο ίδιος, ο Εισαγγελέας του έχει ήδη ζητήσει διευκρινίσεις.

Ο Π. Δημητράς έχει προχωρήσει σε μηνύσεις κατά πολλών επωνύμων που αρθρογραφούν και εκφράζουν τις απόψεις τους, στηριζόμενος στον περίφημο «αντιρατσιστικό νόμο» του 2014, ο οποίος φυσικά είχε στόχο να αντιμετωπιστούν ρατσιστικές επιθέσεις λαμβάνοντας κυρίως υπόψη το ακροδεξιό κλίμα της εποχής που είχε αναδείξει τη Χρυσή Αυγή.
Όμως έχει γίνει χρήση κατ’ εξακολούθηση, από τον Π. Δημητρά, ο οποίος έχει μηνύσει ακόμη και την «Κιβωτό του Κόσμου», ο οποίος αυτή τη φορά επέλεξε τον Α. Ανδριανόπουλο.

Ο ίδιος ο μηνυόμενος εκφράζει την έκπληξή του, δεδομένου ότι στο άρθρο το οποίο επικαλείται ο μηνυτής, εκφράζει τις ανησυχίες του για τους μετανάστες. Τις οποίες όμως ο Π. Δημητράς τις χαρακτηρίζει «ρατσιστικές» που «εξωθούν σε βία» κατά των ξένων και καταθέτει μηνύσεις.

Με ανάρτησή του πάντως ο Ανδρέας Ανδριανόπουλος, αφού ξεκαθαρίζει τις θέσεις του και επαναλαμβάνει την άποψή του για το μεταναστευτικό και τις ροές, καταλήγει θέτοντας θέμα ως προς την αντιμετώπιση του Π. Δημητρά και των πρακτικών που ακολουθεί, τονίζοντας πως «Τίθεται όμως σοβαρότατο ζήτημα αυτεπάγγελτης εξέτασης για το αδίκημα της ψευδούς καταμήνυσης και της άνευ λόγου απασχόλησης των δικαστικών κι αστυνομικών αρχών. Που κινούνται και λειτουργούν με κόστος που επιβαρύνει τους φορολογούμενους Έλληνες πολίτες». 

Δείτε την απάντηση του Α. Ανδριανόπουλου στα περί «ρατσιστικών δηλώσεων» και αναφορών που «εξωθούν στη βία»:

«Με προφανή κατάπληξη πληροφορήθηκα την μηνυτήρια αναφορά του κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ κατά του προσώπου μου και της εφημερίδας με αφορμή άρθρο μου στα ΤΑ ΝΕΑ της  11 Σεπτεμβρίου 2019. Η κατάπληξη έχει κατ αρχήν να κάνει με την ασυγχώρητη αδιαφορία του μηνυτού για τα προφανή ζητήματα αναστάτωσης της κοινωνικής ηρεμίας της χώρας από την απρόκλητη πλημμυρίδα μεταναστευτικών ροών αλλά κι από την ανατροπή της κοινωνικής συνοχής σε περιοχές όπου οι ροές εισόδου ξένων μεταναστών είναι μεγάλη. Σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που οι εισερχόμενοι να μετατρέπονται σε πλειοψηφία, υποβάλλοντας έτσι σε δοκιμασία βαθύτατης έντασης τις τοπικές κοινωνίες. Το γεγονός μάλιστα πως όλοι σχεδόν οι νεοεισερχόμενοι είναι μουσουλμάνοι εισάγουν διαφορετικά ήθη και έθιμα προκαλώντας συχνά σοβαρές αντιπαλότητες με τον γηγενή ελληνικό χριστιανικό πληθυσμό.

Είναι εντελώς απροσδόκητο οι εύλογες αυτές ανησυχίες που εν πολλοίς διατυπώνονται στο άρθρο μου να χαρακτηρίζονται σαν ‘ρατσιστικές’ που ‘εξωθούν σε βία’ κατά των ξένων. Περιέργως ο μηνυτής αντιπαρέρχεται την βιαιότητα και το μίσος που αντιμετωπίζουν συχνά οι νόμιμες αρχές ασφαλείας της χώρας στις περιπτώσεις που έχουν προσπαθήσει να επιβάλουν τον νόμο και να καταστείλουν παραβατικές συμπεριφορές. Προφανώς αγνοεί πως οι διεθνείς κανόνες περί ασύλου επιβάλλουν στους αιτούντες να σέβονται την νομοθεσία της χώρας στην οποία βρίσκονται. Κάτι βέβαια που δεν παρατηρείται στις καταλήψεις εθνικών δρόμων, σιδηροδρομικών σταθμών και γραμμών ούτε και στην δημιουργία επεισοδίων στους δρόμους και στην πρόκληση  πυρκαγιών σε οικιστικές δομές. Κι όλα αυτά περίπου ατιμώρητα προκαλώντας την αγανάκτηση και τον πανικό των τοπικών κοινωνιών. 

Η στάση του μηνυτή, σαν απολογητή ουσιαστικά της εισαγόμενης βίας κι αυθαιρεσίας, καλλιεργεί σοβαρούς προβληματισμούς για τα κίνητρα και τις επιδιώξεις του. Κάτι που με αναγκάζει να σκεφθώ μήπως οι πράξεις του είναι επικίνδυνες κι αποσκοπούν στη  διάρρηξη της κοινωνικής μας συνοχής, ενεργώντας σαν μοχλός υπονόμευσης της ομαλότητας και της εθνικής μας ασφάλειας.

Αμφισβητεί τον περίεργο ρόλο των τεράστιων αυτών μουσουλμανικών ροών με προέλευση κυρίως νύν ή πρώην εδάφη του ‘Ισλαμικού Κράτους’. Οι περισσότεροι από τους υπόλοιπους έρχονται από χώρες όπου υπό διωγμό βρίσκονται χριστιανοί. Κι όμως, περιέργως, εδώ καταφθάνουν μόνο σχεδόν μουσουλμάνοι. Πώς και γιατί; Τα γνωρίζει αυτά ο μηνυτής ή σκόπιμα τα παραβλέπει; 

Άλλοι έρχονται εδώ χωρίς κανένα απολύτως λόγο που να δικαιολογεί τέτοιες ‘ξαφνικές’ ροές. Τι ακριβώς διαφορετικό έγινε στον κόσμο γύρω στο 2015, που να δικαιολογεί τέτοια μεταναστευτική έκρηξη; Συνέβη κάτι ξαφνικό σε χώρες όπως το Μπαγκλαντές, το Πακιστάν, η Ερυθραία, η Σομαλία, η Νιγηρία, η Μαυριτανία, το Σουδάν ή το Μαρόκο; Ή έστω και το Αφγανιστάν; Αν κάποιοι εκεί κινδυνεύουν, είναι οι Σιίτες Χαζάροι από τους Ταλιμπάν. Μόλις όμως περάσουν δίπλα στο Ιράν (Σιιτικό) είναι ασφαλείς. Γιατί λοιπόν διασχίζουν τρεις ή και τέσσερις ακόμη χώρες και θαλασσοπνίγονται για να φθάσουν στην Ελλάδα και την Ευρώπη;

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Δείτε σχετικά:
Ας μαζέψει αυτεπαγγέλτως κάποιος δικαστικός λειτουργός, το Παρατηρητήριο Ρατσιστικών Εγκλημάτων· μήνυσε τον ιερέα Παμμεγίστων Ταξιαρχών στη Λέσβο
– Η μήνυση του κ. Παναγιώτη Δημητρά κατά της Κατάνυξης και η απάντησή μας