Σε τέτοιους χαλεπούς και πονηρούς  καιρούς, η Υπουργός παιδείας με τους βοηθούς της (Γ.Γ. Παιδείας) αδιάκριτα και ασύνετα τείνει να ενισχύει το μουσουλμανικό στοιχείο με κάθε τρόπο.

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Είναι να αναρωτιέται κανείς διαβάζοντας τις ενέργειες και τις υπηρεσιακές κινήσεις της κ. Κεραμέως, αν πρόκειται περί της Υπουργού Παιδείας της Ελλάδας ή αν ανήκει σε αυτήν τη θέση ευθύνης στο Υπουργείο κάποιας άλλης χώρας. Από τότε που κατέλαβε αυτήν τη θέση, ένας μουσουλμανικός οίστρος διαφαίνεται σε ό,τι κάνει.

Εμείς ως Κατάνυξη έχουμε καταγράψει μετά λύπης μας τις μεθοδευμένες, αντιχριστιανικές, κινήσεις της σε όλο αυτό το διάστημα της Υπουργικής της πορείας. Ενδεικτικά θα αναφερθούμε σε κάποια από αυτά, όπως την προκλητική χρηματοδότηση για την ανέγερση και στέγαση των υπηρεσιών της Διοικούσας Επιτροπής και την πρόσληψη προσωπικού για το τζαμί στο Βοτανικό, καθώς και την παντελώς εξοργιστική χορήγηση άδειας για ανέγερση νέου τζαμιού στη Θράκη, την ίδια χρονική στιγμή που ο Σουλτάνος Ερντογάν με τον άκρατο επεκτατισμό του και τον ισλαμικό φανατισμό του μετέτρεπε το κόσμημα της Ορθοδοξίας, τον περικαλλή Ναό της Αγίας Σοφίας σε τέμενος. Στην απύθμενη φροντίδα για την αύξηση και ανάπτυξη του Ισλαμικού στοιχείου στην Ορθόδοξη χώρα μας συγκαταλέγονται και οι ανακαινίσεις των υπαρχόντων τζαμιών στη Θράκη, ενώ στον αντίποδα έχουμε τις αλλεπάλληλες λεηλατήσεις και καταστροφές των Ναών μας στα ακριτικά νησιά μας και αλλού. Καταστροφές που παραμένουν, αφού αντιμετωπίζουν την παγερή αδιαφορία  της Υπουργού και της κυβέρνησης για την αποκατάστασή τους.

Εκτός των προαναφερθέντων, μπορούμε να δούμε την ισλαμολαγνεία που έχει εγκατασταθεί για τα καλά σε αυτό το Υπουργείο και μέσα από δράσεις και ξεναγήσεις οι οποίες αποσκοπούν όπως υποστηρίζουν, στη “γνωριμία με το Οθωμανικό παρελθόν” της πόλης της Αθήνας. Δράσεις οι οποίες υποστηρίζονται φυσικά από το Υπουργείο Παιδείας.

Μα φυσικά δε θα μπορούσε το Υπουργείο Παιδείας να μην ενδιαφερθεί και για τη διδασκαλία του μουσουλμανισμού στην χώρα μας. Έχει ήδη τακτοποιήσει τα θέματα στα ελληνικά σχολεία, έχει καλύψει τα μεγάλα κενά των καθηγητών, έχει φροντίσει ώστε τα ακριτικά νησιά μας και τα ορεινά χωριά μας να έχουν πλήρως καλυμμένες τις θέσεις από τους απαραίτητους εκπαιδευτικούς, έχει εξοπλίσει τα σχολεία με τα απαραίτητα υλικά και αφού τα έχει κάνει όλα αυτά είπε να επανδρώσει και με γενναιοδωρία τις Μουφτείες και τα Ιεροδιδασκαλεία της Θράκης!!! Έτσι, διαβάζουμε σε σχετικό άρθρο ότι προσλαμβάνονται 120 Ιεροδιδάσκαλοι για τη διδασκαλία του Κορανίου στις Μουφτείες της Θράκης με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου. Πιο συγκεκριμένα 60 από αυτούς σε θέσεις στη Μουφτεία Κομοτηνής, 30 στη Μουφτεία Ξάνθης και 30 στη Μουφτεία Διδυμοτείχου.

Σε τέτοιους χαλεπούς και πονηρούς  καιρούς, όπου το μουσουλμανικό στοιχείο με προωθητή τον απολυταρχικό εξουσιαστή Ερντογάν, εξαπλώνεται ραγδαία σε όλη τη Δύση αλλά κυρίως στην πολύπαθη χώρα μας, η Υπουργός παιδείας με τους βοηθούς της (Γ.Γ. Παιδείας) αδιάκριτα και ασύνετα τείνει να το ενισχύει με κάθε τρόπο. Και αν προφασίζεται την τήρηση της Συνθήκης της Λωζάνης για την εκπαίδευση της μουσουλμανικής μειονότητας, αν πράγματι ενδιαφερόταν για το καλό της πατρίδας μας και όχι για την ικανοποίηση των διαφόρων Κέντρων, τότε θα γνώριζε πως έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί αυτήν την παροχή, καθώς στον αντίποδα ο έτερος συμβαλλόμενος της Συνθήκης, Ερντογάν, ουδεμία τήρηση των κανόνων επιτελεί. Αντιθέτως, τη Συνθήκη την έχει καταστρατηγήσει παράφορα, εξαπολύοντας όλες τις μεθόδους γενοκτονίας της αντίστοιχης χριστιανικής μειονότητας στην Ίμβρο, Τένεδο και Κωνσταντινούπολη. Όχι μόνο έκλεισε τα περισσότερα σχολεία της μειονότητας, όχι μόνο τους ανάγκασε σε φυγή λόγω των απειλών και των βάρβαρων φόρων, αλλά απέλυσε τους εκπαιδευτικούς και απαγόρευσε τη διδασκαλία των μαθημάτων στην ελληνική πολλώ μάλλον τη διδασκαλία του χριστιανισμού, στους ελάχιστους εναπομείναντες της μειονότητας. Αν είχε όντως ελληνορθόδοξη συνείδηση η Υπουργός, τότε πρώτα θα απαιτούσε από τη γείτονα χώρα να κάνει κατ’ αρχήν ότι έχει κάνει το ελληνικό κράτος για τη μουσουλμανική μειονότητα.

Σκάνδαλο επίσης αποτελεί και το γεγονός ότι σε περίοδο οικονομικής κρίσης, όπου έχουν εξαφανιστεί όλες οι παροχές προς τον Έλληνα φορολογούμενο πολίτη, έχουν αυξηθεί οι φόροι παντού, έχουν μείνει άνεργοι πολλοί συνάνθρωποί μας και δυστυχώς η κυβέρνηση ζητά παράλογα δικαιολογητικά για να τους βοηθήσει, σε αντίθεση με τους λαθραίους όπου ελεύθερα παρέχονται όλα, το Υπουργείο Παιδείας αποφασίζει να προσλάβει τόσο μεγάλο αριθμό μουσουλμάνων Ιεροδιδασκάλων. Ποιος θα τους πληρώσει αυτούς;;;

Στη συγκεκριμένη προκήρυξη πέρα των ειδικών προσόντων, δίνονται διευκρινήσεις και για το έργο των Ιεροδιδασκάλων που θα αφορά στη διδασκαλία του Κορανίου στα Τεμένη της Θράκης, αλλά και σε Δημόσια σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε μουσουλμάνους μαθητές που έχουν απαλλαγεί από το μάθημα των Θρησκευτικών. Επίσης, θα μπορούν να διδάξουν εφόσον το επιθυμούν στα Μουσουλμανικά Ιεροσπουδαστήρια της Θράκης. Σε αυτά οι ώρες Μαθημάτων Θρησκευτικής Εξειδίκευσης είναι αρκετές μετά την επί Γαβρόγλου αύξησή τους. Εβδομαδιαία στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα Γυμνασίου και Λυκείου, πέρα από τα μαθήματα Γενικής Παιδείας υπάρχουν 8 έως 10 ώρες μαθήματα αμιγώς της θρησκείας τους, διδασκαλία Κορανίου, ερμηνεία του, λόγια του Μωάμεθ, ισλαμικό δίκαιο, ισλαμική Ιστορία.

Όπως φαίνεται ολοκάθαρα, η ελληνική πολιτεία στη περίπτωση της εκπαίδευσης της μουσουλμανικής μειονότητας δεν τολμά να εφαρμόσει την πολυθρησκειακή, συγκρητιστική διδασκαλία στο αντίστοιχο μάθημα της θρησκευτικής εκπαίδευσης αλλά αντιθέτως παρέχει μαθήματα αμιγώς της ισλαμικής τους θρησκείας! Πόσο κατάφορη αδικία είναι αυτή που γίνεται εις βάρος τώρα των Ελλήνων Ορθόδοξων μαθητών μας, που στο Μάθημα των Θρησκευτικών τα τελευταία χρόνια δε διδάσκονταν την Ορθόδοξη πίστη μας, αλλά ένα συνοθύλευμα δοξασιών και αιρέσεων με μπόλικη δυσωδία νεοεποχίτικης κουλτούρας;

Προσλαμβάνονται ιεροδιδάσκαλοι στα τεμένη της Θράκης αφού έχουν προσαρμόσει 8 με 10 ώρες θρησκευτικής διδασκαλίας στη μουσουλμανική μειονότητα. Στον αντίποδα, το μάθημα των Θρησκευτικών στα ελληνικά δημόσια σχολεία τείνει να εξαφανιστεί, οι ώρες έχουν συρρικνωθεί απίστευτα μέχρι που στην Επαγγελματική Εκπαίδευση στη Γ΄ Λυκείου, η ώρα των Θρησκευτικών είναι ανύπαρκτη, σαν να μην έχουν ανάγκη αυτά τα παιδιά θρησκευτικής εκπαίδευσης. Πόσα χρόνια έχουν να διοριστούν θεολόγοι καθηγητές στα σχολεία μας; Και πώς να είναι αυτό εφικτό αφού το Μάθημα των Θρησκευτικών τείνει προς εξαφάνιση!

Καθίσταται λοιπόν σαφές ότι και αυτή η ενέργεια του Υπουργείου Παιδείας, η πρόσληψη δηλαδή τόσο μεγάλου αριθμού Ιεροδιδασκάλων στις Μουφτείες της Θράκης, είναι το αποκύημα μιας ευρύτερης πολιτικής της κυβέρνησης ανθελληνικής και αντορθόδοξης. Διττό το πλήγμα που επιφέρει το εν λόγω Υπουργείο Παιδείας, καταπατώντας από τη μια με πλήθος αποφάσεων, τα δικαιώματα των χριστιανών Ελλήνων πολιτών και από την άλλη προσφέροντας πλούσιες παροχές στην ενδυνάμωση του μουσουλμανικού στοιχείου στη χώρα μας. Είναι άραγε αυτό μέσα  στα σχέδια του διεθνούς εβραιομασωνισμού, το να κτυπήσει δηλαδή και να πλήξει τα θεμέλια της Ορθόδοξης χώρας μας; Διόλου απίθανο.

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Δείτε σχετικά:
Όσο οι απέναντι προκαλούν και βανδαλίζουν, δε χτίζεις τζαμιά!
Συνάντηση των τριών μουφτήδων της Θράκης με την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως – Τι…
– Η Κυβέρνηση σπέρνει Τζαμιά!
– Ντροπή! Με ιδιαίτερη άνεση επιτρέπουμε την ίδρυση ενός ισλαμικού τεμένους
– Ξαφνικός έρωτας της Κεραμέως με τα τζαμιά της Αθήνας
– Πολύ αργά για δάκρυα…
– Πώς καταδέχεστε ένας μουφτής να σας βάζει τα γυαλιά;
Από 8 έως 10 ώρες Μαθημάτων Θρησκευτικής Εξειδίκευσης στα Μουσουλμανικά Ιεροσπουδαστήρια Θράκης