Άρθρο της Σοφίας Μακεδονοπούλου
αρθρογραφεί για katanixi.gr

Ένα νεοταξικό μωσαϊκό απανθισμένο με λόγους και δηλώσεις του ιδίου πνεύματος…

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Παραμονές της έλευσης του Πάπα στην Ελλάδα και στην Κύπρο επισκέφτηκε τη χώρα μας ο Οικουμενικός Πατριάρχης, με αφορμή τη συμπλήρωση τριάντα ετών από την αναρρίχησή του στον Πατριαρχικό Θρόνο. Αν η επίσκεψη του Πάπα είναι το κύριο event, ο Πατριάρχης είναι μάλλον το support, αφού με ταπείνωση δέχεται αυτό το ρόλο χάριν της ενότητας. (1)

Το στίγμα δόθηκε πριν καν ξεκινήσει η επίσκεψη. Ο Πατριάρχης μετέθεσε την επίσκεψή του στη Θεσσαλονίκη και το Άγιον Όρος λόγω της υγειονομικής κατάστασης στην περιοχή και έστειλε το ανάλογο μήνυμα για την ανάγκη εμβολιασμού και τήρησης των υγειονομικών μέτρων. Αυτό είναι το πνεύμα….

Ο Παναγιώτατος είχε μια σειρά από σημαντικές συναντήσεις με την ηγεσία της Εκκλησίας της Ελλάδας καθώς και με την πολιτική και πολιτειακή ηγεσία της χώρας. Η επίσημη πρόσκληση εκ μέρους της Εκκλησίας της Ελλάδας ήταν να συμμετάσχει στο Πανηγυρικό συλλείτουργο επί τη μεγάλη Θεομητορική εορτή των Εισοδίων της Θεοτόκου, όπως και έγινε, ενώ ήδη το απόγευμα προ της εορτής συναντήθηκε με τον Αρχιεπίσκοπο. Συναντήσεις επίσης είχε με την Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον Πρωθυπουργό, τον Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων καθώς και τον Αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, με τον οποίο και θα εστιάσουμε στο παρόν άρθρο. Επίσης, επισκέφθηκε το Μετόχιον “Αναλήψεως του Κυρίου” της Ιεράς Μονής Σίμωνος Πέτρας Αγίου Όρους, στο Βύρωνα, όπου και τελέστηκε εσπερινός στον οποίο χοροστάτησε. Επισκέφθηκε ακόμη την

Έδρα της Ογκολογικής Μονάδος Παίδων «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη – ΕΛΠΙΔΑ», το Μουσείο «Σύγχρονης Τέχνης» του Ιδρύματος Βασιλείου και Ελίζας Γουλανδρή, και επίσης παρέστη σε εκδηλώσεις που διοργάνωσαν προς τιμήν του η Θεολογική Σχολή του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, η Αδελφότητα Οφφικιαλίων του Οικουμενικού Πατριαρχείου “Παναγία η Παμμακάριστος”, το Ίδρυμα Υποστηρίξεως του Οικουμενικού Πατριαρχείου και η Μ.Κ.Ο. Oecumenica, καθώς και ο Δήμος Βύρωνα.

Οι συναντήσεις με όλον αυτόν τον νεοταξικό συρφετό απανθίστηκαν με λόγους και δηλώσεις απείρου κάλλους. Κορυφαίες οι προσφωνήσεις που έκανε ο Πατριάρχης και ο Αρχιεπίσκοπος στο συλλείτουργο των Εισοδίων και τις οποίες μπορείτε να παρακολουθήσετε εδώ.

Θα σταθούμε στη συνάντηση που είχε ο Πατριάρχης με τον αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, λίγες ώρες πριν την αναχώρησή του για το Φανάρι.

Κατά τη συνάντηση, ο κ. Τσίπρας τόνισε πόσο οικουμενικό, σημαντικό και πανανθρώπινο είναι το μήνυμα που εκπέμπει το Οικουμενικό Πατριαρχείο, εξαίροντας τον πρωταρχικό ρόλο που έπαιξε και στο ζήτημα της περιβαλλοντικής κρίσης πριν τριάντα χρόνια. Εύστοχος ο Πρόεδρος! Όντως ο Πατριάρχης άνοιξε την νεοταξική πράσινη ατζέντα! Γνωρίζουν πολύ καλά οι Νεοταξίτες ότι από το θρησκευτικό τομέα πρέπει να ξεκινήσουν για να πλήξουν και να αμαυρώσουν τις πιο αγνές προθέσεις του κόσμου.

Στην συνέχεια έκανε μια αναδρομή στην συνεισφορά του Πατριάρχη στην προσφυγική κρίση ( άλλος πυλώνας δράσης της Νέας τάξης Πραγμάτων) και στο ζήτημα της επαναλειτουργίας της Σχολής της Χάλκης, στην οποία Χάλκη είχαν συναντηθεί τελευταία φορά το 2019, για να καταλήξει στην συνεισφορά του Πατριάρχη στη διάδοση του μηνύματος υπέρ του εμβολιασμού κατά της πανδημίας το τελευταίο διάστημα.

Τί να πρωτοσχολιάσει κανείς; Καθημερινά σχολιάζουμε μέσα από την Κατάνυξη και στηλιτεύουμε το βρώμικο παιχνίδι υποκρισίας που παίζουν όλες οι νεοταξικές δυνάμεις -προοδευτικές τις λένε αλλιώς- της χώρας, με κυρίαρχο παίχτη τον Πάπα.

Στην αντιφώνησή του ο Οικουμενικός Πατριάρχης επιχείρησε να αποδώσει την ενασχόληση του τόσο με τα ζητήματα της πανδημίας, όσο και με τα ζητήματα του προσφυγικού και της κλιματικής αλλαγής στις επιταγές του Ευαγγελίου για αγάπη. “Η αγάπη ο κεντρικός άξονας της πίστεώς μας και της δράσεως μας”, είπε.

Όλα τα θέματα του Ευαγγελίου, δυστυχώς, τα βλέπει ο αιρεσιάρχης κάτω από το πρίσμα της οικουμενιστικής αγαπολογίας. Δεν έχει αφήσει τίποτε όρθιο. Οι Έλληνες, οι παππούδες μας τουλάχιστον, έχουν ισχυρούς κώδικες και διαχρονικά γνώριζαν και γνωρίζουν να ζουν ευαγγελικά, να αγαπούν ευαγγελικά και να είναι αυστηροί και ακριβοδίκαιοι. Η αγάπη του Ευαγγελίου δεν είναι μια αγάπη που κάνει τον άνθρωπο λοβοτομημένο και ανίδεο. Αναρωτιόμαστε, πόσα χρόνια οι ταγοί μας έχουν να ανοίξουν το ιερό Ευαγγέλιο; Θαυμάζει κανείς εκεί την απαράμιλλη σε αυστηρότητα του Χριστού, τον κοφτερό Του λόγο. Ο Χριστός δεν ήρθε για να χαϊδέψει αυτιά, ούτε ήρθε για να τα έχει καλά με όλους. Ο Χριστός τα έβαλε με όλο τον κόσμο, με όλη την καθεστηκυία τάξη. Πού είδαν αυτή την αγαπολογία μέσα στο Ευαγγέλιο, θα θέλαμε να μάθουμε; Πουθενά! Ο Χριστός ήρθε να δώσει το μήνυμα της μετάνοιας, κήρυξε ότι οι αγκάλες του Θεού Πατέρα δέχονται πίσω όποιον μετανοήσει και αυτό το δρόμο της επιστροφής άνοιξε ο Ίδιος με την σταυρική Του θυσία. Τόνισε, όμως, ότι κανείς δεν πάει στον Πατέρα παρά μόνο διά του Υιού. Τα “ουαί”, τις επιτιμήσεις και τους ελέγχους του Χριστού (γενεά άπιστη και διεστραμμένη) κάποιοι τα ξεχνούν….

Για τους παραπάνω λόγους και για άλλους τόσους που διεξοδικά αναλύει ο π.Θεοδωρος Ζήσης εδώ, αναιδέστατη, παράλογη και τελείως ανακόλουθη και αθεμελίωτη ηχεί στα αυτιά μας η συνέχεια των λόγων του Πατριάρχη: «Δοξάζω τον Θεό που με αξίωσε να συμπληρώσω τριάντα χρόνια στον πατριαρχικό θρόνο της Κωνσταντινουπόλεως. Είναι κάτι πολύ σπάνιο, νομίζω στην ιστορία δεν υπάρχει άλλος προκάτοχός μου που να είχε αυτή την ευλογία, να είναι τριάντα συναπτά χρόνια επί του θρόνου. Δόξα τω Θεώ! Όπως έλεγε ο μεγάλος προκάτοχός μου, ο Ιωάννης Χρυσόστομος: Δόξα τω Θεώ πάντων ένεκεν “.

Πόσο βαραίνει τη θέση του Πατριάρχη το γεγονός ακριβώς ότι προκάτοχός του στον πατριαρχικό θρόνο ήταν ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος! Μπορεί ο Πατριάρχης να είναι διάδοχος των θρόνων, αλλά των τρόπων διάδοχος δεν είναι, ούτε του Αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου, ούτε των Αγίων Αποστόλων. Η μοίρα των ορθοφρονούντων είναι, σε αντίθεση με του Πατριάρχη, να μη μακροημερεύουν στους Πατριαρχικούς θρόνους, αλλά να εκδαπανούν το βίο τους σε διώξεις και εξορίες. Να διώκονται και όχι να απολαμβάνουν την προστασία μεγάλων δυνάμεων και μυστικών υπηρεσιών, πουλώντας εκδουλεύσεις.

Το επίπεδο της θεολογίας του Πατριάρχη και όλης αυτής της σχολής των Οικουμενιστών καθαιρετέων είναι στο επίπεδο της “θεολογίας” του κ. Τσίπρα. Ο ίδιος ο Πατριάρχης επισημαίνει παρακάτω ότι κατά την τελευταία συνάντηση τους με τον κ.Τσίπρα στη Χάλκη θαύμασε το θεολογικό λόγο του τότε Πρωθυπουργού – μπορείτε να τον απολαύσετε εδώ – ο οποίος μάλιστα του προκάλεσε ευφορία.

Είχε θαυμάσει τότε ο Πατριάρχης τη θεολογία στην ομιλία του κ. Τσίπρα, γιατί και τότε ο κ.Τσίπρας είχε εξάρει την προσωπικότητα του Πατριάρχη και το ρόλο του ως θεματοφύλακα οικουμενικών και πανανθρώπινων αξιών, ρόλος που μπορεί να βοηθήσει, ώστε οι θρησκείες να είναι αυτές που θα ενώνουν και δε θα χωρίζουν τους ανθρώπους. Αυτή η παραδοχή είναι μάλιστα η καρδιά της ελληνοτουρκικής φιλίας, είχε τονίσει!

Αυτή η Οικουμενιστική θεολογία ενώνει τους δύο άντρες. Μόνο που δεν είναι ορθόδοξη και ευαγγελική! Είναι μία θεολογία η οποία μπορεί να χωρέσει και άθεους ουμανιστές, υλιστές, αιρετικούς, αλλόθρησκους και παντοειδείς αμετανόητους πλανεμένους. Αυτή την πίστη έχει “ντυθεί” ο Πατριάρχης και αυτή η πίστη, ο ουμανισμός, όχι μόνο δεν έχει καμία σχέση με το Ευαγγέλιο του Χριστού, αλλά στην πραγματικότητα εμπεριέχει το μίσος του διαβόλου για τον ταλαίπωρο άνθρωπο και το φθόνο του για το σχέδιο της σωτηρίας. Ο Θεός για την σωτηρία του ανθρώπου σαρκώθηκε, έγινε άνθρωπος, σταυρώθηκε, έπαθε και αναστήθηκε. Για να μπορεί ο άνθρωπος κατά χάριν πάλι να γίνει ένα με τον Θεό. Και ο διάβολος θέλει να κάνει το ” παιχνίδι” πάλι ανθρωποκεντρικό.

Η επίσκεψη , λοιπόν, του Πατριάρχη άνοιξε την αυλαία για την έλευση του Πάπα στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Το τι εστί Πάπας, μας το απέδειξε ολοκάθαρα και αποκαλυπτικά ο κ. Σερκελίδης στην ομιλία του με τίτλο:

Τι εστί Πάπας; Έρευνα στο “ποινικό μητρώο” του Παπισμού”. Αν παρακολουθήσει κανείς την ομιλία, αβίαστα βγάζει το συμπέρασμα ότι το

Όχι στον Πάπα” δεν είναι μια ανέξοδη κουβέντα που μπορεί να εκσφενδονίζουν ελαφρά τη καρδία οι λεγόμενοι παραδοσιακοί ιερείς της πατρίδας μας. Έχει ευθύνη και κόστος. Το “ όχι στον Πάπα” σημαίνει ότι γυρίζει κανείς ιεροκανονικά την πλάτη του σε όλη την παρέα του Πάπα, τον νεοταξικό εσμό της Εκκλησίας. Άλλος τρόπος από τη διακοπή κοινωνίας με τους υπογράψαντες στο Κολυμπάρι Αρχιερείς δεν υπάρχει. Ο Πάπας και το παπικό δαιμονικό πνεύμα δεν έρχεται εκτάκτως και για λίγες μέρες στην Ελλάδα και θα φύγει. Ο Πάπας είναι εγκατεστημένος εδώ, θρονιασμένος πάνω από το κεφάλι μας, με συνοδική βούλα. Το θηρίο το αναγνωρίσαμε στο Κολυμπάρι! Ο Πάπας είναι διάβολος και στο Κολυμπάρι του προσδώσαμε εκκλησιαστικότητα, ιερωσύνη, αποστολική διαδοχή! Στέψαμε το θηρίο στο Κολυμπάρι και αναρωτιόμαστε για τα κακά που μας δέρνουν; Μετανοήσαμε ως οφείλαμε για το αποτρόπαιο έγκλημα;

Η διακοπή μνημοσύνου πρέπει να μπει στο γνωστικό πεδίο όλων μας, στο βουλητικό και το επιθυμητικό, ως αυτονόητη ιεροκανονική αντίδραση απέναντι στο παπικό διεστραμμένο φρόνημα που έχει επικρατήσει.

Έξω ο Πάπας από την Ελλάδα και πάντα τα έργα αυτού και πάσα η λατρεία αυτού και πάντες οι άγγελοι αυτού και πάσα η πομπή αυτού.

Αμήν!

  1. Σαπόρτ (αγγλ. support) καλείται το συγκρότημα που εμφανίζεται πριν από την κύρια μπάντα της βραδιάς, η οποία και αποτελεί το μεγάλο όνομα της συνολικής διοργάνωσης. Ή, όπως λέγεται σε αυτές τις περιπτώσεις, το σαπόρτ συγκρότημα είναι αυτό που ανοίγει τη συναυλία.

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra

Δείτε σχετικά:
Εκκλησία της Ελλάδας: Τιμητικές εκδηλώσεις για την επέτειο εκλογής του Πατριάρχη Βαρθολομαίου
Από γκάφα σε γκάφα η ΔΙΣ – το σίριαλ της πρόσκλησης Βαρθολομαίου