Για τον Μητροπολίτη Αργολίδας, ο Άγιος Λουκάς δεν είναι τίποτα περισσότερο από έναν “υγειονομικής φύσης άγιο” που αν ζούσε στην εποχή μας θα προωθούσε τον εμβολιασμό…

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Δεν έχει τελειωμό το παραλήρημα του Μητροπολίτη Αργολίδας, ο οποίος φαίνεται ότι τόσο πολύ έχει δοξαστεί από την Κυβέρνηση, τόσες χάρες έχει λάβει από την ίδια, που στο πρόσωπο του Πρωθυπουργού βλέπει έναν σωτήρα.

Την Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου στην έκτακτη Συνεδρίαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, παραβρέθηκε ο Πρωθυπουργός Κυρ. Μητσοτάκης με την Υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως.

Ο Μητροπολίτης Αργολίδας φαίνεται ότι τον εξευτελισμό της Διοικούσας Εκκλησίας της Ελλάδας μπροστά στο χαλιφάτο, τον θεωρεί κατόρθωμα. Τόσο πολύ έχει πουληθεί ο κλήρος που αναγνωρίζει ανθρώπους με φιλομασωνικές τάσεις που προωθούν τον πανσεξουαλισμό, ως τους πλέον αρμόδιους να αποφασίζουν για τα πράγματα της Εκκλησίας.

Γιατί; Τι το κοινό έχει ο κ.Νεκτάριος με αυτές τις ιδέες; Τι τον ενώνει μαζί τους; Δεν θα μπορούσε όμως να γραφεί διαφορετικά η ιστορία, δίχως τους προβατόσχημους λύκους δεν αναδεικνύονται οι αθλητές του Χριστού.

Ο Μητροπολίτης Αργολίδας χαρακτήρισε «εξαιρετική» την ομιλία του Πρωθυπουργού. Χαρακτήρισε εξαιρετική την ομιλία ενός ανθρώπου που έκλεισε τις εκκλησίες, άφησε αλλειτούργητο ολόκληρο το ποίμνιο της Ελλάδας, βλασφήμησε τα όσια και τα ιερά μας, και συνεχίζει να το κάνει μέχρι και σήμερα, χωρίς οίκτο.

Απείλησε ανθρώπους, τους τραμπούκισε, τους στέρησε τις ελευθερίες και τα θεμελιώδη δικαιώματά τους και επέβαλε πρόστιμα.

Αυτή τη σπουδαία προσωπικότητα ο Μητροπολίτης Νεκτάριος σχεδόν την παρομοιάζει με έναν “νέο” Άγιο Λουκά Ιατρό.

Είναι πραγματικά τόσο λυπηρό να έχυσε τόσο μελάνι για έναν σπουδαίο Άγιο, να μελέτησε, να κόπιασε, και τελικά να μην κέρδισε τίποτα.

Τίποτα, ούτε μια κεραία από το αγιασμένο συναξάρι του μεγάλου Αγίου της Εκκλησίας δεν μπόρεσε να μιμηθεί.

Αν λοιπόν πρέπει να είμαστε εμείς αυτοί που θα πούμε πρώτα απ’ όλα στον κ. Νεκτάριο ότι ο Άγιος Λουκάς δεν θα μπορούσε να θεοποιήσει έναν πολιτικό άρχοντα που εξευτελίζει την Ορθοδοξία και την πολεμά με λύσσα, ας είμαστε εμείς.

Ακόμη και αν ήταν ο τέλειος διαχειριστής της πανδημίας, το αντίχριστο πνεύμα του δεν θα μπορούσε να τον κάνει αγαπητό σε έναν Άγιο που πάνω απ’ όλα βάζει τον Θεό. Το ερώτημα είναι γιατί γίνεται αγαπητός στον Μητροπολίτη Αργολίδας;

Ο Πρωθυπουργός στην ομιλία που υμνήθηκε από τον κ.Νεκτάριο, μίλησε για την άριστη συνεργασία μεταξύ Εκκλησίας και Κυβέρνησης, για τον εμβολιασμό και την απομόνωση ακραίων φωνών.

Η αναφορά του Πρωθυπουργού που έπεισε τον κ.Νεκτάριο πως ο κ.Μητσοτάκης πραγματικά αγαπά την Εκκλησία, είναι η εξής: «Yπενθυμίζω τα διδάγματα του αγίου Λουκά του ιατρού, ο οποίος δίδαξε με το βίο του ότι ο χριστιανός οφείλει να ακολουθεί το δρόμο του ορθού λόγου και της επιστήμης».

Μη μπορώντας ο Μητροπολίτης Αργολίδας να συγκρατήσει τα δάκρυά του που αυτός ο εδώ ο τόπος κυβερνάται από κάποιον που ευλαβείται τον Άγιο Λουκά τον ιατρό, συνέταξε ένα επικίνδυνο κείμενο για όποιον αγωνιά για τη σωτηρία της ψυχής του, ένα κείμενο απαράδεκτο να υπογραφεί από κληρικό -πόσο μάλλον από Αρχιερέα-, διότι πρόκειται για ένα κείμενο που παρερμηνεύει, υβρίζει και προσβάλλει τη μνήμη του Αγίου Λουκά του Ιατρού.

Λόγω της μεγάλης του έκτασης θα παραθέσουμε μερικά μόνο σημεία του.

Είπε λοιπόν τα παρακάτω αναφερόμενος στον Άγιο Λουκά: «Ο ίδιος μάλιστα πρωτοστατούσε στους εμβολιασμούς και απ’ ό, τι ξέρουμε είχε να αντιμετωπίσει και τους τότε κάθε είδους αρνητές, που όπως επισημάναμε άλλοτε, δεν είναι τωρινό το φαινόμενο, αλλά παλαιό ήδη από το πρώτο εμβόλιο.

Αξίζει να σημειώσουμε στο σημείο αυτό ότι ακραία στοιχεία μέσα στον εκκλησιαστικό χώρο τον οδήγησαν το 1927 σε παραίτηση από την επισκοπική έδρα του, ενώ τα τελευταία χρόνια της ζωής του αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα, ακόμη και απειλές από τους οπαδούς της «Γνήσιας Ορθόδοξης Εκκλησίας», που διακρίνονταν για τον φανατισμό, τον πρωτογονισμό, την αγραμματοσύνη τους (οι χαρακτηρισμοί είναι του ίδιου του Αγίου).

Τα μέλη του κινήματος αυτού τον απείλησαν να τον σκοτώσουν και μάλιστα έκαναν απόπειρα εναντίον του, πετώντας του πέτρες! Δοκιμασμένη μέθοδος ο λιθοβολισμός… Και όλα αυτά για την καθαρότητα της Ορθοδοξίας!

στ. Ως χειρουργός ξεκίνησε σε μια εποχή που οι χειρουργοί δεν φορούσαν ακόμη γάντια και μάσκες. Όμως τηρούσε σχολαστικά όλους τους κανόνες ασηψίας. Από το 1911 στο νοσοκομείο του Περεσλάβλ Ζαλέσκι τα πλαστικά γάντια και οι χειρουργικές μάσκες με πρωτοβουλία του ίδιου καθιερώθηκαν σαν αναπόσπαστο εργαλείο στο χειρουργείο.

Δεν είχε βέβαια καμιά αναστολή ότι με τη μάσκα «αλλοιώνεται η εικόνα του Θεού» όπως ισχυρίζονται αθεολόγητα και αφελώς οι παρ’ ημίν υπερασπιστές της πίστης… (Όλες αυτές τις οδηγίες μπορεί να τις βρει ο αναγνώστης στα «Δοκίμια», που κυκλοφορούν μεταφρασμένα στα Ελληνικά)».

Το αν οι τοποθετήσεις του συγκεκριμένου Μητροπολίτη αποτελούν ένα προϊόν της φαντασίας του, νομίζω είναι δεδομένο. Αυτό όμως που υποβόσκει στο μακροσκελές κείμενό του είναι η προσπάθειά του να “πλάσει” από την αρχή έναν νέο Άγιο Λουκά που εξίσωσε την επιστήμη με τον Θεό.

Όχι δεν είναι έτσι! Ο Θεός προπορεύεται και η επιστήμη ως δημιούργημά Του υποτάσσεται σε Αυτόν. Το άκτιστο προηγείται και υπερέχει αφάνταστα από το κτιστό. Και αυτή μάλλον τη σημαντική λεπτομέρεια δεν έχει αντιληφθεί ο Μητροπολίτης Αργολίδας.

Ευτυχώς για όλους μας, ο Άγιος Λουκάς ο Ιατρός δεν ήταν όπως θα ήθελε να είναι ο Πρωθυπουργος, ο πολύ αγαπητός του κ.Νεκταρίου.

Προς αποκατάσταση της Αλήθειας παραθέτουμε ένα απόσπασμα από το βιβλίο «Ιαματικοί Άγιοι»: «Ὁ ἅγιος Λουκᾶς ὁ Ἰατρός διακρινόταν ἰδιαίτερα καί ξεχώριζε γιά τό θαρραλέο καί ἀτρόμητο ὁμολογιακό του πνεῦμα. Στά χρόνια τῆς πλήρους ἀσυδοσίας τῶν ἀντιθρησκευτικῶν διαδηλώσεων καί καρνάβαλων, ὅταν χλεύαζαν τόν Κύριο Ἰησοῦ Χριστό, ἡ καρδιά του σπάραζε καί φώναζε: “Δέν μπορῶ νά σιωπῶ”. Ὅπως ὁ ἴδιος ἀποκάλυψε, ἡ κλήση του ἀπό τό Θεό ἦταν νά κηρύττει καί νά ὁμολογεῖ τό ὄνομα τοῦ Κυρίου, ἐνῷ ἔνοιωθε ὡς χρέος του νά ὑπερασπίζεται τόν Σωτήρα μέ τό κήρυγμα. Ἐκείνη ὅμως ἡ ἐποχή ἦταν ἡ πιό μαύρη καί σκοτεινή γιά τό ρωσικό λαό, καθώς ἡ ρωσική ἐπανάσταση εἶχε ἤδη ἀρχίσει καί ἡ Ἐκκλησία εἶχε βρεθεῖ στό στόχαστρο τῶν Μπολσεβίκων».

Οι κληρικοί-υποστηρικτές του εμβολίου που συντάσσονται κατά πάντα με το αντίθεο κράτος, από ποιον διώκονται; Από ποιον απειλούνται; Κινδυνεύουν να χάσουν τους τους θρόνους και τις πατερίτσες τους; Επίσης, ποιους τολμά να ταυτίζει με τη σχισματική Εκκλησία της εποχής του Αγίου Νεκταρίου; Έχει συναίσθηση των λεγομένων του;

«[..] Τό ἄθεο καθεστώς δίωκε μέ μανία τούς πιστούς χριστιανούς, ἐνῷ ταυτόχρονα δημιουργήθηκε ἡ σχισματική «ζώσα ἐκκλησία», ἡ ὁποία ἐξυπηρετοῦσε τά συμφέροντα τοῦ κράτους, ἔχοντας ὡς σκοπό νά ἀπομακρύνει τούς χριστιανούς ἀπό τήν Ὀρθόδοξη πίστη καί νά διαλύσει τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία. Μέσα σέ αὐτή τή ζοφερή κατάσταση καί γιά ἕντεκα ἔτη, ὁ ἅγιος Λουκᾶς ὑπέστη φυλακίσεις, ἀνακρίσεις καί βασανιστήρια καί ἐξορίστηκε δύο φορές στή Σιβηρία καί μία στή Βόρεια Ρωσία. Ὅμως τίποτε δέν κατάφερε νά λυγίσει τό ὁμολογιακό του φρόνημα καί νά τόν κάνει νά ἀπαρνηθεῖ τήν ἱερωσύνη καί τόν Κύριο καί Θεό του».

Τι από όλα αυτά έχουν υποφέρει οι συστημικοί, φιλοκυβερνητικοί, νεωτεριστές Μητροπολίτες; Πώς μπορούν και κλείνουν τα μάτια στον ομολογιακό αγώνα του Αγίου Λουκά για να μην υποταχθεί στα δαιμονικά, αλλά δήθεν ευεργετικά, προστάγματα της εποχής;

«[…] Ὁ ἅγιος Ἐπίσκοπος ἀγωνιώντας γιά τό ποίμνιο πού τοῦ ἐμπιστεύθηκε ὁ Κύριος καί προβλέποντας ὅτι κάποια μέρα θά συλληφθεῖ ἀπό τό ἄθεο καθεστώς, συνέταξε μία χειρόγραφη «Διαθήκη» πρός τό Ὀρθόδοξο ποίμνιο τῆς Τασκένδης, προκειμένου νά τό προστατέψει ἀπό τή σχισματική παράταξη τῆς «ζώσας ἐκκλησίας». Μία μέρα, μετά τήν πρώτη σύλληψή του, τήν παρέδωσε σέ ἕνα πνευματικό του παιδί καί ἡ «Διαθήκη» ἄρχισε νά ἀντιγράφεται στό χέρι καί νά μοιράζεται στούς εὐλαβεῖς πιστούς. Ὁ ὁμολογητής Ἐπίσκοπος, ἔχοντας ἔντονο τό αἴσθημα τῆς ποιμαντικῆς εὐθύνης, ἐπισήμαινε στή «Διαθήκη» του ὅτι οἱ ἀκολουθίες καί ἡ λειτουργία τῶν σχισματικῶν δέν εἶναι κανονικές καί ὅτι ἡ «ζώσα ἐκκλησία» δέν εἶναι Ἐκκλησία, ἀλλά ἕνα ἄγριο θηρίο πού ἔχει ὅλα τά γνωρίσματα τῆς ἀγριότητας.

Ταυτόχρονα, παρακαλοῦσε τά πιστά τέκνα τῆς Ἐκκλησίας νά τηροῦν τίς ἐντολές του καί νά μήν ἔχουν καμία ἐπικοινωνία μέ τούς σχισματικούς, τονίζοντας ὅτι εἶναι καλύτερα νά μήν πᾶνε πουθενά, παρά νά παρευρεθοῦν στούς ναούς πού εἶχαν καταληφθεῖ ἀπό τούς σχισματικούς. Ἡ «Διαθήκη» τοῦ ἁγίου Ἐπισκόπου βρῆκε ὁλόθερμη ἀνταπόκριση ἀπό τούς εὐλαβεῖς πιστούς, καί ἐνῷ ὅλοι οἱ ναοί εἶχαν καταληφθεῖ ἀπό τή σχισματική παράταξη, οἱ ναοί παρέμεναν ἄδειοι.

Καθώς ἡ Ὀρθόδοξη Πίστη καί Λατρεία βρισκόταν ὑπό συνεχή διωγμό, ὁ ἅγιος Λουκᾶς προσπαθοῦσε νά τηρήσει μέ εὐλάβεια τά ἱερατικά καί ποιμαντικά του καθήκοντα, κάτω ἀπό τίς πιό ἀντίξοες καί σκληρές συνθῆκες, ἀπέχοντας ταυτόχρονα ἀπό τό νά ἔχει ὁποιαδήποτε ἐπαφή μέ τή σχισματική «ζώσα ἐκκλησία». Κατά τή διάρκεια τῆς πρώτης του ἐξορίας καί τῆς παραμονῆς του στήν παλιά πρωτεύουσα τῆς Σιβηρίας Γενισέισκ, ἔμεινε μαζί μέ ἄλλους συνεξόριστους ἱερεῖς σέ ἕνα διαμέρισμα, στό σπίτι ἑνός εὔπορου ἀνθρώπου.

Καθώς ὅμως οἱ ναοί στό Γενισέισκ εἶχαν ἤδη καταληφθεῖ ἀπό τούς σχισματικούς, ὁ ἅγιος Ἐπίσκοπος μέ τούς ὑπόλοιπους ἱερεῖς μετέτρεψαν τό ἕνα ἀπό τά δύο δωμάτια πού τούς εἶχαν παραχωρηθεῖ σέ παρεκκλήσι, ὅπου τελοῦσαν Ἀκολουθίες καί Θεῖες Λειτουργίες. Ἔτσι, τό δωμάτιο-παρεκκλήσι ἔγινε μοναστήρι, ἐνῷ σιγά σιγά ὁ κόσμος ἄρχισε νά πυκνώνει. Ὁ ἅγιος ὅμως δέν ἔμεινε μόνο ἐκεῖ, ἀλλά προχώρησε μέ θάρρος ἀκόμα παραπέρα. Ἔχοντας τή συμπαράσταση τῶν εὐλαβῶν πιστῶν, ἄρχισε νά καταλαμβάνει τούς κλειστούς ἀπό τίς ἀρχές ναούς καί νά λειτουργεῖ, ἐνῷ κατά τή διάρκεια τῶν ἀνακρίσεων ὁμολογοῦσε μέ παραδειγματική παρρησία ὅτι θά συνεχίσει νά δοξάζει καί νά ὑμνεῖ τό Θεό στούς ναούς πού γι’ αὐτό τό λόγο εἶχαν χτιστεῖ».

Ο Άγιος Λουκάς τόσο ασύμβατες θεωρούσε τις νέες τακτικές που υιοθέτησε το άθεο καθεστώς, τόσο μακριά από τους κανόνες της Εκκλησίας, που συνέταξε χειρόγραφη επιστολή προς το ποίμνιό του για να το προστατέψει. Αλλά και όταν βρέθηκε η Εκκλησία υπό διωγμό, όπως σε παρόμοια κατάσταση βρέθηκε και το ποίμνιο της Ελλαδικής Εκκλησίας όταν του απαγορεύτηκε η είσοδος στους ιερούς ναούς, δεν πρόσταξε ούτε τυφλή υπακοή, ούτε προσαρμογή στα νέα δεδομένα.

Αντίθετα, εσείς και μασκοφορεθήκατε και κλείσατε τους ναούς και διώξατε τους πιστούς και αναγνωρίσατε “άφεση αμαρτιών” σε κάθε βλασφημία που ακούστηκε από κυβερνητικά χείλη περί του μολυσμού των Ναών, των Εικόνων, των Λειψάνων και της Θείας Κοινωνίας.

Και όταν όλοι οι ναοί καταλήφθηκαν από σχισματικούς, όπως κατ’ αναλογία και οι δικοί μας ναοί καταλήφθηκαν από ιερείς που αρνούνται την άκτιστη Χάρη του Κυρίου, την Ιαματική του Χάρη και Παντοδυναμία Του, εκείνος δεν έπαυσε να λειτουργεί, δεν επαναπαύτηκε. Αντίθετα, ο γενναίος αθλητής του Κυρίου, ο άξιος λειτουργός του Υψίστου λειτουργούσε ακόμη και σε δωμάτια, δίχως μάσκες και αντισηπτικά, δίχως φόβο. Γιατί, αυτό που δεν έχει καταλάβει ο Μητροπολίτης Νεκτάριος για τον Άγιο Λουκά, αλλά και για όλους τους Αγίους, είναι πως εκεί που σταματάει η επιστήμη, ξεκινάει ο Θεός!

Χρειάζεται να δείξουμε στον Μητροπολίτη Αργολίδας μία ιδιαίτερη αγάπη, την ορθόδοξη αγάπη, και να προσευχηθούμε γι’ αυτόν και να παρακαλέσουμε τον Κύριο να του δώσει βαθιά και αληθινή μετάνοια, διότι στ’ αλήθεια έχει μπερδευτεί πολύ και κινδυνεύει.

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Δείτε σχετικά:
Πόσο αθώα ήταν τελικά η παρουσία του Πρωθυπουργού στη Δ.Ι.Σ.;
Ο Επίσκοπος Αργολίδας ρίχνει ξανά τα βέλη του στους πιστούς
– Η “τετραγωνικότητα” του Αργολίδος κ. Νεκταρίου και η Πίστη
– Ο μητροπολίτης Αργολίδας Νεκτάριος καταφέρεται εναντίον των λίγων που αντιστέκονται στα αντίχριστα μέτρα