π.Νικόλαος Μανώλης: Ο Διάβολος που είναι ο πανούργος δάσκαλός τους, χαίρεται προς στιγμή· θα καεί όμως αιώνια μαζί τους στην αδηφάγα Κόλαση!

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Το ζήτημα της αποτέφρωσης των νεκρών σωμάτων αποτελεί ένα σύνθετο κοινωνικό και εκκλησιαστικό πρόβλημα που άπτεται της σωτηρίας των ανθρώπων. Καθώς η κοινωνία μας έχει γίνει υπόδουλη στη Νέα Τάξη πραγμάτων, τέτοιου είδους διαδικασίες υπόσχονται μία νέα, προηγμένη πραγματικότητα που θα βασίζεται στην εξέλιξη και στα ευρωπαϊκά πρότυπα. Όμως, η Εκκλησία έχει λάβει ξεκάθαρη θέση τονίζοντας πως η καύση του ανθρώπινου σώματος είναι καταδικαστέα σε τέτοιο βαθμό που μπορεί να αποκλείσει τον άνθρωπο από την αιώνια ζωή. Παρ’ όλα αυτά, το ελληνικό κράτος συνεχίζει να την αγνοεί προκλητικά καταφεύγοντας σε αποφάσεις που απέχουν παρασάγγας από την Ορθόδοξη Πατερική Εκκλησία.

Στην Ελλάδα το θέμα τέθηκε για πρώτη φορά το 1987, όταν ο τότε δήμαρχος Αθηναίων απέστειλε σχετική επιστολή στην Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος. Μετά από σχεδόν 20 χρόνια, το 2006, επιτράπηκε και στην Ελλάδα με την ψήφιση σχετικού νόμου (3448/2006, άρθρο 35). Η προσπάθεια για την κατασκευή αποτεφρωτηρίου ξεκίνησε το 1996, ενώ ο ισχύων νόμος υιοθετήθηκε πριν από περίπου 13 χρόνια. Το πρώτο αποτεφρωτήριο της χώρας βρίσκεται στη Ριτσώνα, περίπου 70 χλμ μακριά από την Αθήνα. Η είδηση λέει ότι από τις 30 Σεπτεμβρίου έχουν ξεκινήσει οι αποτεφρώσεις σορών στην Ελλάδα, όπως ενημέρωσε κατά την επίσημη παρουσίαση το μέλος του ΔΣ του Αποτεφρωτηρίου Ριτσώνας και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Αποτέφρωσης, Αντώνης Αλακιώτης. Χαρακτήρισε μάλιστα την έναρξη λειτουργίας του αποτεφρωτηρίου «ιστορική στιγμή» καθώς η Ελλάδα είναι η τελευταία χώρα στον κόσμο που αποκτά τη συγκεκριμένη υποδομή.

Μέχρι και σήμερα οι κοσμικοί άρχοντες αυτού του τόπου ξεδιάντρωπα επιδιώκουν να σπείρουν στην Ορθόδοξη Ελλάδα πλήθος αποτεφρωτηρίων. Είναι πλέον ολοκάθαρο πως απαιτούν η χώρα μας να χορέψει στους ρυθμούς της μασονοκίνητης Ευρώπης. Οι προσπάθειες της αποεκχριστιανικοποίησης της χώρας δε σταματούν στο αποτεφρωτήριο της Ριτσώνας, το οποίο κατάφερε να αποκλείσει από την αιώνια ζωή 1.300 ψυχές. Αντίθετα, καλπάζουν προς μία κατεύθυνση απόλυτα δαιμονική που φυσικά βρίσκεται πλησίον του ρωμαιοκαθολικισμού. Η ρωμαιοκαθολική “εκκλησία” έχει επιτρέψει επίσημα την αποτέφρωση με απόφαση της Β’ Βατικάνειας συνόδου το 1963.

Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Κοινωνίας Αποτέφρωσης μετά την ολοκλήρωση του ενός έτους λειτουργίας του αποτεφρωτηρίου δηλώνει απόλυτα ικανοποιημένος, διότι το όριο βιωσιμότητας είναι γύρω στις 1.100 με 1.200 αποτεφρώσεις και σε κάθε μήνα που περνά παρουσιάζεται μία αυξητική τάση. Πιο συγκεκριμένα σχετικό άρθρο μάς πληροφορεί ότι «Το πρώτο εξάμηνο λειτουργίας του κρεματόριου είχαν γίνει περί τις 500 αποτεφρώσεις, ενώ στο δεύτερο εξάμηνο ο αριθμός τους αυξήθηκε σε 700. Περίπου το 65% με 70% προέρχονται από το λεκανοπέδιο, ενώ μεταξύ όσων επέλεξαν την αποτέφρωση υπήρξαν και αρκετοί επώνυμοι όπως ο πρώην πρόεδρος της Βουλής Φίλιππος Πετσάλνικος, ο συνθέτης Θάνος Μικρούτσικος, ο ηθοποιός Γιώργος Κοτανίδης».

Η είδηση η οποία μας σοκάρει είναι ότι 85% των αποτεφρωμένων είναι Έλληνες εκ των οποίων το 70% είναι χριστιανοί ορθόδοξοι. Από το υπόλοιπο 15% που είναι αλλοδαποί, οι περισσότεροι ζουν μόνιμα στην Ελλάδα, προέρχονται από διάφορα δόγματα, ενώ υπάρχουν και άθεοι. Ακόμη ο κ. Αλακιώτης αναφέρει πως «Ο αριθμός των αποτεφρώσεων θα μπορούσε να είναι ακόμη μεγαλύτερος, ωστόσο πολλοί συγγενείς των θανόντων δε σέβονται την τελευταία επιθυμία του ανθρώπου τους να αποτεφρωθεί και αντί να τον πάνε στη Ριτσώνα προτιμούν την ταφή. Η Εκκλησία, παρά την αντίθεσή της στη λειτουργία αποτεφρωτηρίου, δε θέτει εμπόδια σε όσους κάνουν αυτή την επιλογή. Όπως εξηγεί ο κ. Αλακιώτης, ο μητροπολίτης Θηβών και Λειβαδίας Γεώργιος έχει επιτρέψει στον ιερέα, ο οποίος βρίσκεται σε κοντινή εκκλησία, να τελεί εξόδιο ακολουθία πριν από την αποτέφρωση. Επίσης, εξόδιος ακολουθία γίνεται από ιερέα και στο εκκλησάκι το οποίο βρίσκεται στο χώρο του κρεματόριου».

Αντιλαμβανόμαστε πολύ καλά πως οι δαιμονικές ενέργειες όχι μόνο δεν έχουν παγώσει (λόγω του ιού) αλλά “τρέχουν” προς την πραγμάτωσή τους! Η κοσμική εξουσία και οι αρμόδιες αρχές κάνουν αυτό που ξέρουν πολύ καλά, αποδίδουν τα του Καίσαρα στον Καίσαρα προσβάλλοντας επιδεικτικά το Θεό. Aπό την πλευρά της, η Διοικούσα Εκκλησία έχει κάνει κάποιες ασθενικές προσπάθειες να αρθρώσει λόγο ορθόδοξο, οι οποίες βέβαια δεν απέδωσαν ουσιαστικά αποτελέσματα. Με δάκρυα στα μάτια, όλοι εμείς οι απλοί πιστοί διαπιστώνουμε πως η δύναμη και η ποιότητα της πίστης των εκκλησιαστικών ταγών καθρεφτίζεται όταν παίρνονται τέτοιες αποφάσεις! Χρειαζόμαστε τις δράσεις εκείνες από τη διοικούσα Εκκλησία που θα κατατροπώνουν τις παράφρονες κοσμικές βουλές. Χρειαζόμαστε τις φωνές εκείνες που θα βοούν ορθόδοξες πατερικές διδαχές και δε θα υποχωρούν! Χρειαζόμαστε τη Ζώσα Εκκλησία να βρίσκεται σε μία κατάσταση δυναμικής επαγρύπνησης και όχι…κοίμησης!

Φυσικά, υπάρχουν και εκείνοι που όχι μόνο δε στέκονται προσευχόμενοι μπροστά στην απουσία του ομολογιακού φρονήματός τους, αλλά γίνονται και οι ίδιοι διακονητές του διαβόλου! Αυτό γίνεται φανερό επειδή ορισμένοι ιερείς κι  αρχιερείς, όντες συνεργοί στο “έγκλημα” της Νέας Τάξης πραγμάτων, έγιναν ασεβέστεροι των ασεβέστερων… Χωρίς αμφιβολία γευόμαστε τους καρπούς του εκκοσμικευμένου πνεύματος που η ίδια η Εκκλησία της Ελλάδας έσπειρε! Αυτή η αδιάκοπη κατρακύλα του σύγχρονου ανθρώπου προς την Κόλαση στηρίζεται στις εκπτώσεις της Πίστεως, που οι ίδιοι οι αρχιερείς προάγουν! 

Ο 7ος Κανόνας της Ζ’ Οικουμενικής Συνόδου επιτάσσει όπως ο καθαγιασμός της Αγίας Τράπεζας γίνεται με την τοποθέτηση σ’ αυτή λειψάνων αγίων μαρτύρων (Πηδάλιον, έκδοση “Αστέρος” , Αθήνα, 1970, σ. 328). Είναι αυτονόητο ότι η ύπαρξη των λειψάνων προϋποθέτει την προηγηθείσα ταφή τους.

Στην Καινή Διαθήκη ο ίδιος ο Κύριος δέχθηκε τον ενταφιασμό του σώματός του, λέγοντας στον Ιούδα: «Άφες αυτήν, εις την ημέραν του ενταφιασμού μου τετήρηκεν αυτό» (Ίωάν. 12, 7)

Δε θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε ότι το αποτεφρωτήριο στη Θεσσαλονίκη είναι αβέβαιο αν θα λειτουργήσει. Κάτι που αποτελέσε έναν από τους στόχους τους οποίους είχε θέσει από την αρχή της θητείας του ο τέως δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης, λόγω και της προσωπικής περιπέτειας, όταν χρειάστηκε να μεταφέρει τη σύζυγό του προς αποτέφρωση στη Βουλγαρία. Όμως, παρά την επιθυμία του, δεν κατάφερε στα σχεδόν δέκα χρόνια της θητείας του να προχωρήσει το έργο. Επιπρόσθετα, ο κάτοχος γραφείου τελετών κ. Βασίλης Μπαμπούλας επισημαίνει ότι «Αν υπολογίσει κανείς ότι σε ορθόδοξες χώρες το ποσοστό όσων επιλέγουν την αποτέφρωση δεν ξεπερνά το 2%, αυτό σημαίνει ότι στην Ελλάδα πολύ δύσκολα θα ξεπεράσουμε τις 2.500 αποτεφρώσεις τον χρόνο, τουλάχιστον για τα επόμενα χρόνια».

Ο απολογισμός των πληροφοριών που μας κατέθεσε το σχολιαζόμενο άρθρο είναι τουλάχιστον απογοητευτικός, διότι την ελπίδα του κ. Μπαμπούλα καταρρίπτει δυστυχώς το 70% των ορθοδόξων που επέλεξαν την αποτέφρωση. Σιγά σιγά και υποχθόνια επιτυγχάνεται η πλήρης και ολοκληρωτική αποστροφή της Πίστης μας. Αυτό το άθλιο ποσοστό μάς κατατάσσει στην κατηγορία των υπαιτίων των δεινών που υποφέρουμε. Ζούμε στην Ορθόδοξη Ελλάδα και επιτρέπουμε την πνευματική μας διάβρωση και αλλοίωση από τις εκκλησιαστικές και κοσμικές κεφαλές.

Προς ενημέρωση του αναγνωστικού μας κοινού παραθέτουμε την άγια παρακαταθήκη που αρμόζει να σταθεί ως ασπίδα μας και ορθόδοξος πυλώνας αλλά και τη σχετική ομιλία του π.Νικολάου Μανώλη:

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Δείτε σχετικά:
“Δεν θα κηδεύουμε όσους αποτεφρώνονται” λένε οι ιερείς της Μητρόπολης Θηβών και Λεβαδείας!
Απαράδεκτο: Με εντολή Αρχιεπισκόπου η κηδεία τέφρας ομογενούς
Ο Διάβολος θέλει να εξαφανίσει το ανθρώπινο σώμα: Εγκρίθηκε το κέντρο αποτέφρωσης νεκρών στον Ελαιώνα!
Άνοιξε τις πύλες του το πρώτο αποτεφρωτήριο στην Ριτσώνα [φώτο]
«Προς το λαό: Αποτέφρωση των ανθρωπίνων σωμάτων, αξιοπρεπής λύση ή ωμή ανακύκλωση;»