“Ο καθένας πρέπει να ξέρει, ότι το να γνωρίζεις, τι δεν γνωρίζεις απαιτεί μεγάλη ωριμότητα”, αυτό ως η αισιόδοξη άποψη της συνέντευξης.

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Παρουσιάζουμε ένα τμήμα μιας συνέντευξης με τίτλο: “Μontagnier για κορωνοϊό: Οι επιστήμονες πληρώνονται για να πουν ό,τι λένε,διαφορετικά χάνουν τη θέση τους! Φοβούνται ότι θα χάσουν την καριέρα τους αν αποκαλύψουν την αλήθεια!” του καθηγητή Luc Antoine Montagnier Γάλλου γιατρού, με την ειδικότητα του ιολόγου, η οποία είναι σχετική με το ζήτημα του κορωνοϊού και έχει απήχηση παγκοσμίως. Ο Luc Antoine Montagnier είναι κάτοχος του βραβείου Νόμπελ το 2008 για ανακάλυψη του ιού της επίκτητης ανοσολογικής ανεπάρκειας (HIV), ενώ επί χρόνια ήταν ερευνητής του Ινστιτούτου Παστέρ στη Γαλλία. 

Ερωτάται ο Καθηγητής Luc Montagnier, για το τι νομίζει για την κατάσταση του πλανήτη μας σήμερα που καλύπτεται με μάσκα”.

Απαντά ο ίδιος με την εξής φράση: “Ακούστε, υπάρχουν δύο πιθανές απόψεις: η αισιόδοξη και η απαισιόδοξη άποψη. Η απαισιόδοξη άποψη είναι ότι θα έχουμε καταστροφή φτάνοντας στο τέλος του ανθρώπινου πολιτισμού σε μερικές γενιές. Ελπίζω να μη φτάσουμε εκεί.” Δεν μας φανερώνει όμως την αισιόδοξη άποψη, αλλά συνεχίζει, αναφέροντας πως ο σημερινός πολιτισμός έχει χάσει τις αξίες του, καθώς κυριαρχείται από το χρήμα και η ζωή ολόκληρη έχει συνδεθεί από την οικονομία.

Το πιο κρίσιμο ερώτημα όμως ερώτημα, το οποίο τέθηκε στο τέλος, είναι και το πιό σημαντικό, για όλους μας. Αναφέρετε στην υποχρεωτικότητα του εμβολίου. Ο Καθηγητής απαντά με κάθε σαφήνεια το εξής:

“Αν επικεντρωθούμε στο εμβόλιο, νομίζω ότι το οικονομικό κομμάτι είναι πολύ σημαντικό.Τα εμβόλια μερικές φορές είναι κακά. Πρέπει να πω, το λέω, να το πω πολύ δυνατά, εάν κάποιος έχει covid-19 και τον εμβολιάσετε κατά της γρίπης, κινδυνεύετε να τον σκοτώσετε σε μερικές μέρες ή στις επόμενες εβδομάδες, εάν έχετε κάποιον που παίρνει χημειοθεραπεία από καρκίνο και τον εμβολιάσετε για τη γρίπη, τον σκοτώνετε πολύ γρήγορα. Πρέπει να ειπωθεί ότι οι εμβολιασμοί παρέμβασης είναι πολύ κακοί. Οπότε αυτό πρέπει να μας είναι πλήρως κατανοητό. Ένα εμβόλιο, επαναλαμβάνω ότι μπορεί να είναι κακό ή και καλό. Για να γνωρίζουμε τί είναι πρέπει να το αποδείξουμε και για αυτό χρειάζεται χρόνος. Υπάρχουν παραδείγματα στη βόρεια Ιταλία ειδικότερα, όπου έχουμε εμβολιάσει έναν πληθυσμό και έχουμε δει ότι ο μέγιστος αριθμός θανόντων αυξήθηκε σημαντικά. Πιστεύω ότι ένα εμβόλιο εξ ορισμού ως φάρμακο δεν πρέπει να σκοτώνει, να μην έχει παρενέργειες για να σκοτώσει ανθρώπους. Και πιστεύω ότι οι εμβολιαστές ξεχνούν αυτήν την αρχή του Ιπποκράτη “Πρώτα απ’ όλα να μην κάνεις ζημιά”. Οι γιατροί είναι αυτοί που εμβολιάζουν, οπότε εναπόκειται σε αυτούς να θέσουν το ηθικό εμπόδιο.’’

Είναι πολύ ωραίο όταν μιλάνε γιατροί επιστήμονες με ήθος, να ακούς ή να διαβάζεις απευθείας τους διαλόγους που έχουν, με αυτούς που τους ρωτούν. Σπανίως βλέπεις ή ακούς πλέον τέτοιους ανθρώπους, που μελετούν πραγματικά, παρατηρούν και εκθέτουν με αντικειμενικότητα τα θέματα όχι μόνο της ειδικότητάς τους, αλλά γενικά της επιστήμης τους. Ο αληθινός γιατρός επιστήμονας τιμά τον όρκο του Ιπποκράτη και τον διέπει η επαγγελματική δεοντολογία. Δίνει όμως βαρύτητα στην ανθρώπινη αξία, δε ζημιώνει την πολιτεία και δεν ακροβατεί μεταξύ καθήκοντος και αμοιβής.

Πολλές φορές ο ερευνητής γιατρός, έχει πληγωθεί από τον πνεύμα του σύγχρονου κόσμου που απεμπολεί τις αξίες και προστρέχει στην παραγωγή, στην ταχύτητα, στην εκμετάλλευση και σε ό,τι του δίνει την υπεροχή του υλικού πλούτου και του ονόματος, δηλαδή της φίρμας, χωρίς να υπολογίζει την ανθρώπινη ζωή.

Στη θεωρία, η Ιατρική επιστήμη υπηρετεί τον άνθρωπο, μιλάει τη γλώσσα της αλήθειας, ακόμη και τα αρχαία Ελληνικά που χρησιμοποιεί, περιγράφουν με ακρίβεια την αλήθεια της επιστήμης και της έρευνας. Στην πράξη όμως σήμερα, η Ιατρική απέχει πολύ από την εποχή του Ιπποκράτη, ακριβώς όσους αιώνες έχουν περάσει από τότε. Το βλέπουμε άλλωστε, από μόνοι μας, πόσο δραματικά έχει αλλάξει η σύγχρονη ζωή μας, όχι από άποψη της αλματώδους επιστημονικής εξέλιξης, αλλά κυρίως της ηθικής παρεκτροπής και μας τα περιγράφει πολύ ρεαλιστικά ο καθηγητής. 

Δεν είναι τα εμβόλια μόνο, είναι και οι θεραπείες των ασθενειών με τα φάρμακα και ο σύγχρονος τρόπος της διάγνωσης, της χειρουργικής, της επεμβατικής, των εργαστηρίων γενικότερα, που παγκοσμίως επηρεάζουν και καθορίζουν τη ζωή μας. Πόσο μάλλον όταν παρεμβάλλεται και επηρεάζεται η ζωή μας με “αλλόκοτους’’ τρόπους, όπως αυτή του κορωνοϊού, που ξεφεύγουν του ανθρώπινου νού.

Ο καθηγητής προσεγγίζει το θέμα, “ἁγνῶς και ὁσίως’’. Οι δύο αυτές λέξεις περικλείουν ένα θησαυρό σκέψης, στον οποίο εμπεριέχεται η εντιμότητα, η ευσέβεια, καθώς και η ηθική. Τα δύο ισοδύναμα αλλά και συνώνυμα επιρρήματα, εκφράζουν τους βασικούς κανόνες συμπεριφοράς των γιατρών διαχρονικά, αλλά και των ανθρώπων, γενικότερα. Ο Ιπποκράτης, θέλει το γιατρό: “Αγνό στις πράξεις και καθαρό στις σκέψεις του”, γιατί η καθαρή σκέψη οδηγεί στην ορθή πράξη. Όποιος σκέφτεται καθαρά (ὁσίως), ενεργεί τίμια και ηθικά, κατά το φυσικό δίκαιο (ἁγνῶς). 

Ο Ιπποκράτης, καθόρισε τη δεοντολογία της Ιατρικής, που σημαίνει την ηθική του γιατρού, στην άσκηση της επιστήμης του. Ο σύγχρονος γιατρός, υποκλίνεται στον Ιπποκράτη, όχι μόνο για τις γνώσεις του, αλλά για την ηθική του επειδή προείπε αυτό που έγραψε κατόπιν ο Πλάτων στο Μενέξενο: “Πᾶσα τε ἐπιστήμη χωριζομένη δικαιοσύνης καί τῆς ἄλλης ἀρετῆς πανουργία, οὐ σοφία φαίνεται”. Στον όρο δεοντολογία περιλαμβάνονται όλοι οι γραπτοί και άγραφοι κανόνες, που έχουν τεθεί και ισχύουν από την εποχή του Ιπποκράτη, κατά την άσκηση της Ιατρικής και εμπεριέχουν δύο υπέρτατα αξιώματα: το σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή και την ετοιμότητα για βοήθεια προς τον πάσχοντα στη βάση της αρχής, “ὠφελέειν, ή μή βλάπτειν’’. Η εμπιστοσύνη των γιατρών στη θεραπευτική δράση των φαρμάκων δεν πρέπει να είναι ανεπιφύλακτη. Αν «η φύση είναι γιατρός των νοσημάτων», όπως αποφαίνεται ο Ιπποκράτης, τότε πρέπει τα χορηγούμενα φάρμακα να υπερασπίζονται με την ίδια συνέπεια και προθυμία την ίαση του ασθενούς. Η διαγνωστική ευστοχία του γιατρού για τη σοβαρότητα και τη βαρύτητα του νοσήματος συνεχίζει να αποτελεί κριτήριο της ιατρικής δεινότητας: “Ο καθένας πρέπει να ξέρει ότι το να γνωρίζεις, τι δεν γνωρίζεις απαιτεί μεγάλη ωριμότητα’’. Αυτό το καταθέτουμε και ως την αισιόδοξη άποψη που δεν αναφέρεται, εδώ από τον καθηγητή. Οι γιατροί που εμβολιάζουν και οι γιατροί που θεραπεύουν έχουν τη μέγιστη ευθύνη, να έχουν πρωτίστως ηθική και ωριμότητα, για να μην υποκύπτουν σε αθέμιτες πολιτικές και παράνομες οικονομικές απολαβές εις βάρος της υγείας και της ιατρικής επιστήμης. Οι επιστήμονες που χρηματίζονται για να πουν οτιδήποτε λένε, πόσο επιστήμονες είναι; 

Η προσευχή του Sir Robert Hutchison (1871-1960) Σκοτσέζου παιδίατρου, είναι πολύ χαρακτηριστική για την εποχή του, αλλά και διαχρονική, που αφορά ακριβώς τη σημερινή εποχή: “Από την άγνοια των ορίων, από τον πλεονάζοντα ζήλο για το καινούργιο και την περιφρόνηση για το παλιό, από τον υπερθεματισμό της γνώσης έναντι της σοφίας, της επιστήμης έναντι της τέχνης και της ευφυΐας, έναντι της κοινής λογικής, από τον υποβιβασμό του ασθενή σε περιστατικό και από τη χορήγηση θεραπείας, πιο επώδυνης από την ίδια την ασθένεια, Κύριε, σώσε μας!”
Ο Απόστολος Παύλος κηρύττει: “Σωφρόνως και δικαίως καί εὐσεβῶς ζήσωμεν’’ (Τιτ. 2,12).

Την φωτογραφία του Sir Robert Hutchison την λάβαμε από εδώ.

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Δείτε σχετικά:
Υποχρεωτικά η μάσκα-υποχρεωτικά και το εμβόλιο;
Το’ πε και το’ κανε ο Ρώσος, λοιπόν…
Οι μάσκες προσώπου πόσο επικίνδυνες μπορεί να είναι;
Εξελίξεις σχετικά με τον κορωνοϊό και το εμβόλιο [mp3 2020]
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ: Κρύβουν την θεραπεία του κορωνοιού για να προωθήσουν τα σκοτεινά σχέδιά τους!!
Δημιουργική στατιστική και αβάσταχτα ψέματα (μέρος 3ο από 3)
Οι λοιμωξιολόγοι έγιναν λειτουργιολόγοι και οι λειτουργιολόγοι έγιναν λαγοί
– Κύριε Κικίλια, είναι ή όχι υποχρεωτικό το υποτιθέμενο εμβόλιο του κορονοϊού;
Μητσοτάκης και εμβόλιο – Μια σχέση βαθιάς φιλίας! [ΒΙΝΤΕΟ]
Το εμβόλιο μπορεί να οδηγήσει σε ακόμα χειρότερα αποτελέσματα (Δρ Ιωάννης Ιωαννίδης)
– π.Νικόλαος Μανώλης, Εμβόλιο ζωής ή θανάτου; [ΒΙΝΤΕΟ 2020]
– Ο υποχρεωτικός εμβολιασμός που αποφάσισε η Κυβέρνηση είναι φασιστικό μέτρο. Λέμε ΟΧΙ!
– Έρχεται το αντίχριστο σφράγισμα μέσω του εμβολίου για την αντιμετώπιση του Κορωνοϊού;