Ο καλός Θεός από τις δύο βεβηλώσεις επιλέγει τη μικρότερη. Καλύτερα τζαμί η «Αγία Σοφία», παρά οικουμενιστικός, διαχριστιανικός και διαθρησκειακός Ναός.

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Θέλοντας να σχολιάσουμε την είδηση ότι Αφγανοί άνοιξαν λάβαρα των Ταλιμπάν μέσα στην Αγία Σοφία, λίγες ημέρες μετά την μετατροπή της σε ισλαμικό ναό, αβίαστα ξύπνησε μέσα μας το θέμα της βεβήλωσης των Ορθόδοξων Ιερών Ναών στις μέρες μας. Όπως διαβάσαμε κάποτε σε κάποιο δημοσίευμα, είναι πολύ “της μόδας” στις μέρες μας, για πολλούς… πάμπολλους… λόγους. Στόχος, πάντως, σε κάθε περίπτωση είναι η προσβολή της Ορθοδοξίας. 

Καταρχήν, στις μέρες μας υφιστάμεθα την βεβήλωση των Ιερών μας Ναών από αυτούς που ονομάζουμε φιλοξενούμενους- πρόσφυγες- παράνομους μετανάστες. Ισλαμιστές, γεμάτοι μίσος για την Ορθοδοξία, βεβηλώνουν κατ΄επανάληψη Ιερούς Ναούς ανά την επικράτεια, με ευθύνη της Πολιτείας αλλά και της Εκκλησίας που παραμένει αφωνότερη των ιχθύων. 

Έπειτα, ο Οἰκουμενισμός καί ἡ ἐκκοσμίκευση, που εἶναι οἱ δύο μεγαλύτεροι κίνδυνοι για την Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας, έχουν επιφέρει με την πρακτική που εφαρμόζουν πάμπολλες παραβιάσεις της ιερότητας των Ναών. Μέσα στά πλαίσια της εκκοσμίκευσης, τις τελευταίες δεκαετίες ολοένα και περισσότερο στο εξωτερικό και στην Ελλάδα λαμβάνει χώρα ένα απαράδεκτο, τραγικό και βέβηλο φαινόμενο. Οι ορθόδοξοι Ιεροί Ναοί μετατρέπονται σε χώρους κοσμικών συναυλιών. Παραθέτουμε κάποια αποσπάσματα από το εξαίρετο κείμενο του Ομότιμου Καθηγητή της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ., Αιδεσιμολογιότατου Πρωτοπρεσβύτερου π. Θεόδωρου Ζήση με τίτλο «Ἡ βεβήλωση τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ Ἁγίου Παντελεήμονος Ἀχαρνῶν (12-12-2010). Κορυφαῖο γεγονός στήν κακή πορεία τῶν θεμάτων τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως». «… Τό πρωΐ τελέσθηκε τό φρικτό μυστήριο τῆς Θείας Εὐχαριστίας, στό ὁποῖο μετά φόβου καί τρόμου παρίστανται οἱ ῎Αγγελοι, καί τό βράδυ στόν ἴδιο καθαγιασμένο χῶρο ὀργανώθηκε κοσμική συναυλία μέ κοσμικούς τραγουδιστάς καί τραγουδίστριες καί πλῆθος μουσικῶν ὀργάνων. ᾿Ακόμη καί ἄν δέν γνωρίζει κανείς τούς Ἱερούς Κανόνες, πού προβλέπουν αὐστηρές ποινές γιά ὅσους μετατρέπουν τούς ἱερούς χώρους σέ «κοσμικά καταγώγια», ἁπλές θεολογικές γνώσεις καί ἁπλές ἀρχές εὐσεβείας κραυγάζουν ὅτι οἱ Ἱεροί Ναοί εἶναι ἱεροί τόποι, καί ὅλα ὅσα ὑπάρχουν μέσα στόν Ἱ. Ναό εἶναι ἱερά πράγματα. Ο Ἱ. Ναός εἶναι οἶκος τοῦ Θεοῦ, εἶναι ὁ οὐρανός ἐπί τῆς γῆς. Μπορεῖ κανείς νά τόν μεταβάλει σέ κοινό οἶκο, σέ γῆ, σέ χῶρο κοσμικῶν καί γήϊνων ἐκ δηλώσεων; Επειδή ὁ Ἱερός Ναός καθαγιάζεται κατά τήν τελετή τῶν ἐγκαινίων καί χρίεται διʼ ῾Αγίου Μύρου, ἀλλά καί ἐπειδή πολλαπλασιαστικῶς καί πληθυντικῶς καθαγιάζεται μέ τήν ἐν αὐτῷ τέλεση τῶν Ἱερῶν Μυστηρίων, τήν ἀνάγνωση τῶν ἱερῶν λόγων καί τήν παρουσία ἱερῶν σκευῶν καί εἰκόνων, μένει ἐσαεί ἱερός, ἀκόμη καί ἄν ἐγκαταλειφθεῖ γιά ποικίλους λόγους καί ἐρειπωθεῖ. Δυστυχῶς τά ἀνοίγματα καί οἱ ἀγάπες πρός τούς Παπικούς καί τούς Προτεστάντες ἀσκοῦν ὄντως διαβρωτική ἐπίδραση· αὐτούς μιμούμαστε, γιατί αὐτά ἐκεῖ εἶναι συνηθισμένη πρακτική. Κατά τά ἄλλα νομίζουμε ὅτι μέ τούς διαλόγους καί τά οἰκουμενιστικά δρώμενα τούς βοηθοῦμε καί τούς ἐπηρεάζουμε νά βροῦν τήν ἀλήθεια. Διαβρωνόμαστε σέ πολλά ἐμεῖς καί ἀμφιβάλλουμε γιά τήν μοναδική ᾿Αλήθεια τοῦ Εὐαγγελίου καί τῶν ῾Αγίων Πατέρων. 

Τα ίδια αγιοπατερικά επιχειρήματα μπορούν να σταθούν απολογητικά και κατά της χρήσης αντισηπτικών, μάσκας κλπ στους Ιερούς Ναούς μας, καθώς βέβαια συνιστά βεβήλωση ολκής η εφαρμογή αυτών των κυβερνητικών μέτρων κατά την θεία λατρεία. 

Πώς να ξεχάσουμε την τελετή αφής της Ολυμπιακής Φλόγας των Special Olympics από τον Μητροπολίτη Αλεξανδρούπολης Άνθιμο, από την άσβεστη καντήλα του Καθολικού της Μονής της Παναγίας Κοσμοσώτειρας στις Φέρες του Έβρου; 

Έπειτα, πώς μπορούμε να μην αναφερθούμε στις πάμπολλες βεβηλώσεις που έχουν επιφέρει οι οικουμενιστές στους Ορθόδοξους Ιερούς Ναούς; Δειγματοληπτικά θα αναφέρουμε μερικές: 

Στην Πάφο, στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου, δίπλα στο ξενοδοχείο Saint George, όπου συνεδριάζει η Μικτή Επιτροπή του Θεολογικού Διαλόγου Ορθοδόξων και Ρωμαιοκαθολικών, γίνονται συστηματικά γάμοι ετεροδόξων με ΑΔΕΙΑ του Αρχιεπισκόπου Κύπρου και του τοπικού Επισκόπου. Όχι μόνο γάμοι αιρετικών τελούνται στο Ναό του Αγίου Γεωργίου, αλλά και αυτό είναι μέρος του «θρησκευτικού εμπορίου» που γίνεται από το ξενοδοχείο, αφού οι γάμοι στον Ιερό Ναό αποτελούν τουριστικό προϊόν. Σε κάποιες ιστοσελίδες υπάρχει διαφήμιση του ξενοδοχείου για τέλεση γάμων αιρετικών, προς προσέλκυση ευρωπαίων πελατών. Επιπλέον, το ξενοδοχείο ανήκει σε τρεις Μητροπόλεις της Κύπρου και σε μία Ιερά Μονή, που το συνεκμεταλλεύονται. Υπόψη ότι ο Ναός του Αγίου Γεωργίου στην Πάφο έχει ιστορική σημασία για τους Κυπρίους, αφού στο σημείο αυτό αποβιβάστηκε το 1955 ο Γεώργιος Γρίβας, ο γνωστός “Διγενής”, ο οποίος μετά από λίγο ξεκίνησε τον απελευθερωτικό αγώνα της ΕΟΚΑ. Το Ναό αυτό θέλησαν να βεβηλώσουν συμπροσευχόμενοι οι συμμετέχοντες στην Μικτή Επιτροπή του Θεολογικού Διαλόγου Ορθόδοξοι και Ρωμαιοκαθολικοί. Ήδη εφαρμόζονται εκ προοιμίου αυτά για τα οποία υποτίθεται πως συζητούν, αναζητώντας κοινή λυση οι σύνεδροι, και ήδη την Κυριακή πραγματοποιήθηκε μια συμπροσευχή από τους σύνεδρους στην Λευκωσία.

Έπειτα θυμόμαστε την παραχώρηση Ιερού Ναού στους παπικούς, μετά από πίεση του Πατριάρχη στην Πάτμο.

Τι να πούμε και για την προσκύνηση της Αγίας Τράπεζας από αιρετικούς; Ο μητροπολίτης Ελπιδοφόρος του Οικουμενικού Πατριαρχείου, νυν Αμερικής, συνόδευσε παπικό καρδινάλιο στα Άγια των Άγίων και του επέτρεψε να προσκυνήσει την Αγία Τράπεζα , στη θεολογική σχολή της Χάλκης, αναγνωρίζοντάς του ιερωσύνη.

Το ίδιο έπραξε και ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος,όταν επέτρεψε στον αιρετικό Πατριάρχη των Αρμενίων να ασπαστεί την Αγ. Τράπεζα στον Ι.Ν.Αγίου Γρηγορίου Παλαμά στη Θεσσαλονίκη.

Και φτάνουμε στο φλέγον ζήτημα της βεβήλωσης της ήδη βεβηλωμένης Αγίας Σοφίας. Σε ένα ωραίο άρθρο του ο π.Άγγελος Αγγελακόπουλος γράφει τα εξής και έτσι θα κλείσουμε: 

Εἶναι μεγάλη αἰσχύνη καί ὑποχώρηση οἱ ἡμέτεροι νά ζητοῦν δημοσίως τήν παραμονή τοῦ μουσειακοῦ καθεστῶτος τῆς «Ἁγίας Σοφίας» καί νά μένουν ἱκανοποιημένοι ἀπό τήν μετατροπή της σέ μουσεῖο, συνευδοκώντας ἔτσι μέ τήν τουλάχιστον ὑποτιμητική γιά τήν «Ἁγία Σοφία» ἐνέργεια τοῦ Κεμάλ Ἀτατούρκ τό 1934. Αὐτό, πού ἔπρεπε νά ζητήσουν, εἶναι ἡ ἐπαναφορά τῆς «Ἁγίας Σοφίας» στήν ἀρχική της χρήση, δηλαδή ἡ μετατροπή της σέ Ὀρθόδοξο Ναό καί ὄχι σέ μουσεῖο ἤ τζαμί………..Οἱ τοποθετήσεις τῶν Πατριαρχῶν Βαρθολομαίου καί Εἰρηναίου Σερβίας ἀποκαλύπτουν τίς προθέσεις τῶν οἰκουμενιστῶν γιά τήν μετατροπή Ὀρθοδόξων Ναῶν σέ διαχριστιανικῶν καί διαθρησκειακῶν οἰκουμενιστικῶν Ναῶν, ὅπου θά λατρεύεται ἡ Πανθρησκεία. Ἄς θυμηθοῦμε τόν διαθρησκειακό Ναό στό Βερολῖνο καί τήν ἀνοικοδόμηση τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ Ἁγίου Νικολάου στό σημεῖο «Μηδέν» τῆς Νέας Ὑόρκης ὡς διαθρησκειακοῦ πλέον Ναοῦ. Οἱ νέου τύπου διαχριστιανικοί καί διαθρησκειακοί ναοί περιέχουν ξεχωριστά ἐκκλησία, τζαμί καί συναγωγή, ἀλλά καί κοινό χῶρο γιά κοινές συμπροσευχές. Ο καλός Θεός μέσα στήν πανοσοφία Του, θέλοντας νά ἐμποδίσει τά σχέδια τῶν οἰκουμενιστῶν, σέ περίπτωση πού ἔπεφτε στά χέρια τους ἡ «Ἁγία Σοφία», ἐπέτρεψε κατά παραχώρησιν ἡ «Ἁγία Σοφία» νά εἶναι στά χέρια τῶν Τούρκων καί νά μετατραπεῖ σέ τζαμί. Τοὐλάχιστον ἐκεῖ δέν θά γίνονται οἰκουμενιστικές συμπροσευχές καί συλλείτουργα, παρά μόνο μουσουλμανικές προσευχές. Βεβαίως, κακό τό ἕνα, κακό καί τό ἄλλο. Βεβήλωση ἡ μία, βεβήλωση καί ἡ ἄλλη. Ὅμως, ἀπό τά δύο κακά, ἐπιλέγει τό λιγότερο κακό. Ἀπό τίς δύο βεβηλώσεις, ἐπιλέγει τήν μικρότερη. Καλύτερα τζαμί ἡ «Ἁγία Σοφία», παρά οἰκουμενιστικός, διαχριστιανικός καί διαθρησκειακός Ναός. Αὐτό βέβαια σέ καμμία περίπτωση δέν σημαίνει ὅτι εἴμαστε φιλότουρκοι καί ἐπιχαίρουμε γιά τήν μετατροπή τῆς «Ἁγίας Σοφίας» σέ τζαμί. Ἡ «Ἁγία Σοφία» εἶναι Ὀρθόδοξος Ναός καί θά ἔπρεπε νά ἀνήκει σέ Ὀρθοδόξους, ὄχι σέ οἰκουμενιστές. Ο Πατριάρχης Βαρθολομαῖος καί οἱ συν αὐτῷ, ἄν ἔχει συναίσθηση τῶν πραγμάτων, νά ἀναλάβει πλήρη τήν εὐθύνη τῆς μετατροπῆς τῆς «Ἁγίας Σοφίας» σέ τζαμί, νά παραδεχθεῖ ὅτι ἡ πολιτική καί ἡ διπλωματία τοῦ διαχριστιανικοῦ καί διαθρησκειακοῦ οἰκουμενισμοῦ, πού ἐφαρμόζει, ἀπέτυχε παταγωδῶς καί ὅτι ἀποδεικνύεται ὁλοένα καί πιό ἐπιζήμια γιά τήν Ὀρθοδοξία. Νά παύσει κάθε διαθρησκειακό καί Ἰσλαμορθόδοξο διάλογο, νά ἀποκηρύξει τίς πλανεμένες καί αἱρετικές θέσεις του περί τοῦ Ἰσλάμ καί τοῦ ἀνιέρου Κορανίου. Μέ ἕνα λόγο, νά μετανοήσει καί νά ἐπιστρέψει στήν Ὀρθόδοξη πίστη, ἀπό τήν ὁποία ἔχει τελείως ἐκτροχιαστεῖ. 

Κάποτε κάποιοι Κύπριοι εἶχαν ρωτήσει τόν ὅσιο Παΐσιο τόν Ἁγιορείτη πότε θά ἐλευθερωθεῖ ἡ Κύπρος ἀπό τόν Τουρικό ζυγό καί ὁ ὅσιος ἀπήντησε : «Ὅσο πιό γρήγορα μετανοήσουν οἱ Κύπριοι, τόσο πιό γρήγορα θά ἐλευθερωθεῖ ἡ Κύπρος. Ὄσο πιό ἀργά μετανοήσουν οἱ Κύπριοι, τόσο πιό ἀργά θά ἐλευθερωθεῖ ἡ Κύπρος». Τό ἴδιο ἰσχύει καί γιά μᾶς σήμερα. Μόνη λύση στό σημερινό τραγικό αὐτό ἀδιέξοδο εἶναι ἡ μετάνοια. Ὅσο πιό γρήγορα μετανοήσουμε, τόσο πιό γρήγορα θα ἐλευθερωθοῦμε ἀπό τούς ποικίλους ζυγούς, πού μᾶς αἰχμαλωτίζουν. Ὅσο πιό ἀργά μετανοήσουμε, τόσο πιό ἀργά θά ἐλευθερωθοῦμε. Ἡ ἔμπρακτη αὐτή μετάνοια ἔγκειται κυρίως στήν ἀποκήρυξη τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τοῦ Κολυμπαρίου, τοῦ Οὐκρανικοῦ καί τῶν ἐκκλησιαστικῶν συνεπειῶν ἀπό τόν ψευδοκορωνοϊό. Οἱ Ὀρθόδοξοι ἄς ἔχουμε ὡς ὄπλα μας α) τήν ἀπομάκρυνση ἀπό τούς οἰκουμενιστές, κολυμπαριστές, οὐκρανιστές καί κορωναϊστές Ἱεράρχες καί ὅσους συνευδοκοῦν μαζί τους σιωπώντας, καί β) τό ἱεροκανονικό καί ἁγιοπατερικό δικαίωμα τῆς διακοπῆς μνημονεύσεως. Εἰδάλλως, ἐκτός ἀπό τήν οἰκουμενιστική, κολυμπαριστική, οὐκρανική καί κορωναϊκή αἰχμαλωσία, τήν ὁποία ἤδη βιώνουμε, ἄς περιμένουμε καί μία νέα Τουρκοκρατία καί Ἰσλαμοποίηση μέχρι νά μετανοήσουμε.

Για λόγους ενημέρωσης του αναγνωστικού μας κοινού προβάλλουμε ένα απόσπασμα σχετικού βίντεο από το κανάλι Sigmalive.

Στην Αγια-Σοφιά ιαχές «Αλλαχού Ακμπάρ» και λάβαρα Ταλιμπάν

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Δείτε σχετικά:
Μέτοικος, Με αφορμή την ύβριν του Ναού της Αγίας Σοφίας
Ο.Χ.Σ Άγιος Ιωσήφ ο Ησυχαστής: Ένα διαφορετικό κατηγορώ για την βεβήλωση του Ναού της Αγίας Σοφιάς
Περί της μεταβολής της Αγιάς Σοφιάς Κων/πόλεως- Νέας Ρώμης σε ισλαμικό τζαμί
Ύπνος βαθύς και ατάραχος
Απόστολος Σαραντίδης, Αγιά-Σοφιά και ο πραγματικός διττός στόχος
Νεκτάριος Δαπέργολας, Η Αγιά-Σοφιά, ο Ερντογάν και μια ακόμη ευκαιρία αφύπνισης
Σχόλιο στο άρθρο: Η Αγία Σοφία και οι λανθασμένες μεταφράσεις
Πώς καταδέχεστε ένας μουφτής να σας βάζει τα γυαλιά;
Προελαύνει η Τουρκία στη Συρία – Ερντογάν: «Ο Αλάχ είναι μαζί μας»