Ελευθέριος Κοσμίδης

Πρωτοκορυφαίος σκανδαλισμός

εικόνα άρθρου: Πρωτοκορυφαίος σκανδαλισμός
Του Ελευθέριου Ν. Κοσμίδη, Contributor Editor
αρθρογραφεί για katanixi.gr

Αφιερωμένο στους συνειδητοποιημένους Ορθοδόξους που δεν έχουν αποφασίσει ακόμα πως έχει έρθει η ώρα για την ύστατη αγιοπατερική αντίδραση, την αποτείχιση από την παναίρεση του Οικουμενισμού…

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης παρερμηνεύει τον σεβασμό στην Ιερωσύνη, τον θεσμό και την Ιστορία του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως. Με περισσό “άγιο” θράσος οικοδομεί αδιέξοδα τα οποία ξεπερνά με το τερατούργημα μιας αγάπης δίχως την αλήθεια.

“ ..ἠδύνατο νά ὁδηγήσῃ εἰς ἑνότητα, τεθεμελιωμένην ἐπί τοῦ στερεοῦ ἐδάφους τῆς πρώτης χιλιετίας..’

Ποιό το τεχνητό αδιέξοδο;

Από τη μία η νέα θεολογία του Πατριάρχη τολμά ατιμώρητη και επαναδιατυπώνει τα δόγματα με βολικό τρόπο, επειδή η σύγχρονη εποχή απαιτεί την προσαρμογή της Ορθόδοξης διδασκαλίας. Σαν το Ευαγγέλιο να γράφτηκε, αλλά με ημερομηνία λήξεως. Μη γένοιτο τέτοια βλασφημία.

Η ακαδημαϊκή θεολογική παραγωγή της τελευταίας 25ετίας στην συντριπτική της πλειοψηφία, ζέχνει την αποφορά της παναίρεσης του Οικουμενισμού. Μητροπολιτικά ιδρύματα και πανεπιστημιακές βιβλιοθήκες φιλοξενούν πλέον ικανό αριθμό τίτλων με αποτέλεσμα να έχει επέλθει η καθιέρωση της ως μεταπατερική Θεολογία. Το εφάμαρτο έγινε επίσημη διδασκαλία, από την ανάγκη επικαιροποίησης.

Πώς το τεχνητό αδιέξοδο, ξεπερνιέται με ακραίες αντιφάσεις;

Έρχεται απροκάλυπτα ο Οικουμενικός Πατριάρχης και για την πολυπόθητη προσωπική του φιλοδοξία, της ένωσης άνευ όρων με τους αιρετικούς Παπικούς, αλλάζει επιχειρηματολογία.

Ο ίδιος άνθρωπος που επιμένει στην επαναδιατύπωση των δογμάτων της Εκκλησίας από τη μεταπατερική Θεολογία του, πραγματοποιεί ένα άλμα πίσω στον χρόνο και αναζητά νομιμοποίηση της άνευ όρων ένωσης με τους αιρετικούς παπικούς, στην βάση της πρώτης χιλιετίας.

Πως είναι δυνατόν σήμερα ο λόγος της Εκκλησίας να θέλει επικαιροποίηση, αλλά για να πετύχουμε με το στανιό την ένωση, να αναζητάμε ερείσματα στην πρώτη χιλιετία; Είναι ή δεν είναι διαχρονική η διδασκαλία του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού; Αν είναι προς τι η μεταπατερική θεολογία; Αν (θεωρεί πως) δεν είναι, γιατί δεν καταδικάζεται ως βλάσφημος και αιρετικός; Γιατί δεν διακόπτεται η μνημόνευσή του από Πατριάρχες, Αρχιερείς και Ιερείς εν χορώ;

Αφού το Ιερατείο καθεύδει ή συνωμοτεί ή φοβάται, ως πότε ο πιστός λαός θα ανέχεται να του φέρονται σαν “άλογο” πρόβατο;

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra


Δείτε σχετικά:
– Κατηγορείται για παπικές αξιώσεις ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος από τον δεύτερο τη τάξει του Πατριαρχείου…
– Σύναξις Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών, Πατριάρχου Βαρθολομαίου Οικουμενιστικά Λεχθέντα και πραχθέντα (353433323130, 292827262524232221201918171615141312111098765, 4321)
– Σύναξις Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών, Αιρεσιάρχου Πάπα Ρώμης Φραγκίσκου Α΄Λεχθέντα και πραχθέντα (Μέρος 1ον)

Σχετικά άρθρα

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.