Επικαιρότητα

Σχόλιο στην απόφαση του ΣτΕ, που ακυρώνει την ΚΥΑ για τις απαλλαγές από το μάθημα των θρησκευτικών

εικόνα άρθρου: Σχόλιο στην απόφαση του ΣτΕ, που ακυρώνει την ΚΥΑ για τις απαλλαγές από το μάθημα των θρησκευτικών
Άρθρο της Σοφίας Μακεδονοπούλου
αρθρογραφεί για katanixi.gr

Μήπως μπαίνει ο ελευθεροτεκτονισμός στα σχολεία από την πίσω πόρτα; 

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr

Διαβάσαμε πρόσφατα τη θέση της ΠΕΘ για την απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ), με την οποία ακυρώνεται η Κοινή Υπουργική Απόφαση  που προέβλεπε την απαλλαγή των μαθητών από το μάθημα των Θρησκευτικών.

Όμως φοβόμαστε μήπως πίσω από την απόφαση του ΣτΕ, για θέσπιση ενός καινούριου ισότιμου μαθήματος για τους αγνωστικιστές- άθεους μαθητές, κρύβεται μια εξαιρετικά καλοσχεδιασμένη παγίδα.

Η ΠΕΘ επικροτεί την απόφαση αυτή για δύο κυρίως λόγους: 

1) “τόσο ως προς τα όσα ορίζει για τις απαλλαγές από τα Θρησκευτικά (για να απαλλαγεί κανείς σύμφωνα με την απόφαση πρέπει να δηλώσει πως είναι άθεος ή αγνωστικιστής, ώστε να αποφεύγονται οι περιπτώσεις που κάποιος απλώς ξεφορτώνεται αναίτια ένα υποχρεωτικό μάθημα, όπως είναι τα θρησκευτικά) διότι επισημαίνει, για μια ακόμη φορά, την υποχρέωση του Υπουργείου Παιδείας να σέβεται το ιερό συνταγματικό δικαίωμα των νέων μας να μπορούν να διδάσκονται ένα μάθημα Θρησκευτικών, που να έχει ως περιεχόμενο τις αλήθειες και τις παραδόσεις της δικής τους θρησκευτικής πίστεως”

2) “ Όσο και ως προς το δικαίωμα των μαθητών/τριών που είναι άθεοι/ες ή αγνωστικιστές/στριες και έχουν το δικαίωμα απαλλαγής από το μάθημα των Θρησκευτικών, να έχουν και αυτοί/ές δικαίωμα να διδάσκονται, στη θέση του μαθήματος των Θρησκευτικών, ένα ισότιμο μάθημα, όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, το οποίο να τους προσφέρει, τις απαραίτητες ηθικοκοινωνικές αξίες και τα πρότυπα, με τα οποία να αναπτύσσονται, προκειμένου να είναι σε θέση να εντάσσονται, χωρίς προβλήματα κοινωνικοποίησης, στο  δημοκρατικό, πολιτισμικό και κοινωνικό περιβάλλον της  χώρας.”

Όσον αφορά στο πρώτο σκέλος του ζητήματος έχουν ήδη επισημανθεί κάποιες επιφυλάξεις , δηλαδή ως προς στην απαγόρευση δικαιώματος απαλλαγής από το μάθημα των χριστιανών μαθητών. Δεδομένου του πανθρησκειακού-οικουμενιστικού χαρακτήρα του μαθήματος (βλ. φάκελοι μαθήματος θρησκευτικών), η απαλλαγή ήταν μια κάποια λύση …Το ότι το μάθημα παίρνει έναν πιο ομολογιακό χαρακτήρα με τον δικαστικό αγώνα που επιχειρήθηκε δεν είναι εγγύηση, καθώς ο Οικουμενισμός έχει αλώσει Εκκλησία, Πολιτεία και θεολογικές σχολές, μετά την Σύνοδο της Κρήτης, και οι παραδοσιακοί έχουν τεθεί στο περιθώριο και πολεμούν από τις πολεμίστρες ( βλ.youtube). Ποιοι θα συγγράψουν τα ορθόδοξα ομολογιακά βιβλία; Και τι θα λένε τα βιβλία αυτά;  Για παράδειγμα ότι οι αιρέσεις είναι Εκκλησίες; Ή ότι ο Χριστός είχε σαρκικές ροπές και αγωνιζόταν για την αγιότητα, όπως διδάσκουν καθηγητές πανεπιστημίου, βραβευμένοι από το Οικουμενικό Πατριαρχείο ή ότι ο Χριστός θα μπορούσε να γεννηθεί και από μία μη Παρθένο και άλλα παράδοξα; 

Θα θέλαμε, όμως, να θέσουμε έναν προβληματισμό για το δεύτερο σκέλος του ζητήματος, ότι δηλαδή, σύμφωνα με την απόφαση αυτή, που βιάζεται να χαιρετίσει η ΠΕΘ, οι μαθητές/τριες που δικαιούνται απαλλαγής (άθεοι-αγνωστικιστές) “θα έχουν και αυτοί/ές δικαίωμα να διδάσκονται, στη θέση του μαθήματος των Θρησκευτικών, ένα ισότιμο μάθημα, όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, το οποίο θα τους προσφέρει τις απαραίτητες ηθικοκοινωνικές αξίες και τα πρότυπα, με τα οποία να αναπτύσσονται, προκειμένου να είναι σε θέση να εντάσσονται, χωρίς προβλήματα κοινωνικοποίησης, στο  δημοκρατικό, πολιτισμικό και κοινωνικό περιβάλλον της  χώρας.”

Γνωρίζουν άραγε ότι σε κάποιες τουλάχιστον  ευρωπαϊκές χώρες το ισότιμο με το ομολογιακό αυτό μάθημα ονομάζεται “ηθική” και δεν είναι άλλο από τον ελευθεροτεκτονισμό; Μας το μαρτυρούν Έλληνες εκπαιδευτικοί θεολόγοι που υπηρέτησαν στα σχολεία των Βρυξελλών. Στα σχολεία εκεί διδάσκονται τα διάφορα ομολογιακά μαθήματα ανάλογα με το θρήσκευμα των μαθητών, και υπάρχει και το μάθημα της “ηθικής” για τους άθεους και αγνωστικιστές, που είναι απροκάλυπτα ο ελευθεροτεκτονισμός, μια και στις Βρυξέλλες είναι αποδεκτός και μέσα στην παράδοσή τους, βλ. Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Βρυξελλών Université libre de Bruxelles. Διαβάζουμε γι΄αυτό

“Ιστορικό 

Όταν το βελγικό κράτος σχηματίστηκε το 1830 από εννέα αποσχισμένες επαρχίες από το Βασίλειο των Κάτω Χωρών , είχε τρία κρατικά πανεπιστήμια, στη Γάνδη , τη Λιέγη και το Λέιβεν, αλλά κανένα πανεπιστήμιο στη νέα πρωτεύουσα, τις Βρυξέλλες. Δεδομένου ότι η κυβέρνηση ήταν απρόθυμη να χρηματοδοτήσει ένα άλλο κρατικό πανεπιστήμιο, μια ομάδα Ελευθεροτεκτόνων και διανοουμένων, με επικεφαλής τους Pierre-Théodore Verhaegen και Auguste Baron, σχεδίασαν να δημιουργήσουν ένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο, το οποίο επιτρέπεται βάσει του βελγικού Συντάγματος. Αφού η Καθολική Εκκλησία χρηματοδότησε την ίδρυση του Καθολικού Πανεπιστημίου του Mechlin το 1834, το Université Libre de Belgique (Free University of Belgium) άνοιξε στις 20 Νοεμβρίου 1834. Το 1836, άλλαξε το όνομά του σε Université Libre de Bruxelles .”

Ας γίνει μια προσπάθεια να μελετηθεί το ήδη υπάρχον εκεί μάθημα και θα εξαχθούν πολύτιμα συμπεράσματα, τόσο για το από πού προέρχονται οι νέες αξίες της πολιτικής ορθότητας και της νέας επιβαλλόμενης ηθικής όσο και για το ποιόν του νέου αυτού μαθήματος. Τι θα πει άλλωστε “να μπορούν οι μαθητές να εντάσσονται χωρίς προβλήματα κοινωνικοποίησης στο δημοκρατικό, πολιτισμικό και κοινωνικό περιβάλλον της χώρας”; Οτι θα είναι ένα μάθημα που θα ακολουθεί την ηθική της εποχής, της Νέας Εποχής; 

Θα θέλαμε η ΠΕΘ να εξετάσει με μεγάλη προσοχή το ζήτημα αυτό, όπως και η Εκκλησία της Ελλάδας, γιατί φοβόμαστε πως με έντεχνο τρόπο θα μπει ο καταδικασμένος από την Εκκλησία ελευθεροτεκτονισμός στα σχολεία. Χρειάζεται μελέτη και γνώση, ίσως κάπως ειδική, για να κατανοήσουμε πως ο ελευθεροτεκτονισμός είναι η νέα ηθική που ανατέλλει στον κόσμο. 

Έπειτα αυτό το νέο μάθημα είναι ένας εύσχημος τρόπος να “σπάσει” η επιταγή του συντάγματος για ελληνορθόδοξη παρεχόμενη παιδεία στο δημόσιο ελληνικό σχολείο. Το υπό διαμόρφωση μάθημα θα πρέπει να εξεταστεί πάρα πολύ καλά από την Εκκλησία, αν και φοβόμαστε πολύ πως δεν υπάρχουν πια οι ειδικοί αντιαιρετικοί θεολόγοι, όπως ο μακαριστός π.Αντώνιος Αλεβιζόπουλος, που να μπορούν να κατανοήσουν σε βάθος το θέμα. Εξαίρεση αποτελεί ο ειδικός στα θέματα της μασονίας και της μασονοκινούμενης παιδείας, π.Σεραφείμ Ζήσης. Είμαστε βέβαιοι πως ο τελευταίος έχει τα φώτα να μας διαφωτίσει εν καιρώ για το ζήτημα. 

Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra

Δείτε σχετικά:
Οι μυστικές εταιρείες, η Παιδεία & ο ΟΗΕ [ΒΙΝΤΕΟ 2018]
Η Μασονία, οι Πατριάρχες και ο μασονικός Οικουμενισμός
Η Μασονία και οι Πατριάρχες. H μασονική προώθηση του Οικουμενισμού (2ον)

Σχετικά άρθρα

Γιατί μαμά;

Άρθρο της Ελένης Καμπούρη Παιδί μου πρόσεχε τον εαυτό σου γιατί η κοινωνία είναι ανίκανη πια να σε προσέξει…

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στην ιστοσελίδα, συναινείτε με την χρήση αυτών.
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική προστασίας απορρήτου.